AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Men så længe du har forsøgt at komme til at give blod, så har du jo gjort dit - men du kan jo sagtens prøve at henvende dig igen - det kan jo være, at du (trods manglende 2 fødsler :kiss: ) godt kan være donor nu. Jeg kom først med i korpset 3. gang jeg meldte mig - ens forhold ændres jo nogle gange med tiden. Forstår i øvrigt ikke helt sammenhængen mellem 2 børn og bloddonationer?! :cheerleader3:

:heart: ja, super lækker smag - turde altså ikke at spørge dem, om jeg måtte tage et billede til at lægge ud på BK :(:bearhug:

Ja, og forsøgt har jeg da, men det er ikke mere end 1 år siden, men måske skulle jeg prøve igen efter brylluppet :cheerleader3:

Tror sammenhængen var et eller andet med at så kunne jeg tåle mere, meget underligt...

0

Annonce ♥

:cheerleader3: JUBIIII......... lavede lige min selvangivelse i går - fik tilstrækkeligt med penge retur fra Mr. SKAT til at dække det efterhånden store bryllupsunderskud jeg har fået oparbejdet i de sidste måneder på min konto - perfekt. Og min tilkommende fik også PÆNT MEGET igen, så det ender måske med, at vi slet ikke får det store bryllupsunderskud :( (men jeg lader nu klog af skade være med at glæde mig for tidligt.... der kan endnu nå at komme uforudsete udgifter!) Edited by AnjaSL
0

Fik snakket med kroen i går - vi tager derned og prøvesmager vin og mad (ikke det vi skal have, da det er sæsonvarer) og hygger os med værtsparret, som vi jo kender privat. Glæder mig. Vi skal derned mandag den 30. april, efter vi har lavet vores ringe... så kan man da tale om at komme MAX i bryllupsmood :(

0

Annonce ♥

Hej Anja!

Den topfigur du har købt, minder meget om den, jeg har forelsket mig i (og næsten overtalt manden til). Hvis SomethingBlue svigter dig helt, så kan den også fås hos myb.dk og der har jeg ikke haft nogen leveringsproblemer. Nu ved jeg selvfølgelig godt, at du allerede har betalt figuren, og at det heller ikke er 100% den samme, som den fra myb.dk, men det var da en alternativ løsning? ...Okay, så var jeg så lige fluks inde og se på siden, om de satdig havde figuren, og det har de. Og de har også din figur! Man bestiller manden og damen hver for sig. Nå, nu har jeg vist fået budskabet frem - må hellere slutte, før jeg forvirrer mere end jeg gavner :cheerleader3:

:( Camilla.

Edited by Milleja
0

Hej Anja!

Den topfigur du har købt, minder meget om den, jeg har forelsket mig i (og næsten overtalt manden til). Hvis SomethingBlue svigter dig helt, så kan den også fås hos myb.dk og der har jeg ikke haft nogen leveringsproblemer. Nu ved jeg selvfølgelig godt, at du allerede har betalt figuren, og at det heller ikke er 100% den samme, som den fra myb.dk, men det var da en alternativ løsning? ...Okay, så var jeg så lige fluks inde og se på siden, om de satdig havde figuren, og det har de. Og de har også din figur! Man bestiller manden og damen hver for sig. Nå, nu har jeg vist fået budskabet frem - må hellere slutte, før jeg forvirrer mere end jeg gavner :bearhug:

:cheerleader3: Camilla.

Hej Camilla

Tak for det :( Men jeg har allerede betalt figuren, for man kunne få den for 200 kr. hvis man bestilte den på messen, så det var jo en del at spare... og jeg har jo allerede en anden topfigur - jeg er bare helt vild med medusafigurerne - kunne købe mig fattig hvis jeg have råd og fik lov (men det får jeg ikke af Lasse - han synes vist de er lidt fjollede og ikke særlig kønne... det er jo netop det der er konceptet med figurerne :heart: )

0

Hej Anja!

Den topfigur du har købt, minder meget om den, jeg har forelsket mig i (og næsten overtalt manden til). Hvis SomethingBlue svigter dig helt, så kan den også fås hos myb.dk og der har jeg ikke haft nogen leveringsproblemer. Nu ved jeg selvfølgelig godt, at du allerede har betalt figuren, og at det heller ikke er 100% den samme, som den fra myb.dk, men det var da en alternativ løsning? ...Okay, så var jeg så lige fluks inde og se på siden, om de satdig havde figuren, og det har de. Og de har også din figur! Man bestiller manden og damen hver for sig. Nå, nu har jeg vist fået budskabet frem - må hellere slutte, før jeg forvirrer mere end jeg gavner :heart:

Hej Camilla

Tak for det :( Men jeg har allerede betalt figuren, for man kunne få den for 200 kr. hvis man bestilte den på messen, så det var jo en del at spare... og jeg har jo allerede en anden topfigur - jeg er bare helt vild med medusafigurerne - kunne købe mig fattig hvis jeg have råd og fik lov (men det får jeg ikke af Lasse - han synes vist de er lidt fjollede og ikke særlig kønne... det er jo netop det der er konceptet med figurerne :kiss: )

Lige netop! Jeg synes jo også at de er fede, fordi de både er sjove og lidt grimme, men Thomas hælder mest til, at de er fjollede og ikke særlig kønne. Mænd, siger jeg bare!

:bearhug: Camilla.

0

Hej Anja!

Den topfigur du har købt, minder meget om den, jeg har forelsket mig i (og næsten overtalt manden til). Hvis SomethingBlue svigter dig helt, så kan den også fås hos myb.dk og der har jeg ikke haft nogen leveringsproblemer. Nu ved jeg selvfølgelig godt, at du allerede har betalt figuren, og at det heller ikke er 100% den samme, som den fra myb.dk, men det var da en alternativ løsning? ...Okay, så var jeg så lige fluks inde og se på siden, om de satdig havde figuren, og det har de. Og de har også din figur! Man bestiller manden og damen hver for sig. Nå, nu har jeg vist fået budskabet frem - må hellere slutte, før jeg forvirrer mere end jeg gavner :heart:

Hej Camilla

Tak for det :( Men jeg har allerede betalt figuren, for man kunne få den for 200 kr. hvis man bestilte den på messen, så det var jo en del at spare... og jeg har jo allerede en anden topfigur - jeg er bare helt vild med medusafigurerne - kunne købe mig fattig hvis jeg have råd og fik lov (men det får jeg ikke af Lasse - han synes vist de er lidt fjollede og ikke særlig kønne... det er jo netop det der er konceptet med figurerne :kiss: )

Lige netop! Jeg synes jo også at de er fede, fordi de både er sjove og lidt grimme, men Thomas hælder mest til, at de er fjollede og ikke særlig kønne. Mænd, siger jeg bare!

:bearhug: Camilla.

Jeps - what do they know?? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Sad lige og kiggede lidt på forskellige fotografers hjemmesider, og faldt over Studio 64 i Middelfart, hvor min veninde og hendes mand havde hyret fotograf (og en super fotograf ikke mindst). OG SØRME... om ikke min veninde og hendes mand er på hele 2 billeder.... og min andel i billederne er tilretning af slør og slæb under foto.shootet... og det var ikke let, for det blæste :cheerleader3: Det er samme sted, som vores bryllup skal holdes.... det er i øvrigt vores toastmaster og min smukke og dejlige brudepige :(

post-20924-1175160498.jpg

Edited by AnjaSL
0

Jeg har set flere billeder over dette tema rundt omkring, men vil gerne have dem samlet i en enkelt tråd - giv gerne jeres besyv med... jeg har nemlig glemt at gemme billederne jeg har set, så jeg skal igang med at lede igen :smash:

Jeg mangler især nogle billeder, som jeg har set tidligere... det ene er med en brud, der går langs stranden med en hvid paraply opslået. Man ser hende bagfra... meget Sakgensmaleri-agtigt.

Og så mangler jeg billeder jeg har set med brudeparret, der står inde på en mark - hhv. i korn og i gule blomster... meget smukt... (hjælp mig med at finde dem- please)

Jeg har også oprettet en tråd under billeder

Her er lidt jeg allerede har fundet

post-20924-1175160927.jpg post-20924-1175160976.jpg post-20924-1175161047.jpg

post-20924-1175161000.jpg

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er i øvrigt Gitte-Majbrud, som har lagt billederne ind på den anden tråd til mig... det er bare sådan et smukt billede de fik taget (rettelse: Billeder)

post-20924-1175172247.jpg

Edited by AnjaSL
0

:cheerleader3: JUBIIIIIIIIII........... :cheerleader3:

Min kollega har lige ringet til mig, at han er blevet færdig med at trykke vores invitationer, så nu skal der snittes, skæres, limes og slikkes kuverter i weekenden... må ikke gøre det i aften, da min kæreste er på kursusinternat og han vil være med :huh: Så imorgen skal vi rigtig hygge med limstifter og skæremaskine :thumbsupsmileyanim:

(Vi skal lave forsiderne nu.. blev nødt til at afvente trykken, da de ellers ville blive ødelagt i maskinen!)

Edited by AnjaSL
0