hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 posts in this topic

Vores bordkort har jo været færdige længe, men har ikke fået lagt dem herind. Vores menu kort, kan I desværre først få et billede af i morgen, da Bjørn er rendt med kameraet, og har endnu ikke fået dem overført til computeren.

Der også lige et billed af vores engangs kameraere til bordene.

post-25053-1182168681.jpg

0

Annonce ♥

Tak for dit indlæg i min tråd, Pernille! -HAHA-

:thumbsupsmileyanim: AJ, det er bare så flot, både bordkort, gæstebogen (Er jeg helt pjattet med :blink: ), dine sko, ja, det hele ser bare så godt ud! :thumbsupsmileyanim:

:biggrin: Men det er jo også lige om lidt, du skal giftes! :blink:

0

Hej Pernille!

Hvor ser det godt ud!

Den taske dér er da lige i øjet, og så til 225 kr! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er ikke helt sikker på farvegengivelsen, men den ser ikke helt hvid/creme ud? Mere champagneagtigt? Så kan den vel godt bruges bagefter uden at skulle farves. Men den vil selvfølgelig også blive flot i enhver anden farve. Jeg synes, det er en fin detalje med spændet, der går igen i tasken og på skoene.

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Annonce ♥

Hej Pernille

Super flot gæstebog, taske og bordkort mv..... :thumbsupsmileyanim:

Fik du skrevet tale i går??? :thumbsupsmileyanim:

Hej Anja.

Mange tak!

Altså jeg fik skrevet noget, men synes ikke den er helt i øjet! Så går lidt og kredser om talen. Der er så meget jeg gerne vil sige, og så alligevel ikke. Nå men jeg håber, jeg bliver vildt inspireret en af de nærmeste dage.

Hvad med dig, er du kommet i gang?

:biggrin:

0

Tak for dit indlæg i min tråd, Pernille! :lol:

:thumbsupsmileyanim: AJ, det er bare så flot, både bordkort, gæstebogen (Er jeg helt pjattet med -HAHA- ), dine sko, ja, det hele ser bare så godt ud! :thumbsupsmileyanim:

:blink: Men det er jo også lige om lidt, du skal giftes! :blink:

Hejsa Anita.

Jamen selv tak! :lol:

Og mange tak for roserne til min gæstebog og de andre ting! Jeg er ellers ikke den mest kreative person, men er egentligt blevet meget godt tilfreds med resultatet.

Og det er lige om lidt det hele sker - men det gør det jo også snart for dig. Anita, der er kun 26 dage til din og Marios store dage :biggrin:

0

Hej Pernille!

Hvor ser det godt ud!

Den taske dér er da lige i øjet, og så til 225 kr! :blink:

Jeg er ikke helt sikker på farvegengivelsen, men den ser ikke helt hvid/creme ud? Mere champagneagtigt? Så kan den vel godt bruges bagefter uden at skulle farves. Men den vil selvfølgelig også blive flot i enhver anden farve. Jeg synes, det er en fin detalje med spændet, der går igen i tasken og på skoene.

:biggrin:

Maja

Hejsa sødeste Maja!

Jeg takker! Dejligt at høre at andre også synes, ok om de ting jeg har fundet på.

Jeg tror, at det er farvegengivelsen, for tasken har samme creme/elfenbensfarve som skoene. Og jeg tror jeg vil blive gladere for skoene og tasken, hvis jeg farver dem sørte efterfølgende - skoene er jeg helt vilde med, da de minder vildt meget om et par sko, min mormor altid gik rundt i :thumbsupsmileyanim: (hun har været død i nogle år, men jeg var meget tæt knyttet til hende, så jeg synes, det giver lidt fornemmelsen af, at hun er med).

Edited by hyrzkov
0

- skoene er jeg helt vilde med, da de minder vildt meget om et par sko, min mor altid gik rundt i :thumbsupsmileyanim: (hun har været død i nogle år, men jeg var meget tæt knyttet til hende, så jeg synes, det giver lidt fornemmelsen af, at hun er med).

Øh, jeg er lidt forvirret ... Var det ikke din mor, der skulle bage kagen til brylluppet? :biggrin:

Maja

0

Annonce ♥

Hej Pernille

Super flot gæstebog, taske og bordkort mv..... :thumbsupsmileyanim:

Fik du skrevet tale i går??? :thumbsupsmileyanim:

Hej Anja.

Mange tak!

Altså jeg fik skrevet noget, men synes ikke den er helt i øjet! Så går lidt og kredser om talen. Der er så meget jeg gerne vil sige, og så alligevel ikke. Nå men jeg håber, jeg bliver vildt inspireret en af de nærmeste dage.

Hvad med dig, er du kommet i gang?

-HAHA-

Jeg har kun fået skrevet lidt stikord.... arbjeder vist bedst under pres :biggrin: Sad i bilen med min veninde og sagde lidt overordnet om hvad jeg måske ville sige - hun fik myrepatter og ståpels på armene, så det må jo have haft en ok effekt.... må lige hive det frem af hukommelsen igen :blink:

Skal øve sang i morgen - må vist hellere lige finde noderne frem :blink:

0

- skoene er jeg helt vilde med, da de minder vildt meget om et par sko, min mor altid gik rundt i :thumbsupsmileyanim: (hun har været død i nogle år, men jeg var meget tæt knyttet til hende, så jeg synes, det giver lidt fornemmelsen af, at hun er med).

Øh, jeg er lidt forvirret ... Var det ikke din mor, der skulle bage kagen til brylluppet? :biggrin:

Maja

:blink: Der skulle have stået mormor - er nu blevet rettet :blink: Kan godt forstå du så blev lidt forvirret.
0

Til din glade orientering og fortrøstning... det bliver bedre og bedre :thumbsupsmileyanim:

Sådan så det ud i går aftes kl. 19.30

post-20924-1182235848.jpg

Og sådan er udsigten pr. tirsdag kl. 0:30 - se lige en kæmpe forskel i antallet af skyer og størrelsen på solen og nedbørsmængden :thumbsupsmileyanim: (Bare bliv ved sådan)

post-20924-1182235854.jpg

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

OVERTRO OM VEJRET...

Gommens dag (torsdag)

To dage før brylluppet er det brudgommens dag. Som vejret er den dag, således er hans sind.

Brudens dag (fredag)

Dagen før brylluppet er det brudens dag, og vejret på denne dag afslører hendes sande personlighed.

Brudeparrets dag (lørdag)

Selve bryllupsdagen er brudeparrets dag, og vejret her fortæller, hvordan deres ægteskab bliver:

Solskin betyder et kærligt og langt samliv.

Regn eller sne betyder materiel velstand. Man siger, at det regner med guld i brudens skød.

Storm betyder et stormfuldt ægteskab.

Gråvejr varsler et ulykkeligt ægteskab, specielt hvis det er gråvejr uden regn.

DØM SELV HVORDAN DET PT. KOMMER TIL AT ARTE SIG FOR DE SØNDERJYSKE SANKT HANS BRUDE!! :thumbsupsmileyanim:

post-20924-1182331043.jpg

0

Hej Skønne Pernillepigen...

Hold da op hvor tiden bare flyver afsted... det er allerede skt. hans på lørdag post-23814-1182365404.gifog jeg har ikke fået læst særligt meget i din tråd! - SORRY!!!! post-23814-1182365821.gif

Regner du stadig med at være i kontakt med omverden efter brylluppet??? -for så kunne vi jo tage det der pasta og ævlebævle tærte i sommerferien??? - VI SKAL BARE UD OG SPISE SAMMEN...post-23814-1182365483.gif

Jeg rejser jo til Bornholm på lørdag og er væk i en uge (tænker selvfølgelig på dig HELE dagenpost-23814-1182365971.gif)... men så er jeg tilbage den 30... skal vi så ikke finde en dag hvor du kigger ud forbi og vi laver noget hyggeligt???

Allersødeste Pernille... TILLYKKE MED PÅ LØRDAG... JEG GLÆDER MIG VILDT TIL AT HØRE MERE OM HVORDAN DET ER GÅET DET HELE... Tænker jo på dig hver gang jeg hører Michael Bublé med "Everything"...

post-23814-1182365898.gifTILLYKKE MED DEN 23/6...post-23814-1182365898.gif MÅ LYKKEN TILSMILE JER BEGGE OG LADE SOLEN SKINNE PÅ JER I JERES ÆGTESKAB!post-23814-1182365785.gif

Mange smil og tanker fra Mette

Edited by MetteTejlmann
0

Annonce ♥

Kære Pernille & Bjørn!

Et for tidligt tillykke med på lørdag (må hellere skrive mens der er en chance for at I når at se det).

Jeg håber I får den mest uforglemmelige og fantastiske bryllupsdag!

Er superglad for at have lært dig (Pernille) at kende og håber at se dig fremover.

0

Hej søde Pernille

Stort tillykke til dig og Bjørn på lørdag - vi skal nok sørge for at kirken er godt varmet op til fest når I kommer kl. 14 :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre om jeres store dag og jeres bryllupsrejse.

Håber solen skinner over jeres bryllupsfest - så er der en chance for at den også skinner over vores :)

:) :) :huh:

0

Kære Pernille & Bjørn!

Et for tidligt tillykke med på lørdag (må hellere skrive mens der er en chance for at I når at se det).

Jeg håber I får den mest uforglemmelige og fantastiske bryllupsdag!

Er superglad for at have lært dig (Pernille) at kende og håber at se dig fremover.

Lige mine ord Tux!

Stort tillykke med dagen - håber alt bliver helt og aldeles fantastisk! (selvfølgelig gør det det...)

Glæder mig til en skøn beretning og et enkelt billede eller to :o

:):huh::):)

0

Annonce ♥

Hej søde Pernille!

Har desværre været meget fraværende de sidste 12 dage pga. stress med flytning og bryllup... Det er lidt øv, men man jo prioritere at planlægge festen frem for at skrive om den ;)

Jeg ville bare lige ønske jer en super fantastisk dag på lørdag :thumbsupsmileyanim:

Håber vejret er med os alle ;)

Det har været rigtig hyggeligt at følges ad herinde :)

Glæder mig til at høre om jeres store dag og meget mere...

:):huh::):):o:bearhug::bearhug::blush::blink::kiss::td:

Anette

0

Kæreste Pernille,

Så oprandt dagen hvor Frøken Pernille bliver Fru Bjørn :thumbsupsmileyanim:

Håber solen når frem til Sønderjylland, og at I får en helt igennem fantastisk og dejlig dag! Glæder mig til at høre og se alt om den. Mon ikke vi skal holde Fru-Zilla-seance med billeder, videoer osv, osv, når vi kommer på 'den anden side'?

STORT TILLYKKE til jer begge!

0