Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Annonce ♥

Ih hvor lyder det godt med chokoladen :loveboard:

Det lyder som en fair og god pris og det lyder ham videomanden og så til at være.

Så alt i alt er der vidst nogle gode aftaler du har fået i hus :cheerleader3:

0

lækkert med chokoladen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: og fedt med "filmeren" :cheerleader3:Jahhh, chokoladen ligger i en lile pose herhjemme, og her er det vigtigt at husk, at holdbarheden ikke er mega lang :blush:

Jeg var temmelig lettet da jeg fik videomanden til at komme, jeg havde nemlig kontaktet en anden først,men han var booket. Han fotalte mig at der havde været helt vildt mange forspørgelser på den 16 og 23. august, og alle dem han kendte var også optaget :denmarkflag: så pyha...

Ih hvor lyder det godt med chokoladen :loveboard: Ja, synes det ersådan en fin lille ting, rigtig lækkert til at sidde med søndag eftermiddag, og mums de smager

Det lyder som en fair og god pris og det lyder ham videomanden og så til at være. Ja, de fleste andre jeg havde set, havde et prisleje på omkring 10.000,- så ja det er noget billigere

Så alt i alt er der vidst nogle gode aftaler du har fået i hus :cheerleader3:Det bliver jeg nødt til ellers skælder ham nordjyden, der er opvokset på Hjallerupmarked, ud :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Uuuuh, lækert, lækkert, lækkert med chokoladen!!!! :loveboard::cheerleader3::blush: Glæder mig til at se billeder når Henrik kommer hjem!

Og super fedt med "filmeren"!! Det, plus fotografier, er ganske uvurderlige ting, synes jeg.. ;) noget der er svært at sætte en fast pris på! for det vil uden tvivl være det hele værd! :cheerleader3::cheerleader3:

0

gider ikke være på side 5, har egentlig gang i flere bryllupsrelaterede ting, men har samtidig så travlt med mit nye job og haven at jeg ikke rigtig har tid til at være herinde på BK. Jeg håber dog at komme herind i weekenden, og få lagt billeder ind af mine super chokolader (som er spist :thumbsupsmileyanim: )

0

gider ikke være på side 5, har egentlig gang i flere bryllupsrelaterede ting, men har samtidig så travlt med mit nye job og haven at jeg ikke rigtig har tid til at være herinde på BK. Jeg håber dog at komme herind i weekenden, og få lagt billeder ind af mine super chokolader (som er spist :thumbsupsmileyanim: )

hvaaad søde! du har da ikke spist dem alle sammen??

krammer

0

hvaaad søde! du har da ikke spist dem alle sammen??

krammer

Ja lad os liiiige få styr på det! Her er jeg også nysgerrig! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg fik dem sendt afsted og har fået svar fra flere, naboerne stod næsten i kø for at svare, og de overvejer også at overnatte der, det havde jeg godtnok ikke regnet med, men det ville da være kanonfedt hvis de gør det.

Så fik Post DK også mit pis til at koge.

Jeg har fået en invitation tilbage med forkert add., ok det skal jeg lige have tjekket op på. Det der gør mig godt og grundig irriteret er at kuverten flere steder er revet istykker :thumbsupsmileyanim: helt ærligt, jeg har brugt mega lang tid til at få det hele til at se pænt ud, og ærget mig helt vildt hvis der er kommet en lille krølle i, og til hvad ntte hvis postvæsenet behandler dem sådan....øv øv.

Hvad også er mega træls er at jeg ikke kan finde flere kuverter andre steder så jeg bliver nødt til bare at sende en helt alm. hvid øv øv.

0

Annonce ♥

Selvom jeg ikke har været meget på BK på det sidste har brylluppet nu ikke været meget ude af mine tanker og jeg har fået ordnet en masse småting.

Strømpebånd: Jeg har fået ringet til min faster, som skal kniple et til mig, jeg ved ikke rigtig om jeg synes det er så pænt som de blonde man køber, men det betyder meget at det er lavet af min faster. Hun blev glad for at jeg spurgte og ville meget gerne lave det. :griner:- tak faster

Make-up: I går var jeg til kosmetolog og skulle have lavet lidt epilering af bikinilinien...........aaaaaaaaaaaaaav. Jeg fik dog efter de værste smerter var aftaget, aftalt en masse skønhedsbehandlinger. En måned før brylluppet, skal jeg have lavet en hissig dybderensende maske (har prøvet det før, og mit ansigt gik i fuldt flor, i flere uger efter, derfor skal det være i god tid før bryllup.) om torsdagen før brylluppet skal jeg have lavet en rygrensning, have farvet og rettet bryn, have ordnet hænder og fødder med parafin behandling. Hun tilbød selv at komme hjem til mig for at lægge make-up, for det var jo meget nemmere for mig :biggrin:

Imorgen skal jeg have bestil tid til negle og frisør.. :badgirl:

Ønskeliste:Idag har vi fået lavet vores ønskeliste i inspiration, det blev ikke helt så hyggeligt som jeg havde håbet, da vi kom lidt i tidsnød og jeg synes det var lidt svært at overskue, men sikke mange dejlige ting man kan få -HAHA-

Jeg havde også håbet at vi kunne få købt Henriks tøj og ringe, men som sagt så kom vi lidt i tidsnød.

Hvis det går efter min plan i weekenden skal jeg have lavet noget af alt det kreative som jeg har planer om (det går bare aldrig som jeg regner med) og der er alt for godt vejr til at sidde inde...æææælsker min have.

0

Annonce ♥

nejjjjjj......15 uger, gik nærmest i chock i går aftes da jeg kunne se at der kun var 106 dage tilbage....GISP,så er det jo snart kun de to-ciferede der skal tælles :biggrin:

Dejligt, det begynder at blive så realistisk, og ike kun noget der liger ude i fremtiden.

0

Annonce ♥

okay der blev jeg lige total lækkersulten! MUMS!!! :biggrin:
Waaaaauw, sikke et smukt diadem du har købt! Må vi se det på....? -HAHA-

Og hold da op, det ser lækkert ud det chokolade!!! Sig lige til, hvis der er noget til overs, ikke? :griner:-

Mums nogle chokolader :badgirl:

Nemlig MUMS...og væk er de ingen tilovers -HAHA-

0

Frisør og negle

Så har jeg fået bestil både frisør og negle i dag, det er samme person der skal lave det.

Jeg skal ind og have lavet negle dagen før brylluppet og så skal jeg være der kl. 9.00 på selve dagen, til at få sat hår.

Hold da helt op jeg begynder at glæde mig, efterhånden som tingene kommer tættere på...................nøj det er dejligt :biggrin:

0