Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Hej smukke

først lækker lækker menu - jeg kommer!! tihi :blush:

dernæst - dumme dummer svigerfar - det skal han da ikke blande sig i nej ´han skal ej - så fedt I køber jeres egen printer :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

krammer

Øv en svigerfar :blink: Men godt I selv fandt ud af at printe kuverterne ud :blink:

Og LÆKKER menu.. mums.. blir helt sulten..

Træls med svigerfar!

Fedt at I så har købt jeres egen printer :balloons::birthday:

Lækker menu i har valgt! :balloons:

Knus Nathasia

Jeg er ihvertfald temmelig tosset med menuén selv, og der er både fisk, fjerkræ og vildt så der burde være noget for alle...udover desserten.

Jep, jeg holder hårdnakket på at vi skal ud at købe printer imorgen, men, men Henrik skal altid undersøge alting først, bedste printer il billigste pris......lad os nu bare købe for pokker så vi kan få de invitationer printet ud og sendt af sted....der er snart kun 4 måneder til...og jeg vil altså helst have sendt dem ud 4 måneder før, selvom vi har sendt STD kort ud.... (hysterisk Lisann, stamper i jorden)

Med hensyn til den bedste printer så kommer det helt an på hvad I skal bruge den til. Min drømmeprinter er en Epson A3 printer med fire patroner, så man kun behøver skifte lige den farve, der mangler, men det er nok ikke helt det I har behov for. Jeg har læst nogle sammenligningstest rundt omkring på nettet. Dem kan man garanteret google efter, så I (han) kan få sammenlignet. Og med hensyn til priser er edbpriser.dk ret god, så man kan finde det sted hvor printeren er billigst. Det burde ikke tage ham så lang tid at finde ud af, og så kan I komme igang :balloons:

0

Annonce ♥

Hej smukke

først lækker lækker menu - jeg kommer!! tihi :blush:

dernæst - dumme dummer svigerfar - det skal han da ikke blande sig i nej ´han skal ej - så fedt I køber jeres egen printer :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

krammer

Øv en svigerfar :blink: Men godt I selv fandt ud af at printe kuverterne ud :blink:

Og LÆKKER menu.. mums.. blir helt sulten..

Træls med svigerfar!

Fedt at I så har købt jeres egen printer :balloons::birthday:

Lækker menu i har valgt! :balloons:

Knus Nathasia

Jeg er ihvertfald temmelig tosset med menuén selv, og der er både fisk, fjerkræ og vildt så der burde være noget for alle...udover desserten.

Jep, jeg holder hårdnakket på at vi skal ud at købe printer imorgen, men, men Henrik skal altid undersøge alting først, bedste printer il billigste pris......lad os nu bare købe for pokker så vi kan få de invitationer printet ud og sendt af sted....der er snart kun 4 måneder til...og jeg vil altså helst have sendt dem ud 4 måneder før, selvom vi har sendt STD kort ud.... (hysterisk Lisann, stamper i jorden)

Med hensyn til den bedste printer så kommer det helt an på hvad I skal bruge den til. Min drømmeprinter er en Epson A3 printer med fire patroner, så man kun behøver skifte lige den farve, der mangler, men det er nok ikke helt det I har behov for. Jeg har læst nogle sammenligningstest rundt omkring på nettet. Dem kan man garanteret google efter, så I (han) kan få sammenlignet. Og med hensyn til priser er edbpriser.dk ret god, så man kan finde det sted hvor printeren er billigst. Det burde ikke tage ham så lang tid at finde ud af, og så kan I komme igang :balloons:

Tusind tak for tippet, det vil jeg tjekke ud.....jeg vil vil vil vil have en ny printer NU...

0

En test af all-in-one printere: her

Printer test: her

En mere: her

Så er der ihvertfald lidt at gå igang med. Kan forresten anbefale sådan en all-in-one printer. Scanneren er elendig, men til gengæld er det ret smart at kunne kopiere. Det har vi ihvertfald brugt rigtig meget.

:thumbsupsmileyanim:

Tusind tak, den må jeg hellere gennemgå sammen med Henrik, så vi måske kan finde nogen der kan godkendes af ham.... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ang. en til at videofilme til festen.

Ejjj, vi troede vi havde en der kunne komme og videfilme til vores bryllup. Det var en fra min fars arbejde der gør en del i at tage billeder og min far havde da også set han havde lavet lidt video....ham nupper vi, sådan en amatør må være billig. Da min far så spurgte ham i sidste uge, ja så lavede han selvfølgelig ikke videoér øv øv.....

Så er der nogen der kender en der gør i den slags, bare en der gør det som fritidsinteresse, det behøver ikke at være topprofessionelt, bare en der kan fange div. højdepunkter og selv stemningen......NOGEN DER KENDER...

0

Bryllupsmarridt......igen

I nat havde jeg igen brylluosmarridt og igen handlede det om at det lige pludseligt var min bryllupsdag og som sædvanligvis var jeg slet ikke klar.....hmmm er det 4 eller 5 gang jeg har den drøm. Den er ganske vist forskellig fra gang til gang men emnet er det samme...jeg er ikke klar...

Nå, men derfor mente jeg at det nu var en ide at få riset op hvag jeg mangler, og har nu fået lavet en "to-do-liste" for resten af året (ikke den sidste uge op til brylluppet)...........og ved i hvad...det er jo faktisk ikke så galt :carrot: :carrot:

Jeg har nu lige ringet til et par chokoladeforretninger, for at høre lidt om prisen på chokolade til alle gæsterne, altså i gaveæskerne............puha gad vide hvor dyrt det er!!!

0

Nye sko

Jeg troede ikke jeg skulle købe nye sko til brylluppet, idet jeg har nogle fine guld dansesko. Desværre er de blevet udvidet i remmene så jeg glider ned i skoen og dette giver vabler på hælen...øvøv. Jeg troede jeg kunne rede det med gele indlæg, men efter at have testet det må jeg indrømme at det bare ikke er godt nok............................så øvv, bøøvvvv jeg blev nødt til at købe nye sko.. :carrot: :carrot: ..og heldigvis havde jeg fået øje på nogle som jeg synes passer perfekt.

Først et billede af de "gamle" som jeg dog regner med, at tage med til senere på aftenen (billedet er vist taget i en skidt vinkel, men det giver alligevel en ide om udseende).

Næstefter et billede af de nye, de (hælen) glimter helt vildt meget i lyset hvilket man vist også kan se på billedet

post-17403-1208462235.jpg

post-17403-1208462282.jpg

Edited by lisab
0

Annonce ♥

I dag fik jeg også endelig købt trusserne til den Bh jeg tidligere havde købt og som viste sig at være med aftagelige stropper.(sætter lige et billede ind i morgen)

Super at have det på plads, nu håber jeg bare at jeg kan bruge bhén under kjolen.....det finder jeg først ud af i juni når jeg skal til tilretning.

post-17403-1208549293.jpg

Nåe ja, vi har købt en printer......nu skal jeg bare have den installeret i weekenden, og helst i morgen!

Vi fik forresten også købt noget superflot hvidt perlemorspapir i går til indbydelserne, da Henrik ikke kune acceptere at man kunne se teksten på næste side gennem det transperante papir som jeg havde valgt.......JEG SKAL HAVE DEN PRINTER INSTALLERET.

Edited by lisab
0

Annonce ♥

hejsa...

Dejligt at I havde så god en oplevelse med at besøge feststedet igen.

Det lyder til, at den gav den rette mavefornemmelse.

Træls med Svigerfar.... Det skal han slet ikke blande sig i..

Godt at I har købt en printer, så han kan fyres.

Trist at Henrik ikke lige åbnede munden lidt tidligere, men det fik I da løst...

Så må I bare igang med udprintningen.

Jeg kender desværre ikke nogen, der er god til at videooptage.. men skal nok kigge omkring efter nogen..

Knus

0

Hejsa Lisann

Uha, sikke da en lækker menu I har fået sammensat med feststedet - uhm...

Totalt lækker - lige noget for mig :rolleyes:

Sikke da en træls oplevelse med svigerfar! :loveboard:

Jeg oplever lidt det samme med min mor - hun er den der 'hvad-nu-hvis-type' som kun ser problemer og begrænsninger - og tit er hun simpelthen ved helt at tage glæden fra mig, fordi hun altid liiige har en 'hvad-nu-hvis' kommentar (eller 5) :boohoo:

Og du har ret : man bliver så let stødt eller såret/ked af det.

Så jeg kan meget nemt forstå, hvordan du har haft det under 'konfrontationen' med svigerfar :pokey:

Derfor synes jeg også det er fint, at I tager sagen i egen hånd og vælger selv at printe osv. :)

Super flotte sko du har købt :)

Bededags knus fra mig til dig

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Weeee, ny printer :rolleyes: Hvad endte I med at købe?

Jeg har lige netop bestilt nye patroner til herhjemme og i den forbindelse lavede jeg et hurtigt tjek på nettet efter de billigste. I forhold til dem jeg købte ved før, var der en besparelse på over 200 kroner ved det nye sted. Det er godt nok første gang jeg har bestilt hos dem, så jeg kan naturligvis ikke vide endnu, om de kan anbefales, men hvis det er så kan de tjekkes ud her: klik klik klik

Hmmmm... filme... hvad med måske at prøve noget produktionsskole halløj? Jens gik på sådan en i Aalborg for mange mange år siden, hvor han blandt andet lærte at filme. Det endte han så med faktisk at gøre rigtig meget ud af (har filmet til nogle private fester og nogle skatefilm. Faktisk er en af hans film lige blevet vist nogle gange på sådan en prøvekanal i Aalborg, lidt sjovt). Måske I kunne finde nogen der?

0

TOP NICE SHOES :rolleyes::)

Kommer det fra hende der ikke kan se noget med glimmer, uden at købe det :cheerleader3:ohhh, så skulle du bare se dem IRL :)

Wauuuu nogle flotte sko. Dem er jeg helt vilde med. De er klassiske, sexede og selvfølgelig utrolig smukke,. Tak faldt også fuldstændig pladask for dem...
0

TOP NICE SHOES :rolleyes::)

Kommer det fra hende der ikke kan se noget med glimmer, uden at købe det :cheerleader3:ohhh, så skulle du bare se dem IRL :)

Wauuuu nogle flotte sko. Dem er jeg helt vilde med. De er klassiske, sexede og selvfølgelig utrolig smukke,. Tak faldt også fuldstændig pladask for dem...
0

Annonce ♥

hejsa...

Dejligt at I havde så god en oplevelse med at besøge feststedet igen.

Det lyder til, at den gav den rette mavefornemmelse. Jahhhh, det var bare super

Træls med Svigerfar.... Det skal han slet ikke blande sig i..

Godt at I har købt en printer, så han kan fyres. Jep, han er fyret, men ikke mere end han kommer og installer min printer imorgen..

Trist at Henrik ikke lige åbnede munden lidt tidligere, men det fik I da løst...

Så må I bare igang med udprintningen. Ja om alt går vel kommer jeg i gang i morgen aften, helt i mit tempo og uden dumme bemærkninger...

Jeg kender desværre ikke nogen, der er god til at videooptage.. men skal nok kigge omkring efter nogen.. Tak, jeg har selv lige søgt efter nogen, men det er omkring 10.000 kr, det er godt nok mange penge, omvendt synes jeg det er et must at have på video.

Knus

0

Hejsa Lisann

Uha, sikke da en lækker menu I har fået sammensat med feststedet - uhm...

Totalt lækker - lige noget for mig :rolleyes: Sidder også selv og savler over den den ene gang efter den anden

Sikke da en træls oplevelse med svigerfar! :boohoo:

Jeg oplever lidt det samme med min mor - hun er den der 'hvad-nu-hvis-type' som kun ser problemer og begrænsninger - og tit er hun simpelthen ved helt at tage glæden fra mig, fordi hun altid liiige har en 'hvad-nu-hvis' kommentar (eller 5) :pokey:

Og du har ret : man bliver så let stødt eller såret/ked af det.

Så jeg kan meget nemt forstå, hvordan du har haft det under 'konfrontationen' med svigerfar :td: Tja, men det er vel fordi man har lagt så mange tanker, drømme og ikke mindst tid og arbejde idet, og når folk så ikke falder i svime over det, bliver man simpelthen skuffet.

Derfor synes jeg også det er fint, at I tager sagen i egen hånd og vælger selv at printe osv. :) Ja, det ser jeg også frem til, bare at køre løbet helt i mit eget tempo, og jeg skal nok huske at rose mig selv :) .

Super flotte sko du har købt :cheerleader3:

Bededags knus fra mig til dig

:loveboard:

0

Weeee, ny printer :rolleyes: Hvad endte I med at købe?

Jeg har lige netop bestilt nye patroner til herhjemme og i den forbindelse lavede jeg et hurtigt tjek på nettet efter de billigste. I forhold til dem jeg købte ved før, var der en besparelse på over 200 kroner ved det nye sted. Det er godt nok første gang jeg har bestilt hos dem, så jeg kan naturligvis ikke vide endnu, om de kan anbefales, men hvis det er så kan de tjekkes ud her: klik klik klik Vi købte en canon C5180, tror jeg den hed, med seperate patroner, så det kan da godt være man lige skulle tjekke ud med de forskellige muligheder for at købe patroner. Iøvrigt tusind tak for alle de link du sendte mig.

Hmmmm... filme... hvad med måske at prøve noget produktionsskole halløj? Jens gik på sådan en i Aalborg for mange mange år siden, hvor han blandt andet lærte at filme. Det endte han så med faktisk at gøre rigtig meget ud af (har filmet til nogle private fester og nogle skatefilm. Faktisk er en af hans film lige blevet vist nogle gange på sådan en prøvekanal i Aalborg, lidt sjovt). Måske I kunne finde nogen der?

God ide den mulighed må vi lige drøfte, for det er godt nok dyrt med de profesionelle.

0