AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Sad lige og kiggede i mine billeder.... og I skal da også lige se et par billeder fra i sommers af mine to guldklumper - min niece og nevø (min brors børn) :thumbsupsmileyanim: Første gang jeg så dem, er de eneste to gange i mit liv, jeg har oplevet "kærlighed ved føste blik" :cheerleader3: ... jeg elsker de to troldeunger :cheerleader3: Og de er selvfølgelig mine yndige brudebørn, som kommer ind i kirken før min far og jeg :yeah:

Pinse_2006_034___Sarah_og_Anton_spiser_is___paint.JPG Pinse_2006_029___Sarah_og_Anton_p__gynge___paint.JPG

post-20924-1174909089.jpg

post-20924-1174909136.jpg

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

Skønne unger!!!!!!!!

Så Anja - nu behøves du ikke længere lede efter mig, for tjek lige, hvad Pernille har fundet ud af (se under signatur). Og det helt uden hjælp :thumbsupsmileyanim:

Hov hov du - mon ikke jeg lige kom til at hjælpe dig en lille, bitte smule? MEn ok - nu kan vi finde Pernilles tråd!

0

Skønne unger!!!!!!!!

Så Anja - nu behøves du ikke længere lede efter mig, for tjek lige, hvad Pernille har fundet ud af (se under signatur). Og det helt uden hjælp :thumbsupsmileyanim:

Hov hov du - mon ikke jeg lige kom til at hjælpe dig en lille, bitte smule? MEn ok - nu kan vi finde Pernilles tråd!

Nå så ok da - Louise hjalp, en lille smule (læs meget)
0

Annonce ♥

Skønne unger!!!!!!!!

Så Anja - nu behøves du ikke længere lede efter mig, for tjek lige, hvad Pernille har fundet ud af (se under signatur). Og det helt uden hjælp :cheerleader3:

Nå så ok da - Louise hjalp, en lille smule (læs meget)

:cheerleader3: JUBIIII........... genveje er det bedste :thumbsupsmileyanim:

0

Skønne unger!!!!!!!!

Så Anja - nu behøves du ikke længere lede efter mig, for tjek lige, hvad Pernille har fundet ud af (se under signatur). Og det helt uden hjælp :cheerleader3:

Årh lækre unger - det må du godt hilse brormand og sige! :thumbsupsmileyanim:

Og lækker lækker udsigt - ligner I bor nede omkring en af mine venner (boede I ikke på Bryggen?).

MMmmmm vejret har bare været SÅ lækkert idag :cheerleader3:

- Gitte

TAK - ja de er ret lækre de børn (men jeg er jo nok temmelig subjektiv i mit syn :bearhug: )

Jo, jeg bor på Islands Brygge - på "The Real Manhattan" :lol:

0

DRACULA KALDER

Jeg bliver hentet med taxa om 2 timer - skal ind og give mit bidrag til samfundet.... ½ liter blod til blodbanken. Føles godt at man kan gøre lidt for at hjælpe andre, der har behov for det :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Drømmehalskæde - keep on dreaming!

Jeg fandt drømmehalskæden hos en guldsmed i indre København i går. Den er bare SÅ smuk... gik ind for at høre hvad den koster... forventede et par tusinde kroner.... og fik svaret.... 80.000 kr... for vedhænget alene! Selve kæden til koster 8.000 kr!!!! :cheerleader3: Men ok - der er kun lavet én kæde, den er i hvidguld, den har en temmelig stor "princess" diamant og tre andre også ret store diamanter og en stor "flawless" ferskvandperle.... men 80.000!!! Jeg udbrød prompte: "hold da op... det kan man jo holde et helt bryllup for"! Men ekspedienten var nu sød og behandlede mig, som om jeg var potentiel køber til smykket, og jeg fik endda lov til at holde det... var bange for at tabe det! :thumbsupsmileyanim:

Konklusion - temmelig meget over budgettet og jagten på det perfekte brudesmykke fortsætter :cheerleader3:

Edited by AnjaSL
0

HUH 80.000 - det var ellers ikke så list.

Jeg var en tur i den lillebitte Next, der ligger i indkøbsgaden på min vej fra arbejde igår. Der havde de 2 par af "vores sko" tilbage - i mikromale størrelser. Jeg prøver lige den store på torsdag, ellers bestiller jeg dem på nextdirectory.ie, hvor der står at der er 1-2 ugers leveringstid :thumbsupsmileyanim:

0

DRACULA KALDER

Jeg bliver hentet med taxa om 2 timer - skal ind og give mit bidrag til samfundet.... ½ liter blod til blodbanken. Føles godt at man kan gøre lidt for at hjælpe andre, der har behov for det :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt drømmehalskæden hos en guldsmed i indre København i går. Den er bare SÅ smuk... gik ind for at høre hvad den koster... forventede et par tusinde kroner.... og fik svaret.... 80.000 kr... for vedhænget alene! Selve kæden til koster 8.000 kr!!!! -HAHA- Men ok - der er kun lavet én kæde, den er i hvidguld, den har en temmelig stor "princess" diamant og tre andre også ret store diamanter og en stor "flawless" ferskvandperle.... men 80.000!!! Jeg udbrød prompte: "hold da op... det kan man jo holde et helt bryllup for"! Men ekspedienten var nu sød og behandlede mig, som om jeg var potentiel køber til smykket, og jeg fik endda lov til at holde det... var bange for at tabe det! :bearhug:

Konklusion - temmelig meget over budgettet og jagten på det perfekte brudesmykke fortsætter :heart:

:cheerleader3: for blodgivningen ;)

Da jeg skulle give første gang, besvimede jeg og fik af vide at jeg skulle komme igen når jeg havde født et par børn :lol:

Rimelig hård udmelding, har dem mistænkt for at have aftalt det med min mor :cheerleader3:

Altså når jeg kan lide noget der er dyrt, så plejer jeg bare at sige at det er fordi jeg har så god smag :hug:

Så puha, du er bare alt for god smag -HAHA-

0

DRACULA KALDER

Luksus - med privat chauffør og det hele :cheerleader3:

Skal selv afsted på fredag - de ringer præcis, når der er gået tre måneder. Behøves slet ikke kalender mere. Men jeg skal da selv køre - Hvidovre er da skød så, vil da også hentes :cheerleader3:

0

Annonce ♥

DRACULA KALDER

Skal selv afsted på fredag - de ringer præcis, når der er gået tre måneder. Behøves slet ikke kalender mere. Men jeg skal da selv køre - Hvidovre er da skød så, vil da også hentes :cheerleader3:

Det kan du da også godt blive, men hvorfor ikke blive ved med at spare donorsystemet for de penge? Jeg mener, du er vel frisk og rask og kan selv transportere dig til blodbanken?

:bearhug:

Maja

0

DRACULA KALDER

Skal selv afsted på fredag - de ringer præcis, når der er gået tre måneder. Behøves slet ikke kalender mere. Men jeg skal da selv køre - Hvidovre er da skød så, vil da også hentes :bearhug:

Det kan du da også godt blive, men hvorfor ikke blive ved med at spare donorsystemet for de penge? Jeg mener, du er vel frisk og rask og kan selv transportere dig til blodbanken?

:lol:

Maja

Nu var det jo sådan set også kun for sjov! Selvfølgelig kan jeg selv transportere mig. Bare underligt, at nogen for det tilbudt og andre ikke.

Men jeg gør det da med glæde :cheerleader3:

0

DRACULA KALDER

Skal selv afsted på fredag - de ringer præcis, når der er gået tre måneder. Behøves slet ikke kalender mere. Men jeg skal da selv køre - Hvidovre er da skød så, vil da også hentes :lol:

:heart:

Maja

Nu var det jo sådan set også kun for sjov! Selvfølgelig kan jeg selv transportere mig. Bare underligt, at nogen for det tilbudt og andre ikke.

Men jeg gør det da med glæde :bearhug:

Jeg er skam også frisk og rørig og tilbød faktisk selv at trampe i pedalerne, men blodbanken insisterede på at hente mig, for de vil hellere have mig som en såkaldt "udrykningsdonor" :cheerleader3: Og jeg sad og sludrede med taxamanden, og Blodbanken har en forholdsvis lukrativ taksameter takst og startgebyr, som er noget lavere end den, som vi andre dødelige betaler, så det er jo altid noget:)

0

Annonce ♥

HUH 80.000 - det var ellers ikke så list.

Jeg var en tur i den lillebitte Next, der ligger i indkøbsgaden på min vej fra arbejde igår. Der havde de 2 par af "vores sko" tilbage - i mikromale størrelser. Jeg prøver lige den store på torsdag, ellers bestiller jeg dem på nextdirectory.ie, hvor der står at der er 1-2 ugers leveringstid :cheerleader3:

Jeps - og det er altså KUN for vedhænget - kæden kommer oveni :cheerleader3:

Du er en engel - kan ikke sige det nok. Krydser fingrene for, at du kan få dem i den store Next eller via nettet :thumbsupsmileyanim:

0

DRACULA KALDER

Skal selv afsted på fredag - de ringer præcis, når der er gået tre måneder. Behøves slet ikke kalender mere. Men jeg skal da selv køre - Hvidovre er da skød så, vil da også hentes :lol:

Mht til halskæden, så har du ve lige fortalt Lasse, hvad du ønsker dig i morgengave :heart:

- mindre kan vel ikke gøre det?

:bearhug:

Det er godt du gør din "borgerpligt", sveske :cheerleader3:

Har nævnt det med morgengaven for Lasse, men han sagde, at han vist så måtte begynde at spille Lotto OG vinde den store præmie -HAHA- Tror slet ikke jeg ville turde gå med sådan en dyr kæde... og så ville jeg jo være nødt til altid at skulle tage den på, hver gang der blev spillet op til bal.... og jeg kan altså godt lide at variere :hug:

Edited by AnjaSL
0

DRACULA KALDER

Jeg fandt drømmehalskæden hos en guldsmed i indre København i går. Den er bare SÅ smuk... gik ind for at høre hvad den koster... forventede et par tusinde kroner.... og fik svaret.... 80.000 kr... for vedhænget alene! Selve kæden til koster 8.000 kr!!!! -HAHA- Men ok - der er kun lavet én kæde, den er i hvidguld, den har en temmelig stor "princess" diamant og tre andre også ret store diamanter og en stor "flawless" ferskvandperle.... men 80.000!!! Jeg udbrød prompte: "hold da op... det kan man jo holde et helt bryllup for"! Men ekspedienten var nu sød og behandlede mig, som om jeg var potentiel køber til smykket, og jeg fik endda lov til at holde det... var bange for at tabe det! :lol:

Konklusion - temmelig meget over budgettet og jagten på det perfekte brudesmykke fortsætter -HAHA-

:cheerleader3: for blodgivningen ;)

Da jeg skulle give første gang, besvimede jeg og fik af vide at jeg skulle komme igen når jeg havde født et par børn :heart:

Rimelig hård udmelding, har dem mistænkt for at have aftalt det med min mor :bearhug:

Altså når jeg kan lide noget der er dyrt, så plejer jeg bare at sige at det er fordi jeg har så god smag -HAHA-

Så puha, du er bare alt for god smag -HAHA-

Men så længe du har forsøgt at komme til at give blod, så har du jo gjort dit - men du kan jo sagtens prøve at henvende dig igen - det kan jo være, at du (trods manglende 2 fødsler GP ) godt kan være donor nu. Jeg kom først med i korpset 3. gang jeg meldte mig - ens forhold ændres jo nogle gange med tiden. Forstår i øvrigt ikke helt sammenhængen mellem 2 børn og bloddonationer?! -HAHA-

:lol: ja, super lækker smag - turde altså ikke at spørge dem, om jeg måtte tage et billede til at lægge ud på BK :cheerleader3::hug:

Edited by AnjaSL
0

INVITATIONER

Ja jeg er jo ikke lige så hurtig som de fleste andre herinde, men vi har dog adviseret vores gæster knap ét år inden brylluppet, så vi håber da, at de har husket at holde dagen fri :thumbsupsmileyanim:

Jeg sad i går og skrev 2 "trykplader" - én til singler og én til par. Det tog godt nok sin tid (og jeg blev halvhysterisk :angry1: ) fordi jeg gang på gang skrev forkert, da jeg jeg var næsten færdig.... og det tager altså sin tid, når man skriver med "calligrafi" (eller noget, der minder om :bearhug: )

Har lige afleveret vores karton, "trykplader" og specifikationer til vores trykker, og han har dem måske klar på torsdag - han er ikke på arbejde i morgen. :cheerleader3: Og så skal vi ellers igang med at klippe-klistre... men Lasse er ikke hjemme torsdag-fredag, da han er på kursus, og jeg må ikke gå igang alene, for han vil være med :wacko: ...men jeg har jo længe hungret for at gå igang, så det er svært at vente :cheerleader3:

Nå, men kuverterne er skrevet, hjemmesiden ved at være oppe og køre og invitationerne på vej i trykken... kan mærke hvordan stress-sværmerne i maven bliver forvandlet til kriblende sommerfugle mens jeg skriver det :yeah:

Så er der jo forhåbentlig ikke så lang tid til, at jeg kan præsentere jer for en blærerække :carrot:

0

Annonce ♥

På bryllupsmessen i København (10. februar 07) bestilte og betalte jeg for denne figur hos Something Blue

post-20924-1175005382.jpg

Og den er stadig ikke kommet :angry1: . Jeg har ellers rykket for den, fået at vide at de har travlt efter messerne, og at den snart sendes ud, men det er altså lang tid at vente, når man regner med den kommer inden for et par uger.... :cheerleader3: Godt vi ikke skulle giftes i påsken, for så ville mine nerver da være flosset over den manglende figur :cheerleader3: Nå, men der er 88 dage tilbage at levere i, før jeg skal bruge mine 2 klumpe-dumpe figurer fra Medusa :thumbsupsmileyanim:

Edited by AnjaSL
0

Jeg fandt drømmehalskæden hos en guldsmed i indre København i går. Den er bare SÅ smuk... gik ind for at høre hvad den koster... forventede et par tusinde kroner.... og fik svaret.... 80.000 kr... for vedhænget alene! Selve kæden til koster 8.000 kr!!!! :bearhug: Men ok - der er kun lavet én kæde, den er i hvidguld, den har en temmelig stor "princess" diamant og tre andre også ret store diamanter og en stor "flawless" ferskvandperle.... men 80.000!!! Jeg udbrød prompte: "hold da op... det kan man jo holde et helt bryllup for"! Men ekspedienten var nu sød og behandlede mig, som om jeg var potentiel køber til smykket, og jeg fik endda lov til at holde det... var bange for at tabe det! :thumbsupsmileyanim:

Konklusion - temmelig meget over budgettet og jagten på det perfekte brudesmykke fortsætter :cheerleader3:

Det må og skal da bare være morgengaven fra Lasse..... :cheerleader3:

0

Uh Anja MEGA :( for at du er udrykningsdonor - har jeg også en veninde der er. (Og grunden til taxaen er vistnok at man skal kunne komme med det samme - og være nogenlunde afslappet så kvaliteten af blodet er bedst eller sådan noget).

Nå men :cheerleader3: for det - jeg kan ikke selv da min skræk for nåle vist har nærmet sig fobiske højder. (har endda prøvet op til flere gange).

Og ja - Lasse kunne dælme godt lige lave en lynopsparing og give dig den kæde i morgengave :heart: - måske bare kæden? :bearhug:

Dine figurer fra Something Blue skal nok komme - de er bare ikke så hurtige. Jeg bestilte et af de der strømpebånd med tekst broderi på i januar og jeg fik det i marts (og de fik det vist hjem i februar) så det tager nok bare lidt tid for dem at komme til bunds i bunken. Men ja - du havde nok fået stress hvis I skulle giftes i påsken.

- Gitte

0

Ja, jeg synes da også godt at han kunne tage og give mig den kæde... tror faktisk ikke jeg ville turde gå med noget så dyrt!

Tak for roserne omkring donation - tænker nu ikke på det som noget "helteagtigt" - mere at det er min pligt... jeg vil jo gerne selv modtage hvis jeg får brug for det en dag :( Og når nu jeg ikke er blevet uddannet til at redde menneskeliv, så er det en dejlig fornemmelse at man alligevel måske kan være med til at redde liv :bearhug: Og jeg har fuld forståelse for nålefobi mv.... jeg har bare valgt IKKE at se på nålen... så fungerer det for mig. Ellers ville jeg også gå lidt i "panik" :cheerleader3:

0

Men jeg gør det da med glæde :(

Jeg troede, at alle kunne få det. Jeg er i hvert fald flere gange ved tidsbestilling blevet spurgt om de skulle hente mig (=i taxa) eller om jeg kom selv, og er også blevet spurgt efter tapning, om jeg ville have en taxa hjem.

:cheerleader3:

Maja

0