:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min kommende mand har altid været kæmpe fan af Prince men har aldrig haft chancen for at se ham live. Den anden dag læser jeg så på tekst-tv at Prince optræder på Roskildefestivalen og Snupti gik jeg ind på nettet og bestilte 2 billetter til Roskildefestivalen. Inden min kæreste mødte mig var han ivrig festival deltager, enten som alm. gæst eller som frivillig hjælper, men det stopper ligesom naturligt når man får kæreste, villa, Volvo, vovhund og børn. Så jeg ved det er en gave han virkelig vil sætte stor pris og også være et evigt minde for ham. Jeg skal selvfølgelig med og tager det bare som en lille bryllupsrejse hvor jeg vil nyde at være sammen med min mand i 4 dage uden børn :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også lidt svært ved morgengaven - vi har egentligt besluttet os for at give hinanden noget og spare pengene, men synes alligevel man skal give noget!

Jeg tænker på lækre billeder af mig, men kan ikke helt finde ud af om det er noget han gerne vil have. Men jeg ved at han gerne vil have en dukkercertifikat, så jeg overvejer at give ham det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Boudoirbilleder er jo en klassiker, men hvis din forlovede er til biler, så kan man også købe en tur i en ferrari. Det pønser jeg lidt på at give min kommende mand, det ville han elske! Jeg mener, at det er smartbox, der sælger det. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

Jeg har valgt at få lavet en lidt speciel morgengave til min dejlige kommende mand. Jeg skal have lavet en tatovering dagen inden vores bryllup. Tatoveringen er et stempel hvor det står: TILHØRER JACOB, 100% LOVE, 21. AUGUST 2010. Den skal sidde på den ene balle. Er sikker på at han vil synes det er lidt sjovt, og at han vil blive vildt beæret. Håber jeg kan holde den hemmelig indtil bryllupsnatten :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en plan, men ved endnu ikke om den kan udleves :unsure:

Vi har til sammen 5 børn, så alene-voksentid er der ikke meget af.

Planen er så at vi efter vielse, reception / fest skal til fotografering og have alle ungerne med.

Svigerforældrene kommer også med til at holde styr på flokken.

Regner med at vi starter med billeder med børnene er på og derefter par-foto.

...så langt er kæresten med i planerne :help: Han tror at vi så skal hjem og gøre rent i forsamlingshuset og derefter alm. mandag (hvor han dog har fri fra arbejde da han holder barsel hver mandag her fra august frem til jul :shooter:).

Min plan er at når billederne af ungerne er taget bliver de sendt hjem sammen med svigerforældrene.

De to store til deres mor og de tre små skal så enten passes i vores hus af svigerforældrene eller ud til kærestens ex-svigerforældre og sove derude.

Derudover have fundet nogen til at få ryddet op i forsamlingshuset efter receptionen.

Kæresten og jeg har så fred og ro til at få taget parbilleder og så skal vi videre på hotel et sted i Århus (har ikke fundet ud af hvilket der er romantisk nok endnu, så gode forslag modtages gerne :boohoo:).

Jeg har købt et par brudeparbadeænder der skal med på hotellet og fremover skal med når vi skal ud og rejse :boohoo:

Og så skal vi ellers bare have en hygsom aften og nat sammen helt uden unger inden mandagen og hverdagen kommer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

Jeg har valgt at få lavet en lidt speciel morgengave til min dejlige kommende mand. Jeg skal have lavet en tatovering dagen inden vores bryllup. Tatoveringen er et stempel hvor det står: TILHØRER JACOB, 100% LOVE, 21. AUGUST 2010. Den skal sidde på den ene balle. Er sikker på at han vil synes det er lidt sjovt, og at han vil blive vildt beæret. Håber jeg kan holde den hemmelig indtil bryllupsnatten :thumbsupsmileyanim:

Hej ;) Er du blevet tatoveret før?? For jeg vil sige hvis du får den lavet dagen før, så er den ikke særlig pæn når han skal se den..... der er jo en sårskorpe der skal behandles et stykke tid, inden en tatovering bliver rigtig pæn ;) Ideen er sjov, men husk på den skal sidde der resten af livet... så tænk det godt igennem ;) Og en anden ting....Husk du skal sidde på tatoveringen på hele din bryllupsdag :griner:- ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været på herrens mark med morgengave til min kommende mand, men NU har jeg fundet ud af hvad jeg vil give. Han for sådan en halskæde http://kobra.dk/shop/catalog/product_info....products_id=223 hvor der på forsiden er indgraveret vores navne og vores bryllupsdag, og på bagsiden stå der " jeg elsker dig mere i dag end jeg gjorde i går, men jeg elsker dig mindre i dag, end jeg vil gøre i morgen"

Der ud over har jeg fået fremkaldt de bedste billeder fra vores tid sammen i sort/hvid, også vil jeg klister dem på et lærrede,og så male rundt om det. Jeg har også skrevet nogle små tekster, som jeg sætte til hver billede ( måske svært at forestille sig). Er ikke så kreativ, men håber det bliver rigtig godt..

Derudover bestiller jeg en tid til ham, hos en massør, så han rigtig kan blive forkælet... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været på herrens mark med morgengave til min kommende mand, men NU har jeg fundet ud af hvad jeg vil give. Han for sådan en halskæde http://kobra.dk/shop/catalog/product_info....products_id=223 hvor der på forsiden er indgraveret vores navne og vores bryllupsdag, og på bagsiden stå der " jeg elsker dig mere i dag end jeg gjorde i går, men jeg elsker dig mindre i dag, end jeg vil gøre i morgen"

Der ud over har jeg fået fremkaldt de bedste billeder fra vores tid sammen i sort/hvid, også vil jeg klister dem på et lærrede,og så male rundt om det. Jeg har også skrevet nogle små tekster, som jeg sætte til hver billede ( måske svært at forestille sig). Er ikke så kreativ, men håber det bliver rigtig godt..

Derudover bestiller jeg en tid til ham, hos en massør, så han rigtig kan blive forkælet... :thumbsupsmileyanim:

Det lyder da som en rigtig god idé.'

Vil bare lige komme med et forslag til dig. Man kan få indgraveret billeder på sådan et dogtag, og så med tekst bagpå.

http://dkimport.dk/billed-gravering-101/

Jeg fik lavet et til min nevø i dåbsgave, og det blev rigtg godt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var vildt upolitisk - korrekt. MIn mand fik et cigeret-itui og en ligther i "sølv"og nogle bryllups manchet knapper. Han fik det dagen før - selv om det jo ikke er det rigtige tidspunkt, men jeg synes det ville være fjollet at give efter festen , for det var jo her det hele skulle bruges. Han bruger både ligther og itui flittigt. Han synes det er blærest til en fest istedt for en krøllet pakke cigaretter. For mig var der også budskabet, at jeg elsker han - trods fej. :thumbsupsmileyanim:

Synes nogle gange vi kvinder skal tænke mere på hvad der vil gøre ham glad end på hvad andre siger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er også lidt på herrens mark. Jeg har overvejet om han skal have et rigtigt flot ur med en indgravering bagpå, men jeg synes alligevel ikke helt det er det rigtige. Min kæreste er heller ikke den 'flyvske' type, så jeg synes det er lidt svært.

Hejsa. Jeg er selv lidt på herrens mark, hvad angår morgengave til min dejlige kommende mand, men mit bud var også et flot ur hvor der skulle graveres i, men så er det jeg vil spørge dig om hvad du ender med osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der skal holdes liv i denne tråd - også fordi jeg selv er på herrens mark.

Der er godt nok 8 mdr. til vi skal giftes, men er selvfølgelig gået i tænkeboks mht. morgengave - overvejer bourdoirbilleder, en memozz med højdepunkter i vores forhold eller måske noget helt tredje... uhh det er svært.

Redigeret af Musen0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde tænkt på et whiskyglas med gravering, men så bestilte han 6 glas.. så røg den gave. Han går ikke med ur eller manchetknapper. Han ryger heller ikke, så jeg var helt lost. Han fik et klippekort med massage, morgenmad på sengen osv. Det faldt i rigtig god jord. Hvad skulle jeg ellers give ham.. han har alt.

Min morgengave var et sølvhjerte med en sten... senere fik jeg en kombineret morgengave/fødselsdagsgave... en motorcykel :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B går heller ikke med manchetknapper, ur har han og det er han meget glad for, så ingen grund til det skal byttes ud.

Det er godt nok svært at finde på - tænker at et Memozz ikke er personligt for ham, men os begge - er det forkert? Synes nemlig de er fantastiske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også lidt på herrens mark hvad angår morgengave :blush:

Min forlovede er heldigvis en af de personer som altid ønsker sig en masse, så det er lidt mere et luksus dilemma jeg er i. :thumbsupsmileyanim:

Men har lidt ideer til jer andre, hvis oplevelsesgaver er ønsket.

Jeg har tit til fødselsdage og jul købt fra smartbox.dk som har alle mulige forskellige ideer til oplevelser hvad enten man er til paragliding, romantisk middag for to eller et hotel ophold - så dem kan jeg varmt anbefale.

Ellers er der også oplevelsesgaver.dk som har samme koncept - her synes jeg udvalget er lidt større, men til gengæld er gaven mere specefik - så er det helikoptertur eller dykkerkursus m.f. så er det en fantastisk side..

Håber det kunne bruges til noget, om ikke andet som inspiration..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg fik en veninde til at tegne nogle lidt erotiske tegninger, inspiration fundet på nettet..

og så sådan at de ligner mig lidt...

Jeg fik en ring og armbånd med Skagens Rosen på.. Jeg fik nemlig øreringene første gang vi var på ferie sammen i skagen..

Desuden en figur fra Willow Tree hvis nogen kender det mærke..??

Det er håndlavede figurere i træ uden ansigtstræk...

Jeg fik en dreng med et guldhjerte i favnen...

Den hedder: you will always have my heart of gold..

Sååååååå sødt...

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej.

Jeg fik en veninde til at tegne nogle lidt erotiske tegninger, inspiration fundet på nettet..

og så sådan at de ligner mig lidt...

Jeg fik en ring og armbånd med Skagens Rosen på.. Jeg fik nemlig øreringene første gang vi var på ferie sammen i skagen..

Desuden en figur fra Willow Tree hvis nogen kender det mærke..??

Det er håndlavede figurere i træ uden ansigtstræk...

Jeg fik en dreng med et guldhjerte i favnen...

Den hedder: you will always have my heart of gold..

Sååååååå sødt...

knus

Drengen med hjertet er så sød - fik den i mors dags gave af min 9 årige søn... Behøver jeg fortæller mit hjerte smeltede.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop i dag pakket hans morgengave® ind :shopping:

Han får 1½ sjov gave og 1½ personlig (Der er 3 gaver i alt, men et af gaverne er sådan lidt af hvert)

Han får en T-shirt med et brudepar som print med ordene "game over". Synes den var lidt skæg, især fordi han ikke lige havde planlagt han skulle giftes :huh:

Så får han M*A*S*H filmen. Han er heeelt vild med serien og har alle sæsonner. Så synes jeg næsten han også skulle have filmen for at kunne færdiggøre sin samling :)

Og til sidst får han 12 gavekort til det næste år (Inspireret af Pilgrims gavekort) Disse er sat ind i bog med en lille tekst, og plads til evt. billeder efter nogle af gavekortene.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :)

Jeg gav min mand dette i morgengave og hen blev SÅÅ glad for det.. det var bare med det enkelte ovale lukning, hvor jeg havde fået indgraveret fødselsdatoerne på ham, jeg og vores datter. Enkelt og stilrent :))

http://www.trendsales.dk/annoncer/peter-li...lavede/17934085

kh Kamilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har besluttet ikke at give morgengave, men vi har også frabedt os gaver fra gæsterne. Jeg vil virkelig ikke lyde hellig her! :)

Vi ønskede os en vielse, der kun handler om os og de mennesker vi elsker, og jeg tror det er rigeligt med ting at se til og forholde sig til, så bare han vågner op og kysser mig og jeg ved at nu er vi ét over for verden.

Måske fortryder jeg :P men vi får at se.

Jeg sys jo ellers som mange af jer andre at et boudouair skud ville være så frækt, men da jeg luftede ideen for kæresten, brummede han og sagde noget med at min krop var hans og ikke måtte ses af andre, end ikke en fotograf. hehe Morer mig lidt når han bliver så besidderisk.. mænd :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer