AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

PU HA... jeg havde bare en rigtig lortedag igår - til trods for at jeg skulle til tilretning af kjolen :denmarkflag:

Fik et mindre møjfald pakket ind på arbejdet, blev ringet op, at TDC havde været hos os, men ikke kunne komme ind = 700 kr for ingen ting (vi har ventet på internet i 3 mdr. nu, og de kan ikke få skidtet til at fungere - i et nybyggeri med nye ledninger, stik mv!!!) - vi havde fået at vide, at de ville komme med ½ times varsel mandag-onsdag - min kæreste hørte ikke sin telefon!!! ARGH... hader monopoler!!

Da jeg så skulle afsted til kjoleprøvning var jeg ikke just i den bedste stemning....

Hoppede i kjolen og synes den sad meget stramt i forhold til hvad jeg husker! Syersken sagde, at det siger alle, så det holder jeg mig til! (Her skal I IKKE sige mig imod!). Og hun pointerede også, at vi kvinder jo nogle gange har lidt mere vand i kroppen end andre gange. Og jeg ved jeg ikke har taget på siden jeg prøvede kjolen, for jeg vejer det samme!! Måske var jeg bare lidt oppustet efter frokost.

Men hun synes den sad perfekt, så jeg skal bare have den lagt lidt op og BH'en syet fast i kjolen. Nu ved jeg ikke helt om jeg er glad for kjolen, om jeg hellere skulle have valgt den anden, eller om det er alle vores problemer med nybyggeriet mv. der bare generelt gør mig trist for tiden :denmarkflag:

I hvert fald blev jeg så træt af det, at jeg drønede direkte ind i Fitness World og købte et medlemsskab, så i morges var jeg inde og træne før arbejde - føltes rart. Jeg skal jo gerne have nogle stærke muller i overarmene, når jeg skal danse med slæbet :)

Nu er jeg så bare kommet i tvivl om skoene på 8 cm alligevel er for høje, for jeg synes godt nok jeg fik lidt ondt i fødderne bare af at have dem på til prøvningen - må hellere skynde mig at finde ud af om det skal være de sko eller om jeg skal finde nogle andre, og så i en fart få ringet til systuen og få dem til at lægge kjolen yderligere 2 cm op!!! Og ringet til DIVA og hørt om de vil tage skoene retur - det var jo trods alt dem, der sagde at skoene er 6 cm... og ikke de 8 de reelt er!!!

Nå, men jeg lovede jer nogle billeder, og de kommer her - den sidder lidt underligt i den ene side af overdelen, men det er fordi der sidder nåle i og holder BH'en fast.

Nogle af billederne ser jeg ikke så glad ud, men det er fordi jeg lytter opmærksomt til instruktionerne om, hvordan man bevæger sig i sådan et skrud :cheerleader3:

post-20924-1173362575.jpgpost-20924-1173362581.jpg

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

Hmm... på billedet ser sløret godt nok lidt ud som om det ikke matcher i farven, men det gør det nu, når man ser det live :)

post-20924-1173362730.jpgpost-20924-1173362736.jpg

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

Sikke en smuk kjole! Den ser helt fantastisk ud på dig! :)

Hold op for en hurtig reaktion - nåede dårligt at lægge billederne ind :denmarkflag:

1000 tak søde :cheerleader3: (dejligt at høre, når jeg ikke var super glad i går :denmarkflag: )

0

Hejsa Anja,

Super lækker kjole, og hvor ser du bare lækker ud! Glæder mig til at se når du så er stylet :)

Øh for en dag, kan godt forstå hvis I er trætte af TDC og monopol. Spørger nok dumt, men er det kun TDC der kan lægge det ind?

Tænker lidt på om der slet ikke er andre muligheder, for de 700 kr er godt nok mange penge. Mon de yder ventepenge til Jer? :denmarkflag:

Uha det var godt nok nogle høje sko, håber du "lærer" at gå i dem.

Sender dig lige et kæmpe :cheerleader3:

Knuz Micha

0

Annonce ♥

Hejsa Anja,

Super lækker kjole, og hvor ser du bare lækker ud! Glæder mig til at se når du så er stylet :)

Øh for en dag, kan godt forstå hvis I er trætte af TDC og monopol. Spørger nok dumt, men er det kun TDC der kan lægge det ind?

Tænker lidt på om der slet ikke er andre muligheder, for de 700 kr er godt nok mange penge. Mon de yder ventepenge til Jer? :denmarkflag:

Uha det var godt nok nogle høje sko, håber du "lærer" at gå i dem.

Sender dig lige et kæmpe :cheerleader3:

Knuz Micha

tak sweetie ;o) Man kan virkelig få boostet selvftilliden på BK så en dum dag bliver god igen :denmarkflag:

Problemet er, at TDC ejer kablerne, så det er også dem, der udfører service på dem - vi har købt gennem Fullrate og har også haft problemer med at vores gamle teleselskab ville portere 8frigive) vores telefonnummer.... så pt. står vi 3. måned uden Internet og på 3. uge uden fastnettelefon... det er bare rigtig øv-høne :denmarkflag:

0

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre med hensyn til halskæde - det skal i hvert fald bare ikke være noget, som går lige rundt om halsen og "kapper hovedet af mig" visuelt!

Gode idéer modtages med kyshånd!! Syersken mente godt jeg kunne have den kæde på, som jeg havde på - blot i en lidt kortere kæde. Hun syntes ikke det gør noget at den er i guld (perle og brilliant, som min svigermor har fået designet til mig i julegave :) ), selvom diademet er i sølv - i så fald skal jeg i hvert fald bare have nogle andre øreringe :cheerleader3:

0

Hold da FAST en kjole! Den ser meget bedre ud på dig end modellen! Jeg har virkelig glædet mig til at se billeder af din prøvning for det er sådan en kjole man enten kan bære (ret få mennesker tror jeg) eller også kan man ikke. Og du ligner jo en million i den kjole :) Du skal bestemt ikke overveje om det ikke er kjolen for dig, for altså - den sidder lige i skabet.

Ang. problemer med nybyggeri, så har vi stortset heller ikke andet. Hvor bor I henne af?

Vi lever stadig med vandskader i loftet på trods af vi flyttede ind i april sidste år. De er forsøgt fikset op til flere gange men bliver ved med at komme igen. Ja - jeg er ved at blive rar!

Ang. det der gebyr fra TDC. Send dem en skriftlig klage over at I har skulle holde fri for at vente forgæves på dem. Der gjorde vi efter at ha siddet her i 4 dage og ventet uden de dukkede op - og fik et symbolsk beløb refunderet (men det er princippet i at de er nogle snotaber!) Du skal ikke finde det i det :bask:

- Gitte

0

Hold da FAST en kjole! Den ser meget bedre ud på dig end modellen! Jeg har virkelig glædet mig til at se billeder af din prøvning for det er sådan en kjole man enten kan bære (ret få mennesker tror jeg) eller også kan man ikke. Og du ligner jo en million i den kjole :) Du skal bestemt ikke overveje om det ikke er kjolen for dig, for altså - den sidder lige i skabet.

Ang. problemer med nybyggeri, så har vi stortset heller ikke andet. Hvor bor I henne af?

Vi lever stadig med vandskader i loftet på trods af vi flyttede ind i april sidste år. De er forsøgt fikset op til flere gange men bliver ved med at komme igen. Ja - jeg er ved at blive rar!

Ang. det der gebyr fra TDC. Send dem en skriftlig klage over at I har skulle holde fri for at vente forgæves på dem. Der gjorde vi efter at ha siddet her i 4 dage og ventet uden de dukkede op - og fik et symbolsk beløb refunderet (men det er princippet i at de er nogle snotaber!) Du skal ikke finde det i det :bask:

- Gitte

Tak skal du ha', Gitte, for de søde ord :denmarkflag:

Vi bor i nybyggeri på Islands Brygge. Vi holdt ikke fri, da de sagde, at de ville komme med ½ times varsel - så kunne vi nå hjem fra arbejde. Vi har begge allerede holdt en del fri pga. flytning (gammel lejlighed skulle overdrages, mangelsgennemgange i ny lejlighed, mangelsudbedringer, som de ikke er færdig med endnu, telefonstik mv) + jeg med brudekjoleprøvninger, så vi synes næsten ikke vi kan være bekendt over for vores kollegaer at blive ved med at holde fri - og det er jo lidt svært at lave hjemmearbejdsdag, når man ikke kan koble sig på netværket pga. den manglende internetforbindelse :denmarkflag:

Hvor bor I? Der har også været vandskader i et af vores nabobyggerier, som folk flyttede ind i i foråret 2006 - vi er måske naboer??? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak skal du ha', Gitte, for de søde ord :denmarkflag:

Vi bor i nybyggeri på Islands Brygge. Vi holdt ikke fri, da de sagde, at de ville komme med ½ times varsel - så kunne vi nå hjem fra arbejde. Vi har begge allerede holdt en del fri pga. flytning (gammel lejlighed skulle overdrages, mangelsgennemgange i ny lejlighed, mangelsudbedringer, som de ikke er færdig med endnu, telefonstik mv) + jeg med brudekjoleprøvninger, så vi synes næsten ikke vi kan være bekendt over for vores kollegaer at blive ved med at holde fri - og det er jo lidt svært at lave hjemmearbejdsdag, når man ikke kan koble sig på netværket pga. den manglende internetforbindelse :cheerleader3:

Hvor bor I? Der har også været vandskader i et af vores nabobyggerier, som folk flyttede ind i i foråret 2006 - vi er måske naboer??? :)

Neeej, bor du også på Bryggen? Det gør vi også - godtnok ikke i noget af det nye, men alligevel. :denmarkflag: Vi bor i Egilsgade.

0

Tak skal du ha', Gitte, for de søde ord :bunny_4:

Vi bor i nybyggeri på Islands Brygge. Vi holdt ikke fri, da de sagde, at de ville komme med ½ times varsel - så kunne vi nå hjem fra arbejde. Vi har begge allerede holdt en del fri pga. flytning (gammel lejlighed skulle overdrages, mangelsgennemgange i ny lejlighed, mangelsudbedringer, som de ikke er færdig med endnu, telefonstik mv) + jeg med brudekjoleprøvninger, så vi synes næsten ikke vi kan være bekendt over for vores kollegaer at blive ved med at holde fri - og det er jo lidt svært at lave hjemmearbejdsdag, når man ikke kan koble sig på netværket pga. den manglende internetforbindelse :denmarkflag:

Hvor bor I? Der har også været vandskader i et af vores nabobyggerier, som folk flyttede ind i i foråret 2006 - vi er måske naboer??? :)

Neeej, bor du også på Bryggen? Det gør vi også - godtnok ikke i noget af det nye, men alligevel. :respekt: Vi bor i Egilsgade.

Hvor morsomt - måske kan du give mig nogle gode tips om hvor man kan købe ordentlig pizza??? (først efter brylluppet!!!!) :cheerleader3: Og måske give mig en guidet tour i området?? Jeg har boet hele mit liv på Østerbro, så Amager er VIRKELIG langt "hjemmefra"!!! :denmarkflag:

Vi kan jo mødes en dag, hvis du har lyst og snuppe en kop kaffe, øl, vand eller andet og bare skvadre bryllup. bryllup, bryllup - jeg tror efterhånden snart ikke der er andre end BK piger, der orker at høre mere på mit bryllupssnak (dårlig nok mig selv !!) :denmarkflag:

0

Jeg synes altså at det er en super flot kjole, den sidder utroligt godt på dig, og der er ikke så meget mere af sige, du er lækker. BASTA :cheerleader3:

Men jeg synes dog du skal bytte skoene hvis du fik ondt i fødderne af den bare ved at prøve dem...

:)

0

Tak skal du ha', Gitte, for de søde ord :bunny_4:

Neeej, bor du også på Bryggen? Det gør vi også - godtnok ikke i noget af det nye, men alligevel. :respekt: Vi bor i Egilsgade.

Hvor morsomt - måske kan du give mig nogle gode tips om hvor man kan købe ordentlig pizza??? (først efter brylluppet!!!!) :cheerleader3: Og måske give mig en guidet tour i området?? Jeg har boet hele mit liv på Østerbro, så Amager er VIRKELIG langt "hjemmefra"!!! :denmarkflag:

Vi kan jo mødes en dag, hvis du har lyst og snuppe en kop kaffe, øl, vand eller andet og bare skvadre bryllup. bryllup, bryllup - jeg tror efterhånden snart ikke der er andre end BK piger, der orker at høre mere på mit bryllupssnak (dårlig nok mig selv !!) :denmarkflag:

Jeg har (stort set) kun boet herude, mens jeg har boet i København, så jeg synes det er helt fint. :bearhug:

Den italienske biks på hjørnet af Egilsgade og Islands Brygge laver rigtig lækker mad - også pizzaer. Det kunne være hyggeligt at mødes en dag. Men lige nu synes jeg slet ikke min kalender hænger sammen - har alt for travlt med alt muligt (blandt andet det der bryllup http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif )

0

Annonce ♥

Tak skal du ha', Gitte, for de søde ord :bearhug:

Vi bor i nybyggeri på Islands Brygge. Vi holdt ikke fri, da de sagde, at de ville komme med ½ times varsel - så kunne vi nå hjem fra arbejde. Vi har begge allerede holdt en del fri pga. flytning (gammel lejlighed skulle overdrages, mangelsgennemgange i ny lejlighed, mangelsudbedringer, som de ikke er færdig med endnu, telefonstik mv) + jeg med brudekjoleprøvninger, så vi synes næsten ikke vi kan være bekendt over for vores kollegaer at blive ved med at holde fri - og det er jo lidt svært at lave hjemmearbejdsdag, når man ikke kan koble sig på netværket pga. den manglende internetforbindelse :respekt:

Neeej, bor du også på Bryggen? Det gør vi også - godtnok ikke i noget af det nye, men alligevel. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Vi bor i Egilsgade.

Hvor morsomt - måske kan du give mig nogle gode tips om hvor man kan købe ordentlig pizza??? (først efter brylluppet!!!!) :denmarkflag: Og måske give mig en guidet tour i området?? Jeg har boet hele mit liv på Østerbro, så Amager er VIRKELIG langt "hjemmefra"!!! :bunny_4:

Jeg har (stort set) kun boet herude, mens jeg har boet i København, så jeg synes det er helt fint. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Den italienske biks på hjørnet af Egilsgade og Islands Brygge laver rigtig lækker mad - også pizzaer. Det kunne være hyggeligt at mødes en dag. Men lige nu synes jeg slet ikke min kalender hænger sammen - har alt for travlt med alt muligt (blandt andet det der bryllup -HAHA- )

Det kan jeg sørme godt forstå - der er jo også kun 1 MÅNED TIL :cheerleader3: Hvor er det nu liiige I skal giftes??? (hvem sagde globryllup?!)... ok - var lige inde og se på jeres hjemmeside, og vi er altså i svigermekanikkens sommerhus på Rømø i påsken, og det ligger jo ikke just ved siden af Randers og omegn -HAHA-

Jeg synes nu også min kalender er godt fyldt for tiden, så måske når I har fået fremkaldt bryllupsbilleder, som du kan vise frem??? :denmarkflag:

Edited by AnjaSL
0

Hvor er det bare en helt utrolig smuk og spændende kjole, der sidder som en drøm på dig!! Den er simpelthen så utroligt smuk!

Og DU er smuk:)

Den kombinerer det klassiske med det moderne på en utrolig elegant måde...:) Kan godt forstå, at du er faldet for den!

0

Hvor ER den kjole bare flot til dig!!! :carrot: :denmarkflag::bunny_4: SÅ FLOT!!! :cheerleader3::):denmarkflag:

Jeg er ellers ikke til alle de flæser normalt, men her ser det virkelig godt ud...bedre end på modellerne på nettet...med samme kjole..langt bedre!! ;)

Knus herfra, Nanna :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hehe Anja nej desværre er vi ikke naboer. Jeg bor helt ude i Søbronx (men en af mine bedste venner bor inde på Bryggen dog helt nede ved netto på Artillerivej).

Men jeg vil stadig gerne mødes og skavdre bryllup (bliver man sgisme aldrig træt af).

- Gitte

0

Det kan jeg sørme godt forstå - der er jo også kun 1 MÅNED TIL :) Hvor er det nu liiige I skal giftes??? (hvem sagde globryllup?!)... ok - var lige inde og se på jeres hjemmeside, og vi er altså i svigermekanikkens sommerhus på Rømø i påsken, og det ligger jo ikke just ved siden af Randers og omegn :denmarkflag:

Jeg synes nu også min kalender er godt fyldt for tiden, så måske når I har fået fremkaldt bryllupsbilleder, som du kan vise frem??? :cheerleader3:

Jep, vi skal giftes i Randers. Du skal være velkommen til globryllup, men kan godt forstå at turen fra Rømø måske virker liiige lovlig lang for at se en pige i en lang kjole. :denmarkflag:

Mht. bryllupsbilleder, så tror jeg slet ikke at dem jeg kommer i nærheden af, kan få lov til at slippe for at se dem!

0

Nøj nøj nøj!!!

Kære Anja.

Hvor er din kjole bare fin og hold da op, hvor den klæder dig!

Jeg er vild for at høre hvor den er fra? Den ligner nemlig lidt den kjole, jeg i øjeblikket har i tankerne - den er fra Panayotis og koster omkring 13.000kr - kan det passe? Dog ser din smukke kjole meget hvid ud i forhold til den, jeg tænker på, men billeder har det jo med at snyde.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Kærligst Malene :)

Ps. Her er et billede af "min" kjole:

post-16434-1173430180.jpg

0

Nøj nøj nøj!!!

Kære Anja.

Hvor er din kjole bare fin og hold da op, hvor den klæder dig!

Jeg er vild for at høre hvor den er fra? Den ligner nemlig lidt den kjole, jeg i øjeblikket har i tankerne - den er fra Panayotis og koster omkring 13.000kr - kan det passe? Dog ser din smukke kjole meget hvid ud i forhold til den, jeg tænker på, men billeder har det jo med at snyde.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Kærligst Malene :denmarkflag:

Ps. Her er et billede af "min" kjole:

Hej Malene

Min veninde har faktisk valgt den kjole, som du har sat ind - hun skal giftes til august, og vi har 5 fælles par til vores fester, så vi var ud fra beskrivelserne meget i tvivl om det var den samme kjole vi havde udset os hver i sær.... drama!!

Begge kjolerne er fra Pronovias. Min kjole er fra 2007 - Make Your Choise - Dreams kollektionen og hedde Leza (side 2 billede 8), mens "din" hedder Ladera også fra 2007 og Dreams kollektionen (side 1 andet billede). Din kan fås med hhv. guld eller sølv perler - jeg har også været i den :denmarkflag:

Min koster 10.400 og jeg har købt den i Bride Fashion i Virum. Mener din koster 12.900 eller sådan noget lignende.

Pronovias forhandles hos mange af brudekjoleforretningerne. Min kjole er med cremede og sølvfarvede perler. Kjolen er vel nærmes det der betegnes elfenbensfarvet - den er ikke kridhvid. Der findes mange kjoler omkring temaet af vores kjoler :denmarkflag:

Pøj pøj med jagten

Til jer alle sammen - 1000 tak for jeres søde tilkendegivelser - min tvivl er nu manet i jorden takket være jer :) Dejligt... :cheerleader3:

Edited by AnjaSL
0