AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Annonce ♥

Og til sidst et af de bedste riskastningsbilleder.... alle andre billeder står enten jeg eller Lasse med ryggen til :iloveyou:

post-20924-1186668925.jpg

,,,,og så må I vente med flere billeder til i morgen ( i aften hvis I er rigtig heldige.... skal igang med takkekort i dag :denmarkflag: )

0

Annonce ♥

KÆFT MANNER du ser bare så kanongodt ud!

(undskyld måtte bare lige ud med det!)

Det er i orden at bande, når det indgår i en god kontekst :iloveyou:

Takker endnu engang for komplimenterne, søde :denmarkflag:

0

KÆFT MANNER du ser bare så kanongodt ud!

(undskyld måtte bare lige ud med det!)

Jeg er et eggo

Og så forresten jeg har vist aldrig fundet ud af hvad Lasse sagde til kjolen din?

Takker takker, søde snart brud ;)

Lasse synes jeg var utrolig smuk og han var glad for, at kirkegulvet ikke var længere, for så havde han lavet en fuldbyrdet Frederik! Tårerne fyldte godt op i hans øjne, da jeg kom ind i kirken.

Kjolen var slet ikke hvad han havde forventet, da han ikke troede jeg var til corsager. Det troede jeg heller ikke før jeg prøvede denne kjole, som var den første corsage, der gjorde noget godt for mig :respekt:

.... Lasse havde håbet der ville være en masse tyl, så han var meget glad og tilfreds og synes at kjolen var fed, flot, elegant, klassisk og dog moderne/anderledes og meget lexi :denmarkflag: (men mon ikke han havde sagt det samme hvis jeg var kommet ind i en hvid lærredssæk :iloveyou: )

0

Annonce ♥

Her er et styk fødselsdags-love is...

Hej Marie-Mus

1000 tak skal du ha. Tror vist allerede du har lagt den ind i din anden tråd... jeg tænkte bare på, om du måske har nogle flere fødselsdagsrelaterede ;)

0

Hej Marie-Mus

1000 tak skal du ha. Tror vist allerede du har lagt den ind i din anden tråd... jeg tænkte bare på, om du måske har nogle flere fødselsdagsrelaterede ;)

Nej det er desværre den eneste jeg har og min søgning gav mig ikke noget nyt. Sorry.

0

Åhhh Anja.

Det er netop sådan en som dig, med dit kvindesnilde og giftekone klog skab jeg har brug for til at besvarer det spørgsmål jeg netop har stilt i min tård.

Vil du ikke kigge der???? Hjææææææææææææælp....

ps. Du har sikkert ret med den hvide lærredsæk:-)

0

Hej Marie-Mus

Nej det er desværre den eneste jeg har og min søgning gav mig ikke noget nyt. Sorry.

OK - men tak for forsøget :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Åhhh Anja.

Det er netop sådan en som dig, med dit kvindesnilde og giftekone klog skab jeg har brug for til at besvarer det spørgsmål jeg netop har stilt i min tård.

Vil du ikke kigge der???? Hjææææææææææææælp....

ps. Du har sikkert ret med den hvide lærredsæk:-)

Jeg skynder mig ind i din tråd med mit store vid og ser om jeg kan hjælpe en ung frøken :denmarkflag:

....done..... og med lidt gift-frue rådgivning ;)

Edited by AnjaSL
0

Grrrr.... vi havde aftalt at skrive takkekort i dag - 101 personliggjorte dokumenter til trykning på kortene...... kodeordet her er VI.... men manden sidder og ser film og kan (ved jeg af erfaring) ikke multitaske, så jeg ved at når jeg har lavet alle dokumenterne.... så har han alligevel rettelser til samtlige.... så nu har jeg lidt småbarnsagtigt lukket ned for dokumenterne og sagt ovenstående som argument... Han mener godt nok ikke det er sandt... men sådan har historien altså gentaget sig under processen med kirkeprogrammer, menuer, invitationer mv.... og jeg er træt at dobbeltarbejde!!! :wacko: Manden har foreslået at vi så skriver dem alle på søndag.... flot flot.... der skal jeg jo først liiiige vågne i et sommerhus efter en polterabend og være spritfri til at kunne køre hjem i over 1 time.... :iloveyou::respekt: (og kender jeg mig selv ret, så har jeg tømmermænd - også selv om jeg ikke drikker voldsomt meget - og så er det altså temmelig begrænset med kreativiteten! )

Og jeg har faktisk også mest lyst til at skrive dem alle i hånden, da jeg synes det er langt mere personligt... selvom det er en ret flot skråskrift vi har valgt i worddokumenterne, og som vi har brugt i det øvrige skriftlige materiale.... Manden mener, at jeg kommer til at bruge for lang tid på det... but what the f*** - vi har allerede brugt pææænt lang tid på at afventer trykker, billeder mv.... så mon ikke det går :denmarkflag: Hans kompromis er så, at jeg kan skrive til gæsterne i hånden og til ikke-gæster, der har givet gaver og hilsner kan jeg skrive på computeren... jeg mener det er enten eller... men 101 kort er godt nok mange at skrive i hånden.

(Pu ha hvor kom det egentlig til at lyde surt og vrissent.... godt jeg kan skrive det herinde og ikke braldrer ud med det, så manden tror jeg er en gnavpotte-kone :wacko: )

DET HJALP.... (men kortene har ikke skrevet sig selv i mellemtiden :pokey: )

Edited by AnjaSL
0

DET HJALP.... (men kortene har ikke skrevet sig selv i mellemtiden :respekt: )

TIS!! Det kan de da ikke være bekendt, de kort! De skulle da bare have skrevet sig selv i mellemtiden og sparet dig for bekymringerne :iloveyou:

Vent og se, når først du kommer i gang med dem, mon så ikke du vil synes det er hyggeligt? ;) Det tror jeg!

:denmarkflag:

Maja

0

Annonce ♥

Hvad med et kompromis hvor Lasse skriver dem i hånden? :iloveyou:

Nej for pokker.... folk ville ikke have en jordisk chance for at tyde om vi takkede eller skældte ud.... han er lægesøn og håndskrift går tydeligvis i arv :denmarkflag:

:respekt:

0

DET HJALP.... (men kortene har ikke skrevet sig selv i mellemtiden :) )

TIS!! Det kan de da ikke være bekendt, de kort! De skulle da bare have skrevet sig selv i mellemtiden og sparet dig for bekymringerne :pokey:

Vent og se, når først du kommer i gang med dem, mon så ikke du vil synes det er hyggeligt? ;) Det tror jeg!

:denmarkflag:

Maja

JO, jeg synes faktisk det er hyggeligt - og om ikke andet kan jeg jo prioritere og skrive dem til ikke-gæsterne først - de har nemlig ikke fået en efterfølgende gæstemail (der hvor vi bad om folks billeder) hvor vi sagde at de nok skulle komme... om ikke andet så som julekort :respekt:

Men jeg kommer godt nok til at få en vissen arm efter så mange håndskrevne kort... kuverterne tror jeg nu nok at jeg frivilligt sender gennem printeren.... :iloveyou:

0

Hej sødeste Anja.

Dejligt med lidt flere billeder! Din far ser faktisk ret rolig ud - modsat min som stormede op at kirkegulvet, så de fleste billeder af os på vej ind i kirken er ikke blevet til noget, da vi havde så meget fart på :)

Du skriver noget om, at du kan lysne billeder i photoshop - hvordan gør man det? For en computer-spasser som mig så er det jo ikke lige til at forstå.

0

Hej sødeste Anja.

Dejligt med lidt flere billeder! Din far ser faktisk ret rolig ud - modsat min som stormede op at kirkegulvet, så de fleste billeder af os på vej ind i kirken er ikke blevet til noget, da vi havde så meget fart på :)

Du skriver noget om, at du kan lysne billeder i photoshop - hvordan gør man det? For en computer-spasser som mig så er det jo ikke lige til at forstå.

HI hi... jamen jg måtte faktisk halvvejs op ad gulvet hive min far i armen fordi han gik for hurtigt :)

Jeg har kun forsøgt mig lidt med lysningerne - man kan også gøre det i picturemanager. Her har jeg prøvet mig frem med lys og kontraster... men man skal passe lidt på, for overdriver man bliver billeder lidt grynet. Jeg tænkte faktisk på, at vi måske kunne (snart) lave en hverdagsaften med lynkursus og så måske få enten Louise eller Tux til at instruere os (selvom Tux jo mest er til Mac produkter!) Men ellers kan vi to måske mødes og prøve os frem ;)

Hvis du har gode billeder i kirken (uden gæster) kan jeg måske få en kopi.... har lidt enkelte med ikke rigtig nogle hvor man kan se blomsterne ordentligt :)

0

Annonce ♥

Hej Anja

Sidder lige og ser jeres billeder fra brylluppet.

Hvor ser du bare smuk ud i din kjole...jeg haaber, at jeg ogsaa kan finde en, som sidder ligesaa godt som din - den er jo helt perfekt.

Ihhh.... 1000 tak skal du ha søde Camilla.

Da jeg prøvede kjolen første gang i november var jeg faktisk ikke vildt begejstret.... men dog pirret og fik hængt den og en anden kjole til side.... og så prøvede jeg omkring 20 kjoler mere i 5 forretninger og vendte tilbage og prøvede de 2 kjoler igen... og så var det bare lækkert lækkert lækkert.... jeg havde så også i mellemtiden tabt mig 5 kg og følte mig smuk og dejlig..... det hjalp måske også på følelsen :)

Jeg er sikker på du også nok skal finde en kjolen, som får det bedste frem i dig ;) Mit råd er bare... prøv en masse. Jeg har altså ikke været rigtig i tvivl om min kjole, for jeg har prøvet mange, har tænkt over valget inden jeg købte og jeg har prøvet mange forskellige stilarter (og lært virkelig meget om hvad der klæder mig og ikke mindst... absolut IKKE klæder mig :) ) :)

PS! Jeg sætte min kjole til salg når jeg har fået den renset :biggrin:

0

Ihh jeg har slet ikke set dine billeder, hvor er det bare godt det billede hvor du går op ad gulvet med din far med tårerne pressende på, virkeligt smukt :)

Sig mig fru Lasse, hvad bliver dte til med den beretning??? ;)

:)

0