marina29

Tøse-polterabend

16 indlæg i dette emne

Nu skal jeg jo passe på, polterabend, det kunne nemt bide mig i :loveflag:

Min far og hans kæreste skal giftes til juni, og jeg skal planlægge hendes polterabend sammen med min tante, og så er det jo at jeg skal passe på ikkeat gøre noget alt for pinligt eller vildt, for så er der jo sikkert hævn når det er min tur ;)

Heidi, min fars kæreste, er 10 år ældre end mig, dvs. 36 år og gammel elitesportsudøver i fodbold, en rigtig drengepige. Vi så hende aldrig i kjole eller nederdel før hun fik min lillesøster (2 år) :iloveyou:

Så jeg tænkte at det kunne være rigtig sjovt at lave noget konkurrence og lidt total tøse-fnidder, ´for det har hun aldrig rigtig gjort det i :biggrin:

Hun vil ikke lave noget pinligt eller for voldsomt, det skal bare være stille og roligt, hyggeligt :biggrin:

Tænkte dagen kunne starte med morgenmad/brunch, hun kan evt. blive hentet på en motorcykel af en bekendt (min far ville blive såå misundelig).

Jeg overvejer et make-up kursus, for det er en af de ting hun egentligt gerne vil, men ikke rigtig ved hvordan hun skal bære sig ad, så det kunne være sjovt :)

Så kunne vi enten tage noget 5-kamp på bakken, få et par øl og spise noget lækkert mad eller prøve noget sumobrydning eller lignende, det ved jeg ikke helt.

Men er der nogen der kan anbefale en make-up artist eller lignende, der er villig til at give et lille kursus til os alle evt. hjemme hos en af os???

Og har I nogen andre forslag til lidt sjovt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey! Lyder super godt!

hos min kosmetolog tager de grupper ind, så koster det lidt mindre pr. mand m. pleje, pedicure etc. - men tjek hvad der i dit område.. Brunch lyder godt - men så skal det være Champagne Brunch - lidt Breakfast at Tiffany's med lækkert tøj, stiletter etc. :)

Så syntes jeg det er fedt, hvis dagen så tager en ordentlig tur overmod sumobrydning, go carts, øl spil etc., som er lidt mere drenget ;)

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUPER polterabend-program - Sådan én kunne jeg også godt tænke mig!!!

En ekstra idé kunne være at få hende ind på et pizzaria ved frokost-tid og så lave pizzaer til jer andre...Jeg har en vendinde, som har prøvet det...Det kostede ikke mere end prisen for pizzaerne - og var RIGTIG morsomt!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons: Rigtig gode forslag!

Til min polterabend var der først brunch, så kørte vi go-card, så indspillede vi en cd, bagefter pic-nic. Derefter tog vi hjem til mig hvor jeg fik massage og fik lagt make-up og fik sat hår. Så blev der taget billeder af mig i bryllupsundertøjet, som Rasmus fik i et album om morgenen efter vores bryllup. Derefter spiste vi tapas og til sidst kom en stripper.

Til lidt inspiration...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stripperen kunne være såå sjovt, bare for at se hende i ansigtet når han kom, det er slet ikke hende, men jeg tror hun ville blive for pinligt berørt :blush:

Tror lige jeg må undersøge hvor meget det koster at få en massør hjem, og hvornår man kan komme i bodyshop til en gruppe aften, det lyder rigtigt godt :bearhug:

Jeg har hevet en masse vennetjenester hjem, da jeg var teamDK elev på gymnasiet, har jeg en del kontakter efterhånden :hug:

Så vi skal give 500 kr for undervisning i salse, kajak polo er det samme, og make-up artisten skal bare have dækkes sine omkostningen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvis i skal brunche 'ude' skulle det være ret lækkert på Charlottenlund Fort - med udsigt til Øresund. Det ville jo være smart, hvis du stadig tænker på noget med Bakken...

Til min venindes polter var hun først ved mekanikeren, hvor hun skulle sifte dæk og olie på en bil - og senere en bus. Her blev hun hentet i en brandbil, og kørt ud på et øvelsesområde, hvor hun skulle slukke en lille ildebrand i en tønde. Hun fik også en tur helt op i toppen af den dersens kran de har! Så tog vi toget til ODense, hvor der var dømt picnic og mavedans. Så mødtes vi med drengene i et pladestudie, hvor bud og gom indspillede et nummer hver og en duet - med os alle som kor (ganske forfærdeligt...) Om aftenen var der så grillfest hos en kammerats forældre, som har swimmingpool med helsteg pattegris og salsaundervisning!

Helt fantastisk dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey...

Kom lige til at tænke på, at hvis i skal have noget med konkurrence som du skriver, kunne det måske være en idé, at tage ind på eventfactory, der har de jo en musik-quiz (som jeg jo blev hevet op i) eller fx sumo-brydning....

Det kunne måske være noget

:( Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Gitte

Jeg arrangerede en venindes poltter i sommer, sammen med 5-6 andre.

Vi havde en :( dag og bruden tudede flere gange i løbet af dagen... :carrot: :carrot: :carrot: Det var en kæmpe succes, hvis jeg selv skal sige det!!

Joans Polter d. 15. juli 2006

Min veninde blev hentet hjemme kl. 08.00 om morgenen. Fik besked på at skulle pakke en taske, med det tøj hun ville have på. Det skulle ikke være for upraktisk, da hun skulle gå en del... Hun skulle også have sine brudeskko med!

Hun blev kørt hjem til en anden veninde, hvor vi alle ventede.

Der var købt morgenmad og vi havde allesammen en blomst med. Dn blomst man havde med, kunne enten betyde noget (på blomstersprog), bare minde en om en episode med Joan eller noget helt andet. Den skulle hun så binde en buket af og slæbe på hele dagen...

Vi havde selvfølgelig også købt 1 obligatorisk diadem i Glitter, hvor vi havde syet pink og rødt tyl på - Hun var så lækker...

Vi tog ind til KBH, hvor vi havde arrangeret at vi skulle have en times undervisning i afrikansk stammedans :kiss: Hende der skulle have undervist os, var dog syg, så det blev til Hawaiidans :cheerleader3: Mindst ligeså morsomt!!

Da vi var færdige, bad vi hende om bare at blive der og vente - hun blev meget nervøs! Lige indtil hun så sin kommende mand... De fik 1 times undervisning i brudevals. Det var en kæmpe succes og de var meget glade for det.

De skulle vise os, hvad de havde lært, da timen var gået. Hendes tilkomne havde tået fange-uniform på og jeg havde købt en meeeeeget tung lænke og bundet en fodbol ind i sort gaffatape... Kan du se det for dig, hvor skønne de var?? :heart:

Da vi var færdige der, skiltes vi fra drengene igen og tog videre til Nyhavn, hvor vi liiiige skulle samle en meget gammel efterskole veninde op - som egentlig ikke kunne være kommet og som Joan havde spurgt efter flere gange i løbet af dagen. NØJ hvor der blev tudet!!!

Så gik turen videre til et glaspusteri... Der var plads til os allesammen i gårdhaven, vi fik champagne og frisk frugt, mens vi kiggede på Joans færdigheder.

Hun var f..... god og var glad for det!

Så gik turen til Roskilde, hvor der skulle spises.

Inden vi gik ind på reataurenten havde vi i forvejen alle fundet gamle billeder frem af Joan alene eller sammen med én selv. Dem havde vi kopieret op og lamineret. Det blev lavet til et KÆMPE vendespil... Meget skægt, da der var mange skægge billeder. Bruden vandt naturligvis.

Vi havde i forvejen bestilt mad til alle og Joans mor kom og spiste med... Vi hvde fået opbevaret et lærred samt malling og en masse pensler. Jeg havde i forvejen delt lærredet op i 18 felter og udvalgt et MEGET enkelt postkort og derefter tegnet det op på lærredet med blyant.

Her valgte man så et felt og så kunne man bare slå sig løs! Det var til stor morskab i restauranten... (de fik det senere til Brylluppet)

Bagefter tog vi hjem til den veninde, hvor vi havde tilbragt morgenen. Der var købt en masse forskelligt sprut, frugt, snacks osv. Er overbevist om at hun troede dagen var ved at være slut... Men nej! Vi havde bestilt en pige, der kom og lavet en dildo-homeparty for os. :balloons: Da vi åbnede døren, spurgte hun om bruden var til sjov og ballade - JA, helt sikkert. Der blev derfor sagt, at nu skulle hun undervises i at strippe... :cheerleader3: Det skulle hun jo ikke, men hun blev noget rød i hovedet og tog en ordentlig slurk af sin drink!!!

Det var smadder sjovt og bruden købte f... for næsten 2000 kr. - så det tog vi som en succes!

Nu var kl. ved at være 01.00 og folk begyndte at være trætte og tog hjemad. Bruden var dog ikke klar til at tage hjem, så vi fortsatte til Roskilde og mødtes med gommen...

:bearhug: DAG

Håber det var lidt til inspiration

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Tjek lige min hjemmeside www.miawillaume.dk Det plejer at være et superhyggeligt og kreativt arrangement. Kh

Mia

Wow, det lyder bare som en rigtig fed ide, kan dog ikke få plads til den på denne polter, men jeg har altså tilladt mig at gemme hjemmesiden, så ryger den på vores ønskeseddel, det ville bare være så fedt :bearhug:

Vi havde nemlig overvejet at ønske os malerier, men det ville da være meget bedre hvis vi selv kunne lave dem :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er tøse-polter blevet planlagt :bearhug:

Vi bliver desværre kun 8, og med max 500 kr pr person, så satte det lidt begrænsninger, desværre :heart:

Men vi lægger ud med at storme min fars kæreste omkring kl 9.30, giver hende bind for øjnene og førere hende ud til hendes "ride". En af vores venner kommer og henter hende på motorcykel :heart:

Han kører hende så til Hvidovre havn, hvor vi skal lære at ro i kajak fra kl 10-12. Der er godt nok nogle der allerede har meldt ud at det tør de ikke, men jeg håber vi får dem i båden efter lidt undervisning, så må vi se om vi kommer til polo-delen.

Frokosten bliver serveret hjemme hos os, den står på grillspyd og ovnstegte kartofler samt lidt have-lege (petang osv)

Kl 15.00 kommer der en danselærer og lærer os salsa og latin dans i en time.

Omkring kl 17.00 tager vi turen til Bakken, hvor vi skal lege 5-kamp i deres boder, man kan vist prøve bueskydning osv.

Middagen bliver på "Den Hvide Hest" med stegt flæd´sk og persillesovs

Og derefter skal der bare hygges til bakken lukker ved 24-tiden, og så tror jeg også de fleste er klar på at tage hjem :heart:

Håber det bliver godt, når nu jeg har arrangeret det hele :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer