almue78

spg i forbindelse med kombineret bryllup/dåb

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lige brug for jeres hjælp.

Vi skal om meget kort tid holde kombineret bryllup og tvillingedåb og er i den forbindelse kommet i tvivl om hvorvidt man giver gave til dem som står fadder? og hvis man gør hvad kunne sådan en gave så tænkes at være?

På forhånd tak

Louise

Nu er det godt nok en del år siden vi har holdt barnedåbe men vi har aldrig brugt det og jeg har heller aldrig oplevet nogen der har brugt det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi fik vores datter døbt fik fadderne ikke nogen gave. De var faktisk så stolte over overhovedet at være blevet valgt.... Regner heller ikke med at give fadderne gaver når junior skal døbes...

Badutski

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi fik vores datter døbt fik fadderne ikke nogen gave. De var faktisk så stolte over overhovedet at være blevet valgt....

Enig. Som fadder er man da meget stolt af at komme i betragtning - det var jeg da i hvert fald, da jeg stod fadder til min lille nevø, Frederik, som nu er 7 måneder.

Den stolte onkel har da også lige et dugfrisk billede fra i søndags - er han ikke sød? :balloons:

Postet billede

Redigeret af jesper-brock
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi fik vores datter døbt fik fadderne ikke nogen gave. De var faktisk så stolte over overhovedet at være blevet valgt....

Enig. Som fadder er man da meget stolt af at komme i betragtning - det var jeg da i hvert fald, da jeg stod fadder til min lille nevø, Frederik, som nu er 7 måneder.

Den stolte onkel har da også lige et dugfrisk billede fra i søndags - er han ikke sød? :bearhug:

Postet billede

Jo Jesper han ser godt nok sød ud - og kan se at han har den alder hvor alt skal i munden :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer