FruAas

Bryllup 10.2.2007

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

sikke nogle flotte og lidt utraditionelle bryllupsbilleder-fedt. tillykke med brylluppet

jeg kan personligt bedst lide bil. 8, det er det flotteste synes jeg.

synes at bil. 1 er det mest romantiske og bil 2 det smukkeste ment fotografisk.

håber at i får valgt det helt rigtige til jeres takkekort

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores egne favoritter er nr 1 og 3.

Nr. 3 er dog et udsnit af et større billede, så vi er i tvivl om opløsningen er god nok, desuden er det en anelse overbelyst - vi hører evt. fotografen om der kan gøres noget ved det.

Nr. 2 er min favorit generelt, men vi finder det lidt for traditionelt til takkekort.

Mit dilemma er om det ikke er lidt dumt at have et takkekort hvor man ikke kan se kjolen?

Det er jo det de fleste kigger på når de ser på takkekort (ja, det gør jeg da når jeg ser et takkekort hjemme hos en, så skal jeg da liiiige se kjolen)

:loveboard: Fru Aas

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først - stort tillykke med brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Dernæst må jeg sige, at det generelt er nogle rigtig dejlige billeder.... I ser simpelthen så søde ud.... jeg faldt umiddelbart for nr. 9, nok fordi jeg synes der er et eller andet spontant og dejligt ægte over det....

KH

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også rigtigt STORT TILLYKKE herfra :lol:

Og det er ikke for at drille, men jeg kan altså bedst lide nr. 5 og nr. 10 - nu må forvirringen snart være total :( Jeg vil skynde mig at sige at det er nogle super dejlige billeder allesammen, I ser bare så smukke og glade ud. Men nr. 5 er også det jeg klarest husker at have kigget dem igennem - og så synes jeg at nr. 10 vil være et godt supplement, hvor man kan se kjolen. Kan du ikke lave en collage som takkekort, hvor man kan se flere billeder?

Kh Bellehelene :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer