Chrisling

Forever Yours brudekjoler i Danmark?!?

9 indlæg i dette emne

Hej med Jer!

Selv om der er laaaaaang tid til vores planlagte bryllup, er jeg, som enhver anden bride-to-be, allerede begyndt at smugkigge på brudekjoler :thumbsupsmileyanim:

Lidt suring på nettet på må og få, afslørede en potentiel drømmekjole - mærket er Forever Yours og kjolen er fra Now and Forever-kollektionen.

-Er det nogen af Jer der ved hvor/om det mærke forhandles herhjemme?

:thumbsupsmileyanim: Chris

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej, og velkommen!!

Har du ikke nogle billeder af kjolerne - det kan tit hjælpe lidt.

Har set mærket FOREVER YOURS i en butik der hedder MESSALINA. Den ligger i København.

Kig også forbi hjemmesiden messalina

Redigeret af wisbech
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er bare så fantastisk smuk - har den selv i mit billedgalleri....men fra nettet (ebay)

Hår prøvet at google rundt, men kan ikke umiddelbart finde nogen der har den i DK.

Håber andre kan hjælpe dig.

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Josefin -> Ja, ingen tvivl om at corsagen er lige i skabet. Jeg har set på mange corsagekjoler, men har endnu ikke set en så flot corsage som på denne kjole :thumbsupsmileyanim:

Wisbech -> Umiddelbart ser det ikke ud til at de har modellen hos Messalina...æv! Brud & Slør har også Forever Yours, men heller ikke denne model. -Men måske er det noget de kan få hjem?

Jeg har ikke haft held med at finde andre butikker med Forever Yours-kjoler i DK...*snøft*

Og jeg er sgi ikke modig nok til at bestille den over nettet uden at have set/prøvet den først.

:thumbsupsmileyanim: Chris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer