Sign in to follow this  
Followers 0
Guest sviffer

kan man tone sko af læder?

9 posts in this topic

ja, som emnet jo siger, så har jeg fundet nogle fine sko til min brudekjole. Men da jeg tog ud og prøvede dem sammen med kjolen igår, viser det sig, at de er for hvide. Den stofprøve jeg havde fået i casa lezar stemte ikke overens med kjolens farve, der var langt mere elfenben/kernemælk/gylden i farven end den prøve, jeg havde købt sko ud fra.

Er der nogen, der ved, om man måske kan tone skoen med en skocreme eller om der er andre metoder til lige at gøre den et par nuancer mørkere?? :thumbsupsmileyanim:

for de er så fine og dejlige at have på, så jeg ville være ked af at skulle begynde forfra!!

Katharina

post-23195-1172837157.jpg

0

Annonce ♥

lige et billede mere der viser hvor hvide de er..pokkers! for skoen er ret sød synes jeg. kunne da godt vandre mod alteret med den på mine fusser :thumbsupsmileyanim:

post-23195-1172837460.jpg

0

Ok, for det første, så er det bare de sødeste sko, hvor har du købt dem???

Jeg tror sagtens man kan tone læder, men hvordan det ved jeg ikke lige, men jeg ved at Tåstrup Sko farver sko, men om det også gælder lædersko, det aner jeg ikke :thumbsupsmileyanim:

Tjekkede lige deres hjemmeside ;)

klik

De farver skind, men det er vel også læder, ik???

Edited by marina29
0

tusind tak for linket. Ja systuen gav mig deres kort igår, så jeg må hellere prøve at ringe til dem.

skoene er fra Brints sko. :thumbsupsmileyanim: jeg blev også helt vildt glad da jeg fandt dem, så nu skal de altså bare kune farves ellers bliver jeg ked!

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: yes baby! jeg ringede til tåstrup sko, og hun sagde at det er alle slags læder og skind de kan farve! så må jeg bare krydse fingre for, at de kan deres håndværk, så jeg ikke ender med en helt forkert farve :thumbsupsmileyanim:
0

Velbekommen, jeg går selv og overvejer at købe sko derude, skal bare lige have tid til at kigge forbi :thumbsupsmileyanim:

Snakkede med dem på bryllupsmessen, og der havde hun en masse prøver med, og det blev rigtig flot, så jeg håber det bliver mindst ligeså godt :thumbsupsmileyanim:

0

Superseje sko :thumbsupsmileyanim:

Dem vil jeg huske, når jeg selv skal ud at shoppe sko...

Dejligt at du kan få farvet dem!

0

Jeg talte med designeren/ekspedienten hos Diva (designer på Frederiksberg) og han sagde, at de altid bruger Taastrup sko når de skal have indfarvet stoffer, så det er jo næsten den bedste anbefaling - og langt bedre end at begynde at eksperimentere med skocreme selv. Da jeg kiggede på dansesko nævnte ekspedienten også Taastrup sko til at få indfarvet skoene i den farve man vil... så jeg tror dine sko er i gode hænder :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥