FynboBredahl

M&M blev gift... Vores bryllup d.12.juli 2008.

3,301 posts in this topic

vi var der nok først fra kl. 13 af.. Så du deres afskåret blomster.. deres roser var virkelig smukke.. og så til 25 kroner.. jeg købte 3 buketter..

Må da helt klart begynde at kigge efter sådan et køleskab.. uuuh det er fedt..

Jeg gav mik sidste år i gav en opsparing til han en dag kan få sin amerikanerbil.. han glæder sig sådan.. Ja det kan være vi kan sætte dem til at lege en dag mens vi sidder og hygger.. :cheerleader3:

Jeg så at alle rendte rundt med roser og hørte dem også annoncere det over radioen hele tiden, men vi købte ikke nogen :super:

Fedt at du støtter ham i hans drøm :)

:boohoo:

0

Annonce ♥

MUMS.. lækkert med de chokolader.. da er da en fed ting til kaffebordet..
Hmmm lækkre køb du har lavet...

Jeg tror jeg må en tur i søstrene grene efter sådanne chokoladepinde til kaffen... De ser gode ud.

Ja, det bliver vildt godt!!! :boohoo:

0

Annonce ♥

Synes det er en rigtig god ide at få sagt de ting til din leder - skriv dem ned og forlang at få tid til at sige dem alle!!!!!! :)

Sikke en masse i har købt, men nu er brylluppet jo også lige om hjørnet!!!!!! :boohoo: Har også selv købe de der chokolade dimser. Dog kun 2, indtil videre.

0

Synes det er en rigtig god ide at få sagt de ting til din leder - skriv dem ned og forlang at få tid til at sige dem alle!!!!!! :cheerleader3:

Sikke en masse i har købt, men nu er brylluppet jo også lige om hjørnet!!!!!! :) Har også selv købe de der chokolade dimser. Dog kun 2, indtil videre.

Så er der jo en til jer hver - du og din mand! :boohoo:

:super:

0

Synes helt klart, du skal tage den snak med din leder søde - god idé :boohoo:

Og sikke en masse lækre biler og lækre indkøb :):cheerleader3:

Pssssst..... du skal hente din kjole på fredag :super::)

mere psssssssst.... der er under to uger til jeres dejlige bryllup :unsure::hug:

Jaaaaaaaa!!! :)

:)

0

Annonce ♥

Natasja Natasja... :)

Jeg må jo nok starte med at fortælle dig, at din seneste mail nok først bliver svaret efter brylluppet :)

Det er så hyggeligt, at du kigger forbi :hug:

Med hensyn til arbejdet, så tænker jeg virkeligt så det knager! Vi kørte forbi Herlev i dag på vej til Metro og jeg fik nærmest hjertebanken bare af at køre forbi?! :) Det er jo altså ikke et godt tegn! :)

Jeg giver det en chance på tirsdag (med mindre jeg er ved at gå ud af mit gode skind om morgenen!) og tager den derfra. Hvis det går godt er det jo dejligt, og hvis det stadig ikke er helt godt, må jeg finde en anden løsning. Har også overvejet at gå ned i tid for en periode, men det bliver nok vanskeligt at komme tilbage på fuld tid igen.

Lige nu glææææder jeg mig bare til at skulle på barsel! Er det ikke åndssvagt?! :) Jeg har altid sagt, at jeg ikke egner mig til at arbejde, men derimod til at gå hjemme med mine børn, i mit lækre hus og hygge mig... Jeg ER en hyggefis! :super: Men jeg kan nu egentligt godt lide det at arbejde og hygger mig også rigtig godt med patienterne - som regel!

Hvert et ord, du har skrevet, tager jeg til mig og jeg læser dem helt præcist, som jeg forestiller mig, du havde tænkt dem læst :)

Jeg glæder mig også afsindigt til at se dig igen - om 2 bitte små uger!!! :boohoo:

:cheerleader3:

Pas på dig selv indtil da... Og på maven og din mand :)

Sødeste Malene

Det er godt, at du er klar over, at det er alvor det her, og jeg synes det lyder som nogle rigtigt gode overvejelser du har gjort dig mht at snakke med din leder, og hun gør da virkelig klogt i at acceptere dine krav - alternativet er jo i værste fald, at hun helt må give afkald på dig som medarbejder... :unsure: og det er jo ikke i nogens interesse.

Jeg er helt indstillet på først at få svar på min mail efter jeres bryllup. Jeg ved jo godt, hvor meget der er at se til, især de sidste par uger, og det er jo virkelig lige om snart!! I øvrigt, har I tjekket om der er elkedel i det af lokalerne, hvor I skal holde festen?? Der var jo hverken elkedel eller gryder eller noget til vores bryllup, så pigerne måtte varme vand til te i ildfaste fade i mikroovnen, og det er altså ikke rigtig optimalt.

Uh, ja barsel. Det har jeg glædet mig til lige siden jeg startede med at arbejde for lidt over to år siden, så jeg kan sandelig godt følge dig :) og nu er det lige om hjørnet.

Pas nu fortsat godt på dig selv - jeg holder øje med dig, og du får ballade, hvis du glemmer det ;)

Nyd forventningens glæde de sidste 12 dage, lige pludselig er det hele overstået.

Maven, manden og madammen har det godt.

0

2s9t1s0.jpg

Ham her sender dig et stort knus og siger at du bliver årets DEEEEJLIGSTE brud!!! :)

Malene, du er altid smuk, men hvor du dog stråler i din kjole!!! Servietterne er fantastiske, hot-dogs, chokoladepinde... jamen altså: Hvem der bare kunne være en flue på væggen til jeres fest. Det bliver helt igennem eventyrligt.

Og hvor er jeg ked af at høre om stress og uvidende chef. Du har sådan glædet dig til livet som sygeplejerske og det er bare så urimeligt at der så trækkes for store veksler på din godhed, så du helt mister arbejdsglæden! Synes du har vist stor fornuft ved at tage et par dage at komme dig i, og synes også at det lyder som det HELT rigtige at tage den snak med lederen om, hvordan du undgår at få det sådan i fremtiden.

Ih hvor jeg glæder mig til at se dig stå brud!!! :boohoo:

0

Hej du

holy moly du er eddermanme smækker lækker i den kjole! Den klæder dig så godt, og ja, for den sags skyld du klæder kjolen. Sikke et match! Det er jo lige før at jeg på det kraftigste overvejer at dukke op til glo-bryllup - bare for at se dig og Mark i ja - må jeg kalde det årets bryllup. Der er ingen tvivl om at alt er planlagt til mindste detalje, og som en anden bruger skriver - en flue på væggen er heldig. Er bare ikke helt sikker på at jeg kan efterleve fluens rolle. Så hvis du ser en temmelig nærgående flue - ja, så er det bare mig der lusker rundt og opfanger stemninger :):cheerleader3::blush:

sikke noget rod med det arbejde - og som alle de andre skriver, så lyt til dig selv! Jeg havde meget travlt på arb. inden brylluppet - og den helt afslappede følelse jeg mente at jeg skulle vågne op med på dagen, var nærmere afløst af stress over en eller opgave jeg havde glemt at gøre på arbejdet. Set i bakspejlet - fuldkommen ligegyldig opgave.

Nå - det jeg bare vil sige er at du skal tænke på at denne dag bare ikke kommer igen.

Halløjjjjj!!! fra Helene

PS vildt med din nedtælling til projekt baby! Og så husk lige at stress kan have en temmelig negativ virkning på den del af festen også - så det stress-værk skal du bare af med hurtigst mulig :super::bed::blink:

0

Annonce ♥

Synes det er en rigtig god ide at få sagt de ting til din leder - skriv dem ned og forlang at få tid til at sige dem alle!!!!!! :bed:

Sikke en masse i har købt, men nu er brylluppet jo også lige om hjørnet!!!!!! :) Har også selv købe de der chokolade dimser. Dog kun 2, indtil videre.

Så er der jo en til jer hver - du og din mand! :blush:

:blink:

Mig og min mand - hvor lyder det vildt!!!!!!! Det er ikke rigtig gået op for mig endnu at vi bliver mand og hustru/kone...

0

Hej..

Er ked af at kunne læse om din sygemelding.. er selv sygeplejerske og kan godt huske hvordan det var at være "ny" og skulle håndtere alle indtryk og skulle rumme de komplicerede patientforløb. Man kører bare på og på og når ikke at lytte til sig selv undervejs.

Synes det er de helt rigtige områder/emner du vil snakke med din leder om, håber det er gået godt i dag :)

Jeg har en ide om hvilken afdeling du arbejder på hvis det er på Herlev du arbejder - og jeg kender desværre et par stykker der har arbejdet der også og som hurtigt søgte videre :S

Skulle du på et tidspunkt tænke på at finde noget andet, så skriv til mig, min afdeling kan sagtens bruge en glad og optimistisk person som dig :blush:

0

Annonce ♥

Natasja Natasja... ::

Jeg må jo nok starte med at fortælle dig, at din seneste mail nok først bliver svaret efter brylluppet

Det er så hyggeligt, at du kigger forbi ::

Med hensyn til arbejdet, så tænker jeg virkeligt så det knager! Vi kørte forbi Herlev i dag på vej til Metro og jeg fik nærmest hjertebanken bare af at køre forbi?! :: Det er jo altså ikke et godt tegn!

Jeg giver det en chance på tirsdag (med mindre jeg er ved at gå ud af mit gode skind om morgenen!) og tager den derfra. Hvis det går godt er det jo dejligt, og hvis det stadig ikke er helt godt, må jeg finde en anden løsning. Har også overvejet at gå ned i tid for en periode, men det bliver nok vanskeligt at komme tilbage på fuld tid igen.

Lige nu glææææder jeg mig bare til at skulle på barsel! Er det ikke åndssvagt?! :: Jeg har altid sagt, at jeg ikke egner mig til at arbejde, men derimod til at gå hjemme med mine børn, i mit lækre hus og hygge mig... Jeg ER en hyggefis! :super: Men jeg kan nu egentligt godt lide det at arbejde og hygger mig også rigtig godt med patienterne - som regel!

Hvert et ord, du har skrevet, tager jeg til mig og jeg læser dem helt præcist, som jeg forestiller mig, du havde tænkt dem læst

Jeg glæder mig også afsindigt til at se dig igen - om 2 bitte små uger!!! ::

::

Pas på dig selv indtil da... Og på maven og din mand ::

Sødeste Malene

Det er godt, at du er klar over, at det er alvor det her, og jeg synes det lyder som nogle rigtigt gode overvejelser du har gjort dig mht at snakke med din leder, og hun gør da virkelig klogt i at acceptere dine krav - alternativet er jo i værste fald, at hun helt må give afkald på dig som medarbejder... :loveboard: og det er jo ikke i nogens interesse.

Jeg er helt indstillet på først at få svar på min mail efter jeres bryllup. Jeg ved jo godt, hvor meget der er at se til, især de sidste par uger, og det er jo virkelig lige om snart!! I øvrigt, har I tjekket om der er elkedel i det af lokalerne, hvor I skal holde festen?? Der var jo hverken elkedel eller gryder eller noget til vores bryllup, så pigerne måtte varme vand til te i ildfaste fade i mikroovnen, og det er altså ikke rigtig optimalt.

Uh, ja barsel. Det har jeg glædet mig til lige siden jeg startede med at arbejde for lidt over to år siden, så jeg kan sandelig godt følge dig :bearhug: og nu er det lige om hjørnet.

Pas nu fortsat godt på dig selv - jeg holder øje med dig, og du får ballade, hvis du glemmer det ;)

Nyd forventningens glæde de sidste 12 dage, lige pludselig er det hele overstået.

Maven, manden og madammen har det godt.

:bearhug:

Kære Natasja :bearhug:

Jeg var på arbejde i dag og fik en rigtig god snak med min leder... :boohoo:

Elkedel!!! Det må vi huske at tjekke! Godt at du siger det! :)

Du kan tro, at jeg nyder forventningens glæde :blush: Der er næsten ikke noget bedre :blink: Det skulle da lige være at blive gift! :cheerleader3:

:bed:

0

Hold da op I har da fået købt lidt ind, men nu er der også kun 12 dage!!!!!!!! til at I bliver mand og kone! Så skal der laves babyer ;)

Ja, Visakortet har det ikke så godt i øjeblikket :blink::cheerleader3:

Babyer!!! Kom med dem!!! :blush:

:bed: til dig, du lækre kvinde :super:

0

2s9t1s0.jpg

Ham her sender dig et stort knus og siger at du bliver årets DEEEEJLIGSTE brud!!! :blink:

Malene, du er altid smuk, men hvor du dog stråler i din kjole!!! Servietterne er fantastiske, hot-dogs, chokoladepinde... jamen altså: Hvem der bare kunne være en flue på væggen til jeres fest. Det bliver helt igennem eventyrligt.

Og hvor er jeg ked af at høre om stress og uvidende chef. Du har sådan glædet dig til livet som sygeplejerske og det er bare så urimeligt at der så trækkes for store veksler på din godhed, så du helt mister arbejdsglæden! Synes du har vist stor fornuft ved at tage et par dage at komme dig i, og synes også at det lyder som det HELT rigtige at tage den snak med lederen om, hvordan du undgår at få det sådan i fremtiden.

Ih hvor jeg glæder mig til at se dig stå brud!!! :blush:

Det er jo lige sådan én, jeg vil ha'!!! :)

Kære Gitte :loveboard:

Hvor er det hyggeligt og dejligt, at du stadig holder øje med mig herinde :cheerleader3:

Neeeej, hvor er han bare blevet stor og lækker, ham den (trods alt) lille Oscar! :bed:

Tak for alle de dejlige ord... Jeg fik en rigtig god snak med min leder i dag :bearhug:

Jeg glæder mig også meget til at se dig i kirken om ganske få dage :bearhug:

Forresten så jeg JK i morges på stationen! Nåede lige at sige godmorgen og at han skulle hilse dig :super:

0

Hej du

holy moly du er eddermanme smækker lækker i den kjole! Den klæder dig så godt, og ja, for den sags skyld du klæder kjolen. Sikke et match! Det er jo lige før at jeg på det kraftigste overvejer at dukke op til glo-bryllup - bare for at se dig og Mark i ja - må jeg kalde det årets bryllup. Der er ingen tvivl om at alt er planlagt til mindste detalje, og som en anden bruger skriver - en flue på væggen er heldig. Er bare ikke helt sikker på at jeg kan efterleve fluens rolle. Så hvis du ser en temmelig nærgående flue - ja, så er det bare mig der lusker rundt og opfanger stemninger :bed::angry::)

sikke noget rod med det arbejde - og som alle de andre skriver, så lyt til dig selv! Jeg havde meget travlt på arb. inden brylluppet - og den helt afslappede følelse jeg mente at jeg skulle vågne op med på dagen, var nærmere afløst af stress over en eller opgave jeg havde glemt at gøre på arbejdet. Set i bakspejlet - fuldkommen ligegyldig opgave.

Nå - det jeg bare vil sige er at du skal tænke på at denne dag bare ikke kommer igen.

Halløjjjjj!!! fra Helene

PS vildt med din nedtælling til projekt baby! Og så husk lige at stress kan have en temmelig negativ virkning på den del af festen også - så det stress-værk skal du bare af med hurtigst mulig :cheerleader3::blink::super:

Kære Helene :boohoo:

Du skal være meget velkommen i kirken. Og tag bare dine fluer med! :blush:

Tusind tak for alle de fine ord! :bearhug:

Også tak for dine ord om arbejde og stress... Jeg fik en rigtig god og lang snak med min leder i dag, og jeg har fået en rigtig god "ordning", så jeg ikke bliver stresset igen her inden brylluppet... Det kan jeg jo dårligt heller nå at blive med de få dage, der er tilbage :bearhug:

:loveboard:

Jeg er sikker på, at stressen er 100% væk, når vi skal på bryllupsrejse, så en lille baby kan finde vej :bearhug:

0

Annonce ♥

Synes det er en rigtig god ide at få sagt de ting til din leder - skriv dem ned og forlang at få tid til at sige dem alle!!!!!! :blink:

Så er der jo en til jer hver - du og din mand! :blush:

Mig og min mand - hvor lyder det vildt!!!!!!! Det er ikke rigtig gået op for mig endnu at vi bliver mand og hustru/kone...

Næææ, men det gør I skam! :bed:

0

Har du været på arbejde i dag? :loveboard:

Ja, jeg har så og det gik rigtig rigtig godt!!! Over al forventning!!! Tak for din omsorg :bearhug:

Hvordan gik det på arbejde i dag? Håber du havde en god og konstrktiv snak med din leder.. :bearhug:

Det gik super godt, tak! :) Og vi havde en rigtig god snak... Jeg har aldrig set min leder på den måde før, så det rørte mig helt vildt at se den side af hende :cheerleader3:

Hej..

Er ked af at kunne læse om din sygemelding.. er selv sygeplejerske og kan godt huske hvordan det var at være "ny" og skulle håndtere alle indtryk og skulle rumme de komplicerede patientforløb. Man kører bare på og på og når ikke at lytte til sig selv undervejs.

Synes det er de helt rigtige områder/emner du vil snakke med din leder om, håber det er gået godt i dag :bearhug:

Jeg har en ide om hvilken afdeling du arbejder på hvis det er på Herlev du arbejder - og jeg kender desværre et par stykker der har arbejdet der også og som hurtigt søgte videre :S

Skulle du på et tidspunkt tænke på at finde noget andet, så skriv til mig, min afdeling kan sagtens bruge en glad og optimistisk person som dig :blink:

Heeeeeeeeey! Nu bliver jeg nysgerrig! :bed:

Er du også på Herlev? Hvor? Og hvem kunne bruge mig?! :blush: Evt. over PM?

Det er gået rigtig godt i dag, tak :boohoo: Min leder viste sider af sig selv, jeg ikke troede eksistrerede ;)

0

Dejligt at høre, at du føler dig klar til at tage på arbejde i morgen.. :boohoo::)

Ja, det er faktisk en rigtig rar følelse! :blush:

:kiss: bare giv den gas Malene og ignorer din leder - du har gjort en fantastisk indsats på dit arbejde og dét kan ingen tage fra dig

Hvor er du bare sød! Og hvor dine ord betyder meget for mig!

Jeg har tænkt mig, at bede om en lille snak med min leder i morgen :loveboard: Jeg vil fortælle hende følgende:

*At det kom bag på mig selv, at jeg reagerede så stærkt på denne stresspåvirkning

*At jeg ved hvordan vi kan undgå, at jeg havner i den situation igen

*At jeg regner med at min "nede-periode" er ovre nu

*At jeg gerne vil fritages for at blive spurgt om jeg kan tage ekstravagter - til at starte med året ud

*At jeg gerne vil fritages for at bytte om på mine vagter - med mindre det er til min egen fordel

*At jeg pr. 1. september vil i almengruppen - dér hvor de ikke dør ;)

*At jeg er glad for at være på afdelingen

Er det en god idé, synes I?

Ja, nu kan jeg jo se, at du har haft en samtale med din leder - og det vist gik godt. Og hvor er det dejligt at høre.

Jeg ved jo, at du faktisk er glad for dit arbejde - men at det hele bare er blevet lidt for meget....

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé.. Det viser at du virkelig har tænkt over hvad der er sket, og at du ikke ønsker at skulle have flere sygedage på den konto..

Synes heller ikke det er særlig smart ikke at have supervision.. Og jo, der har været strejke, men så burde man lige efter strejken have genoptaget det.. Og at der ikke komme noget i sommerferien, synes jeg er for dårligt (undskyld hvis jeg er lidt hård).. Det er alligevel nogle ret traumatiske oplevelser du udsættes for, og havde du oplevet dem som almen person i "den virkelige verden" så ville du have fået krisehjælp på stedet..

Så synes altså godt din arbejdsplads må oppe sig..

Er du godtklar over, at der er under 2 uger til dit bryllup? Det er altså ret vildt.. :angry:

Ja jeg synes jo også, at det viser noget engagement og vilje til at ville det her arbejdsliv!

Det kunne være, at jeg skulle nævne det med supervisionen også... For det er jo rigtigt, det du siger. Havde jeg oplevet det i bussen eller inde på Strøget, så var krisehjælpen kommet med det samme

Under to uger...

Ja, jeg er faktisk godt klar over det :kiss: Mark gik rundt hele dagen i går og kunne ikke finde ud af om han var sulten, eller om det bare var sommerfuglene i hans mave, der rumsterede :bearhug:

Han pakkede også mine p-piller væk - lagde dem ned i skuffen og sagde, at vi ikke ville få brug for dem igen før om 10-15år... Så måtte jeg jo liiiiiiige fortælle ham en sag eller to :super: Gad vide hvor mange børn, man ville kunne få på 10-15 år uden beskyttelse?

Tak for dit store overskud til at give gode råd, når du selv har brug for lidt omsorg og kærlige kram

Hmmm - lad os nu se... - lad os bare regne med 10 år... - 9 mdr + min. 1 md uden mens = 10 mdrs "produktionstid" pr. barn.

10 år = 120 mdr... 120/10 = 12 børn !!!!!!!

Så kan man selvfølgelig være så heldig at få tvillinger ell. trillinger - så lad os bare sige, at du på 10 år rent faktisk kan risikere at få 36 børn - sådan +/- :bearhug::bearhug:

PUHA, det er da godt, at man kan få P-piller o.a.

Lørdag morgen gik turen endnu engang til Metro...

Nu har vi snart lagt hele vores månedsløn derude

Vi fik handlet ind til natmad: hotdogs! :bed: Og så røg der også lige en masse andre ting i vognen

Derefter kørte vi ud til Mark's værksted med alle tingene og det så simpelthen så vildt ud, med hele vores lager, at jeg blev nødt til at tage nogle billeder!

ÅRH JA !!!!! Shit, vi skal også snart til Tyskland.. - havde slet ikke overvejet, hvor meget det hele egentligt fylder !!!! :cheerleader3:

post-16434-1214816799.jpg

Køleskabet, Mark fandt til en lille skilling... Super godt at have til kolde øl og sodavand og efterfølgende fedt at have stående på værkstedet :blink:

SNYD !!! - Sådan et vil jeg også ha !!!!!

0