AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Annonce ♥

Hiver lige min tråd frem fra de støvede gemmer....

Som tiden går - på søndag har vi ½ års bryllupsdag, og vi venter barn til juni - faktisk lige omkring vores 1 års bryllupsdag :boohoo: Jeg er pt. i 14. uge og har været til nakkefoldscanning, og det så fint ud. Meget surrealistisk oplevelse at se et lille liv, der bevæger sig på skærmen og samtidig tænke på, at den ligger og bokser rundt indeni mig :blink: Godt der er leveringstid på de små størrelser, så man kan nå at vænne sig til tanken :)

Ihhhh..... hvor skønt!

:cheerleader3: Et stort

TILLYKKE

med den kommende forøgelse :cheerleader3: det er fantastisk :cheerleader3:

Og også tillykke med ½ års dagen på søndag - ja vi har jo været gift i 7 måneder den 26. december. vildt som tiden går :hug:

Hilsen Solsikken :bearhug:

0

Hej Anja

:boohoo: Tillykke med ½ års dagen på søndag. Pu ha tiden flyver jo bare af sted. Det føltes ikke længe siden vi fulgte med i dit bryllup på tæt hold... :cheerleader3:

Men det er da endnu mere fantastisk at du er gravid, jeg er virkelige glad på jeres vegne og ønsker dig alt mulig held og lykke med den lille spire i maven :cheerleader3:

Jeg vil da samtidig ønske dig en rigtig glædelig jul

og et godt og lykkebringende nytår.

:jul8: :jul11: :newyear:

:jul7: Julehilsner fra Maria

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres søde hilsner. Jeps det er nemlig rigtig dejligt, omend stadig meget surrealistisk. Er nu i 17. uge og maven er så småt begyndt at bule lidt og bukserne begyndt at stramme - så nu ser jeg ud som om jeg har spist godt i juledagene :cheerleader3::griner:-

Edited by AnjaSL
0

Fandt lige dette billede på nettet, og det var da for sødt til at holde for sige selv ;)

post-20924-1199955621.gif

Underligt at tænke på - for et år siden var jeg helt oppe på beatet og up to date med hvilke brudekjolesnit, der var hottest, hvorda ninvitationer mv skulle se ud osv.

Nu forsøger jeg at samle den samme energi til at finde ud af hvilke barnevogne der er de bedste - åh gisp - orker næsten ikke at samle så meget ny viden igen!! :wacko: Det virker på en eller anden måde endnu mere abstrakt end at skulle giftes :thumbsupsmileyanim:

Edited by AnjaSL
0

Fandt lige dette billede på nettet, og det var da for sødt til at holde for sige selv ;)

Underligt at tænke på - for et år siden var jeg helt oppe på beatet og up to date med hvilke brudekjolesnit, der var hottest, hvorda ninvitationer mv skulle se ud osv.

Nu forsøger jeg at samle den samme energi til at finde ud af hvilke barnevogne der er de bedste - åh gisp - orker næsten ikke at samle så meget ny viden igen!! :wacko: Det virker på en eller anden måde endnu mere abstrakt end at skulle giftes :thumbsupsmileyanim:

Og for fanden, hvor er jeg misundelig!!! :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har lige taget det i omvendt rækkefølge af dig :thumbsupsmileyanim:.

Hvor langt er du henne nu? Har du mærket liv??

0

Annonce ♥

Jeg har lige taget det i omvendt rækkefølge af dig :thumbsupsmileyanim:.

Hvor langt er du henne nu? Har du mærket liv??

Jeg går ind i 18. uge i morgen. Jeg har endnu ikke mærket liv, men er i løbet af de sidste 2 uger synligt begyndt at bule ud - så nu kalder jeg mig officielt for et HÆNGEBUGSVIN :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hiver lige min tråd frem fra de støvede gemmer....

Som tiden går - på søndag har vi ½ års bryllupsdag, og vi venter barn til juni - faktisk lige omkring vores 1 års bryllupsdag :angry: Jeg er pt. i 14. uge og har været til nakkefoldscanning, og det så fint ud. Meget surrealistisk oplevelse at se et lille liv, der bevæger sig på skærmen og samtidig tænke på, at den ligger og bokser rundt indeni mig :cheerleader3: Godt der er leveringstid på de små størrelser, så man kan nå at vænne sig til tanken :cheerleader3:

Tillykke med graviditeten!!!!!

Sikke en fantastisk nyhed!!!!

Knus Nathasia

0

-HAHA- Stort Tillykke Anja!! :lol:

Er du inde på babyklar?

Knus

Caroline

Hej Caroline

Tak skal du ha.

Lang tid siden ;) Har fået din invitation til dit linkedIn netværk - accepterer næste gang jeg kommer derind ;)

Ja, jeg er under et alter-ego på Babyklar, men jeg opholder mig nu mest på et andet site, der er noget mere end bare babysnak :griner:- Ældre børn, politik, medier, karriere mv., så man ikke helt borer sig ind i navlestrengen :thumbsupsmileyanim: Har du samme brugernavn på Babyklar?

KH A

0

:td: Stort Tillykke Anja!! -HAHA-

Er du inde på babyklar?

Knus

Caroline

Hej Caroline

Tak skal du ha.

Lang tid siden ;) Har fået din invitation til dit linkedIn netværk - accepterer næste gang jeg kommer derind ;)

Ja, jeg er under et alter-ego på Babyklar, men jeg opholder mig nu mest på et andet site, der er noget mere end bare babysnak :thumbsupsmileyanim: Ældre børn, politik, medier, karriere mv., så man ikke helt borer sig ind i navlestrengen -HAHA- Har du samme brugernavn på Babyklar?

KH A

Hej igen Anja

Dejligt, det er lidt lettere at finde dig derinde - her skal jeg jo lede lidt.

Jo jo, jeg huserer da lidt på søstersiden, ligeledes under et alter ego.

men Facebook er nok den mest alsidige af de fora jeg er stødt på indtil nu, så der kan du også rende ind i mig.

KH

Caroline

0

:thumbsupsmileyanim: Stort Tillykke Anja!! :loveboard:

Er du inde på babyklar?

Knus

Caroline

Hej Caroline

Tak skal du ha.

Ja, jeg er under et alter-ego på Babyklar, men jeg opholder mig nu mest på et andet site, der er noget mere end bare babysnak :thumbsupsmileyanim: Ældre børn, politik, medier, karriere mv., så man ikke helt borer sig ind i navlestrengen :griner:- Har du samme brugernavn på Babyklar?

KH A

Hej igen Anja

Dejligt, det er lidt lettere at finde dig derinde - her skal jeg jo lede lidt.

Jo jo, jeg huserer da lidt på søstersiden, ligeledes under et alter ego.

men Facebook er nok den mest alsidige af de fora jeg er stødt på indtil nu, så der kan du også rende ind i mig.

KH

Caroline

Det er vel ikke så let at finde hinanden på babyklar, hvis vi begge huserer under vores alter-egoer og dermed ukendte brugernavne for hinanden :griner:-

På fjæsbogen er jeg også - under det fulde navn ;) Må lige se om jeg kan finde dig, næste gang jeg kommer på FB - synes der er for meget "join this group" "you've been bitten by a vampire" osv. derinde...... men det er sjovt at være kommet i kontakt igen med gamle gymnasiekammerater mv.

0