Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Annonce ♥

SUPER ekstra fedt - håber ikke personen kommer tilbage, for så kan du blive i jobbet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:
Uh, hvor er det da bare den fede mulighed, du har fået på arbejde :) Kæmpe tillidserklæring. Du kan vist sagtens være meget stolt af dig selv :)

Ja, indrømmet jeg går og føler mig som en kæmpe egoist, når jeg går og håber at hun ikke kommer tilbage, for det er jo synd for hende, men jeg må indrømme at jeg bliver skuffet hvis hun kommer igen. Kan rigtig godt lide at være med der hvor det sker

0

Igår skulle vi bestille tøjti børnene over nettet, men de mål der var på kjolerne virkede helt vildt mærkelige så vi turde ikke. Tilgengæld fandt vi, via nettet, en butik der ikke ligger så langt herfra med masser af tøj til både Daniel og Julie. Jeg satser på at vi skal ud og kigge på fredag.

Jeg vil kigge lidt nærmere på disse, det er lidt svært med Julie for jeg synes efterhånden at hun er ved at være for stor til de "lille pige" kjoler, men heller ikke gammel nok til nogle ungpige kjoler.

post-17403-1214120448.gif

0

Annonce ♥

Hej Lisa

Sikke en masse der er sket herinde - og sikke en masse der sker i dit liv lige nu....

ævvvv, hvor pinligt.

En af Henriks forretningsforbindelser, som ofte inviterer os ud at spise, og som vi derved kender lidt til privat, skal giftes i morgen. Vi har så købt en flot hjerteformet æske chokolade fra Frellesen. Perfekt gave, sår´n når vi kender lidt men ikke vildt meget. I tirdags fik han så hjertet, da de lige havde lidt forretninger der skulle ordnes. Da ham og den kommende kone så lige vil sidde og hygge på deres sidste dag som kærester, vil de have et stykke af chokoladen. Desværre er æsken TOM :) , de har altså solgt mig en tom æske! Nej jeg har ikke tænkt på at tage låget af for at kigge, for selvfølgelig er der da chokolade i..............den var godt nok lidt let, men det var ikke noget vi tænkte videre over. Ham der fik chokoladen ringende og fortalte Henrik det her til eftermiddag, ej vi synes altså det er pinligt.

Vi ska l nu ind og hente en ny æske, og kan også selv købe for samme værdi. Men det er nu altså lidt træls.

Kan godt forstå det var lidt flovt.. - men i har vel forhåbentligt fået en ny nu...

Jeg har nu fået forhørt mig lidt om hvordan og hvorledes, hvis jeg skal have forgyldt en blomst fra brudebuketten.

Det var nu ikke fordi hun væltede om sig med oplysninger, men jeg skal bare tage en blomst ud af buketten, som jeg så kunne pakke i en pose og lægge i køleskabet til om mandagen, hvor jeg kan aflevere den i butikken.

Prisen er cirka 500,-

Selve buketten skal lægges på min morfars grav.

Orv, det var billigt.. - det kunne være man skulle ringe lidt rundt !! :cheerleader3:

I går undrede vi os lidt over at vores chef ikke var mødt ind, hende jeg arbejder med spurgte i receptionen, hvor bliver hun af? Vi fik så af vide at chefens mand havde ringet for at tale med direktøren, men de vidste ikke mere. Senere på dagen blev jeg så kaldt ind til direktøren "Kvalitetschefen har sygemeldt sig, du overtager lige hendes opgaver imens, og så må vi jo se hvornår hun komer tilbage " :)

Øh, jeg startede på jobbet for 1½ måned siden har har cirka haft 14 dages ferie i den periode........

Det bliver vist en travl tid jeg går i møde, spændende....men travl.

Vi ved ikke hvorfor hun har sygemeldt sig, men hun har flere gange givet udtryk for at det hele var for meget og hun snart ikke orkede mere.

Så nu vil jeg tage hul på en masse opgaver jeg ikke ved en pind om! Jeg ved heller ikke rigtig hvvormeget jeg skal gå igang med hvis det kun er 14 dage vi snakker om, gør det jo ikke den store forskel, er det 3 månder, ja så kommer der nogle punkter på programmet som jeg skal have styr på....nå, men det er da en chance for at prøve noget forskelligt, håber bare jeg magter det!

Men hva´jeg kan jo også udnytte at jeg som ny har en noget anden tilgang til tingene og ser der hele med andre øjne end dem der har været her flere år.

Det giver ihvertfald mulighed for at kende nærmere til mange ting, hvilket jo altid er spændende.

Lige præcist. Til gengæld er det så vigtigt at de respekterer dig fra starten. Afhængig af hvor mange folk du har under dig, kan det ellers blive svært.

Jeg har de to direktører der virkelig bakker mig op, det er bare dejligt. En af direktørene sagde i dag, hvis der bliver bøvl med ham (en sælger, der altid vil have tingene her og nu, uden forståelse for at en næringsanalyser tager tid, eller bakterier altså bruger en vis tid på at vokse frem) og han begynder at råbe op , hvad han af og til gør, så lukker du bare ørene, bliver det for slemt, så siger du bare til.

De spørger hele tiden til om jeg er med, og hvis jeg har sprøgsmål skal jeg bare sige til, de giver simpelthen fuld bake-up. :thumbsupsmileyanim:

Nå, men oven i alle de extra opgaver jeg har fået, er jeg selvfølgelig blevet syg :bunny_4: jeg nægter simpelthen at sygemelde mig, med det ansvar de har givet mig samtidig med jeg er ny...................puha de to sidste timer var hårde idag.

Produktionsdirektøren bad mig iøvrigt, om at overveje om jeg ville have stillingen som kvalitetschef, hvis min chef ikke kom tilbage..... :griner:- ...... :loveboard: .... :thumbsupsmileyanim: ..... :thumbsupsmileyanim:

Bryllupsplanlægning er det ikke blevet så meget til, i denne uge, for jeg har haft så ondt af mig selv.

Jeg skal have bestilt noget tøj til både Daniel og Julie her i weekenden, specielt Julie synes det er vældigt med de fine kjoler.

Det er synd for hende der er blevet syg.. - ved i stadig ikke hvad hun fejler ???

Men FEDT for DIG, hvis ikke hun kommer tilbage.. - og dejligt at de tror nok på dig, at de allerede vil gøre dig til chef.... :respekt:

Håber du har det bedre - og god bedring

Maya

0

Hej Lisa

Sikke en masse der er sket herinde - og sikke en masse der sker i dit liv lige nu....

ævvvv, hvor pinligt.

En af Henriks forretningsforbindelser, som ofte inviterer os ud at spise, og som vi derved kender lidt til privat, skal giftes i morgen. Vi har så købt en flot hjerteformet æske chokolade fra Frellesen. Perfekt gave, sår´n når vi kender lidt men ikke vildt meget. I tirdags fik han så hjertet, da de lige havde lidt forretninger der skulle ordnes. Da ham og den kommende kone så lige vil sidde og hygge på deres sidste dag som kærester, vil de have et stykke af chokoladen. Desværre er æsken TOM :) , de har altså solgt mig en tom æske! Nej jeg har ikke tænkt på at tage låget af for at kigge, for selvfølgelig er der da chokolade i..............den var godt nok lidt let, men det var ikke noget vi tænkte videre over. Ham der fik chokoladen ringende og fortalte Henrik det her til eftermiddag, ej vi synes altså det er pinligt.

Vi ska l nu ind og hente en ny æske, og kan også selv købe for samme værdi. Men det er nu altså lidt træls.

Kan godt forstå det var lidt flovt.. - men i har vel forhåbentligt fået en ny nu... ja, vi kan bare gå ned og hente den......vi har faktisk lige modtaget et "tak, for opmærksomheden" kort fra dem :)

Jeg har nu fået forhørt mig lidt om hvordan og hvorledes, hvis jeg skal have forgyldt en blomst fra brudebuketten.

Det var nu ikke fordi hun væltede om sig med oplysninger, men jeg skal bare tage en blomst ud af buketten, som jeg så kunne pakke i en pose og lægge i køleskabet til om mandagen, hvor jeg kan aflevere den i butikken.

Prisen er cirka 500,-

Selve buketten skal lægges på min morfars grav.

Orv, det var billigt.. - det kunne være man skulle ringe lidt rundt !! :cheerleader3:

I går undrede vi os lidt over at vores chef ikke var mødt ind, hende jeg arbejder med spurgte i receptionen, hvor bliver hun af? Vi fik så af vide at chefens mand havde ringet for at tale med direktøren, men de vidste ikke mere. Senere på dagen blev jeg så kaldt ind til direktøren "Kvalitetschefen har sygemeldt sig, du overtager lige hendes opgaver imens, og så må vi jo se hvornår hun komer tilbage " :thumbsupsmileyanim:

Øh, jeg startede på jobbet for 1½ måned siden har har cirka haft 14 dages ferie i den periode........

Det bliver vist en travl tid jeg går i møde, spændende....men travl.

Vi ved ikke hvorfor hun har sygemeldt sig, men hun har flere gange givet udtryk for at det hele var for meget og hun snart ikke orkede mere.

Så nu vil jeg tage hul på en masse opgaver jeg ikke ved en pind om! Jeg ved heller ikke rigtig hvvormeget jeg skal gå igang med hvis det kun er 14 dage vi snakker om, gør det jo ikke den store forskel, er det 3 månder, ja så kommer der nogle punkter på programmet som jeg skal have styr på....nå, men det er da en chance for at prøve noget forskelligt, håber bare jeg magter det!

Men hva´jeg kan jo også udnytte at jeg som ny har en noget anden tilgang til tingene og ser der hele med andre øjne end dem der har været her flere år.

Det giver ihvertfald mulighed for at kende nærmere til mange ting, hvilket jo altid er spændende.

Lige præcist. Til gengæld er det så vigtigt at de respekterer dig fra starten. Afhængig af hvor mange folk du har under dig, kan det ellers blive svært.

Jeg har de to direktører der virkelig bakker mig op, det er bare dejligt. En af direktørene sagde i dag, hvis der bliver bøvl med ham (en sælger, der altid vil have tingene her og nu, uden forståelse for at en næringsanalyser tager tid, eller bakterier altså bruger en vis tid på at vokse frem) og han begynder at råbe op , hvad han af og til gør, så lukker du bare ørene, bliver det for slemt, så siger du bare til.

De spørger hele tiden til om jeg er med, og hvis jeg har sprøgsmål skal jeg bare sige til, de giver simpelthen fuld bake-up. :thumbsupsmileyanim:

Nå, men oven i alle de extra opgaver jeg har fået, er jeg selvfølgelig blevet syg :griner:- jeg nægter simpelthen at sygemelde mig, med det ansvar de har givet mig samtidig med jeg er ny...................puha de to sidste timer var hårde idag.

Produktionsdirektøren bad mig iøvrigt, om at overveje om jeg ville have stillingen som kvalitetschef, hvis min chef ikke kom tilbage..... (y) ...... :bunny_4: .... :thumbsupsmileyanim: ..... :loveboard:

Bryllupsplanlægning er det ikke blevet så meget til, i denne uge, for jeg har haft så ondt af mig selv.

Jeg skal have bestilt noget tøj til både Daniel og Julie her i weekenden, specielt Julie synes det er vældigt med de fine kjoler.

Det er synd for hende der er blevet syg.. - ved i stadig ikke hvad hun fejler ??? Jo, en skideballe fra direktøren (som ikke er en rar fyr) og så bare mega mange overarbejdstimer, det hele blev simpelthen for meget

Men FEDT for DIG, hvis ikke hun kommer tilbage.. - og dejligt at de tror nok på dig, at de allerede vil gøre dig til chef.... :respekt:

Håber du har det bedre - og god bedring

Tak, det var sødt af dig.

Maya

0

Annonce ♥

Jeg har nu endelig fået lavet bordkort, jeg er selv blevet meget tilfreds med dem, bortset fra at farven i borfkortet og på gaveæsken ikke er ens. Jeg synes bare ikke at bordkortene skulle have den gyldne farve....så nu bliver det altså sådan.

Først blærerækkepost-17403-1214255141.jpg

....og tæt på

post-17403-1214255167.jpg

Edited by lisab
0

Annonce ♥

Det ser rigtig godt ud! :):hug:

Hvordan har du fået navnene til at "svæve" over papiret? Det ser rigtig godt ud. :td:

Det er sådan noget tykt dobbeltklæbende tape, købt det i Karen Marie klip, men kan sikkert også fåes i panduro......og tak!

Ok. :) Det kan være jeg skal kigge efter det når jeg engang skal i panduro. :cheerleader3:

0

Arbejde...arbejde...arbejde!

jeg synes det hele går op i arbejde for tiden og jeg får mig ikke rigtig taget sammen til at lave div. bryllupsting.

Henrik har arbejdet rigtig meget, de sidste par uger og også været nødt til at overnatte på hotel (arbejder langt væk) han har arbejdet fra om morgenen og til klokken 4 om natten..den stakkel. Han skal også arbejde i weekenden og de første dage i næste uge ser jeg ham ikke. Jeg skal sågar være alene hjemme i et par dage, da min søn skal på ferie hos mormor og morfar...det bliver altså lidt mærkeligt.

Jeg har også en del arbejde, men ikke mere end jeg kan nå det. Jeg synes det er rigtig spændende, men døjer desværre stadig med lidt sygdom. Cheferne har været rigtig søde, og er altid klar til at hjælpe.

Jeg har været nødsaget til at træffe nogle beslutninger som, egentlig er min chefs opgave, men jeg kan jo ikke bare lade stå til. Alligevel er jeg lidt nervøs for om jeg er gået over stregen :hug:

Nå, men mine ideér er blevet velmodtaget, og jeg har fået rettet lidt op på flere ting. Heldigvis går vi og griner lidt af det, og jeg bliver ikke betragtet som den sure kvalitetsdame (mere) så jeg synes egentligt at det går rigtig godt :)

Men jeg kunne altså godt bruge et par dage hjemme!

0

Annonce ♥

Så fik vi købt tøj til børnene :bearhug:

Vi købte denne kjole til Julie

post-17403-1214601801.gif

Det var helt klart den pæneste synes både Julie og jeg. Julie har lidt strutmave, men det var ikke tydeligt i kjolen, den klædte hende rigtig godt. Vi skal bare have lagt den op, da den er alt for lang, og så skal vi have købt en sjal el. lign.

0

Så fik vi købt tøj til børnene :bearhug:

Det var helt klart den pæneste synes både Julie og jeg. Julie har lidt strutmave, men det var ikke tydeligt i kjolen, den klædte hende rigtig godt. Vi skal bare have lagt den op, da den er alt for lang, og så skal vi have købt en sjal el. lign.

ej hvor er den oz bar fin :bearhug:

og FLOTTE gaveæsker/bordkort du har fået lavet... super smukt! :bearhug:

0

Jeg havde planer om at Daniel skulle have et brunt sæt, men det var alt for stort, bukserne kunne slet ikke holdes oppe, og jakken var 10 cm for bred over skulderen, det så virkelig mærkeligt ud.

Så pøvede vi et andet sæt i sort med nålestriber i, det sad meget bedre. Det har vi så købt og kom alt i alt af med 1200 (for kjole, 2 par sko, sæt med bukser, skjorte, slips, vest og jakke, en nederdel og en fleccetrøj).

post-17403-1214602790.gif

Han var så smækker :bearhug:

Min svigermor bestiller tid til frisør til Julie, så nu er børnene snart på plads :bearhug:

0

Annonce ♥

Hej sødeste Lisann

Så blev jeg da langt om længe opdateret her hos dig :hug:

Jeg var kommet pinligt meget bagud :bearhug:

Wauw sikke da en feeed honeymoon/rejse I har bestilt.

Er ikke spor misundelig - nej :hug:

Sikke noget sødt tøj til ungerne :blush:

Og flotte bordkort du har kreeret :hug:

Det kan godt være, at du ikke selv synes, at du når så meget pga arbejde - men der er da sket en masse :bearhug:

Og stort tillykke med den nye (midlertidige - forhåbentlig kommende) titel :bearhug:

Det er da noget af en anerkendelse at få :bearhug: FLOT

Dejligt at se dig igen til globryllup ved Anne - selvom det jo desværre var et kort visit.

Håber vi snart får mulighed for at mødes igen

:hug:

kindkys fra mig til dig

0

Så fik vi købt tøj til børnene :boohoo:

ej hvor er den oz bar fin :)Ja, det kan godt være lidt svært at finde noget til hende, hun er jo ikke nogen lille pige mere, men heller ikke en "stor" pige, men den kjole var bare lige i øjet

og FLOTTE gaveæsker/bordkort du har fået lavet... super smukt! :)Tusind tak

:super::):unsure::hug:

Dine æsker er bare flotte og det er smart at de også fungere som bordkort. hæ hæ, jeg dermed blev gaveæskerne jo noget vi SKULLE have

Super søde kjoler du har kigget på til pigerne. :cheerleader3:

Flot sæt til drengen også. :)

Tak, vi er også selv vældig tilfredse med købet!

Knus Joan

:)

0

Sikke noget flot tøj du har købt til børnene. :super:

Og det var da en dejlig pris for så meget.. :)

Iiih, sikke noget fint tøj til børnene! :boohoo::)

Tak, dejligt var det også at det var så billigt, det bliver jo kun brugt den ene gang, og hvis jeg kender dem ret vil tøjet hurtigt blive smurt ind i ketchup og græs :cheerleader3:

Det var super dejligt at få på plads, specielt til Daniel. Der har bare ikke været noget drenge tøj og da slet ingen drenge festsko...............men vi fandt det :carrot:

0