AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige at det ikke var mig der har købt det sidste par selvom jeg var derude igår. Men det var kl ikke-særlig-meget i lukketid så det kan ikke ha' været mig!!!!

Ses imorgen Anja :thanks:

- Gitte

OK - så vil jeg godt møde dig Gitte :boohoo::cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

0

Selvom jeg har lånt min venindes minkstola, kan det jo godt være, at den bliver alt for varm sankt Hans aften. Så je ghar lige købt 2 silkesjaler/stolaer - et i elfenben og et i lyseblåt (det kan jo være mit something blue :boohoo:) Jeg gav 159 kr. i alt, da der var 50% i hele butikken... og de har super mange fede ting og meget af det er de nye varer... de forhandler bl.a meget lækre sko fra Rudi&Harald Nielsen, samt lækre smykker.

Desværre har de ingen hjemmeside, men Københavnerne kan da få glæde af tippet... Kronjuvelen i St. Kongensgade - de holder vist 50% frem til april, så det er ugen ud.....

Skal nok lægge billeder ind af tørklæderne, når jeg kommer i nærheden af mit kamerastik :cheerleader3:

Edited by AnjaSL
0

Hej Anja

Nu jokede du jo lidt med, at vi ville gå ind og kommentere din kjole efter vores møde i dag - og det vil jeg da så lige leve op til ;)

Det er en rigtig rigtig fin kjole og du bærer den SÅ flot! Har du fundet en løsning med skoene? (jeg har desværre ikke fået læst hele tråden)

Er det på Systuen på Frederiksberg, du har fået kjolen tilrettet? Det ligner det på billederne. Har det været en god oplevelse? Hvordan har det været med prisen? (det skal du ikke svare på, hvis du ikke har lyst).

Jeg valgte jo netop Systuen fra pga. de priser, andre herinde oplyste, de havde måttet betale. Jeg var blevet fortalt fra Casa Lezar, at det kostede omkring 600 kr., og det skulle i følge andre, der havde prøvet det, slet ikke holde - derfor er jeg lidt nysgerrig for at høre, om du har fået en ok behandling.

Tak for i dag - dejligt at vi kunne stable et møde på benene (med teknisk hjælp fra Louise og bordbestillingshjælp fra dig :boohoo: )

Hilsner fra

0

Annonce ♥

Hej Anja.

Tusind tak for idag. Det var rigtig hyggeligt at møde dig - og se hvad du var for en fisk. Det var rigtig godt intiativ fra dig til at holde mødet :boohoo:

Kan altså ikke finde ud af det med, at ligge min planlægningstråd ind på min signatur - hvordan gør jeg? Er bare så stor computer-mongol, at det nogle gange er til falde død om af grin. :cheerleader3:

Håber, at vi kommer til at møde hinanden igen!

0

Hej Anja

Nu jokede du jo lidt med, at vi ville gå ind og kommentere din kjole efter vores møde i dag - og det vil jeg da så lige leve op til ;)

Det er en rigtig rigtig fin kjole og du bærer den SÅ flot! Har du fundet en løsning med skoene? (jeg har desværre ikke fået læst hele tråden)

Er det på Systuen på Frederiksberg, du har fået kjolen tilrettet? Det ligner det på billederne. Har det været en god oplevelse? Hvordan har det været med prisen? (det skal du ikke svare på, hvis du ikke har lyst).

Jeg valgte jo netop Systuen fra pga. de priser, andre herinde oplyste, de havde måttet betale. Jeg var blevet fortalt fra Casa Lezar, at det kostede omkring 600 kr., og det skulle i følge andre, der havde prøvet det, slet ikke holde - derfor er jeg lidt nysgerrig for at høre, om du har fået en ok behandling.

Tak for i dag - dejligt at vi kunne stable et møde på benene (med teknisk hjælp fra Louise og bordbestillingshjælp fra dig :boohoo: )

Hilsner fra

:cheerleader3: tænkte nok du ville drøne hjem og kigge :thanks: 1000 tak for komplimenterne. Ja, jeg besluttede efter mange lange overvejelser at tage til systuen, da de jo er dem, som forretningerne henviser til, så det er også dem de kan stå inde for. Og jeg fik SUPER betjening og de virker virkelig professionelle og dygtige. Jeg skal have kjolen lagt op (og der er mange lag som du kan se) + syet min bh fast i kjolen. Det skal jeg give 1.800 kr. for. Fra Bride Fashion havde jeg fået at vide, at det ville blive 1500-2000 kr. for tilretningen, så det holdt jo meget godt. Men jeg synes stadig det er for galt, at forretningerne giver SÅ forkerte priser.

Mht. skoene har jeg besluttet mig for at "lære at gå i dem" og så køber jeg et par sko, der er lidt lavere i hælen - det går nok med kjolen senere på dagen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

1000 tak for idag. Det var bare super hyggeligt at møde jer alle sammen. Glæder mig til næste Zilla møde.

0

Hej Anja.

Tusind tak for idag. Det var rigtig hyggeligt at møde dig - og se hvad du var for en fisk. Det var rigtig godt intiativ fra dig til at holde mødet :boohoo:

Kan altså ikke finde ud af det med, at ligge min planlægningstråd ind på min signatur - hvordan gør jeg? Er bare så stor computer-mongol, at det nogle gange er til falde død om af grin. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Håber, at vi kommer til at møde hinanden igen!

Hej Pernille.

Ja, det var super hyggeligt, og dejligt at få sat rigtige ansigter på jer alle sammen. Koncerten vi var til i Grundtvigskirken i eftermiddag (Verdis Requiem) var alletiders. Så håber jeg bare, at vores egne koncerter i påsken også bliver gode :cheerleader3:

Jeg mener, at jeg gik ind i min signatur og kopierede linket ind via det ikon, der er grønt og har et + tegn. Og så skrev jeg "vores planlægning).... og gemte signaturen.... jeg kan lige tjekke senere, om det nu er rigtig, og så sender jeg dig nogle korrektioner, hvis det er helt forkert.

Håber også at vi mødes igen - det vil da være super hyggeligt (men jeg venter altså ikke 2 timer foran kirken efter vores bryllup :thanks:

0

Annonce ♥

Hej Anja

Det er altså heller ikke mig der har købt det sidste par i str. 41. Jeg har allerede to par, og bruger desuden str 37/38 ;) Håber de kommer hjem til dig i næste uge, ellers er det jo godt at du kan få hjælp fra det irske :cheerleader3:

:thanks: ... og hvis det var, så havde det også været OK - der er jo ikke noget med at sige "helle for" her på BK http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif Først til mølle princippet gælder jo i særdeleshed, når det gælder brudeudstyret :boohoo:

0

Hej Anja...

Tak for idag det var virkelig anderledes at se dig... Jeg ville IKKE skuffe dig mht til kjole kommentarer... GUUUUUUD hvor er den gyselig... helt i skoven.... Ærgeligt at du har SÅ dårlig smag...post-23814-1174846428.gif

Nå ok og så til det mere seriøse indslag... Tusind tak for idag det var super hyggeligt at se jer alle sammen. Glæder mig til at se mere til jer!post-23814-1174846462.gif

Mht. kjolen så er der jo helt vildt mange ligheder mellem vores kjoler post-23814-1174846492.jpg post-23814-1174846782.jpg- er helt vild med din kjole og måske skulle jeg tage ind og prøve den, hvor har du købt den henne??...så har jeg ihvertfald prøvet figuren og mangler bare slidsen, men det kan ikke være det største problem!

Håber koncerten i Grundtvigskirken gik godt!

Mange forårssmil fra Mette

Edited by MetteTejlmann
0

Hej Anja...

Tak for idag det var virkelig anderledes at se dig... Jeg ville IKKE skuffe dig mht til kjole kommentarer... GUUUUUUD hvor er den gyselig... helt i skoven.... Ærgeligt at du har SÅ dårlig smag...post-23814-1174846428.gif

Nå ok og så til det mere seriøse indslag... Tusind tak for idag det var super hyggeligt at se jer alle sammen. Glæder mig til at se mere til jer!post-23814-1174846462.gif

Mht. kjolen så er der jo helt vildt mange ligheder mellem vores kjoler post-23814-1174846492.jpg post-23814-1174846782.jpg- er helt vild med din kjole og måske skulle jeg tage ind og prøve den, hvor har du købt den henne??...så har jeg ihvertfald prøvet figuren og mangler bare slidsen, men det kan ikke være det største problem!

Håber koncerten i Grundtvigskirken gik godt!

Mange forårssmil fra Mette

Hej Mette - tak for din bundærlige mening... -HAHA- tænkte nok, at du ville drøne ind på siden og kommentere den :lol:

ja, som jeg sagde, så minder kjolerne lidt om hinanden i stil... og forandringer kan man jo altid få lavet hos skrædderen - bare se Josefins kjole, der er blevet fuldstændig costumizes ud fra en Ian Stuart kjole :thumbsupsmileyanim: Jeg har købt min kjole hos Bride Fashion i Virum. Det er en Pronovias kjole og mærket hedder Leza. Ellers er du velkommen til at prøve min efter Sankt Hans :cheerleader3: (det er en str. 40, så den er nok for stor til dig, men du kan da fornemme formerne :heart:

Det var supre hyggeligt at møde jer - du lever op til spasmager indtrykket jeg har af dig herindefra -HAHA- Ja, det har nok været NOGET anderledes at se mig in real life - jeg går jo ikke med dykkermaske til dagligt :lol::hug:

Koncerten i Grundtvigskirken var super... dejligt at høre noget andet end Bachs Johannespassion, som hele tiden kører i mit hjovede - men det er jo også på søndag 1/4 og onsdag 4/4 vi skal synge koncerter, så det bliver super. (Psst... tjek evt. Johannespassionen hvis du vil læse om koncerterne :cheerleader3: )

Håber vi ses igen - måske til næste Zillatræf - mon ikke det er tirsdag den 10/4? (det er i hvert fald det jeg konkluderer fra tråden om mødet) :bearhug:

0

Annonce ♥

Mette har ret - det er en SÅÅ smuk kjole! Det er SÅ fed til dig - må vi se pic af de fine køb fra idag?! Anna

Tak søde Anna. :cheerleader3:

Er det tørklæderne du vil se billeder af?? Jeg lægger billeder ind af dem imorgen - har glemt mit kabel til kameraet på arbejdet :smash: (Det eneste jeg har købt i dag er brunch med de københavnske bridezillaer på WannaB :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: )

0

Ja, du kunne godt have taget dykkermasken med, så vi kunne kende dig :cheerleader3:

Det var super hyggeligt, må vist lige ind og tjekke hjemmesiden med info om dit kor :lol:

UNDSKYLD :cheerleader3: Skal nok huske masken næste gang :bearhug:

Ja, tjek endelig siden og møde gerne op :thumbsupsmileyanim: Det er 2½ timers koncert (inkl. 20 min. pause) for den nette sum af 125 kr (ex Billetnetgebyr)

Mit kors hjemmeside kan ses her

Håber vi ses til næste Zilla-møde - meget hyggeligt at møde jer allesammen - næste gang må vi rokere lidt, så vi også kan snakke med hinanden i "den anden ende af bordet" :heart:

0

Annonce ♥

Og jeg synes stadig kjolen er pænere på Anja end på modellos tøsen :bearhug:

Mette kan du ikke bare lige slidse lidt op i Anjas kjole, så sidder den da lige i skabet? :cheerleader3:

Ses snart igen :lol:

:cheerleader3: Gitte

:thumbsupsmileyanim: TAAAAAK søde Gitte

Hun må sg* ikke slidse i kjolen før jeg har brugt den!!!!!! :heart:

0

Ja, jeg må jo også heller kommentere den rædselsfulde klud, du kalder en brudekjole... Noget så grimt har jeg da aldrig set før - eller øh... Jeg mener... Det er ikke lige min stil, men...

Ej, spøg til side... Faktisk vil jeg for en gang skyld rose :cheerleader3: Den er superflot - og dejlig speciel. Det er altid spændende at se en kjole, som er lidt anderledes end flertallet.

Og tak for en hyggelig brunch og knævretur i dag. Hvis ikke det havde været for din koncert, var vi nok ikke brudt op endnu... Vi kunne vist knævre i flere dage - det var i hvert fald nok godt nok at der ikke var fyre med :thumbsupsmileyanim:

Jeg er frisk til 10/4 - selvom det jo er første arbejdsdag efter påsken...

0

Den 10/4... hvis Michael ikke skal på arbejde - så kommer jeg stensikkert også! og ja det er rigtigt hvad Anja siger næste gang må lege lidt stoleleg - så vi får vredet ørerne rundt på nogle andre også... Jeg kunne jo evt. skifte side!!! :thumbsupsmileyanim:

Smil fra Skæmte smølfen!post-23814-1174852648.gif

0

Ja, jeg må jo også heller kommentere den rædselsfulde klud, du kalder en brudekjole... Noget så grimt har jeg da aldrig set før - eller øh... Jeg mener... Det er ikke lige min stil, men...

Ej, spøg til side... Faktisk vil jeg for en gang skyld rose :lol: Den er superflot - og dejlig speciel. Det er altid spændende at se en kjole, som er lidt anderledes end flertallet.

Og tak for en hyggelig brunch og knævretur i dag. Hvis ikke det havde været for din koncert, var vi nok ikke brudt op endnu... Vi kunne vist knævre i flere dage - det var i hvert fald nok godt nok at der ikke var fyre med :cheerleader3:

Jeg er frisk til 10/4 - selvom det jo er første arbejdsdag efter påsken...

:cheerleader3: elsker en god gang verbal ironisk spanking :smash:

Tak for roserne - ved jo at du normalt ikke gør det så meget i at kommentere kjoler, så jeg er meget beæret :thumbsupsmileyanim:

Ja, beklager meget at jeg sådan skulle til koncert og være skyld i opbrudet, men de stakkels serveringspiger skulle vel også have fred for os på et eller andet tidspunkt :bearhug:

Jeg er også frisk på den 10/4 (kan dog ikke lige huske om jeg har en aftale... kalenderen har jeg ikke lige ved hånden!) Pu ha.. første arbejdsdag efter ferie - så trænger man altså også til en gang café-hørm efter arbejdet

0

Annonce ♥

Jeg mener, at jeg gik ind i min signatur og kopierede linket ind via det ikon, der er grønt og har et + tegn. Og så skrev jeg "vores planlægning).... og gemte signaturen.... jeg kan lige tjekke senere, om det nu er rigtig, og så sender jeg dig nogle korrektioner, hvis det er helt forkert.

Håber også at vi mødes igen - det vil da være super hyggeligt (men jeg venter altså ikke 2 timer foran kirken efter vores bryllup :cheerleader3:

Det er da for dårligt, at du ikke vil vente i sølle 2 timer! :cheerleader3: Du skal vel ikke andet, så det kunne du da godt :thumbsupsmileyanim:

Kan stadig ikke finde ud af det - har nu prøvet at spørge Louise om råd - for hun brokkede sig også over, at jeg manglede linket. Så jeg er på sagen.

0

Så er der billeder af tørklæderne jeg fik for 159 kr (for to stk!) Og de er super lækre... og ser også lækre lækre ud som tilbehør til en sweater og et par jeans :thumbsupsmileyanim: De er i 100% silke

post-20924-1174900853.jpgpost-20924-1174900862.jpg

Edited by AnjaSL
0

Her er lige en fantastisk udsigt og solnedgang fra vores altan i går aftes.... Glæder mig til alle sommeraftenerne :thumbsupsmileyanim:

Men de her lækre billeder måtte jeg altså lige dele med jer :cheerleader3:

post-20924-1174901325.jpg

post-20924-1174901609.jpg

Edited by AnjaSL
0

Og lige lidt flere for at understrege hvor lækkert det var at sidde på altanen til omkring kl 19.45.... lækre sol-oplevelser fås altså også i slutningen af marts i København :thumbsupsmileyanim:

post-20924-1174901739.jpg

post-20924-1174901718.jpg

0

ØV ØV ØV... en af mine veninder er lige blevet dumpet af sin kæreste. De har kun været sammen i ½ års tid, men hun var rigtig glad for ham.... så imorgen tager vi hende med ud og spise og trøster igennem.....

Edited by AnjaSL
0