:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har tænkt og tænkt og har været igennem diverse overvejelser - bourdieu billeder, noget personligt med gravering, osv.. Men noget siger mig bare at det bliver ting han bliver glad for, fordi han har fået dem - men ikke ting som decideret får betydning i hans hverdag.. Og da det er en gave jeg nok vil bruge lidt penge på, synes jeg egentlig den gerne må få en hvis betydning for ham - også fremover! :)

Han har hele vores forhold været meget glad for vin, men her det sidste års tid er han blevet enormt engageret i det, har nok 30-40 flasker, og er begyndt at købe vin til 2-300 kr. Så med alle de vin, bliver vi ved med at mangle vinreol plads, men til så mange, er det sgu svært at blive ved med at finde pæne løsninger, da der ikke altid er plads til særlig mange flasker i en sådan vinreol..

Han har selv sagt, at han vil blive aller mest glad, hvis jeg giver ham en dyr vin, som kan kendes i mange år - hvilket jeg dog synes er vildt kedeligt, en dum flaske han bare kan glo på i mange år ;) Men ja, hvis det betyder noget for ham, så ja :)

Men lige nu ligger mine seriøse overvejelser i, at jeg vil give ham et flot vinkøleskab - det bliver dyrt, men jeg ved han vil blive vildt glad for det, så det tænker jeg lidt.. Så skal jeg bare have sat mig ind i at få fundet det helt rigtige, til den rigtige pris - da det jo ikke lige frem er sådan noget JEg plejer at stå for at købe.. Men nu må vi se, jeg fifler lidt med ideen, søger hist og her, osv :)

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ligesom jer andre på herrens mark. Men et skilt til døren er da en fantastisk ide :cheerleader3: det har jeg slet ik tænkt på.

Har nemlig også tænkt boudoir billeder, og selvfølgelig vil han da bliver glad for dem, men tænker bare om den gave bliver "mere til mig selv" sådan med hele oplevelsen med at få taget billederne. Ønsker jo ikke de skal hænge på væggen, heller ikke i soveværelset, så er bare bange for de hurtigt ryger i en skuffe og bliver glemt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer