Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Jeg har nu fået forhørt mig lidt om hvordan og hvorledes, hvis jeg skal have forgyldt en blomst fra brudebuketten.

Det var nu ikke fordi hun væltede om sig med oplysninger, men jeg skal bare tage en blomst ud af buketten, som jeg så kunne pakke i en pose og lægge i køleskabet til om mandagen, hvor jeg kan aflevere den i butikken.

Prisen er cirka 500,-

Selve buketten skal lægges på min morfars grav.

0

Annonce ♥

Jeg har nu fået forhørt mig lidt om hvordan og hvorledes, hvis jeg skal have forgyldt en blomst fra brudebuketten.

Det var nu ikke fordi hun væltede om sig med oplysninger, men jeg skal bare tage en blomst ud af buketten, som jeg så kunne pakke i en pose og lægge i køleskabet til om mandagen, hvor jeg kan aflevere den i butikken.

Prisen er cirka 500,-

Fantastisk!!! Det skal jeg også have gjort! :cheerleader3:

Jeg fik bare en pris på 1200kr... :loveflag:

Ha' en dejlig weekend :sm:

0

ævvvv, hvor pinligt.

En af Henriks forretningsforbindelser, som ofte inviterer os ud at spise, og som vi derved kender lidt til privat, skal giftes i morgen. Vi har så købt en flot hjerteformet æske chokolade fra Frellesen. Perfekt gave, sår´n når vi kender lidt men ikke vildt meget. I tirdags fik han så hjertet, da de lige havde lidt forretninger der skulle ordnes. Da ham og den kommende kone så lige vil sidde og hygge på deres sidste dag som kærester, vil de have et stykke af chokoladen. Desværre er æsken TOM :cheerleader3: , de har altså solgt mig en tom æske! Nej jeg har ikke tænkt på at tage låget af for at kigge, for selvfølgelig er der da chokolade i..............den var godt nok lidt let, men det var ikke noget vi tænkte videre over. Ham der fik chokoladen ringende og fortalte Henrik det her til eftermiddag, ej vi synes altså det er pinligt.

Vi ska l nu ind og hente en ny æske, og kan også selv købe for samme værdi. Men det er nu altså lidt træls.

Ej hvor træls :loveflag:

0

Prisen er cirka 500,-

Fantastisk!!! Det skal jeg også have gjort! :cheerleader3:

Jeg fik bare en pris på 1200kr... :unsure:...det er en af fordelene ved at bo her oppe, hvor der nærmest er mennesketomt.............det er altså nogen andre priser, vi har heropppe :loveflag::sm: [/color

Ha' en dejlig weekend :shooter:

0

Annonce ♥

ævvvv, hvor pinligt.

En af Henriks forretningsforbindelser, som ofte inviterer os ud at spise, og som vi derved kender lidt til privat, skal giftes i morgen. Vi har så købt en flot hjerteformet æske chokolade fra Frellesen. Perfekt gave, sår´n når vi kender lidt men ikke vildt meget. I tirdags fik han så hjertet, da de lige havde lidt forretninger der skulle ordnes. Da ham og den kommende kone så lige vil sidde og hygge på deres sidste dag som kærester, vil de have et stykke af chokoladen. Desværre er æsken TOM :cheerleader3: , de har altså solgt mig en tom æske! Nej jeg har ikke tænkt på at tage låget af for at kigge, for selvfølgelig er der da chokolade i..............den var godt nok lidt let, men det var ikke noget vi tænkte videre over. Ham der fik chokoladen ringende og fortalte Henrik det her til eftermiddag, ej vi synes altså det er pinligt.

Vi ska l nu ind og hente en ny æske, og kan også selv købe for samme værdi. Men det er nu altså lidt træls.

Ej hvor træls :loveflag:, ja, vi har såden en lidt dum føelse

0

Fik ringet til kommune i dag. ang. at vi havde krydset af i, at vi begge skulle have navneforandring, hvad kun jeg skal.

Det havde heldigvis ikke nogen betydning, at det stod på ægteskabserklæringen, det var egentlig bare en oplysning til præsten, så vi kunne bare sige til ham at det kun var mig.............så afsted og få den afleveret.

Mødte forresten præsten i brugsen i søndags, som var så glad for der havde ikke været nogen til gudstjeneste den søndag, så han holdt fri :):(

0

Annonce ♥

Fik ringet til kommune i dag. ang. at vi havde krydset af i, at vi begge skulle have navneforandring, hvad kun jeg skal.

Det havde heldigvis ikke nogen betydning, at det stod på ægteskabserklæringen, det var egentlig bare en oplysning til præsten, så vi kunne bare sige til ham at det kun var mig.............så afsted og få den afleveret.

Mødte forresten præsten i brugsen i søndags, som var så glad for der havde ikke været nogen til gudstjeneste den søndag, så han holdt fri :):cheerleader3:

Pyha at det ikke var et større problem med det forkerte kryds *smiley der tørrer sved af panden*

Det må godt nok være et tyndt befolket sogn kirken ligger i, når ingen kommer til gudstjeneste :( ;)

0

Mødte forresten præsten i brugsen i søndags, som var så glad for der havde ikke været nogen til gudstjeneste den søndag, så han holdt fri :(:cheerleader3:

Pyha at det ikke var et større problem med det forkerte kryds *smiley der tørrer sved af panden*

Det må godt nok være et tyndt befolket sogn kirken ligger i, når ingen kommer til gudstjeneste :cheerleader3: ;) hæ hæ, meget tyndt befolket. Faktisk er det lidt af en gåde hvorfor der er bygget så "stor" en kirke her (kirken er en mini udgave af viborg domkirke)..................og vi kan også køre med langt lys på motervejen heropppe :)

Edited by lisab
0

I går undrede vi os lidt over at vores chef ikke var mødt ind, hende jeg arbejder med spurgte i receptionen, hvor bliver hun af? Vi fik så af vide at chefens mand havde ringet for at tale med direktøren, men de vidste ikke mere. Senere på dagen blev jeg så kaldt ind til direktøren "Kvalitetschefen har sygemeldt sig, du overtager lige hendes opgaver imens, og så må vi jo se hvornår hun komer tilbage " :bestwishes:

Øh, jeg startede på jobbet for 1½ måned siden har har cirka haft 14 dages ferie i den periode........

Det bliver vist en travl tid jeg går i møde, spændende....men travl.

Vi ved ikke hvorfor hun har sygemeldt sig, men hun har flere gange givet udtryk for at det hele var for meget og hun snart ikke orkede mere.

Så nu vil jeg tage hul på en masse opgaver jeg ikke ved en pind om! Jeg ved heller ikke rigtig hvvormeget jeg skal gå igang med hvis det kun er 14 dage vi snakker om, gør det jo ikke den store forskel, er det 3 månder, ja så kommer der nogle punkter på programmet som jeg skal have styr på....nå, men det er da en chance for at prøve noget forskelligt, håber bare jeg magter det!

0

I går undrede vi os lidt over at vores chef ikke var mødt ind, hende jeg arbejder med spurgte i receptionen, hvor bliver hun af? Vi fik så af vide at chefens mand havde ringet for at tale med direktøren, men de vidste ikke mere. Senere på dagen blev jeg så kaldt ind til direktøren "Kvalitetschefen har sygemeldt sig, du overtager lige hendes opgaver imens, og så må vi jo se hvornår hun komer tilbage " :blush:

Øh, jeg startede på jobbet for 1½ måned siden har har cirka haft 14 dages ferie i den periode........

Vi ved ikke hvorfor hun har sygemeldt sig, men hun har flere gange givet udtryk for at det hele var for meget og hun snart ikke orkede mere.

Så nu vil jeg tage hul på en masse opgaver jeg ikke ved en pind om! Jeg ved heller ikke rigtig hvvormeget jeg skal gå igang med hvis det kun er 14 dage vi snakker om, gør det jo ikke den store forskel, er det 3 månder, ja så kommer der nogle punkter på programmet som jeg skal have styr på....nå, men det er da en chance for at prøve noget forskelligt, håber bare jeg magter det!

:bestwishes::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: You can do it :blink::blink::o

Edited by Pantalonesgnomo
0

Annonce ♥

I går undrede vi os lidt over at vores chef ikke var mødt ind, hende jeg arbejder med spurgte i receptionen, hvor bliver hun af? Vi fik så af vide at chefens mand havde ringet for at tale med direktøren, men de vidste ikke mere. Senere på dagen blev jeg så kaldt ind til direktøren "Kvalitetschefen har sygemeldt sig, du overtager lige hendes opgaver imens, og så må vi jo se hvornår hun komer tilbage " :blush:

:bestwishes::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: You can do it :blink::blink::o

Tak, jeg har ihvertfald valgt at se det som en chance, istedet for at frygt at jeg ikke kan magte det.

0

Annonce ♥

I dag har jeg været nede hos min mor for at lave risposer. Jeg har købt en pose af de der sukkerhjerteris og så nogle almindelige ris. De almindelige ris havde jeg vasket i går og lagt til tørre. Planen var så at de to ristyper skulle blandes, og det blev såååå fint................lige indtil der kom nogle fugtige ris iblandt :cheerleader3: det klisterede fuldstændigt øv øv.

Nå, om ikke andet fandt jeg hurtigt ud af at de ikke skulle blandes, vi laver nogle poser kun med hjerteris, som kun kommer med hvis der er tørvejr (hvad der selvfølgelig er) Min mor mente at vi skulle sy nogle små poser istedet for at skære dem runde, de blev faktisk rigtig fine. (Min søde mor lovede at lave resten færdige)

Min mor havde købt et sæt tøj til Daniel, som han så skulle prøve det så godtnok ikke så smart ud, så jeg skal have bestilt et sæt jeg har set på nettet. Det koster kun 600 for jakke, vest og bukser, er bange for at det er lidt for billigt altså synlig dårlig kvalitet...nu må vi se.

Min mor viste mig også lige sit tøj, nøjjj hvor så det godt ud, det klædte hende rigtig godt :cheerleader3:

Ellers brugte vi bare dagen på at hyggesnakke, ikke mindst om bryllup.

0

Fed tillidserklæring fra arbejdet.. :cheerleader3:

Dejligt med noget bryllupshygge sammen med familien.. :cheerleader3: Øv med hjerterisene, men det er egentlig lidt held i uheld kan man sige.. For hvad nu hvis I ikke havde opdaget det og det gav en smule regn på dagen, og det så gav pletter på tøjet.. Så heldigt nok at I opdagede det nu.. :)

0

Annonce ♥

Det var en udfordring men klø på, de stoler jo på dig af en årsag :cheerleader3::cheerleader3:
Hej smukke!!

Du skal nok klare de chefopgaver! Du er SEJ!! og jeg ville også være kravlet i et musehul hvis en gave fra os viste sig at være tom!!

Krammer

Det er da en udfordring som man kun kan tage som en personlig erkendelse og tillidserklæring. Go for it !
Fed tillidserklæring, du skal nok klare det :):biggrin:
Det er da super sejt gået! :cheerleader3::respekt:

:hug:

Fed tillidserklæring fra arbejdet.. :cheerleader3:

Dejligt med noget bryllupshygge sammen med familien.. :bearhug: Øv med hjerterisene, men det er egentlig lidt held i uheld kan man sige.. For hvad nu hvis I ikke havde opdaget det og det gav en smule regn på dagen, og det så gav pletter på tøjet.. Så heldigt nok at I opdagede det nu.. :blink:jeg har nu ikke tænkt så meget med pletter på kjolen, snarre hvordan de vil føles i kavalergangen :respekt::respekt:

Wauw for en opgave på jobbet- de stoler helt sikkert på dig fordi de ved du kan løfte opgaven :respekt:

Ja, jeg håber da at de stoler på mig, men jeg har jo ikke været her mere end 1½ måned, så der er rigtig mange områder jeg ikke kender til.

Men hva´jeg kan jo også udnytte at jeg som ny har en noget anden tilgang til tingene og ser der hele med andre øjne end dem der har været her flere år.

Det giver ihvertfald mulighed for at kende nærmere til mange ting, hvilket jo altid er spændende.

0

Men hva´jeg kan jo også udnytte at jeg som ny har en noget anden tilgang til tingene og ser der hele med andre øjne end dem der har været her flere år.

Det giver ihvertfald mulighed for at kende nærmere til mange ting, hvilket jo altid er spændende.

Lige præcist. Til gengæld er det så vigtigt at de respekterer dig fra starten. Afhængig af hvor mange folk du har under dig, kan det ellers blive svært.

0

Lige præcist. Til gengæld er det så vigtigt at de respekterer dig fra starten. Afhængig af hvor mange folk du har under dig, kan det ellers blive svært.

Jeg har de to direktører der virkelig bakker mig op, det er bare dejligt. En af direktørene sagde i dag, hvis der bliver bøvl med ham (en sælger, der altid vil have tingene her og nu, uden forståelse for at en næringsanalyser tager tid, eller bakterier altså bruger en vis tid på at vokse frem) og han begynder at råbe op , hvad han af og til gør, så lukker du bare ørene, bliver det for slemt, så siger du bare til.

De spørger hele tiden til om jeg er med, og hvis jeg har sprøgsmål skal jeg bare sige til, de giver simpelthen fuld bake-up. :cheerleader3:

Nå, men oven i alle de extra opgaver jeg har fået, er jeg selvfølgelig blevet syg :) jeg nægter simpelthen at sygemelde mig, med det ansvar de har givet mig samtidig med jeg er ny...................puha de to sidste timer var hårde idag.

Produktionsdirektøren bad mig iøvrigt, om at overveje om jeg ville have stillingen som kvalitetschef, hvis min chef ikke kom tilbage..... :hug: ...... :loveflag: .... :cheerleader3: ..... :cheerleader3:

Bryllupsplanlægning er det ikke blevet så meget til, i denne uge, for jeg har haft så ondt af mig selv.

Jeg skal have bestilt noget tøj til både Daniel og Julie her i weekenden, specielt Julie synes det er vældigt med de fine kjoler.

0