AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Annonce ♥

Efter en lang fotoseance..... det sådan nogle jo.... kom vi endelig ind til vores gæster og kunne skære kagen for.... synes man misser en del af receptionen, når man ikke er til stede pga fotografering, men sådan er betingelserne jo nu engang. Set i bakspejlet skulle vi nok have holdt reception og så først få taget billeder derefter...

den fine kage er lavet i to forskellige varianter... mums... og gæsterne var begejstrede.... det er min kusines kæreste, der har lavet kagen..

post-20924-1184369445.jpg

post-20924-1184369457.jpg

post-20924-1184369469.jpg

Edited by AnjaSL
0

Her er vi sammen med vores forældre... begge hold mødre skiftede efter receptionen til flotte rober... det får vi forhåbentlig billeder af inden for den nærmeste fremtid - vores veninde tog billeder af alle gæsterne.

Først mine forældre...

post-20924-1184369866.jpg

0

Annonce ♥

Og Lasses forældre...

post-20924-1184369940.jpg

Vi glemte desværre at få taget billeder med begge hold forældre og søskende :bestwishes: men vi fik om aftenen taget med forældre og søskende fra hver af vores sider.... men glemte det store familieportræt og der var ikke rigtig mulighed for et stort billede med alle gæsterne :bestwishes:

Edited by AnjaSL
0

Efter receptionen tog gæsterne til godset hvor deres værelser var. Her skiftede de til gallatøjet og bussen kom og afhentede dem kl. 16.30. I mellemtiden slappede vi af med en sandwich og en danskvand og sludrede med nogle af gæsterne, der ikke skulle sove på godset.

Gæsterne blev kørt ad smukke skovveje til kroen (i stedet for via den noget mere triste landevej).

Vi modtog gæsterne på varandaen foran kroen, hvor champagnen blev sablet og kromutter bød velkommen.....

post-20924-1184370000.jpg

0

Velkomst-cremanten foran kroen.... her med Lasses fastre, kusine og farmor...

post-20924-1184370060.jpg

....og nu stopper jeg for i dag.... skal jo op til MamaTux bryllup i morgen.... Og nu er vi nået til et punkt i beretningen, hvor der er mere end blot billeder at berette :bestwishes:

Tålmodighed er en dyd de damer.... der kommer flere billeder snart.....

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

naaaaaj anja du kan da ikke bare stoppe der... nej nej nej... hvornår kommer der mere....

Altså - klokken var knap 2 da jeg stoppede i nat.... er ved at gøre mig klar til at tage til Mamtux og Davids bryllup nu, så måske engang når jeg har været til globryllup i dag ;) ...og har lagt billeder ind fra Tux Brylluppet ;)

0

Annonce ♥

Hej Anja... det var utroligt hyggeligt at se dig igen... håber du fandt et sted at drikke kaffe...post-23814-1184438030.png det kunne være hyggeligt at høre lidt mere om hval hajer og div. fisk for slet ikke at tale om resten af jeres vistnok ret så fantastiske rejse! - håber at se dig til zilla hygge den 31... eller???

- Mette

0

Annonce ♥

Anja - det er de mest fantastiske billeder jeg har set. Smuk er du virkelig i den kjole - og sikke et graciøst hår, som Lasse kan li' det. Diademet kommer virkelig til sin ret. Din buket er ikke mindre end eminent !!! Wow hvor er den flot.

Kram

Melanie

0

Virkelig flotte billeder, Anja, jeg er kalr til mere beretning i aften efter globryllup og gæster ;)

Vi ses senere :bestwishes:

:bestwishes:

Utrolig smukke billeder....glæder mig til at se flere..... :bestwishes:

Efter lidt hurtig foto-update på Mamatux' side.... så havde Lasse bestilt billetter og inviterede mig ind og se Harry Potter... og bagefter inviterede vi os selv på vin mv hos nogle venner.... er lige kommet hjem her kl. 04 et-eller andet...... skal nok lægge flere billeder ind i morgen eller overmorgen......

PUHA.... kører vist stadig lidt på mexikansk tidsregning.... hvor kl pt. er 23.30....

0

Annonce ♥

Hej Anja

Godt at se dig idag, selvom jeg synes du havde en lidt ulækker brun farve, næste gang, så vask dig lige inden :bestwishes:

:bestwishes:

:bestwishes: og jeg er endda blegnet en del efter vi kom hjem i onsdags - det har jo ikke lige frem været vejr til at vedligeholde kuløren!! :bestwishes:

Godt at se dig i dag Gitte - du så godt ud :balloons:

Hej Anja

Hvor var det hyggeligt at møde dig i dag. Alt for lang tid uden at vi har mødtes :balloons:

Kram Katja

Det var dejligt endelig at møde dig live Katja... glæder mig til mere Live action den 31.7

0

Hej Anja... det var utroligt hyggeligt at se dig igen... håber du fandt et sted at drikke kaffe...post-23814-1184438030.png det kunne være hyggeligt at høre lidt mere om hval hajer og div. fisk for slet ikke at tale om resten af jeres vistnok ret så fantastiske rejse! - håber at se dig til zilla hygge den 31... eller???

- Mette

Stedet hvor kaffen endte med at bliver serveret med div. lækkert tilbehør var Tux-receptionen ;)

Dejligt at se dig igen... har et par skjønne fotos af din Vilma....

Skal nok få lagt lidt fotos ind fra rejsen også..... det tager bare en del tid pga af :angry1: spamkontrollen!!!!!

Jeps - jeg er med den 31...... Glæder mig til at kramme dig igen sweetie. :bestwishes:

0

Anja - det er de mest fantastiske billeder jeg har set. Smuk er du virkelig i den kjole - og sikke et graciøst hår, som Lasse kan li' det. Diademet kommer virkelig til sin ret. Din buket er ikke mindre end eminent !!! Wow hvor er den flot.

Kram

Melanie

Sødeste Melanie.

1000 tak skal du ha søde, for din dejlige besked. Bliver helt rørt.

Ja, det var dejligt at se, hvordan diademet kom til at se ud på mig. Det var jo lidt svært at forestille sig på forhånd - ikke mindst for jer herinde, der kun har set det ligge i æsken og ikke sat på hovedet. Jeg havde jo trods alt set billeder af kvinderne i svigerfamilien, der har båret diademet ;)

Skal viderebringe rosen for buketten til Lasse.... det er 100% hans fortjeneste (og blomsterhandlerens) :bestwishes:

Århh Anja, det kribler helt i maven når man ser dine billeder. Hvor ser i bare fantastiske og lykkelige ud. :bestwishes: Skønt skønt. :bestwishes:

Kære Mette

1000 tak for din skønne besked. Bliver så glad for alle de dejlige tilbagemeldinger.... sommerfuglene i maven kommer tilbage :bestwishes:

0

Har været til Mamatus og Davids bryllup i dag - til glo i kirken og spis til receptionen - skjønno.... Mamatux var lexiklatten og der ligger masse billeder i hendes tråd og i lykønskningstråden..... :bestwishes:

Jeg skal nok lægge flere billeder ind fra eget og gemalens bryllup, men pt. er kl. 04.41 og jeg er ved at blive ganske bæløjet, så GODNAT.... ;)

0