FynboBredahl

M&M blev gift... Vores bryllup d.12.juli 2008.

3,301 indlæg i dette emne

WUIIII til dit nye avatar :cheerleader3:

Det er skønne Anne, der har været på banen :cheerleader3:

jeps I know - hurra for Anne :cheerleader3::cheerleader3: øøøj jeg glæder mig altså til at få plyen :cheerleader3: kunne vi evt ses der i marts?? på en eller anden måde? :cheerleader3: iiih jeg krydser hver dag for nummerpladerne :cheerleader3:

Ja, vi kan sagtens mødes til marts! Hyggeligt :cheerleader3:

Jeg krydser også - og Mark endnu mere!!! De er i hvert fald betalt - 2600kr! :hug:

:cheerleader3:

uh så er de vist også betalt !! Står der ikke noget om hvor lang tid der plejer at gå??? Så må vi lige finde ud af hvor vi skal mødes henne.. Du er altid velkommen til at kigge forbi og se vuffere :cheerleader3:

Ja, det synes jeg også, at de er! :huh:

Der er op til 3 måneders levering, så de burde være fremme inden... Men den skal jo også lige synes og have danske "papirer" inden den må køre. Vi gør alt, hvad vi kan, søde Mie :cheerleader3:

Hvornår var det nu, du skulle til vuf-udstilling?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at se dit ansigt skønne smukke Malene.

Håber du får en fantastisk dag

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Åååååhr, hvor er du dejlig!!!

Det har været en fantastisk dag indtil videre. Sindsygt travl, men sådan kan jeg lide det... Nu fortsætter den bare lidt endnu og så kan jeg komme hjem og derefter (hvis jeg når det) videre til zilla-hygge i KBH.

Har du haft en dejlig dag? :cheerleader3:

Go'morgen Malene. :cheerleader3:

Tilgiv os for at mødes uden dig... Det var kun lige kort og meget impulsivt...

:cheerleader3: Marie

I er tilgivet :cheerleader3:

:hug:

Jaaa, så kan man se, hvem man "taler til"

Helloooo honey, looking goood today! :cheerleader3:

Man bliver jo helt rundforvirret af alle de der brude/kjole avatars.

Ja, der er mange efterhånden... Men vi har jo ikke et garn der stritter i vejret at vise frem :cheerleader3:

Årh sikke et tilbud!!!!

Hvorfor kender jeg slet ikke det mærke, mig som har jordens sarteste hud på hænder og i ansigtet??????

Og FIIIIINER ny avatar, det var dejligt at se dit strålende ansigt!

:huh:

Du burde prøve det, søde Sanni... Evt. købe et start-kit til omkring 250kr (på nettet). Der er til 3-4 uger og du kan lynhurtigt mærke forskel, hvis din hud kan lide produkterne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået min første lønseddel fra mit første "rigtige" arbejde! :cheerleader3:

Ja, og det er jo egentligt slet ikke til at juble over :cheerleader3:

For pokker, hvor man ikke får meget - og slet ikke, når diverse tillæg er glemt! :cheerleader3:

Nå, pyt... Jeg elsker jo mit arbejde og ikke mindst patienterne :huh:

Og så er Marks gave langt om længe kommet fri fra tolden!!! :cheerleader3: MEN! Jeg skal betale told :cheerleader3: 800 et eller andet kroner. Øv! Det tog også næsten en måneds toldbehandlingstid :hug:

Jeg er forelsket i mit liv!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået min første lønseddel fra mit første "rigtige" arbejde! :cheerleader3:

For pokker, hvor man ikke får meget - og slet ikke, når diverse tillæg er glemt! :cheerleader3:

Nå, pyt... Jeg elsker jo mit arbejde og ikke mindst patienterne :huh:

Og så er Marks gave langt om længe kommet fri fra tolden!!! :cheerleader3: MEN! Jeg skal betale told :cheerleader3: 800 et eller andet kroner. Øv! Det tog også næsten en måneds toldbehandlingstid :hug:

Hej søde!

Løn er ikke altafgørende i denne verden - derfor er det sååååå fedt at du er glad for arbejdet! Det betyder bare så meget!

Dejligt at gaven endelig er kommet videre i systemet :cheerleader3: men træls med den toldafgift :cheerleader3:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er op til 3 måneders levering, så de burde være fremme inden... Men den skal jo også lige synes og have danske "papirer" inden den må køre. Vi gør alt, hvad vi kan, søde Mie :cheerleader3:

I er bare så søde begge 2 :cheerleader3:

Jeg skal til vufshow i næstved d. 22 og stestrup d. 23 :cheerleader3: men overnatter i greve :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at se dit ansigt skønne smukke Malene.

Håber du får en fantastisk dag

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Åååååhr, hvor er du dejlig!!!

Det har været en fantastisk dag indtil videre. Sindsygt travl, men sådan kan jeg lide det... Nu fortsætter den bare lidt endnu og så kan jeg komme hjem og derefter (hvis jeg når det) videre til zilla-hygge i KBH.

Har du haft en dejlig dag? :cheerleader3:

Go'morgen Malene. :cheerleader3:

Tilgiv os for at mødes uden dig... Det var kun lige kort og meget impulsivt...

:cheerleader3: Marie

I er tilgivet :cheerleader3:

:hug:

Jaaa, så kan man se, hvem man "taler til"

Helloooo honey, looking goood today! :cheerleader3:

Man bliver jo helt rundforvirret af alle de der brude/kjole avatars.

Ja, der er mange efterhånden... Men vi har jo ikke et garn der stritter i vejret at vise frem :cheerleader3:

Årh sikke et tilbud!!!!

Hvorfor kender jeg slet ikke det mærke, mig som har jordens sarteste hud på hænder og i ansigtet??????

Og FIIIIINER ny avatar, det var dejligt at se dit strålende ansigt!

:huh:

Du burde prøve det, søde Sanni... Evt. købe et start-kit til omkring 250kr (på nettet). Der er til 3-4 uger og du kan lynhurtigt mærke forskel, hvis din hud kan lide produkterne :cheerleader3:

Kan du guide mig til hvor på nettet?

Og tillykke med din lønseddel fra dit fantastiske arbejde, jeg kan egentlig godt forstå at du er lidt oppe og køre det ;)

0

Del dette indlæg

Tillykke med din første lønseddel fra det nye sted. Det er ikke meget der står på bundlinien, men til gengæld så pynter det lidt mere når vagttillæg osv. kommer med. Men nu kan det jo være der kommer lidt mere i lønposen... i hvertfald er det jo nu overvejende sandsynligt at vi skal i konflikt. Det vides dog først med sikkerhed på mandag. Men forhandlingerne er brudt sammen for de danske regioner, så nu skal de "bare" lige forhandle med Kommunernes landsforening, og så bliver der udsendt strejke varsel, hvis ikke der kommer et bedre forslag end det der er kommet indtil videre. Vi må krydse fingre....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, pyt... Jeg elsker jo mit arbejde og ikke mindst patienterne :cheerleader3:

Og så er Marks gave langt om længe kommet fri fra tolden!!! :cheerleader3: MEN! Jeg skal betale told :cheerleader3: 800 et eller andet kroner. Øv! Det tog også næsten en måneds toldbehandlingstid :cheerleader3:

Hej søde!

Løn er ikke altafgørende i denne verden - derfor er det sååååå fedt at du er glad for arbejdet! Det betyder bare så meget!

Dejligt at gaven endelig er kommet videre i systemet :cheerleader3: men træls med den toldafgift :rolleyes:

Knus Nathasia

Kære Nathaisa :biggrin:

Nej, løn er ikke alt... Og jeg er SÅ vild med mit arbejde - har vildt travlt, men mere om det senere :cheerleader3:

Gaven nåede frem - dagen inden fødselsdagen.

0

Del dette indlæg

Jeps har haft en skøøøn dag, travl men har så også nået meget i dag :cheerleader3:

Har også fået min lønseddel i dag for mine vikartimer - ikke dårligt, bedre end dagpenge ;)

Penge er gode!!! :cheerleader3:

I er bare så søde begge 2 :cheerleader3:

Jeg skal til vufshow i næstved d. 22 og stestrup d. 23 :cheerleader3: men overnatter i greve :cheerleader3:

Hmm... Har nattevagt begge dage, men jeg står jo op på et tidspunkt :cheerleader3:

Der er laaaaaaaaaaaaangt til Greve! :cheerleader3:

...uuuuuh, altid dejligt med en lønseddel, specielt hvis man har været på SU! :biggrin:

Ja, det er super skønt! Glæder mig endnu mere til den næste, for der er alle mulige tillæg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Godmorgen søde :cheerleader3:

Her er dagens morgenkrammer frisk fra fad

Anne.

Aaaah du får lige et til - du fortjener det

:cheerleader3::cheerleader3::biggrin:

Åååååååååååårh!!! :cheerleader3:

Jaaa også et morgenkram - eller to - fra mig.

:cheerleader3: :cheerleader3:

Tusind tak, I to... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din første lønseddel fra det nye sted. Det er ikke meget der står på bundlinien, men til gengæld så pynter det lidt mere når vagttillæg osv. kommer med. Men nu kan det jo være der kommer lidt mere i lønposen... i hvertfald er det jo nu overvejende sandsynligt at vi skal i konflikt. Det vides dog først med sikkerhed på mandag. Men forhandlingerne er brudt sammen for de danske regioner, så nu skal de "bare" lige forhandle med Kommunernes landsforening, og så bliver der udsendt strejke varsel, hvis ikke der kommer et bedre forslag end det der er kommet indtil videre. Vi må krydse fingre....

Ja, vagttillæg glæder jeg mig til!

På næste lønseddel kommer der 4 x weekendtillæg, 6 x nat, 4 x aften og 2 x helligdag, så kan kan kun blive godt! :cheerleader3::cheerleader3:

Spændende med strejke... Vi må se, hvad det ender med :cheerleader3:

Hallooooo.... er der nogen hjemme? Hvor er du Malene? :cheerleader3:

Var det i denne weekend, du skulle på kæresteweekend? Jeg savnede dig til spinning idag!

Hvordan gik zillatræffet og kagesmagningen?

:cheerleader3::cheerleader3:

Åååårh! Jeg savnede også dig!

Mark havde jo fødselsdag i søndags, så jeg sprang over. Men ses vi mon i aften?

Jeg fik først fri kl.21 i torsdags, så jeg nåede aldrig frem... Kagesmagningen var lidt skuffende, men vi blev dog enige om en kombination - mere om det senere.

Håber vi ses i aften :cheerleader3:

Ja hvor er du egentlig henne???

Jamen jeg er jo liiiige her! :cheerleader3:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Hav

en

dejlig

dag

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ååååhr, hvor er du bare sød!!!

Jeg er ved at komponere et laaaaaaaaaaaangt brev til brevkassen... Der har været krise :cheerleader3:

Hej søde

hullubullu!! hvor er du heeenne??

krammer

Lige her :cheerleader3:

Åh nej er du forsvundet?

Nej nej... Jeg har bare haft en lidt travl uge :cheerleader3:

Sidder da også og bliver lidt småurolig.... Håber at du er ok!

Jeg er super ok!!!

Tusind tak fordi I er så søde alle sammen :cheerleader3:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

*Bryllupskagesmagning*

Det var lige med nød og næppe at vi nåede det... Jeg havde haft den aller mest travle dag i min 1 måned lange karriere på afdelingen og der var faktisk stadig en del at lave, da jeg gik i fredags. Mark havde taget tidligt fri fra sit arbejde, så han kunne komme forbi og hente mig, så vi kunne køre direkte til Rungsted til bryllupskagesmagning :cheerleader3:

Der blev fyret op i Volvo'en og vi var faktisk fremme 10 minutter i 16 :cheerleader3:

Gik over til KageKompganiet's butik og mødte Nynnem, der stod udenfor :biggrin:

Jeg var til et konfektkursus deroppe i december, så jeg havde mine forventninger... Det var lidt ærgerligt, at jeg havde dem, for jeg blev ret skuffet! :cheerleader3: Til kurset var vi kun 12 og vi sad ved et langt bord.. Havde forestillet mig noget i samme stil. Men i fredags var vi mindst 20-25, er jeg sikker på og butikken er meget lille, så det var meget kaotisk, synes jeg :cheerleader3:

På bordene med kager var der gjort klar... Blev igen skuffet over udvalget :cheerleader3: Der var 4 slags bunde og 5 slags mousse. Men ikke den bund og mousse, vi havde forestillet os at skulle smage :cheerleader3:

De to af bundene kunne vi på forhånd udelukke. Kokos- og konfektbunden. Vi kan ikke fordrage kokos og konfektbunden var der marcipan i, og da vi ved, at nogle gæster er allergiske overfor nødder og da jeg ikke kan fordrage marcipan, stod valget mellem chokolade eller vanille med chokostykker.

Mousserne var orange med chokostykker, pannacotta med chokostykker, hindbær, mango/passion og nougat.

Orange var udelukket - jeg kan ikke fordrage appelsiner. Resten virkede interessante, men vi ville meget gerne have smagt jordbær/rabarber-moussen...

Smagte alle de andre og kunne også hurtigt udelukke nougat'en. Den var for tung. Pannacotta'en var lækker, men ikke så kraftig i smagen. Hindbær'en var for "ordinær" på en måde. Mango/passionen derimod var lækker!!! Til at starte med meget syrlig, men i kombination med chokoladebunden var den rigtig lækker. En blanding af friskhed og sødme. Det var lige os! :cheerleader3:

Vi havde siddet og kigget på deres kagegalleri aftenen inden og var kommet frem til vores design... Havde faktisk også forestillet os, at vi skulle bestille i fredags, men det havde de ikke tid til... :rolleyes: Vi fik dog reserveret datoen, og så skal vi komme derop en dag for at aftale nærmere.

Vi tog derfra efter 3 kvarter - Mark var super tilfreds - jeg var lidt skuffet. Det er jo lidt et forkert grundlag, vi bestiller fra dem på, men jeg synes utroligt godt om ejerne og var vild med konfektkurset! Kan rigtig godt lide deres design og pris og så hjælper Marks engagement og glæde over kagemsagningen hjælper lidt på mit zilla-humør :cheerleader3:

Skal I lige have nogle billeder? :cheerleader3:

Kagen skal være firkantet og i ét lag, fx som det nederste lag på denne :

Bryllupskage%20BR202.jpg

Eller denne:

Bryllupskage%20BR128.jpg

Vi kan rigtig godt lide de små "prikker" på siderne af kagen.

Nederst på kagen, skal vi have silkebånd i samme grønne farve som vores "serie" af invitationer, bordkort osv...

Bryllupskage-BR184.jpg

På toppen af kagen skal vores monogram stå - dog uden hjertet udenom... Det skal skrives i samme grønne farve.

post-16434-1204706977.jpg

Pynten skal være nogle roser i sart lyserød - måske én i hvert hjørne - med blade i den gennemgående grønne farve :cheerleader3:

Bryllupskage%20BR189.jpg

Bliver det ikke flot?! :cheerleader3:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer