Guest Klyver

Kjole skift, fra lang til kort..

28 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har tænkt lidt på om jeg skulle skifte min brudekjole ud med en anden kjole, når vi skal til at danse til festen. Altså først efter brudevalsen. Jeg har tænkt på en kort brudekjole eller en gallakjole.

Jeg ved ikke om det bare er mig, men det må da være besværligt at danse i en stor kjole en hel aften.

Er der nogen der har gjort det, eller tænker på at gøre det.

Her er lige et billed af min kjole.

Tine

post-21504-1173472032.jpg

Redigeret af Klyver
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg syntes det lyder som en god idé.

Hvis jeg selv havde tænkt den tanke så havde jeg helt klart skiftet til noget let og luftigt :)

Vi havde faktisk en brud i butikken i sommers som valgte at skifte til en kort model efter brudevalsen

og hun fik meget mere ud af festen ( selve dansen )

Men selvfølgelig vil alle ikke være enige.. når først mange brude først er kommet i kjolen og føler sig som en prinsesse

så tror jeg desværre ikke der er mange der vil af med den, før end de er på et evt hotel

Vi har faktisk lige solgt denne model, til en brud som skifter efter brudevalsen :biggrin:

:biggrin: Heidi

post-7757-1173472485.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - jeg kunne faktisk godt tænke mig at skifte. Så kunne jeg bibeholde det laaange slæb på min kjole uden at spekulere på, om det vil hæmme mig, når vi skal til at feste. Men jeg tvivler nu desværre på, at jeg kan overtale mig selv til at spendere yderligere et par tusind på en ekstra kjole, jeg heller aldrig får på igen.... :biggrin::)

Min kjole:

Postet billede

En af de kjoler, der kunne være fede at skifte til:

Postet billedePostet billede

Redigeret af Lena2007
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100% så ville jeg skifte... det er da en vildt god idé med en kort model... der er da en anden på BK der havde valgt 2 kjoler... gad vide om jeg kan finde hende?... hvad er det for en internetbutik du har der sælger brudekjoler???

Lena... de to kjoler du har som skiftemodeller...er vildt flotte... hvor er de fra?

-Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender én, som blev gift i en hvid kjole med svagt lyseblåt skær. Hun havde ikke slør på, men selve nederdelen var i masser af tyl... en rigtig prinsesse. Om aftenen, da sløret skulle rives (som ikke var der) skulle pigerne i stedet for rive tylnederdelen, og indenunder var kjolen så formet som en havfrueformet selskabskjole.. så kunne hun danse løs og har nu også stadig sin brudekjole til selskabsbrug - super idé. Hun designede den i samarbejde med en designer i Kbh - aner ikke hvem, men super idé synes jeg.

PS! Christina Aguillera skiftede også til en (meget) kort kjole om aftenen :)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender én, som blev gift i en hvid kjole med svagt lyseblåt skær. Hun havde ikke slør på, men selve nederdelen var i masser af tyl... en rigtig prinsesse. Om aftenen, da sløret skulle rives (som ikke var der) skulle pigerne i stedet for rive tylnederdelen, og indenunder var kjolen så formet som en havfrueformet selskabskjole.. så kunne hun danse løs og har nu også stadig sin brudekjole til selskabsbrug - super idé. Hun designede den i samarbejde med en designer i Kbh - aner ikke hvem, men super idé synes jeg.

PS! Christina Aguillera skiftede også til en (meget) kort kjole om aftenen :)

Det var da er sjov og god ide´

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal tage beslutningen, fordi jeg ved at Torben ikke er med på iddeén

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender én, som blev gift i en hvid kjole med svagt lyseblåt skær. Hun havde ikke slør på, men selve nederdelen var i masser af tyl... en rigtig prinsesse. Om aftenen, da sløret skulle rives (som ikke var der) skulle pigerne i stedet for rive tylnederdelen, og indenunder var kjolen så formet som en havfrueformet selskabskjole.. så kunne hun danse løs og har nu også stadig sin brudekjole til selskabsbrug - super idé. Hun designede den i samarbejde med en designer i Kbh - aner ikke hvem, men super idé synes jeg.

PS! Christina Aguillera skiftede også til en (meget) kort kjole om aftenen :biggrin:

Det var da er sjov og god ide´

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal tage beslutningen, fordi jeg ved at Torben ikke er med på iddeén

Tine

Jeg tror ikke altid man skal lytte så meget til deres ytringer i den henseende! Det er vist ikke altid de kan forestille sig konceptet før de ser det. Den ene dag vil de ikke have slør, og når de så ser fede billeder med effekter fra sløret.... så vil de gerne have slør... den ene dag er blonder yt og den næste er det super hot! Synes du skal gøre det, som du føler for... på dagen synes han sikkert at det hele er perfekt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender én, som blev gift i en hvid kjole med svagt lyseblåt skær. Hun havde ikke slør på, men selve nederdelen var i masser af tyl... en rigtig prinsesse. Om aftenen, da sløret skulle rives (som ikke var der) skulle pigerne i stedet for rive tylnederdelen, og indenunder var kjolen så formet som en havfrueformet selskabskjole.. så kunne hun danse løs og har nu også stadig sin brudekjole til selskabsbrug - super idé. Hun designede den i samarbejde med en designer i Kbh - aner ikke hvem, men super idé synes jeg.

PS! Christina Aguillera skiftede også til en (meget) kort kjole om aftenen :biggrin:

Det var da er sjov og god ide´

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal tage beslutningen, fordi jeg ved at Torben ikke er med på iddeén

Tine

Jeg tror ikke altid man skal lytte så meget til deres ytringer i den henseende! Det er vist ikke altid de kan forestille sig konceptet før de ser det. Den ene dag vil de ikke have slør, og når de så ser fede billeder med effekter fra sløret.... så vil de gerne have slør... den ene dag er blonder yt og den næste er det super hot! Synes du skal gøre det, som du føler for... på dagen synes han sikkert at det hele er perfekt :)

Ja, du har ret!

Svigerforældrene har lige været på besøg, jeg sagde at jeg havde tænke på at skifte kjole efter brudevalsen. Hvor til svigermikkerne siger, at der var det mest mærkelige de havde hørt, man kan da ikke skifte kjole!!!.

Og så snakkede vi ikke mere om det!

Så nu er jeg i syv sind :biggrin:

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender én, som blev gift i en hvid kjole med svagt lyseblåt skær. Hun havde ikke slør på, men selve nederdelen var i masser af tyl... en rigtig prinsesse. Om aftenen, da sløret skulle rives (som ikke var der) skulle pigerne i stedet for rive tylnederdelen, og indenunder var kjolen så formet som en havfrueformet selskabskjole.. så kunne hun danse løs og har nu også stadig sin brudekjole til selskabsbrug - super idé. Hun designede den i samarbejde med en designer i Kbh - aner ikke hvem, men super idé synes jeg.

PS! Christina Aguillera skiftede også til en (meget) kort kjole om aftenen :iloveyou:

Det var da er sjov og god ide´

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal tage beslutningen, fordi jeg ved at Torben ikke er med på iddeén

Tine

Jeg tror ikke altid man skal lytte så meget til deres ytringer i den henseende! Det er vist ikke altid de kan forestille sig konceptet før de ser det. Den ene dag vil de ikke have slør, og når de så ser fede billeder med effekter fra sløret.... så vil de gerne have slør... den ene dag er blonder yt og den næste er det super hot! Synes du skal gøre det, som du føler for... på dagen synes han sikkert at det hele er perfekt :)

Ja, du har ret!

Svigerforældrene har lige været på besøg, jeg sagde at jeg havde tænke på at skifte kjole efter brudevalsen. Hvor til svigermikkerne siger, at der var det mest mærkelige de havde hørt, man kan da ikke skifte kjole!!!.

Og så snakkede vi ikke mere om det!

Så nu er jeg i syv sind :biggrin:

Tine

Og igen.... en gang skal jo være den første, at de oplever den salgs :) Hvis du føler for det - GØR DET :biggrin: Så kan I også bagefter se på billederne hvad tid på aftenen de er taget - der er din nye korte kjole en god indikator :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender én, som blev gift i en hvid kjole med svagt lyseblåt skær. Hun havde ikke slør på, men selve nederdelen var i masser af tyl... en rigtig prinsesse. Om aftenen, da sløret skulle rives (som ikke var der) skulle pigerne i stedet for rive tylnederdelen, og indenunder var kjolen så formet som en havfrueformet selskabskjole.. så kunne hun danse løs og har nu også stadig sin brudekjole til selskabsbrug - super idé. Hun designede den i samarbejde med en designer i Kbh - aner ikke hvem, men super idé synes jeg.

PS! Christina Aguillera skiftede også til en (meget) kort kjole om aftenen :unsure:

Det var da er sjov og god ide´

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal tage beslutningen, fordi jeg ved at Torben ikke er med på iddeén

Tine

Jeg tror ikke altid man skal lytte så meget til deres ytringer i den henseende! Det er vist ikke altid de kan forestille sig konceptet før de ser det. Den ene dag vil de ikke have slør, og når de så ser fede billeder med effekter fra sløret.... så vil de gerne have slør... den ene dag er blonder yt og den næste er det super hot! Synes du skal gøre det, som du føler for... på dagen synes han sikkert at det hele er perfekt :thumbsupsmileyanim:

Ja, du har ret!

Svigerforældrene har lige været på besøg, jeg sagde at jeg havde tænke på at skifte kjole efter brudevalsen. Hvor til svigermikkerne siger, at der var det mest mærkelige de havde hørt, man kan da ikke skifte kjole!!!.

Og så snakkede vi ikke mere om det!

Så nu er jeg i syv sind :bearhug:

Tine

Op på hesten igen, Tine :bearhug:

Det er da din fest, din kjole og dig der bestemmer hvad du har lyst til. Hvis du har lyst til at skifte tilkort kjole, synes jeg helt sikkert du skal gøre det - den idé med en "snydekjole" under den rigtige kjole, synes jeg er lige i skabet :cheerleader3:

Bryllupper ligger tit under for traditioner - nogle af dem bedre end andre, men hvis du har lyst til at sætte dit personlige præg på DIN fest, skal du da gøre det. Om det så er at skifte til kort kjole (hvilet unægteligt har et vist praktisk element), ankomme til kirken på motorcykel, eller servere sushi til hovedret...lur mig om ikke det er disse små finurligheder, der kan gøre at festen bliver ekstra god...og husket :loveboard:

Vores bryllup bliver nok heller ikke helt så traditionelt...hehe :biggrin: :smolf: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåååhhh

Jeg syn's nu der er forskel på Torben og svigermekanikken. At sidstnævnte tager afstand fra ideen, kan Tine da bare blæse på. men jeg kan godt forstå, at hun er betænkelig ved at tage en beslutning, som Torben er modstander af. Det er vel også HANS bryllup. Eller hva'?

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det også Torbens bryllup :cheerleader3:

Men jeg vil et langt stykke hen ad vejen give Anja ret i, at man ikke altid skal stole på at mænnerne ved hvad de mener når de udtaler sig om kjoler mv. Mange kan nok slet ikke forestille sig hvordan det vil komme til at se ud...hehe!

Min kommenede mands mening er også meget tungtvejende, og selvfølgelig vil man have at han synes man er smækker på dagen...og jeg kender ham godt nok til at at vide hvad han syens der er pænt på mig.

- Mon ikke Tine kommer til at overstråle Torbens forventninger, når hun nu så brændende ønsker sig en kort kjole også? Det tror jeg... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan jo kun tale for mig selv... Jeg ville ALDRIG skifte til en anden kjole! Det elsker jeg min kjole for højt til! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er sikker på, at jeg sagtens kan danse i min kjole alligevel - den har heller ikke så meget slæb, og så er den med havfrue-facon...

Jeg forstår godt dine overvejelser! Din kjole er jo noget "større" end min. Hvis jeg var dig, ville jeg ikke lytte til mine svigerforældre; derimod ville jeg lytte til min kommende mand. Hvis han gerne vil have dig i kjolen hele aftenen, synes jeg, du skal give ham den "gave"... Kan du ikke få slæbet hægtet op på en eller anden fiks måde?

Håber, det hjalp dig lidt!

Held og lykke uanset, hvad du vælger! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

Jeg har tænkt det samme - for jeg vil danse!! :lol:

Men jeg får syet min kjole - og min skrædder har en smart idé med at sætte en lille knap bag på kjolen, så man kan "knappe slæbet op". Det har hun gjort før på brudekjoler - og det er vist normalt en succes. Siger hun! Men nu ved jeg ikke helt hvor langt du er nået i det.... :-)

/Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå hvad det er i mener, nu er jeg ikke så super dygtig til at danse, så jeg er lykkelig for, at der er lange kjoler, så man ikke kan se ben og fødder. :lol:

Men min brudekjoledame syer også en knap bagpå, så slæbet kan knappes op og være til mindre gene under dansen.

Ved et meget langt slæb er der jo også endelig muligheden, som jeg har set de kongelige benytter sig af, at tage slæbet over armen... Dog lidt besværligt synes jeg. :bearhug:

Kunne nu godt lide ide'en om korsage og nederdel - hvor man så kun behøver skifte nederdelen :bearhug: Det ville jeg nok have benyttet mig af i den situation. - gør det jo også mindre dyrt... :bestwishes:

Held og lykke med valget... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer