Louiseh79

Alexandra...

46 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhhh...kjolen var lige i skabet :thumbsupsmileyanim:

Men hår og slør var da helt ved siden af :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Synes det havde været meget pænere med noget knap så "stramt" og højtideligt - det havde også ydet kjolen mere retfærdighed.

- Faktisk synes jeg slet ikke hun skulle have haft slør på...det er jo hendes andet bryllup, hun har børn osv...men det er måske bare mig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm... jeg synger lige imod koret herinde... jeg var faktisk ret skuffet over Alexandra. Synes hendes smykke var super smukt, men jeg synes hun har båret kjoler, der var langt smukkere til hende end denne. Den synes jeg var kedeligt til hende.

Synes generelt hun er super smuk og elegant.

Var ret vild med smykkerne.

Sløret var helt ramt ved siden af....

(Undskyld til alle fans :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen er smuk - men hendes hår er ikke lige mig, og syntes de brede kanter på sløret tager fokus væk fra den smukke champagnefarvede kjole!

Anna

Sad lige og tænkte det samme...men en smuk kvinde, det er hun...

Hmm det samme her, jeg er altså heller ikke vild med hendes hår, synes det ligner en tresserfrisure...kan dog godt lide blomsterne hun har i håret.

Sød og enkel kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Faktisk synes jeg slet ikke hun skulle have haft slør på...det er jo hendes andet bryllup, hun har børn osv...men det er måske bare mig?

ja det er bare dig :thumbsupsmileyanim: ..det kommer jo helt an på hvem og hvordan man er..sløret betyder uskyld så vidt jeg ved..er der mon mange der er det når de bliver gift idag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FruPedersen -> Jeg er da uskyldigheden selv... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: ;) ...men det er jo også første (og eneste) gang jeg skal giftes...og det kunne sagtens ske at det blev uden slør...

Det er jo en smagssag med slør, og der er helt sikkert mange traditioner forbundet med brugen af det.

Jeg synes bare hun havde været bedre uden i flere henseender...især når det var knap så kønt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FruPedersen -> Jeg er da uskyldigheden selv... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: ;) ...men det er jo også første (og eneste) gang jeg skal giftes...og det kunne sagtens ske at det blev uden slør...

Det er jo en smagssag med slør, og der er helt sikkert mange traditioner forbundet med brugen af det.

Jeg synes bare hun havde været bedre uden i flere henseender...især når det var knap så kønt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er faktisk lidt enig her. Ja, det lyder måske lidt idealistisk, men da hun er en offentlig person, og billederne vil blive bragt verden over, så for kongehusets skyld, synes jeg måske også, hun skulle have undværet sløret i anden omgang.

Noget andet jeg har tænkt over er, at reporterne havde så travlt med at rose hende for en kjole, som ikke er hvid - nu hvor det er andet ægteskab. Men altså mine erfaringer herindefra er da helt klart, at den kjole hun havde på, var hvid - eller en nuance af hvid som flertallet herinde... Eller er det bare mig? Hvis hun skulle vælge en anderledes farve fordi det er anden gang, skulle hun så ikke være gået længere væk fra hvid?

Dermed ikke sagt, at det var en smuk kjole... Hvid, champagne eller hvad vi nu kalder farven...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FruPedersen -> Jeg er da uskyldigheden selv... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: ;) ...men det er jo også første (og eneste) gang jeg skal giftes...og det kunne sagtens ske at det blev uden slør...

Det er jo en smagssag med slør, og der er helt sikkert mange traditioner forbundet med brugen af det.

Jeg synes bare hun havde været bedre uden i flere henseender...især når det var knap så kønt :thumbsupsmileyanim:

Tsk tsk...nok fordi jeg selv er blevet gift med slør, selvom jeg har været gift før i kirke, dog uden slør :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FruPedersen -> Jeg er da uskyldigheden selv... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: ;) ...men det er jo også første (og eneste) gang jeg skal giftes...og det kunne sagtens ske at det blev uden slør...

Det er jo en smagssag med slør, og der er helt sikkert mange traditioner forbundet med brugen af det.

Jeg synes bare hun havde været bedre uden i flere henseender...især når det var knap så kønt :cheerleader3:

Jeg er faktisk lidt enig her. Ja, det lyder måske lidt idealistisk, men da hun er en offentlig person, og billederne vil blive bragt verden over, så for kongehusets skyld, synes jeg måske også, hun skulle have undværet sløret i anden omgang.

Ja det kan der måske være noget om :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ehm det er vist mere bare et rygte end sandheden ?

- Gitte

Alt der står i EB og BT er sandt!

Var de måske ikke de første med nyheden om at Mary & Frederik skulle giftes? At Joachim & Alexandra skulle skilles? At Alexandra & Martin skulle giftes? At Mary var gravid?

:thumbsupsmileyanim:

De har helt sikkert også ret, når de skriver, at jeg er gravid og at dronning Margrethe er død.... Det sker jo nok en dag! :thumbsupsmileyanim:

Jo, det er helt sikkert et rygte indtil det er be- eller afkræftet af Alexandra selv.

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FruPedersen -> Jeg er da uskyldigheden selv... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: ;) ...men det er jo også første (og eneste) gang jeg skal giftes...og det kunne sagtens ske at det blev uden slør...

Det er jo en smagssag med slør, og der er helt sikkert mange traditioner forbundet med brugen af det.

Jeg synes bare hun havde været bedre uden i flere henseender...især når det var knap så kønt :cheerleader3:

Tsk tsk...nok fordi jeg selv er blevet gift med slør, selvom jeg har været gift før i kirke, dog uden slør :cheerleader3:

Men så har du jo også kun båret slør én gang...så passer pengene, hehe :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var min elskede også :cheerleader3: - han kom endda indenfor... Det kom jeg også senere, men kun i baggemakkerne og spiste ungarsk gullash af kongeligt porcelæn med sølvbestik og drak prinsens rødvin af krystalglas sammen med garderhusarerne fra Næstved. Fed og uforglemmelig oplevelse. :) Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig Josefin. Jeg synes også stadig det er en vildt smuk kjole hun havde på dengang i 95'. Den passede perfekt til hende. :)

Kan også godt lide kjolen hun bar i lørdags, dog ikke den brede kant i sløret....eller hendes høje hår!

Melanie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fuldstændig skudt i den halskæde...Nu må jeg jo nok indrømme, at den nok er en smuuuule uden for rækkevide rent prismæssigt :)

Men er der nogen af jer tøser, der har set noget lignende nogen steder????

Knus Lisette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer