AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære Anja!!!

ET KÆMPE TILLYKKE MED DEN STORE DAG

Håber I får en helt uforglemmelig, romantisk, mindefuld, fantastisk, kærlig, sjov, dejlig og super-duper-jeg-elsker-dig-resten-af-livet-og-giver-min-kærlighed-og-mit-ja-til-dig-dag :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::iloveyou::bearhug::blush::blush: :smolf: :carrot: :blush::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif :hug::blush:

Redigeret af Chickah
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæreste Anja

Så blev det den 23 juni 2007 og der er din bryllupsdag. Lige nu sidder jeg i min køkken og se ud på himlen og sender dig mange tanker. Hva mon Lasanja laver lige nu? mon hun kan holde sommer fuglende ud? Mon det er ved at gå op for hende at det er i dag hun bliver FRUE?

Rigtig hjertlig tillykke med dag, søde dig :thumbsupsmileyanim:

Vil du videre give Lasse et stort tillykke også til ham

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Anja

Ville bare lige ønske dig en god og fornøjelig sankt hans aften... :thumbsupsmileyanim:

Nåh ja... og så selvfølgelig

KÆMPE TILLYKKE MED BRYLLUPPET I DAG!

Tænk! Nu er du gift!

Ønsker jer en dejlig fest og rigtig god honey moon

- og så glæder vi os jo her på BK til en masse billeder : )

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Anja!

:bearhug: STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET I LØRDAGS :bearhug:

Jeg håber, I havde en fantastisk dag, uden for meget regn på de strategisk vigtige tidspunkter :bearhug:

Jeg krydser fingre for, at du når at smide et par billeder herind, før I stryger af sted på bryllupsrejse :heart:

:bearhug:

Maja

Redigeret af FrøkenMaja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære alle dejlige tøser.

1000 tak for alle jeres dejlige lykønskninger. Det er dejligt at læse.

NU ER JEG FRU LASSE :ilovebryllupsklar:

...det er altså ret vildt. Vi havde en fantastisk dag, som vi stadig er igang med at fordøje. Vores gæster sagde, at det var det bedste bryllup de havde været til, og så småt som billederne kommer ind kan vi jo se hvor høj stemningen har været ved de enkelte borde.

Vi er igang med at pakke til Mexico, som vi drager mod imorgen tidlig kl. 07 :cheerleader3:

Men inden da vil jeg lige lægge lidt fotos ind til jer... så kommer resten om nogle uger, når vi returnerer ;)

Kærlige hilsner fra Fru H.

PS! MAMA TUX.... COLLAGEN VAR EN STOR SUCCES.... LASSE ELSKER DEN OG SYNES AT DIG OG DAVID ER FANTASTISKE ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer