AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Annonce ♥

Der er så mange gode billeder - har kopieret nogle ind i min gemmer... Rigtig god inspiration!! Nu vil jeg også på stranden, på marken, i parken osv osv, men tror nu næppe man når det hele.

God fornøjelse med indbydelser nu - øvøv man ikke må gå i gang med det samme, men dejligt manden gerne vil være med ;)!!

0

Der er så mange gode billeder - har kopieret nogle ind i min gemmer... Rigtig god inspiration!! Nu vil jeg også på stranden, på marken, i parken osv osv, men tror nu næppe man når det hele.

God fornøjelse med indbydelser nu - øvøv man ikke må gå i gang med det samme, men dejligt manden gerne vil være med ;)!!

Ja, det er ærgerligt, men dejligt at han vil deltage, selvom det nogle gange bare gør at processen tager MEGET længere tid :cheerleader3:

Vi kører langs marker fra kirken til stedet, så der er forhåbentlig mulighed for at tage rapsbilledet - I LOVE IT! Og kroen ligger ved stranden, hvor der også er smukke græsplæner og en badebro, så det kan forhåbentlig lade sig gøre :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: INDLÆG NR. 1000 :huh:

Should I get a life?!?!?! :):thanks:

Tillykke med de 1000 besvarelser :pokey::oops:

- hold fast du har fart på. Kan jo ikke følge med, Anja ()()

Rigtig god inspiration til bryllupsbilleder! Det er utrolig flot, når de bliver i sort/hvis synes jeg. Meget romantisk!!!

Glæder mig til at se indbydelserne - så er det bare med at komme i gang :thumbsupsmileyanim:

Ja, når først jeg kommer igang ved tastaturet, så går det lige pludselig stærkt - det bliver næsten en sport :thanks:

Ja, det er nogle fine billeder, og der er jo masser af gode locations i Aabenraa og omegn. Er også helt vild med billederne når de bliver lavet i sort hvid, men omvendt så er der bare nogle billeder, som SKAL være i farver, fx. rapsmarken :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Har lige været til kor/orkesterprøve... skal synge koncerter på søndag og på onsdag.

BACH'S JOHANNESPASSION

Det bliver storslået. Koncerten varer i 2½ timer og solisterne er simpelthen fantastiske. Vi skal synge søndag i Sankt Jakobs Kirke på Østerbro (København) og onsdag i Elisakirken på Vesterbro Torv. Hvis der er nogen, der har lyst til at høre det, så kan man købe billetter på Billetnet for 125 kr. for voksne. Alle korene er amatørkor og orkestret også amatører - nogle kons.studerende.

Passionen handler om påsken - altså Jesus korsfæstelse og genopstandelse.

Glæder mig helt vildt til at synge det, for det er bare storslået musik og fedt at opføre :thumbsupsmileyanim:

I kan læse om Johannespassionen på projektets hjemmeside... og om mit kor - Vox Absona........ :cheerleader3:

(PS! Jeg har ingen økonomisk interesse i projektet... jeg elsker bare at synge for fulde huse, og det er så storslået musik, så hvis I har tid og bare kan lide klassisk musik en lille smule, så er det en super påskeoplevelse :cheerleader3: )

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

Nu har jeg skaffet min venindes ølkageopskrift til Louiseh79, men jeg vil da også gerne dele den med jer andre thumbsupsmileyanim.gif

Ølkage

500 g. hvedemel

500 g. brun farin

1 flaske hvidtøl

1 brev brunkagekrydderi

1 tsk bagepulver

Bages i ca. 50 min ved 175 gr.

Dejen bliver meget tør, men det hjælper, når man blander farinen i.

"Jeg har bagt den i en rugbrødsform. Jeg plejer at starte med de tørre ingredienser og øllen, så står du med en meget tør dej, men når du så tilsætter farinen ændrer det hele konsistens - lidt trylleagtigt... Brug gerne dejkroge til at røre med, det gør det lidt nemmere.

God bagelyst :thumbsupsmileyanim: "

0

:cheerleader3:F E R I E ! ! :huh:

....Og masser af tid til at slappe af, lave invitationer, shoppe flere sko :thumbsupsmileyanim: , lave hjemmeside, være på BK :cheerleader3: dase, dase, dase....

Nå ja.... og synge en generalprøve og 2 koncerter.... og en enkelt 40 års fødselsdag og en tur i sommerhus med svigerfamilien.... men ferie fra arbejdet er dejligt :pokey:

Edited by AnjaSL
0

....Og masser af tid til at slappe af, lave invitationer, shoppe flere sko :thumbsupsmileyanim: , lave hjemmeside, være på BK :cheerleader3: dase, dase, dase....

Nå ja.... og synge en generalprøve og 2 koncerter.... og en enkelt 40 års fødselsdag og en tur i sommerhus med svigerfamilien.... men ferie fra arbejdet er dejligt :oops:

Der bli'r da ik' ret meget tid til afslapning, hva'?!!! :pokey: Vil da bare ønske dig rigtig go' fornøjelse, go' "arbejdslyst", pøj-pøj og hva' mere...?? Nå ja, break a leg!!! :huh:

:cheerleader3:

0

Nå ja.... og synge en generalprøve og 2 koncerter.... og en enkelt 40 års fødselsdag og en tur i sommerhus med svigerfamilien.... men ferie fra arbejdet er dejligt :oops:

Der bli'r da ik' ret meget tid til afslapning, hva'?!!! :pokey: Vil da bare ønske dig rigtig go' fornøjelse, go' "arbejdslyst", pøj-pøj og hva' mere...?? Nå ja, break a leg!!! :huh:

:cheerleader3:

()() ja, der er planer nok, men heldigvis er det meste jo dejligt afslappet.

Tak for pøj pøj... glæder mig til at gå igang med den dobbeltklæbende tape, papirskærer og frimærkeslikning (:thanks: nej, det sidste glæder jeg mig faktisk absolut ikke til :thanks:)

0

Annonce ♥

Hej Anja,

Jeg har vaeret i vores store Next, hvor de ikke havde skoene i din stoerrelse. :thumbsupsmileyanim:

Hun checkede desuden deres computersystem om hun kunne bestille dem eller finde dem i en anden forretning. Men nej!! Hvem har dog taget alle de sko!!!!!!!

Men ifoelge hende udgaar skoene ikke og jeg skulle checke tilbage om 1-2 uger for der skulle de faa en ny sending. :cheerleader3:

0

Hej Anja,

Jeg har vaeret i vores store Next, hvor de ikke havde skoene i din stoerrelse. :thumbsupsmileyanim:

Hun checkede desuden deres computersystem om hun kunne bestille dem eller finde dem i en anden forretning. Men nej!! Hvem har dog taget alle de sko!!!!!!!

Men ifoelge hende udgaar skoene ikke og jeg skulle checke tilbage om 1-2 uger for der skulle de faa en ny sending. :cheerleader3:

:angry1: Hvorfor er det liiiiige, at skoproducenterne endnu ikke har fundet ud af, at der er TEMMELIG mange, der bruger størrelse fedtmule i sko!!!

Nå, men 1000 tak for indsatsen - du må fortsat meget gerne holde øje med om de kommer - og jeg skal nok give besked, hvis de lige pludselig ringer fra Next i Fields og fortæller mig, at skoene er kommet... eller hvis jeg finder nogle andre sko.

1000 tak for indsatsen, søde.

PS! Har du også fået et nyt format på trådene, eller er det bare min computer, der driver gæk med mig? Synes det er ret irriterende at skulle ind og klikke på alle indlæg, i stedet for at kunne scrolle fortløbende ned over den :cheerleader3:

0

:angry1: Hvorfor er det liiiiige, at skoproducenterne endnu ikke har fundet ud af, at der er TEMMELIG mange, der bruger størrelse fedtmule i sko!!!

Nå, men 1000 tak for indsatsen - du må fortsat meget gerne holde øje med om de kommer - og jeg skal nok give besked, hvis de lige pludselig ringer fra Next i Fields og fortæller mig, at skoene er kommet... eller hvis jeg finder nogle andre sko.

PS! Har du også fået et nyt format på trådene, eller er det bare min computer, der driver gæk med mig? Synes det er ret irriterende at skulle ind og klikke på alle indlæg, i stedet for at kunne scrolle fortløbende ned over den :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg ved heller ikke hvad det er for noget. De hoppede lige str 40 og 41 over! De havde dem i min stoerrelse, og jeg proevede dem. De er fine paa ogsaa :cheerleader3:

Traadene ser helt normale ud for mig, men jeg har set andre naevne det samme, Mycket mystisk!

0

PS! Har du også fået et nyt format på trådene, eller er det bare min computer, der driver gæk med mig? Synes det er ret irriterende at skulle ind og klikke på alle indlæg, i stedet for at kunne scrolle fortløbende ned over den :cheerleader3:

Har fået løst problemet, så jeg nu er tilbage i det gode gamle udseende (pu ha)... var på en eller anden mærkværdig vis kommet til at ændre på min skærmopsætning... var ved at blive helt sindssyg af at skulle klikke på alle besvarelser...

Nu er jeg tilbage til normalen.... så kan der skribles videre :thumbsupsmileyanim:

0

Ja jeg ved heller ikke hvad det er for noget. De hoppede lige str 40 og 41 over! De havde dem i min stoerrelse, og jeg proevede dem. De er fine paa ogsaa :cheerleader3:

Traadene ser helt normale ud for mig, men jeg har set andre naevne det samme, Mycket mystisk!

Lucky you........... håber de får min størrelse i sutterne :thumbsupsmileyanim:

0