FynboBredahl

M&M blev gift... Vores bryllup d.12.juli 2008.

3,301 indlæg i dette emne

Hvor er det en smuk kjole da har købt, og super dejlige billeder af dig - du er en meget naturligt smuk pige, wauw!

Super fedt at I har fået en god præst, det er SÅ vigtigt! Det er også den primære årsag til at vi skal giftes på samsø, der er nemlig den bedste præst :thumbsupsmileyanim:

Og så kan jeg se vi har helt samme smag i huse! Vi vil jo også gerne købe hus, og det billeder du har lagt ind er tæt på mit drømme-sted :heart: På landet, masser af natur, og plads til 4 børn og en hund der kan boltre sig ;)

:blush:

Tak... Jeg bliver jo helt forlegen...

Vi har vist også de samme drømme... 4 børn, en hund og så liiiige et bryllup d.12. juli :cheerleader3::)

Tillykke med de 140 dage tilbage til vores store dag! :denmarkflag:

:bearhug:

hehe, hvor er det sjovt at det hele ligner hinanden så meget :lol:

Tillykke lige tilbage :denmarkflag: Puha, det er ikke så lang tid, synes jeg... Og har ikke engang lavet invitationer endnu :blink:

Hvor er det dejligt med ros på arbejdet, det er fedt at blive anerkendt. Og det bliver spændende med lønforhandlingerne...

Hvor lyder det lækkert med weekendophold - totalt yndlingskæreste!

Og så må jeg altså lige rose din træningsenergi og dit vægttab igen, super flot! Det lyder som om du spinner hele tiden, og holder en super fornuftig madplan - total :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj hvor har du bare fortjent det!! Rosen og opholdet!!

Og din positivisme (ved ikke liiiige hvad man kalder det i 'isme-form) lyser altså også bare ud af dine indlæg og de kram du har overskud til at uddele!!

Jeg kan skam godt forstå de er glade for dig - og hvor er det så fedt at de også SIGER det!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Havde fri kl.15:30 og rundede lige afdelingssygeplejerskens kontor, for at høre, om vi havde nogle hængepartier. Hun ville gerne have talt med mig - for at bygge videre på min introduktion, sagde hun, da vi mødte ind. Men det blev der jo ikke tid til.

Og nu kommer det gode!!! :denmarkflag:

Jeg blev simpelthen SKAM ROST, så jeg kunne fornemme, at mine kinder blev helt varme og røde :blush:

Hun var så imponeret og havde i øvrigt også talt med mine kollegaer, som alle havde fortalt hende, at de rigtig godt kan lide mig og at de synes, jeg er dygtig. Jeg er altid så glad og tager det hele i stiv arm, sagde hun... Dejligt at få at vide! :denmarkflag:

Hun var også ret imponeret over så mange bolde, jeg kunne have i luften. Jeg synes selv, at det var en lidt kaotisk dag, men det er jo dejligt, at mit ydre ikke afspejler mit indre :thumbsupsmileyanim:

Alt i alt en kæmpe stor ros og anerkendelse... Jeg behøver vist ikke at frygte det der med 3 måneders prøveansættelse :blush:

Så nu har jeg besluttet mig, at jeg efter de 3 måneder vil bede om et møde med én af afd. sygeplejerskerne og tale lidt med dem om mine kompetencer og forhandle løn. Det kan være, at afdelingen ikke har penge til at give mig mere, men så er der i hvert fald åbnet op for forhandlingerne! Jeg tror nu ikke, at det bliver et problem, men jeg vil lige give dem 3 måneder til selv at opdage, hvad jeg er værd :heart:

Det er trods alt ikke så slemt at være fuldtids-hårdt-arbejdende kvinde... :respekt:

Åhr, hvor dejligt Det er så skønt at få at vide at de sætter pris på ens indsats.

:) til afd.sygeplejersken for at huske at fortælle det til dig!

Du lyder altså også til at være en rigtig gutter-...øh..pige :blink: Synes altid du virker så positiv og fuld af gå-på-mod.

Hvis jeg skulle få brug for at komme på hospitalet vil jeg håbe at jeg støder på sådan nogle sygeplejersker som dig!

:bearhug:

Mark har inviteret mig på et forlænget weekendophold på Dragsholm Slot... Nej, hvor bliver det bare lækkert! :lol:

Jeg tror sgu, jeg gifter mig med ham :blush:

God plan :cheerleader3:

Håber I får en rigtig dejlig weekend!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde fri kl.15:30 og rundede lige afdelingssygeplejerskens kontor, for at høre, om vi havde nogle hængepartier. Hun ville gerne have talt med mig - for at bygge videre på min introduktion, sagde hun, da vi mødte ind. Men det blev der jo ikke tid til.

Og nu kommer det gode!!! ::

Jeg blev simpelthen SKAM ROST, så jeg kunne fornemme, at mine kinder blev helt varme og røde ::

Hun var så imponeret og havde i øvrigt også talt med mine kollegaer, som alle havde fortalt hende, at de rigtig godt kan lide mig og at de synes, jeg er dygtig. Jeg er altid så glad og tager det hele i stiv arm, sagde hun... Dejligt at få at vide! ::

Hun var også ret imponeret over så mange bolde, jeg kunne have i luften. Jeg synes selv, at det var en lidt kaotisk dag, men det er jo dejligt, at mit ydre ikke afspejler mit indre ::

Alt i alt en kæmpe stor ros og anerkendelse... Jeg behøver vist ikke at frygte det der med 3 måneders prøveansættelse ::

Så nu har jeg besluttet mig, at jeg efter de 3 måneder vil bede om et møde med én af afd. sygeplejerskerne og tale lidt med dem om mine kompetencer og forhandle løn. Det kan være, at afdelingen ikke har penge til at give mig mere, men så er der i hvert fald åbnet op for forhandlingerne! Jeg tror nu ikke, at det bliver et problem, men jeg vil lige give dem 3 måneder til selv at opdage, hvad jeg er værd ::

Det er trods alt ikke så slemt at være fuldtids-hårdt-arbejdende kvinde... ::

Åhr, hvor dejligt Det er så skønt at få at vide at de sætter pris på ens indsats.

:thumbsupsmileyanim: til afd.sygeplejersken for at huske at fortælle det til dig!

Du lyder altså også til at være en rigtig gutter-...øh..pige :respekt: Synes altid du virker så positiv og fuld af gå-på-mod.

Hvis jeg skulle få brug for at komme på hospitalet vil jeg håbe at jeg støder på sådan nogle sygeplejersker som dig!

:cheerleader3:

Mark har inviteret mig på et forlænget weekendophold på Dragsholm Slot... Nej, hvor bliver det bare lækkert! :bearhug:

Jeg tror sgu, jeg gifter mig med ham :heart:

God plan :)

Håber I får en rigtig dejlig weekend!

Tusind tak :blink:

Og i lige måde!

God formiddag søde :lol:

Håber du har haft en god weekend indtil videre, og har nydt din marabou ;)

:denmarkflag:

Tak, Anne... Det har været en skøn weekend og jeg nød min Marabou i går. Spiste dog overraskende lidt, så der er stadig over en halv plade tilbage :blush:

Dejligt det går så godt på jobs søde :hug:

Tak :blush:

0

Del dette indlæg

Hvor er det en smuk kjole da har købt, og super dejlige billeder af dig - du er en meget naturligt smuk pige, wauw!

Super fedt at I har fået en god præst, det er SÅ vigtigt! Det er også den primære årsag til at vi skal giftes på samsø, der er nemlig den bedste præst :thumbsupsmileyanim:

Og så kan jeg se vi har helt samme smag i huse! Vi vil jo også gerne købe hus, og det billeder du har lagt ind er tæt på mit drømme-sted :heart: På landet, masser af natur, og plads til 4 børn og en hund der kan boltre sig ;)

Tak... Jeg bliver jo helt forlegen...

Vi har vist også de samme drømme... 4 børn, en hund og så liiiige et bryllup d.12. juli :: ::

Tillykke med de 140 dage tilbage til vores store dag! ::

hehe, hvor er det sjovt at det hele ligner hinanden så meget :blush:

Tillykke lige tilbage :) Puha, det er ikke så lang tid, synes jeg... Og har ikke engang lavet invitationer endnu :lol:

Hvor er det dejligt med ros på arbejdet, det er fedt at blive anerkendt. Og det bliver spændende med lønforhandlingerne...

Hvor lyder det lækkert med weekendophold - totalt yndlingskæreste!

Og så må jeg altså lige rose din træningsenergi og dit vægttab igen, super flot! Det lyder som om du spinner hele tiden, og holder en super fornuftig madplan - total :cheerleader3:

Ja, det er så fedt at få gode tilbagemeldinger!

Tak for al rosen... Ja, jeg spinner nærmest hele tiden :bearhug:

Aj hvor har du bare fortjent det!! Rosen og opholdet!!

Og din positivisme (ved ikke liiiige hvad man kalder det i 'isme-form) lyser altså også bare ud af dine indlæg og de kram du har overskud til at uddele!!

Jeg kan skam godt forstå de er glade for dig - og hvor er det så fedt at de også SIGER det!!

:blink:

Tak, søde Didde... Det bedste er jo lige præcis, at man husker at rose hinanden og ikke kun husker at fortælle, når der er noget galt.

:respekt:

0

Del dette indlæg

Vi har været i kirke... :cheerleader3:

Efter min snak med præsten i tirsdags var jeg jo blevet nysgerrig og havde lyst til at møde hende :thumbsupsmileyanim:

Mark og jeg tog således i kirke i dag!

Det var godt nok meget bevægende at sidde dér og vide, at om under 5 måneder, så sidder vi der for at blive gift :respekt:

Præsten var utroligt sød og meget smilende... En kvinde i 40'erne, vil jeg tro. Salmerne kendte jeg ikke én eneste af, og jeg kender faktisk ret mange, så det var jeg overrasket over :heart:

Vi var kun 10 i alt og Mark og jeg var de eneste, der havde spist morgemad hjemmefra, hvis I forstår... :denmarkflag: Så det var da lidt akavet at blive siddende dér, når alle (8) andre gik op og fik legeme og blod :bearhug:

Vi fik et rigtig god indtryk og vi glæder os meget til at møde hende på 3-mands-hånd :)

Jeg blev simpelthen så rørt, da kirkeklokkerne begyndte at bimle og da orgelet begyndte at spille... Der sker noget indeni mig, når jeg er i en kirke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været i kirke... :denmarkflag:

Efter min snak med præsten i tirsdags var jeg jo blevet nysgerrig og havde lyst til at møde hende :thumbsupsmileyanim:

Mark og jeg tog således i kirke i dag!

Det var godt nok meget bevægende at sidde dér og vide, at om under 5 måneder, så sidder vi der for at blive gift :bearhug:

Præsten var utroligt sød og meget smilende... En kvinde i 40'erne, vil jeg tro. Salmerne kendte jeg ikke én eneste af, og jeg kender faktisk ret mange, så det var jeg overrasket over :blush:

Vi var kun 10 i alt og Mark og jeg var de eneste, der havde spist morgemad hjemmefra, hvis I forstår... :respekt: Så det var da lidt akavet at blive siddende dér, når alle (8) andre gik op og fik legeme og blod :heart:

Vi fik et rigtig god indtryk og vi glæder os meget til at møde hende på 3-mands-hånd :)

Jeg blev simpelthen så rørt, da kirkeklokkerne begyndte at bimle og da orgelet begyndte at spille... Der sker noget indeni mig, når jeg er i en kirke...

Ihh, ja! Den følelse kirkeklokker gir i maven for tiden er heelt ubeskrivelig :cheerleader3:

- jeg spiser også altid inden jeg går i kirke ;)

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::respekt::thumbsupsmileyanim::blush:

Jeg har været på vægten... :)

Og den var rigtig god og sød!

3 kilo har jeg tabt siden sidste mandag!!! :denmarkflag:

Er det ikke bare fedt?! Altså fedt... :blink::bearhug:

Jeg har siden min første brudekjoleprøvning i oktober været ret standhaftig med hensyn til både mad og motion, men har ikke været sååå god til at holde det i december og eksamenslæsning i januar var heller ikke god for vægten. Nu har jeg så siden sidste mandag været 120% fokuseret på at spise ordentligt og på at overholde mine spinning-aftaler og det har jo så givet pote! :denmarkflag:

Den gode stil er fortsat her til morgen. Har aftenvagt i aften og i morgen, så jeg er spændt på hvordan det bliver ikke at have tid til at tilberede et ordentligt måltid. vil dog forberede det meste hjemmefra.

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Mark har inviteret mig på et forlænget weekendophold på Dragsholm Slot... Nej, hvor bliver det bare lækkert! :)

Jeg tror sgu, jeg gifter mig med ham :cheerleader3:

Ej det skal du glæde dig til! Min mor blev gift på Dragsholm Slot i 2003 og det var fantastisk!

det er såååå smukt!!!!

Og tillykke med rosen fra arbejdspladsen. Det betyder bare så meget.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

:)

Mark har inviteret mig på et forlænget weekendophold på Dragsholm Slot... Nej, hvor bliver det bare lækkert! :denmarkflag:

Jeg tror sgu, jeg gifter mig med ham :denmarkflag:

Ej det skal du glæde dig til! Min mor blev gift på Dragsholm Slot i 2003 og det var fantastisk!

det er såååå smukt!!!!

Og tillykke med rosen fra arbejdspladsen. Det betyder bare så meget.

Knus Nathasia

Og tillykke med vægttabet!

Sejt gået! :cheerleader3:

Tak tak og tak :respekt:

Jeg glæder mig også helt vildt! Aner ikke hvornår vi tager af sted, men jeg kan næsten ikke vente :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, tillykke med vægttabet, utrolig flot at du har smidt så meget på så kort tid :thumbsupsmileyanim:

Gid jeg var lige så standhaftig, men det plejer at komme af sig selv når jeg bliver stresset og mon ikke jeg bliver det når vi nærmer os brylluppet.

0

Del dette indlæg

Det er da vist alt for længe siden jeg har været herinde forbi... :denmarkflag:

Hvor er det dejligt at det går så godt med dit arbejde - det er skønt at blive rost. Nogle gange ville man jo ønske at man kunne købe erfaring for penge - men det hele er jo noget nemmere, hvis man føler at man gør tingene godt nok, og at andre sætter pris på det. :denmarkflag:

Vildt flot med vægttaber - det var da godt nok meget på en uge :thumbsupsmileyanim: Kunne man bare køre i det tempo hele tiden, så kunne en slankekur jo klares på et par uger :)

God dag til dig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Wow, tillykke med vægttabet, utrolig flot at du har smidt så meget på så kort tid :thumbsupsmileyanim:

Gid jeg var lige så standhaftig, men det plejer at komme af sig selv når jeg bliver stresset og mon ikke jeg bliver det når vi nærmer os brylluppet.

Tak :bearhug:

Det er da vist alt for længe siden jeg har været herinde forbi... :blush:

Hvor er det dejligt at det går så godt med dit arbejde - det er skønt at blive rost. Nogle gange ville man jo ønske at man kunne købe erfaring for penge - men det hele er jo noget nemmere, hvis man føler at man gør tingene godt nok, og at andre sætter pris på det. :blink:

Vildt flot med vægttaber - det var da godt nok meget på en uge :) Kunne man bare køre i det tempo hele tiden, så kunne en slankekur jo klares på et par uger :denmarkflag:

God dag til dig :respekt:

Hyggeligt at se dig her igen :heart:

Et par uger? Næ, du... Der skal mere til her hos mig :denmarkflag:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer