Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Annonce ♥

Så har jeg fået :rolleyes: lidt i dag, lige pludselig så jeg denne kurv i vores lokale brugs, og som Tine ville have sagt "Ska ha´da", synes den passede så godt til risposer, ikke mindst med det lille broderi der er foran. Jeg har jo brugt farverne beige og hvid i alt mit papir...

post-17403-1208549019.jpg

0

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::rolleyes:JUHUUUU :7himmel::bunny_4::bunny_4:

Så er jeg i gang med at printe, men mangler selvfølgelig 4 sider for at kunne gøre det helt færdigt....dumme mig, nå det gør nu ikke så stor en forskel, da jeg alligevel skal have købt noget dobbeltklæbende tape så siderne ikke bare sidder løst i omslaget.

Så er der selvfølgelig alle kuverterne, men den skulle jeg gerne begnde på i dag...

0

Annonce ♥

Hæ hæ, jeg synes selv dette er kanon flot....Det er ihvertfald lige som jeg har drømt om, og som Henrik sagde husk at sende en til min far så han rigtig kan se den... :thumbsupsmileyanim:

Min svigerfar påstod at man ikke kan printe navn på bagsiden af en kuvert.....jo Lisann kan :carrot: Han mener at limen på kuverten kan ødelægge printeren, hvis "flappen" bøjer opad, men super klog blondine Lisann har selvfølgelig sat noget tape på (som er beregnet til papir og kan tages af igen) dermed er der ingen ødelagt printer.

I skal selvfølgelig se bileder af kuverterne:

Kuvert_001.jpg

Kuvert_002.jpg

post-17403-1208685571.jpg

post-17403-1208685583.jpg

0

Hæ hæ, jeg synes selv dette er kanon flot....Det er ihvertfald lige som jeg har drømt om, og som Henrik sagde husk at sende en til min far så han rigtig kan se den... :thumbsupsmileyanim:

Min svigerfar påstod at man ikke kan printe navn på bagsiden af en kuvert.....jo Lisann kan :carrot: Han mener at limen på kuverten kan ødelægge printeren, hvis "flappen" bøjer opad, men super klog blondine Lisann har selvfølgelig sat noget tape på (som er beregnet til papir og kan tages af igen) dermed er der ingen ødelagt printer.

Hejsa...

Det ser super flot ud....

Du behøver i hvert fald ikke svigerfars hjælp.

knus

0

Annonce ♥

Hejsa...

knus

Tak, er ihverfald super glad for dem selv og går og kigger på dem igen og igen, dejligt når noget bliver som man havde drømt om.

Jeg nyder at printe for mig selv, og på min måde, ingen kommentarer om hvordan det bør gøres og i hvilket tempo, det er bare hygge (mangler bare et kilo slik ved min side :cheerleader3: )

0

Hejsa...

knus

Tak, er ihverfald super glad for dem selv og går og kigger på dem igen og igen, dejligt når noget bliver som man havde drømt om.

Jeg nyder at printe for mig selv, og på min måde, ingen kommentarer om hvordan det bør gøres og i hvilket tempo, det er bare hygge (mangler bare et kilo slik ved min side :cheerleader3: )

:rolleyes::7himmel: De er blevet SUPER flotte. Kan godt forstå at du er glad - sådan en kuvert ville være lækker at modtage!! Flot arbejde! :bunny_4:

Kram Heidi

0

Hæ hæ, jeg synes selv dette er kanon flot....Det er ihvertfald lige som jeg har drømt om, og som Henrik sagde husk at sende en til min far så han rigtig kan se den... :7himmel:

Hejsa...

knus

Jeg nyder at printe for mig selv, og på min måde, ingen kommentarer om hvordan det bør gøres og i hvilket tempo, det er bare hygge (mangler bare et kilo slik ved min side :bunny_4: )

:bunny_4::griner:- De er blevet SUPER flotte. Kan godt forstå at du er glad - sådan en kuvert ville være lækker at modtage!! Flot arbejde! :biggrin:

Kram Heidi

Super flotte kuverter :cheerleader3:

Glæder mig til at se det hele samlet :thumbsupsmileyanim:

Tak for rosen, som i sikert allerede har læst jer frem til er jeg pavestolt af dem.

...og jeg glæder mig også helt vildt tilat se det hele samlet... :rolleyes:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

UUUH milepææææl :cheerleader3::back2topic:

og det ser kanon godt ud på kuverten søde :balloons:

Fantastisk!!! Under 4 måneder! :loveflag::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard:

Hvor ser de kuverter bare vildt godt ud! :denmarkflag:

:loveboard:

Ha' en rigtig dejlig weekend :loveflag:

Ja, kan simpelthen ike forstå vad tiden bliver af, måske fordi jeg var igang med planlægningen i så god tid, og dermed har vænnet mig til at der er laaaang tid til, og så lige pludselig er det ved at nærme sig

Er mega glad for kuverterne, så tak.

0

Tillykke med under de 4 måneder, nu nærmer vi os da snart :cheerleader3:..ja men der er laaaaang tid til august, bare ikke hvis man lige har et par hundrede ting man skal have lavet inden....men det er nu super, ellers ville ventetiden ikke have været til at holde ud.

Og det ser supergodt ud med kuverterne :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så fik jeg endelig alle invitationerne klar, det vil sige jeg mangler selvfølgelig 1 (et) stykke papir for at kunne gøre det helt færdigt, men skal jeg til Ålborg i morgen så jeg kan lige få købt det papir jeg mangler, og så skal jeg have købt frimærker, og så er det afsted med de invitationer.

Jeg er selv blevet rigtig tilfreds med dem, og skal nok sætte billeder ind når Henrik kommer hjem fra Tyskland (øv han har taget kamaraet med). Jeg har lavet laksegl i guld til at lukke kuverten, hmmm ved ikke rigtig om jeg synes det er helt godt, men det hjælper med at holde kuverterne lukket, så det er vist OK.

Desværre har jeg dummet mig lidt, da jeg ikke lige fik tjekket efter om jeg nu havde sat de punktumer og kommaer der skulle sættes....det havde jeg så ikke...øv øv, men det er der bare ikke noget at gøre ved. Desuden har jeg i "de praktiske oplysninger" skrevet I, altså også til dem der kun er skrevet til en. :thumbsupsmileyanim:

Lige nu gider jeg ikke gøre mere ved det, det er altså bare ærgeligt, men øv.

I dag fik jeg bestilt en til at komme og videofilme vores bryllup, vi fandt nogle der kunne komme og filme fra gæsterne ankommer i kirken til brudevals, det koster knap 5000,-

Imorgen skal jeg ind og snakke med en chokoladebutik, for at høre lidt om mulighedernen for chokolade i vores gaveæsker. Jeg har tidliger snakket med en anden foretning, deres forslag løb op i 4000,- :cheerleader3: Min forstilling er altså noget billigere. Jeg har kigget lidt på hvad de har hos frellesen, og det kan altså gøre til en noget billigere pris.

Dem jeg skal besøge imorgen, snakker lidt om et marcipan hjerte med vores forbogstaver, men lad mig nu lige høre prisen...

0

Bestilling af chokolade.

Idag skulle jeg så ind og snakke lidt med den chokolade"fabrik" som jeg havde fundet på krak. Jeg gad ikke rigtig, da jeg havde en ide om at det nok endte med at jeg købt noget hos frellesen som jeg så selv kunne pakke ind i cellofan.

Nå jeg kørte ud i udkanten af Ålborg og endte nærmest i noget der mindede om et boligkvarter. Jeg gik så ind i en gammel garage,eller hvad det nu var, og lige pludselig var der et vaskeægte chokoladeværksted, nøj det duftede. Vi fik snakket lidt frem og tilbage, og efter at have prøvesmagt lidt, blev vi enige om at der skulle 3 kugler og et hjerte i en cellofanpose. (billede kommer når Henrik kommer hjem). Det fylder rigtig godt i æsken, jeg skal dog ikke have guldsnor om, men har købt noget hvidt satin bånd der skal bindes om istedet.

På bagsiden af posen kommer der et mærkat med ingredienser i de forskellige chokolader og der ud over kommer der også vores navne og dato for brylluppet, så bliver det jo lidt personligt på den måde.

Jeg er ihvertfald super glad for den løsning.

0

Ih, hvor dejligt at du har fundet chokolade :cheerleader3: Det var så slet ikke så dyrt, kan jeg lidt regne ud?

Og også fedt med en til at filme :loveboard: 5000 er altså heller ikke galt, synes jeg. Er faktisk selv lidt begyndt at overveje tanken, men tror vi nøjes med at spærge min lillebror om han gider film lidt rundt omkring og så kan vi selv klippe det sammen

0

Ih, hvor dejligt at du har fundet chokolade :cheerleader3: Det var så slet ikke så dyrt, kan jeg lidt regne ud? Jeg skal give knap 1000 for 70 poser, det er selvfølgelig også noget, men jeg synes det er OK

Og også fedt med en til at filme :loveboard: 5000 er altså heller ikke galt, synes jeg. Er faktisk selv lidt begyndt at overveje tanken, men tror vi nøjes med at spærge min lillebror om han gider film lidt rundt omkring og så kan vi selv klippe det sammen. Det synes jeg også er en fin ide, hovedsagen er at taler, indslag og vielsen er på video, det kan bileder altså ikke gengive. For mig har det ikke været vigtigt at det er super kvalitet, bare de kan fange stemningen, så jeg kan opleve det igen og igen og igen..

0

Ih, hvor dejligt at du har fundet chokolade :cheerleader3: Det var så slet ikke så dyrt, kan jeg lidt regne ud? Jeg skal give knap 1000 for 70 poser, det er selvfølgelig også noget, men jeg synes det er OK

Og også fedt med en til at filme :loveboard: 5000 er altså heller ikke galt, synes jeg. Er faktisk selv lidt begyndt at overveje tanken, men tror vi nøjes med at spærge min lillebror om han gider film lidt rundt omkring og så kan vi selv klippe det sammen. Det synes jeg også er en fin ide, hovedsagen er at taler, indslag og vielsen er på video, det kan bileder altså ikke gengive. For mig har det ikke været vigtigt at det er super kvalitet, bare de kan fange stemningen, så jeg kan opleve det igen og igen og igen..

Min kollega er lige blevet gift for et par uger siden, og hun sagde at dagen bare går helt vildt stærkt og at man har svært ved at huske det hele, så hun anbefalede at man fik filmet blandt andet taler og sådan noget. Så det skal vi da helt sikkert :cheerleader3:

0