skye

Kage mums

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er den bare flot. :thumbsupsmileyanim:

Jeg overvejer også selv om jeg skal kaste mig ud i at lave vores egen bryllupskage. Men jeg er lidt bange for tidsfaktoren - der er så mange ting der skal klappe lige op til brylluppet. Dagen før skal vi pynte stedet op og dække bord, en del af vores gæster ankommer allerede fredag.

Hvordan vil du gribe det an, at få tid til at fabrikere kagen lige op til dit bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er den bare flot. :cheerleader3:

Jeg overvejer også selv om jeg skal kaste mig ud i at lave vores egen bryllupskage. Men jeg er lidt bange for tidsfaktoren - der er så mange ting der skal klappe lige op til brylluppet. Dagen før skal vi pynte stedet op og dække bord, en del af vores gæster ankommer allerede fredag.

Hvordan vil du gribe det an, at få tid til at fabrikere kagen lige op til dit bryllup

Tusind tak.. *S* Jeg har bestemt mig for at jeg desværre IKKE laver den selv!!! Kan netop ikke finde tiden til det og mangler os plads... den skal jo helst stå koldt og laves et par dage før, og jeg har ikke plads til så stor en kage i mit køleskab... hehe... så jeg bestiller kagen hos en konditor :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg var så super heldig at min mor gerne ville lave vores bryllupskage. Et par månder før bryllupet lavede hun to forskællige mini bryllupskager som vi så kunne vælge imellem.

Vi valgte en super lækker en med jordbærcrem og hvid chokolade uden på :thumbsupsmileyanim: guf hvor var den bare lækker.

PÅ den måde sparede vi en masse penge og min mor var stolt over at få den store ære af at lave den. Resultatet blev rigtig godt, måske ikke den smukkeste bryllupskage jeg har set men helt klart den bedste jeg har smagt.Jeg synes tit dem man kan købe er alt for søde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer