Zandra1977

Kan ikke vælge kjole

36 indlæg i dette emne

SÅÅÅK :thumbsupsmileyanim: Jeg er SÅ meget i tvivl om, hvilken brudekjole jeg skal vælge. Jeg havde egentligt besluttet mig for denne Rembo Hosa, men har nu fået øje på en Gudnitz... Typemæssigt er kjolerne vidt forskellige, men er begge langt fra traditionelle, som jeg også havde besluttet mig for at det ikke skulle være. Men jeg kan simpelthen ikke vælge... Så piger, så er det nu: Hjælp mig :thumbsupsmileyanim:

- Henriette -

post-23634-1172752278.jpg

post-23634-1172752285.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Jamen jeg er helt sikkert tilhænger af Gudnitz... specielt den kjole du viser der.

Uden at kende prisen på Rembo, tror jeg dog der er meget stor forskel i pris på de 2 kjoler. Men det er måske ikke afgørende. Mener lige netop den Gudnitz kjole koster 16.000

Mvh

Jannie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rembo´en koster 11.100 og Gudnitz´en koster 18.200, så der er en væsentlig prisforskel. Jeg havde egentlig budgetteret med omkring 8.000 til kjole, så uanset hvad overskrider jeg mit budget. Meeen 18.200 er mange penge. Der er dog en, som har en brugt til salg for 5.000 :thumbsupsmileyanim: Men det er en str. 42-44, og jeg er nærmere en 40-42. Kan det overhovedet lade sig gøre at sy den ind til et nummer eller to mindre? Og skal man henvende sig til en speciel skrædder eller kan "hvem som helst" skrædder gøre det?

- Henriette -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rembo´en koster 11.100 og Gudnitz´en koster 18.200, så der er en væsentlig prisforskel. Jeg havde egentlig budgetteret med omkring 8.000 til kjole, så uanset hvad overskrider jeg mit budget. Meeen 18.200 er mange penge. Der er dog en, som har en brugt til salg for 5.000 :thumbsupsmileyanim: Men det er en str. 42-44, og jeg er nærmere en 40-42. Kan det overhovedet lade sig gøre at sy den ind til et nummer eller to mindre? Og skal man henvende sig til en speciel skrædder eller kan "hvem som helst" skrædder gøre det?

- Henriette -

Jeg stemmer helt klart for Gudnitz!!!!! :balloons:

Jeg tror overhovedet ikke det er et problem at sy den ind, når der ikke er større forskel på størrelserne -det er jeg faktisk ret sikker på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo svært at beslutte for dig, da vi ikke har set kjolerne på, men personligt er jeg mest tilhænger af Gudnitz. Har du prøvet nogle af kjolerne på? Det er jo slet ikke sikkert at det er dig, når det kommer på?

Men vælger du at købe Gudnitz brugt tror jeg ikke det er et problem at få den syet ind - du kan jo evt. prøve at kontakte Gudnitz og høre om det evt. er noget hun kan gøre - hun er vel også bare glad for at hendes kjoler genbruges :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet flere Rembo på og faldt for denne. Den sidder super godt og farven passer godt til mig. Jeg har egentlig bestilt og betalt Rembo´en, men jeg har 14 dages fortrydelsesret. Og det var et tilfælde, at jeg faldt over Gudnitz kjolen.

- Henriette -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah - de er utroligt smukke begge to på hver deres måde! Jeg ville aldrig selv vælge Gudnitz-kjolen, da det ikke klæder mig med de kæmpe skørter - synes det kræver en kvinde af en vis højde og drøjde (altså ikke at man skal være feeee' - jeg synes bare små, spinkle piger som jeg selv drukner i den slags kjoler :thumbsupsmileyanim: ) Og så føler jeg mig også lidt for "klædt ud" ud i de store skørter...

Men hvis du ikke har samme forbehold er det da bare med at få prøvet Gudnitz-kjolen også - den er super flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anja: Ja, måske er den slet ikke mig (Gudnitz). Det har jeg faktisk tænkt på, for jeg er normalt ikke til store skørter og den slags. Men jeg synes bare, at den er så smuk :balloons:

- Henriette -

Så må du skynde dig at prøve den inden de 14 dages fortrydelsesret udløbre :thumbsupsmileyanim: Om ikke andet så for at få den ud af systemet. Men jeg synes nu også Rembo er flot - jeg er bare personligt mere til støre tylskørter :thumbsupsmileyanim: (det ses i mit kjolevalg :bearhug: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lena: Jeg er 168 og vejer 68 kg (skal gerne af med min. 5 kg inden brylluppet :thumbsupsmileyanim: ), så jeg er vel ret almindelig af bygning. Måske lidt til den buttede side ;) Så det bliver ikke knogler der drukner i tyl.

Anja: Sidste fortrydelsesdag er faktisk lørdag, så det er sidste øjeblik. Men nu vil jeg tage op og prøve den og så tage den derfra :thumbsupsmileyanim:

- Henriette -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den Gudnitz model du viser der er faktisk til salg i læsernes køb og salg klik her

til 5500 kr, så der er da en del af spare, hvis du vil have den brugt ;)

Men jeg stemmer også på Gudnitz :thumbsupsmileyanim:

Men men men Rembo kjolen kan genbruges og farves bagefter...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde selv Rembo på til mit bryllup, så jeg er måske ikke helt objektiv... Men jeg kan ihvertfald bedst lide den fra Rembo - dog som du selv skriver - ville jeg nok også fravælge kraven.

Personligt er jeg ikke til tyl og sommerfugle, men det er jo utroligt individuelt.

Glæder mig til at høre hvilken kjole du vælger.

Vh. Jane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres svar, piger :thumbsupsmileyanim: Det er faktisk den pågældende brugers Gudnitz kjole, som jeg skal prøve idag :thumbsupsmileyanim: Jeg er normalt ikke til prinsessekjoler med tyl og hele molevitten, men jeg synes bare den er smuk. Men det kan jo være, at når jeg får den på, så er det måske ikke lige det alligevel. Men så er den prøvet, og så behøver jeg ikke tænke mere på den. Men ja, det ville da være fedt hvis det lige var den og jeg så samtidigt kan spare nogle penge :rolleyes:

- Henriette -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer