Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Hejsa...

Dine æsker er bare blevet super flotte.

Jeg er også vild med at teksten på bordkortene er hævet.

Chick!

Det er nogle helt vild søde kjoler.

Jeg var lige inde på butikkens side og hente inspiration.

Godt at det går godt med det nye ansvarsområde på arbejde.

Du må gøre som du finder bedst, indtil der kommer nogle og brokker sig.

Trist at du skal være helt alene, men sådan er det desværre engang imellem pga. arbejde og ferie...

Men så må du nyde tiden alligevel.

knus

0

Annonce ♥

Aftalt møde med præsten..

Jeg mødt præsten oppe på skolen, og spurgte ham om vi ikke kunne holde et lille møde meget snart, da jeg helst ville have tingene på plads i så god tid som muligt.........så nu har vi aftalt møde på tirsdag. Det glæder jeg mig meget til, er også spændt på hvad han vil spørge os om.

Salmerne har jeg valgt det er (indtil videre)

Uberørt af byens travlhed

Op al den ting som gud har gjort

I blev skabt som mand og kvinde

Det er så yndigt at følges ad (selvfølgelig :boohoo: )

Spørgsmål til præsten!

1. Gennemgang af hele forløbet
  2. På hvilken side skal min far gå
  3. I hvilken side sidder brudens/gommens familie
  4. Hvornår åbnes kirken for gæsterne?
  5. Hvad tid skal gom og forlover ankomme?
  6. Hvor lang tid kommer selve vielsen ca. til at tage?
  7. Er der ringning før vielsen?
  8. Hvor mange er der plads til?
  9. Stoleopstilling /Hvor mange bænkerækker er der? Mht. blomsterpyntning?
  10. Er der kirkesanger tilstede?
  11. Salmer/ egne udvalgte sange
  12. Kan vi bruge vores planlagte kirkeprogram?
  13. Hvornår kan vi aflevere kirkeprogrammer?
  14. Bliver de fordelt på pladserne eller udleveret af kirkedegnen?
  15. Pyntning af kirke os selv/kirke
  16. Lys over det hele som der også er juleaften PLEASEEE
  17. Må der tages billeder i kirken af os efter vielsen?
  18. Må vi få en kopi af din tale efter vielsen?

Det er nu lidt sjovt med vores præst, vi kender jo lidt til ham....han er faktisk rigtig god til rundbold, selv om han fik væltet et par sognebørn på vejen :)

0

Vi har sidste svar frist på tirsdag og mangler stadig svar fra en del.

Det positive er at næsten halvdelen af gæsterne overnatter på stedet, det synes jeg bare er super mega hyggeligt :boohoo: satser på at vi får snakket på en helt anden måde med gæsterne dagen derpå.

Vi har kun fået et afbud som vi vidste ville komme, da hun skulle på ferie i den periode. Min mormor satser jeg på heller ikke kommer, hun er blevet for gammel, til at kunne holde til det.

...........men så i dag ringede min kusine. Hun roste invitationen helt vildt, om jeg virkelig selv havde lavet dem osv.....dejligt, med den ros, jeg solede mig rigtigt..............lige indtil hun sagde at de ikke kom, for hun ville skilles :):cheerleader3: , og kunne ikke lige overskue og sidde til et bryllup ( det kan jeg sagtens forstå)men jeg blev fuldstændigt slået ud af det, ikke fordi jeg er vildt tæt på min kusine, men fordi deres forhold altid har virket så godt, som om de havde en masse sjov og var rigtig gode til at pleje deres forhold. Jeg havde det sådan lidt, at hvis DE skulle skilles, jammen så kunne man ikke regne med noget.......................undskyld hvis jeg lyder negativ, men jeg blev bare så overrasket. Henrik var selvfølgelig ikke hjemme, og jeg havde bare et kæmpe behov for at putte mig ind til ham :super:

Nå, men bortset fra det, så går jeg og nyder livet, og glæder mig til brylluppet, som er om..snart :)

0

Øv hvor en trist besked at få.. :super:

Kan godt forstå du blev paf over den, når det har virket til at de havde et rigtig godt forhold.. Men der er jo nogen par, hvor de er gde til at holde en facade oppe, så når (hvis) det kommer til en skilsmisse, så bliver alle meget forbavsede..

Vi ved jo alle at der ingen garantier er i livet, et godt ægteskab/parforhold skal der arbejdes på, altid.. Men der kan altid ske noget, der får det til at gå i stykker.. Man kan fx opdage man er mere venner end kærester, og mon ikke det er det der er sket i din kusines tilfælde?

Men der er jo ingen af os der bliver gift, der går ind til dette med forventningen at vi skal skilles på et tidspunkt, for hvorfor så blive gift? ;) Nej, selvfølgelig varer vores ægteskaber til vi bliver 120 år.. :cheerleader3:

Ja, der er godtnok ikke lang tid tilbage for Jer, under 2 måneder nu.. :boohoo::)

0

Annonce ♥

Hej sødeste Lisann

Så blev jeg da langt om længe opdateret her hos dig :unsure:

Jeg var kommet pinligt meget bagud :)

Wauw sikke da en feeed honeymoon/rejse I har bestilt. Vi ser det også lidt selv som vores livs rejse, og glæder os helt vildt.

Er ikke spor misundelig - nej :)

Sikke noget sødt tøj til ungerne :)

Og flotte bordkort du har kreeret :super:

Det kan godt være, at du ikke selv synes, at du når så meget pga arbejde - men der er da sket en masse :boohoo: Ja jeg begynder at have styr på det meste, men vil nok helst have styr på DET HELE, så vil jeg vist bedre kune slappe af :)

Og stort tillykke med den nye (midlertidige - forhåbentlig kommende) titel :)

Det er da noget af en anerkendelse at få :cheerleader3: FLOT Tak, jeg må indrømme at det vist bliver lidt nedtur når hun kommer ilbage, men det er der jo ikke noget at gøre ved, jeg håber bare at hun vælger at finde et andet job, for jeg befinder mig rigtig godt med at bestemme :hug:

Dejligt at se dig igen til globryllup ved Anne - selvom det jo desværre var et kort visit.

Håber vi snart får mulighed for at mødes igen .........jammen det satser jeg hårdt på at vi gør hi hi

:)

kindkys fra mig til dig [/colorigen

].....og tilbage igen Edited by lisab
0

Hejsa...

Dine æsker er bare blevet super flotte.

Jeg er også vild med at teksten på bordkortene er hævet.

Chick! Takker

Det er nogle helt vild søde kjoler.

Jeg var lige inde på butikkens side og hente inspiration. Ja, de har mange søde ting derinde, og til rimlig billige penge

Godt at det går godt med det nye ansvarsområde på arbejde.

Du må gøre som du finder bedst, indtil der kommer nogle og brokker sig. Ja, men det kan være svært, at træffe beslutninger der overtrumfer min chefs tidligere beslutninger, men folk kræver at få svar her og nu, og så synes jeg ikke rigtig at jeg kan gøre andet end det jeg finder bedst

Trist at du skal være helt alene, men sådan er det desværre engang imellem pga. arbejde og ferie...

Men så må du nyde tiden alligevel. Det gør jeg også, jeg er nemlig fuldstændig i centrum af min egen opmærksomhed :boohoo:

knus

0

Øv hvor en trist besked at få.. :)

Kan godt forstå du blev paf over den, når det har virket til at de havde et rigtig godt forhold.. Men der er jo nogen par, hvor de er gde til at holde en facade oppe, så når (hvis) det kommer til en skilsmisse, så bliver alle meget forbavsede..

Vi ved jo alle at der ingen garantier er i livet, et godt ægteskab/parforhold skal der arbejdes på, altid.. Men der kan altid ske noget, der får det til at gå i stykker.. Man kan fx opdage man er mere venner end kærester, og mon ikke det er det der er sket i din kusines tilfælde?

Men der er jo ingen af os der bliver gift, der går ind til dette med forventningen at vi skal skilles på et tidspunkt, for hvorfor så blive gift? ;) Nej, selvfølgelig varer vores ægteskaber til vi bliver 120 år.. :super:

Ja, der er godtnok ikke lang tid tilbage for Jer, under 2 måneder nu.. :boohoo::)

Jeg må indrømme at jeg også har tænkt meget på min kusines skilsmisse i dag, at hun bliver skilt fortæller jo bare lidt om hvor heldig og taknemlig man skal være hvis man kan få lov at holde både sølv og guldbryllup..........det er faktisk lidt af en præstation.

Ja, det begynder at være tæt på. Jeg har bare så meget arbejde lige nu at jeg ikke rigtig kan finde ro til at glæde mig :cheerleader3: , men om et par uger har jeg ferie og så skulle jeg gerne have det sidste på plads.....må vist også til at i gang med noget af det arbejde jeg tog med hjem.

0

Hej søde...

Nu kan jeg jo ikke ligefrem love at jeg kommer mpå BK i morgen, så du får lige et kæmpe

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN

på forhånd!!

:bearhug::lol::kiss::hug::hug::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er sikker på at du har skaffet noget super godt vejr over nordjylland i morgen.. :cheerleader3::blink: Det har du i hvert fald lovet!! :):blush: Ej, det ser heldigvis ud til at blive helt fint over Hjørring..

:boohoo:

0

Annonce ♥

Hej søde...

Nu kan jeg jo ikke ligefrem love at jeg kommer mpå BK i morgen, så du får lige et kæmpe

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN

på forhånd!!

:cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag:

Jeg er sikker på at du har skaffet noget super godt vejr over nordjylland i morgen.. :thumbsupsmileyanim::hug: Det har du i hvert fald lovet!! :sm::griner:- Ej, det ser heldigvis ud til at blive helt fint over Hjørring..

:bearhug:

Tusind tak, og ja en dag med godt vejr er på vej :blush:

0

Beretning fra præste besøg...

Nå, jeg havde fået aftalt et møde med præsten i god tid, så tirsdag gik vi ned til ham.

Vi snakkede lidt frem og tilbage, jeg tror han var noget overrasket over at jeg havde besluttet mig for salmerne, men når man er på bryllupsklar, har man selvfølgelig styr på sådan noget :cheerleader3:

Jeg har blandt andet valgt: uberørt af byens travlhed

Præsten kendte ikke den salme, så den ville han vist afprøve på søndag, så han kunne få den lært :denmarkflag:

Han spurgte ikke ind til noget personligt, og da jeg spurgte om hvilket emne han ville holde tale om, sagde han at han ville snakke om kærlighed. Spurgte ganske vist om jeg have et emne, som jeg gerne ville have som tema, men jeg synes ikke lige at der var noget bestemt .

Vi snakkede lidt om musikken, og jeg nævnte at jeg gerne ville have Johann Pacelbel. DEt gjorde præsten temmlig interesseret, dog frygtede han at den organist der spillede, ikke lige kunne spille den. Så blev han helt vild, han vil have en organist han kendte til at komme og spille den dag. Da jeg så nævnte at jeg bare synes at drengekor er super smukt, ja så ville han lige høre organisten om han ikke kunne tage korret med :thumbsupsmileyanim:

Nå, det er jo ikke sikkert det kan lade sige gøre, men :blush: til præsten for at forsøge.

Han er ellers åben overfor alting, "i kaster med ris, tager billeder som i har lyst......øh den bil i har bestil, den drypper vist lidt olie, men lad være med at sige til graveren at det er den bil i har bestilt" (bilen skal nemlig køre op på fliserne når den henter os)

Det værste af det hele var dengang, han så sagde "ja, så er der jo noget med at i skal have en til at synge for jer" :denmarkflag: ...... øhhhh, nej det er ikke os (og så fik han et meget stirrende blik)..........men tror i det var nok, nej nej. Han sagde "jo det er da fra jer jeg har den mail her" så begyndte han at læse den igennem halvt for sig selv, og faldt hvis over det punkt hvor der står, at det var en overraskelse til Henrik. Lige pludselig begyndt han at spille meget forvirret, og nævnte noget med at det kunne han ikke forstå, og det måtte være noget han har blandet sammen fra et andet bryllup.

Men hvor er det øv, jeg er helt sikker på at Henrik fangede den :denmarkflag:

Men ellers et godt besøg, hvor jeg flere gange blev rørt til tårer.....hvor da skal det ike gå på dagen :cheerleader3:

0

Puha det er ikke meget jeg har været herinde på det sidste, synes simpelthen det kniber med tiden.

Men vi har nu endeligt fået svar fra alle vores gæster, og til vores store overraskelse er der 40 gæster der har valgt at overnatte (der kommer 74 ialt), det synes jeg bare er super hyggeligt.

På tirsdag skal jeg ud og prøve min kjole, så jeg kan få den rettet til. Detvar egentligt noget der skulle være sket i juni, var jeg blevet lovet, men da jeg ikke hørte fra dem, ringede jeg jeg til dem i fredags.....jammen jammen, det måtte jeg virkelig undskylde, hun viste ikke lige hvor det var glippet og beklagede meget.

Så på tirsdag tager Daniel og jeg til Tyskland for at købe lidt ind, derefter skal vi mødes med mine forældrer i den geografiske have, hvor vi bare skal hyge lidt og selvfølgelig se på roser (min far og jeg er tosset med roser). Derefter kører min far og daniel hjem mens min mor og jeg tager til kjoletilretning...........en rigtig hygge dag.

Idag var vi ude ved Henriks morbrors exkone ( :bearhug: de går altså lidt langt ud i Henriks familie) Hun skulle nemlig rette Julies kjole til, og hun havde lige noget stof vi kune bruge til et lille sjal til Julie :biggrin: så behøver vi ikke at tænke på det mere.

Hmmm, vi mangler stadig at købe tøj til Henrik, han var ganske vist inde og prøve noget for at par dage siden, men kun jakken, da han har benet pakket ind i en støtte støvle (er lige blevet opereret i benet) så han ville selvfølgelig ikke købe noget før han fik prøvet bukserne, men mon ike vi får det hele købt i næste uge.

Lige for tden arbejder jeg på vores kirkeprogram, men mangler at printe halvdelen ud....gider bare ikke mere.....imorgen.....gaaaabbbb....ZZZZzzzzzz

0

Hej søde

Ej hvor tiden bare flyver afsted...

Synes lige jeg har været herinde forbi din tråd... og så opdagede jeg, at jeg ikke har lagt en hilsen til dig siden Annes bryllup...!!! :)

Slemme slemme mig :o

Nå, men så kommer der da bare en kæmpe varm krammer fra mig til dig her i sommerkulden...

:unsure:

Nu hvor der er under 2 uger til min store dag er jeg gået helt i selvsving inde i min tråd :)

Godt man har BK for der er vist ikke andre, der kan rumme min bryllupskuller :bearhug:

:biggrin:

Synes godtnok også der er meget, der skal ordnes her på falderebet... :blink:

Men mon ikke vi når det?!

Her på arbejde er der så stille så stille - så jeg har tid til regelmæssigt (læs konstant) at være på BK - nice :bearhug:

Hvordan går det med dit nye arbejdsområde?!

Det lyder til du stortrives om end der er meget at se til...

Hvornår har du ferie?

Jeg går fra på torsdag : )

Knus fra mig til dig

0

Annonce ♥

Hej søde

Synes lige jeg har været herinde forbi din tråd... og så opdagede jeg, at jeg ikke har lagt en hilsen til dig siden Annes bryllup...!!! :)

Nå, men så kommer der da bare en kæmpe varm krammer fra mig til dig her i sommerkulden...

Nu hvor der er under 2 uger til min store dag er jeg gået helt i selvsving inde i min tråd :)

Godt man har BK for der er vist ikke andre, der kan rumme min bryllupskuller :bearhug: Ja, det er simpelthen det bedste ved bryllupsklar, jeg tror også Henrik havde aflyst vores bryllup, han ville simpelthen være blevet vanvittig, hvis jeg ikke havde haft BK til at læsse af med alle mine bryllupstanker

Men mon ikke vi når det?! Selvfølgelig, ha ha nu har jeg siddet her en halv time uden at få lavt noget, men det går jo nok.

Her på arbejde er der så stille så stille - så jeg har tid til regelmæssigt (læs konstant) at være på BK - nice :bearhug:

Det lyder til du stortrives om end der er meget at se til... Ja jeg er rigtig glad for det, men det har godt nok været så som så med mit overskud til andre ting, efter min chef blev syg og jeg skulle tage hendes opgaver. Det var jo planen at jeg skulle have hendes job hvis hun ikke kom tilbage, men det gør hun. I starten var jeg lidt skuffet, for jeg ville gerne have haft hendes stilling, men efter lidt tid, blev jeg enig med mig selv om at det nok var godt hun kom tilbage, da mit overskud på hjemmefronten har været lig nul.

Hvornår har du ferie? Jeg har ferie i denne uge og havde også i sidste uge. Der efter får jeg så først ferie onsdagen før vores bryllup.

Jeg går fra på torsdag : ) ...dejligt, ferie kan man altid bruge.

Knus fra mig til dig

0

Hej søde

Godt man har BK for der er vist ikke andre, der kan rumme min bryllupskuller :bearhug: Ja, det er simpelthen det bedste ved bryllupsklar, jeg tror også Henrik havde aflyst vores bryllup, han ville simpelthen være blevet vanvittig, hvis jeg ikke havde haft BK til at læsse af med alle mine bryllupstanker

Men mon ikke vi når det?! Selvfølgelig, ha ha nu har jeg siddet her en halv time uden at få lavt noget, men det går jo nok.

Det lyder til du stortrives om end der er meget at se til... Ja jeg er rigtig glad for det, men det har godt nok været så som så med mit overskud til andre ting, efter min chef blev syg og jeg skulle tage hendes opgaver. Det var jo planen at jeg skulle have hendes job hvis hun ikke kom tilbage, men det gør hun. I starten var jeg lidt skuffet, for jeg ville gerne have haft hendes stilling, men efter lidt tid, blev jeg enig med mig selv om at det nok var godt hun kom tilbage, da mit overskud på hjemmefronten har været lig nul.

Hvornår har du ferie? Jeg har ferie i denne uge og havde også i sidste uge. Der efter får jeg så først ferie onsdagen før vores bryllup.

Jeg går fra på torsdag : ) ...dejligt, ferie kan man altid bruge.

Knus fra mig til dig

0

Så fik jeg min kjole rettet til.

Så blev det endelig den dag jeg skulle gense min kjole, hvilket jeg glædede mig meget til, kunne næsten ikke huske hvordan den så ud. Nøj det var dejligt at gense kjolen, og hvor den bare perfekt. Jeg fik sat nåle i og kune så meget tydelig se hvordan den ville ende med at sidde, jeg var selv vældig tilfreds.

Jeg havde også taget alt mit udstyr med/på, undertøj, sko, taske ogalle mine smkker.

Undertøjet var fint, og man kunne ikke se bhén under. Tasken var ikke helt fin, men det var okay, og ja..jeg er ikke typen der går med taske, så jeg ligger den nok fra mig hele tiden. Skoene var geniale, men da det kom til smykkerne var det nedtur. Jeg havde fået nogle fine ørenringe fra Henrik i fødselsdagsgave, som jeg skulle have på til vores bryllup, de kunne godt bruges. Jeg har en halskæde som ville passe perfekt...troede jeg, den var bare slet ikke god. Derudover skulle jeg låne det armbånd min mor fik af min far i morgengave (noget gammelt og lånt), men det var også i guld og passede heller ikke, lige sådan var det med mit diadem. :bearhug:

Jeg har set etdiadem mage til mit bare med sølv i stedet for guld.....det skal jeg have fingre i.

Så har jeg være ved at kigge lidt på halskæder, synes ikke rigtig kan finde noget. Jeg kan godt finde noget på Ebay, men vil gerne have noget mere "ægte" til noget bryllup.....hmmm er godt nok lidt i syv sind.

0

Annonce ♥

Jeg mangler jo lige pludselig smykker til min kjole, så jeg var ude at se nogle i dag. Der var ikke rigtig nogen der var perfekte, dog faldte jeg for et sæt, det var godt nok pænt, og så var det et sæt jeg meget gerne ville bruge bagefter. Så jeg har aftalt med dem i butikken, at jeg køber sættet og kan så få det byttet, hvis det ikke passer til kjolen. Synes altså godt nok det er svært at vælge, hvad der passer til kjolen, når man ikke lige har den ved sin side!

hmmm, jeg skal jo også have fundet mig et nyt diadem :thumbsupsmileyanim:

Ang. noget lånt og gammelt (det skulle jo have været det armbånd min mor fik i morgen gave af min far, men det passede jo heller ikke til kjole) så min mor og jeg blev enige m at jeg kunne låne et kors hun havde fået af min far da de havde kommet sammen en måned. Synes simpelthen det er så sødt, at tænke på at han købte det som 16 årig af sin lærlinge løn!

0

Hej søde

Øv nedtur med smykkerne :blink:

Det er så træls, når man har set frem til noget, og så det lige pludselig af én eller anden grund ikke går... :)

Da jeg var til kjoletilretning sidst (juni) havde jeg både perlesmykker og nogle andre pilgrim 'sølv' smykker med.

Perlerne passede bare slet ikke til - så det blev pilgrim sølvsmykkerne! De passer også rigtig godt til mit diadem, så det bliver flot.

Hvilken slags smykker har du så fundet i stedet?!

Håber de passer bedre til kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Hej søde

Øv nedtur med smykkerne :blink:

Det er så træls, når man har set frem til noget, og så det lige pludselig af én eller anden grund ikke går... :)

Da jeg var til kjoletilretning sidst (juni) havde jeg både perlesmykker og nogle andre pilgrim 'sølv' smykker med.

Perlerne passede bare slet ikke til - så det blev pilgrim sølvsmykkerne! De passer også rigtig godt til mit diadem, så det bliver flot.

Hvilken slags smykker har du så fundet i stedet?!

Håber de passer bedre til kjolen :thumbsupsmileyanim:

Ja, det var bestemt ikke min plan at smykkerne ikke passede, jeg troede jo fuldt ud at de passede perfekt.

Jeg ved ikke lige hvad smykkerne hedder, men måske jeg smutter forbi og køber dem i dag....så skal jeg nok tage billeder.

Har også fundet et diadem....tror jeg, men jeg skal i hvertfald have budt på et i dag!

Jeg synes bestemt jeg havde set et diadem, mage til det jeg har købt, bare i sølv, men det kan jeg ikke finde nogen steder, så jeg bliver nødt til at finde noget andet...

Nøj det er ved at være tæt på for dig.......kriller i maven uuuiiiiii

0

Annonce ♥

Øv hvor træls, at du ikke kunne bruge smykkerne.. :loveflag: Men god service fra den butik hvor du har købt de nye smykker, at du kan bytte det, hvis ikke det passer til kjolen.. :bearhug:

Hold fast hvor er det bare snart du skal giftes! :blush: Der er jo under en måned nu! :cheerleader3::cheerleader3:

Hvordan går det på arbejdet? Er chefen stadig sygemeldt?

0

Øv hvor træls, at du ikke kunne bruge smykkerne.. :) Men god service fra den butik hvor du har købt de nye smykker, at du kan bytte det, hvis ikke det passer til kjolen.. :)Ja, det var lidt en overraskelse at det ikke duede, det var jeg nemlig helt sikker på, så der er ikke andet at gøre end at hoppe på hesten igen, og finde de perfekte...IGEN :bearhug: Ja, de var rigtig hurtige i butikken, men der var ikke så meget. HUn fandt kataloger frem, som vi kiggede lidt i, jeg kunne så fortælle der lå noget i vinduet, der var det jeg søgte. Det fandt hun så frem, låsen var med ægte brilianter og man kunne så vedhæfte noget andet tingeltangel...låsen kostede 21000 og tingeltangel kostede 10000.....naajj, det var ikke helt det jeg ledte :blush: efter

Hold fast hvor er det bare snart du skal giftes! :) Der er jo under en måned nu! :cheerleader3::cheerleader3:Det begynder også at blive meget mere virkeligt nu, vi mangler stadig et par små ting, men det håber jeg at få færdigt i løbet af denne uge...håber!

Hvordan går det på arbejdet? Er chefen stadig sygemeldt? Nej, chefen kommer tilbage på onsdag. Først var jeg rigtig skuffet, for så røg det job jo, men da jeg begyndte at tænke over det, blev jeg enig med mig selv om, at det nok var meget godt, for mit overskud har simpelthen været minimalt på hjemmefronten. Jeg har ikke rigtig kunne lægge arbejdet fra mig, når jeg kom hjem,så jeg har gået og væet lidt små sstresset hele tiden.....har ikke engang haft overskud til at glæde mig til brylluppet :loveflag: ...så alt i alt er det godt hun kommer tilbage

0

øv øv sidder på arbejde og er helt fædig, synes ikke rigtig mit hoved kan rume mere, tror ærlig talt at varmen er steget mig til hovedet.

Jeg er ansvalig for et projekt, og dem der skal udføre arbejdet forventer først at være færdige om 4 timer, så jeg kan først gå hjem kl. 22 :cheerleader3:

Jeg har ikke rigtig noget jeg SKAL have lavet, og kan heller ikke koncenterer mig om det. Har bare mega lyst til at tage hjem, men ham der måler på vores udstyr er tysker, og der er kun mig tilbage i huset der kan tale tysk, så jeg kan ikke bare smutte, selvom han bare går og passer sig selv.

Men jeg kan da lave en lille opdate på hvad der egentlig sker for tiden

:loveflag: ja, jeg går jo og læser diveres bryllupsberetninger, hvilket får mig til at glæde mig helt vildt, hvilket jo er heldigt når der nu ikke er så lang tid til

:bearhug: Jeg har stadig ikke været på olterarbend, men der er kun tre weekender tilbage, så mon det ikke sker snart. Min mor har forresten røbet at der ikke kommer særlig mange. Det er jeg faktisk rigtig glad for at hun har sagt, så er jeg forberedt på det. Min mor fortalte at, det havde været et kæmpe problem at samle folk, der var simpelthen ikke muligt at finde en weekend hvor alle kunne. På den ende side er det lidt øv, på den anden side er jeg glad for det, for jeg ønsker mig en intim polterarbend, hvor der bare skal tøsehygges i stor stil! Og jeg ved min veninde har gjort sit bedste for at jeg skal have en super aften!

:blush: Jeg har fået købt en andendagskjole...lige pludselig var den der bare i et vindue, den sidste de og for en gang skyld ikke str. 34, men lige min størrelse :cheerleader3: (Jeg skal nok sætte billeder ind, på et tidspunkt.) ud over at den var min størrelse, var den sat ned fra 1200 til 600, så det var mega dejligt, ikke mindst fordi 1200 nok lige var i overkanten af mit budget.

:) I øjeblikket (altså ikke mens jeg er på arbejde, men derhjemme) er jeg ved at printe kirkehæfter ud og få de sat sammen, jeg mangler dog stadig 20 stk.

Puha det er ved at være tæt på :) :carrot:

0

Øv Øv Øv

Det er trist at være den eneste, der kan tale tysk i en sådan situation...

Kan de ikke tage og skynde sig lidt.

Dejligt at din glæde blomstre op...

som selv sagt skulle den jo også gerne når at vokse inden brylluppet, som jo er forholdsvis snart

Lækkert at du har fået købt en andendagskjole...

Specielt når den var til halvpris.

PA - nok en god ting at de mor forberedte dig på det.

Desværre er mange på ferie og lignende i sommerferieperioden og bagefter.

men en intim PA er da også fantastisk

Så er der rigtig tid til privat snak med alle dem der kommer.

knus

0

Øv Øv Øv

Det er trist at være den eneste, der kan tale tysk i en sådan situation...

Kan de ikke tage og skynde sig lidt. ja, det vil være super, jeg er godt nok ved at være ør i hovedet, og har ikke rigtig lavet noget seriøst, sidst på eftermiddagen....med mindre at BK er seriøst :cheerleader3:

Dejligt at din glæde blomstre op...

som selv sagt skulle den jo også gerne når at vokse inden brylluppet, som jo er forholdsvis snart. Ja, jeg har faktisk været lidt bekymret, fordi jeg ikke rigtig kunne finde glæden. Glæden vente dog straks tilbage, da jeg kom i min kjole :cheerleader3:

Lækkert at du har fået købt en andendagskjole...

Specielt når den var til halvpris. Ja, jeg er bare rigtig glad for den

PA - nok en god ting at de mor forberedte dig på det.

Desværre er mange på ferie og lignende i sommerferieperioden og bagefter.

men en intim PA er da også fantastisk

Så er der rigtig tid til privat snak med alle dem der kommer. Jeg havde i forvejen sorteret hårdt i dem, så det vitterligt kun var dem jeg følte mig tæt på der blev inviteret. Jeg vil jo som nævnt gerne have den hyggelige polterarbend, hvor folk rigtig kan snakke med hinanden.

De bedste polterarbender, jeg har været til har klart været dem hvor der ikke har været så mange, derfor sortrede jeg lidt hårdt i det. Der jo bare nogen man gerne vil se til sin PA, så jeg vil da nok blive lidt skuffet, men ja...nu er jeg forberedt

knus

0