Sign in to follow this  
Followers 0
almue78

klippe i slips/kravat

7 posts in this topic

Annonce ♥

Altså jeg har hørt mange gange, at de også får klippet i slipset.. Men der er der så mange som har frabedt det, fordi det er et slips som har kostet mange penge.. Så det er jo synd, nøjagtig som med vores slør, der har kostet en milliard..

I vores tilfælde må de gerne klippe i slør, fordi det har været så billigt og er ikke noget særligt netop af samme grund..

Hans slips må de egentlig også godt klippe i, hvis de har lyst.. For han får bare et nyt fra søværnet..

Men ja, det er jo så forskelligt fra person til person. Men ellers så sig til jeres gæster, at der ikke må klippes.. De er sgu ikke billige sådan nogle slips..

:balloons:

0

Hos os - og som hos så mange andre... Er slipset FREDET!!!

Mit slør må de gå amok i.

Vi havde i invitationerne vedlagt en info-liste, med adresser osv. Der havde vi i bunden skrevet...

Brudeparrets ønsker: Der vil blive danset brudevals efter alle kunstens regler, efterfølgende vil det være tilladt at rive/klippe i brudens slør, men Gommens slips er FREDET...

Det vil også blive sagt af Toastmasteren inden dansen går igang.

Jeg synes man sagtens kan tillade sig, at frede nogle ting, sådan en dag. Som sagt er der jo nogle af tingene der har været svimlende dyre!!

Jeg håber også selskabet stiller sig tilfreds med mit slør, buket, strømpebånd og Gommens sokker.

:balloons:

0

Annonce ♥

Jeg synes også sagtens man kan frede de ting man ved det kan gå ud over. Nu skal min kæreste vist hverken have slips el sådan på, men mit slør er ihvert fadl FREDET da det er et arvestykke. Min kommendes sokker bliver da sikkert klippet, men dem er der nok heller ikke nogle som bruger en formue på ;)

Camilla

0

Ja, nu har vi jo ikke noget slips, men jeg kan se, at nogen også har nævnt sløret. Vi vil IKKE gøre folk opmærksom på, at folk ikke må flå vore slør.

Vi ved, at der er nogen, der ikke vil respektere det, og vil gøre det NETOP fodi vi ikke vil have det.

Så for at frede vores slør, smutter vi i løbet af aftenen og gemmer det hos mine forældre (feststedet), og skifter til noget billigt tyl, vi køber i panduro..:thumbsupsmileyanim:

Så håber vi, at vores dyre slør kan få lov at bestå:balloons:

-Lisette

0