Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Hvor har du fået styr på meget!

Flot diadem :biggrin:-HAHA-

a jeg synes også selv at det begynder at hjæle, men jeg ville dog gerne være lidt længere med alt det krea, men gider ikke side inde når vejret er sådan.............nå, der kommer vel regnvejr inden august :badgirl:

0

Annonce ♥

Halløjsa, der sker godtnok meget her hos dig!!!

Hvor er dine invitationer blevet flotte :)

Uhm... det ser godtnok lækkert ud det chokolade.

Jeg havde også en plan om chokolade som personlig hilsen til gæsterne... men er bange for, at det smelter, hvis/når vejret er godt... :denmarkflag:

Men bliver da godtnok lige lidt fristet, når jeg ser, hvor flot og lækkert det ser ud..

Uhhh det lyder skønt med alle de behandlinger/forkælelse du skal have op til brylluppet.

Jeg skal også have både chokolademassage og ansigtsbehandling i ugen op til brylluppet - ahh dejligt :)

Ligesom dig er jeg også gået lidt død i det kreative - men mon ikke vi når det inden august?! :bestwishes:

Gider bare ikke stresse over det tæt på dagen.. Så må hellere komme igang med de sidste ting snarest.

Solskins knus fra mig til dig :denmarkflag:

0

Hejsa...

Hold da op det er godt nok sket noget siden jeg var herinde sidst...

Nogle virkelig flotte invitationer... Trist at Post Danmark, så ikke kan behandle dem ordentligt.

Dejligt at have fået ordnet chokoladerne og videooptagelsen og så til rimelige priser..

Jeg havde slet ikke tænkt over videooptagelse...

Tror vi skal have investeret i et videokamera, så alle taler og sjove indslag kan blive optaget.

Det ska jeg da ha.....

Hold da op et vildt flot diadem... hvor får man sådan et henne?

Du bliver da smadder lækkert til brylluppet med alle de skønhedsbehandlinger og lignende...

knus

0

Halløjsa, der sker godtnok meget her hos dig!!!

Hvor er dine invitationer blevet flotte :thumbsupsmileyanim: Tak tak, endte også selv med at blive helt tilfreds, de er jo, som vi snakkede om, lidt ferske idet, men som sagt det færdige resultat syntes jeg er blevet helt godt

Uhm... det ser godtnok lækkert ud det chokolade. Jep, det var det også....

Jeg havde også en plan om chokolade som personlig hilsen til gæsterne... men er bange for, at det smelter, hvis/når vejret er godt... :cheerleader3:

Men bliver da godtnok lige lidt fristet, når jeg ser, hvor flot og lækkert det ser ud.. Jeg er ihvertfaldglad for at vi får det, og jeg satser hårdt på at restauranten sørger for det ikke smelter, men det vil jo nok være en god ide lige at opmærke æskerne så de er opmærksomme på at der er chokolade i og ikke sætter dem i solen.

Uhhh det lyder skønt med alle de behandlinger/forkælelse du skal have op til brylluppet.

Jeg skal også have både chokolademassage og ansigtsbehandling i ugen op til brylluppet - ahh dejligt :thumbsupsmileyanim: SKA DU HA`CHOKOLADEMASSAGE, arghhh hvorfor er jeg ikke overrasket :cheerleader3:

Ligesom dig er jeg også gået lidt død i det kreative - men mon ikke vi når det inden august?! :badgirl:

Gider bare ikke stresse over det tæt på dagen.. Så må hellere komme igang med de sidste ting snarest. Vi er ved at pakke til vores rejse til Malta, og jeg har pakket en del af det kreative, jeg satser nemlig hårdt på at jeg trænger til noget at lave istedet for bare at daller rundt i en uge...

Solskins knus fra mig til dig :cheerleader3:

Hejsa...

Hold da op det er godt nok sket noget siden jeg var herinde sidst...

Nogle virkelig flotte invitationer... Trist at Post Danmark, så ikke kan behandle dem ordentligt. Ja, jeg blev lidt skuffet og egentlig også meget overrasket

Dejligt at have fået ordnet chokoladerne og videooptagelsen og så til rimelige priser..

Jeg havde slet ikke tænkt over videooptagelse...

Tror vi skal have investeret i et videokamera, så alle taler og sjove indslag kan blive optaget.

Det ska jeg da ha..... NEMLIG, min kusine fik det lavet, og hun siger at de faktisk tager videoen frem af og til og ja sidder bare og hygger med den og fanger stemningen igen, de har været gift i 10 år nu

Hold da op et vildt flot diadem... hvor får man sådan et henne? Det sædvanlige sted....EBAY

Du bliver da smadder lækkert til brylluppet med alle de skønhedsbehandlinger og lignende... ja, jeg vil forkæles...VILknus

0

Annonce ♥

Yahoooooo BRYLLUPSREJSE ER BESTILT :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Så er bryllupsrejse bestilt og nøj hvor vi glæder os.

I får lige beskrivelsen her:

Vi rejser tisdag d.26. efter brylluppet.

Ankomst Singapore d. 27 dag 1:

Her skal vikun være en enkelt dag, bare lige komme os over rejsen, men også kigge lidt på byen.

2. dag rejser vi videre til Borneo og overnatter en enkelt nat på et nærmest ligegyldigt hotel.....og så begynder det hele..

3. dag sejler vi ud til skildpadeøen, hvor vi i løbet af dagen bare skal bade og hygge. Efter middagen skal vi iagtage skildpaderne der kommer op og lægger æg, og hvis vi er heldige også ungerne der skal i vandet.

4. dag kører vi til et orangotang center, hvor vi skal gå rundt i skoven og iagtage dem, derefter skal vi på en sejltur op ad floden og betragte livet i junglen, efter middagen er der natsafari med mega mage ildfluer.

post-17403-1210793521.jpg post-17403-1210793555.jpg

5.dag vi vågner op ude i junglen, vi sejler op ad en flod og kigger igen lidt på dyre/plantelivet og ender ved en sø. Efter morgenmad er der endnu en flodcruise hvor vi igen skal kigge lidt efter bl.a. næseaber og elefanter.

6. dag skal vi ud og se et område med flagermuse reder, som kinenserner spiser med stort velbehag og betaler en formue for (de er altså nogle gange mærkelige), herefter skal vi tilbage til lufthavnen.

Edited by lisab
0

Yahoooooo BRYLLUPSREJSE ER BESTILT :thumbsupsmileyanim::badgirl:

Her skal vikun være en enkelt dag, bare lige komme os over rejsen, men også kigge lidt på byen.

2. dag rejser vi videre til Borneo og overnatter en enkelt nat på et nærmest ligegyldigt hotel.....og så begynder det hele..

3. dag sejler vi ud til skildpadeøen, hvor vi i løbet af dagen bare skal bade og hygge. Efter middagen skal vi iagtage skildpaderne der kommer op og lægger æg, og hvis vi er heldige også ungerne der skal i vandet.

4. dag kører vi til et orangotang center, hvor vi skal gå rundt i skoven og iagtage dem, derefter skal vi på en sejltur op ad floden og betragte livet i junglen, efter middagen er der natsafari med mega mage ildfluer.

5.dag vi vågner op ude i junglen, vi sejler op ad en flod og kigger igen lidt på dyre/plantelivet og ender ved en sø. Efter morgenmad er der endnu en flodcruise hvor vi igen skal kigge lidt efter bl.a. næseaber og elefanter.

6. dag skal vi ud og se et område med flagermuse reder, som kinenserner spiser med stort velbehag og betaler en formue for (de er altså nogle gange mærkelige), herefter skal vi tilbage til lufthavnen.

7. dag skal vi invitere alle de søde kvinder med, som har lyst :thumbsupsmileyanim:

0

Yahoooooo BRYLLUPSREJSE ER BESTILT :thumbsupsmileyanim::badgirl:

7. dag skal vi invitere alle de søde kvinder med, som har lyst :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: ha, du er god ... :cheerleader3: nå jeg fortæller lige lidt mere...

0

Annonce ♥

I stedet for at flyve videre tager vi ud ca. 40 km. fra lufthavnen på dette hotel.....og så skal der honeymoones..

Nøøøøøij..... :thumbsupsmileyanim:

Det bliver da en drømmerejse!! Hvem der bare havde råd til sådan en tur!

0

Annonce ♥

og lige et af stranden.

post-17403-1210794651.jpg

Vi har bestilt denne honeymoonerspakkeog den indeholder

4 Nights stay in a Nexus Club Room.

Welcome Drink and Fruit Basket upon arrival.

Personalized Butler-service (øhhh vi aner virkelig ikke hvad vi skal bruge ham til)

Express Check-in and Check-out at The Nexus Club Lounge.

40% discount on Laundry.

Complimentary Daily Buffet Breakfast for 2 person from 6.30am to 10.30am at The Nexus Club Lounge.

Complimentary Sunset Cocktail from 5.30pm to 7.00pm at The Nexus Club Lounge.

One Romantic Candlelight Dinner at Olives Mediterranean Restaurant.

One Buffet dinner at The Kingfisher Restaurant.

Heart-shaped Rose Petals on the bed for the First Night.

One Bottle of Specially Selected Wine.

Surprise Gift (Chocolate Plate) & Bouquet of Roses.

One and a half hour (1½) Aromatherapy Remedial Massage at the Borneo Spa

10% Discount on Borneo Spa Treatments.

Return Airport Transfer by Private Sedan Car

0

Annonce ♥

Helle for hjørnet i kufferten

:thumbsupsmileyanim: :carrot: :thumbsupsmileyanim: :carrot:

Ej hvor ser det super lækkert ud.

Den rejse kan godt gøre mig lidt grøn i betrækket :cheerleader3:

NIX - det hjørne er snuppet!! du kan få toilettasken :cheerleader3:

Jeg sagde det først (Anne 4 år)

Men der er jo forhåbentlig 4 hjørner at slås om, med mindre taskerne er runde :cheerleader3::badgirl:

0

Annonce ♥

Har været på skovtur med daniels klasse her til aften, og det sluttede af med en gang rundbold, det var helt vildt sjovt. Sådan en flok voksne der går helt vildt op i at vinde over børnene, selv præsten fik taklet en af de store drenge og fik holdt ham fast så vi kunne vinde. Hold da op hvor var det griner, kan simpelthen ikke lade være med at grine når jeg kommer til at tænke på hvordan nogle mødre lå og rodede rundt på græsset fordi de var faldet over et barn der bare forsøgte at gribe bolden, eller hvordan en far løb af sted så træskoene fløj af :)

Nå, egentlig burde jeg lægge mig i seng, men jeg vil lige fortælle lidt mere om vores tur, som er temmelig meget i mine tanker for tiden :)

jeg kom vist til dag 8:

Vi flyver videre tilPenang i Malaysia, her får jeg et par dage for mig selv, hvor jeg skal lave det jeg også gerne vil = tage sol på stranden/ved poolen. Henrik skal mødes med en han kender og ud og lave det han gerne vil = se på akvarie fisk :balloons:

Vi skal være der i 3 dage og selvom der bliver mulighed for at lave det vi hver især gerne vil, bliver der selvfølgelig også tid til at se på lidt forskelligt sammen

post-17403-1210888452.jpg

0