Guest Hønse

Brude make-up

52 indlæg i dette emne

Jeg er én af dem som elsker farver i make-up, men jeg synes bare ikke jeg kan finde nogle billeder af brude make-up, der er lidt mere vovet... Synes hurtigt at det bliver lidt kedligt og hverdagsagtigt. :sleepy: Jeg ved godt at man heller ikke skal have total 80'er make-up på.. Men en smule farve skader jo ikke... :loveboard:

ER der nogen af jer derude der kan hjælpe?:yay:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk enig med dig! Ska' selv ha' orange & lilla på netop for at pifte det lidt op! :loveboard:

Jeg har fundet denne her Lancôme-reklame med Drew Barrymore... Den synes jeg bare er SÅ smuk :loveshower: Man ka' jo nedtone den en smule hvis man synes:

post-22637-1170935067.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig med jer to, tøser!

Til daglig har jeg altid noget farve på øjene, så for mig vil det være helt unaturligt ikke at have noget på med lidt farve.

Her er en mulighed, som jeg rigtig godt kan lide. Er vild med grøn makeup

Postet billede!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg havde såkaldte "smokey-eyes" (tror det staves sådan. Da min frisør (som også er udd make-up artist, sagde, at kjolen i sig selv, har det med at suge enormt meget farve fra ansigt og den del af kroppen man kan se, selvom man er solbrændt, og derfor var det faktisk vigtigt, men en god kraftig make-up, så man ikke blegner. Jeg tror hun lagde noget aubergine og gyldent på mine øjne, kan ikke helt huske det, men resultatet var smukt. Og selvfølgelig kan man have farver på, hvis ikke der, hvornår så???

Prøver her at lægge et billede ind af min make-up, og den virkede faktisk ret kraftig... lige ind til jeg fik kjolen på.

post-14037-1171735782.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde (make up artist) som skal klar emin make-up på dagen har snakket om noget, der ikke er for voldsomt, men evt. med noget lilla til at fremhæve mine øjne... Jeg mener nu også, at med både stor kjole, smukke smykker og det hele, så skal der også en ordentlig make-up til... Men det skal naturligvis også passe til de personens farver.... Jeg er sikker på, at jeg er i gode hænder, og får en flot omend forholdsvis diskret make-up med en smule farve :thumbsupsmileyanim:

Er for øvrigt helt vild med den Drew make-up Rikke har lagt ind her :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også tilhænger af en lidt kraftigere bryllupsmakeup - jeg får nemlig trætte øjne, hvis den er for let... og lidt farve skader jo ikke, sålænge man bare holder sig til de farver der passer til en.

Har også fundet et bill. jeg vil dele med jer.

Kram

Melanie

post-21521-1171748700.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige et par billeder af den stil, jeg nok ender med:

post-22121-1171813492.jpg

post-22121-1171813563.jpg

super flot med lilla :thumbsupsmileyanim:

Synes jeg også - og det vil fremhæve mine øjne utroligt flot. Og når det nu er sommer, då er klare farver bedre end mørke, synes jeg. OG der er lille nok en god farve til blege mig :

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige et par billeder af den stil, jeg nok ender med:

post-22121-1171813492.jpg

post-22121-1171813563.jpg

super flot med lilla :thumbsupsmileyanim:

Synes jeg også - og det vil fremhæve mine øjne utroligt flot. Og når det nu er sommer, då er klare farver bedre end mørke, synes jeg. OG der er lille nok en god farve til blege mig :

Lilla er flot...men hvorfor skulle det fremhæve DINE øjne... hvad farve har du da eller handler det om hud og hår og kindben eller hvad... Jeg er super tumpe til det her.. Går normalt ikke med andet end mascara og en lille bitte smule øjenskygge... Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lilla er flot...men hvorfor skulle det fremhæve DINE øjne... hvad farve har du da eller handler det om hud og hår og kindben eller hvad... Jeg er super tumpe til det her.. Går normalt ikke med andet end mascara og en lille bitte smule øjenskygge...

Lilla er en god farve, fordi den faktisk både er varm (rød) og kold (blå). Jeg har ikke ret meget farve - og får heller ikke ret meget, selvom jeg tager sol. Bliver sjældent mere end let pink :thumbsupsmileyanim: Ej, jeg kan godt få lidt kulør... Men det jeg har fået at vide med den lilla er, at den virker godt til mig, da jeg har blå/grønne øjne, som den blå nuance fremhæver, mens den varme nuance harmonerer godt med mit hår og min lyse hud...

Det er i hvert fald, hvad jeg har fået at vide. Det kan godt være, det er noget vås - men jeg synes nu at lilla er en god farve til mig :bearhug:

Er også ret vild med grøn, som jeg også af og til bruger...

- Louise (som helst ikke går udenfor døren uden make-up :cheerleader3:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var meget obs på at jeg IKKE var typen til den trend der hed brude makeup = naturligt er bedst.....

Derfor var det makeup-stilen der var den jeg gik efter da jeg ledte efter makeupartist og frisør....

Jeg går også til dagligt med make up, og min holdning er, hvis jeg ville være naturlig, ja så brugte jeg ikke make up!!!!! Og det vil jeg altså IKKE...hehe

Min make up på dagen så sådan ud... (der blev også brugt en del lilla og blommefarvet) Her er den næsten færdiglagt.

post-1282-1172691467.jpg OG tættere på...post-1282-1174336753.jpg

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer