Anettekj

Anette og Carstens Sankt Hans bryllup

193 posts in this topic

Det bliver spændende på torsdag så. Skal både have sat prøvehår og prøve kjole igen.

Rigtig lækker menu, I har valgt! Ja altså, hvis det ikke lige var fordi, jeg selv var optaget den dag, så kunne jeg da lige svinge forbi til en bid mad - mums.....

Jeg synes ikke, at det lyder dyrt. Vi skal betale 920kr pr kuvert med drikkevarer til hele aftenen, så jeres lyder da ganske ok i mine ørere.

0

Annonce ♥

Det var da så lidt.

Hvorfor synes din familie, at det skulle være kjole nr 2? Og hvad endte du med at vælge, eller har du ikke valgt endnu?

Pga. den hjerteformede udskæring, pynten og hvor flot den er bagfra... Og første gang jeg prøvede nr. 1 sad den ikke ordentligt ved barmen fordi jeg havde BH inden under...

Men trods alle argumenterne blev jeg ved med at argumentere for nr. 1 og så sagde min søde påklæderske om hun ikke havde ret i at jeg havde mere fornemmelse for nr. 1 og det havde hun jo ret i - Så jeg fulgte maven ;)

Den der hjerteformede udskæring er jeg så ikke personligt så meget til - virker lidt gammeldags (det er jo bare min mening :thumbsupsmileyanim: )

Godt at du fulgte din mavefornemmelse - du bliver så skøn i den kjole :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg synes også bedst om kjole nr 1 :thumbsupsmileyanim:

Det var da så lidt.

Hvorfor synes din familie, at det skulle være kjole nr 2? Og hvad endte du med at vælge, eller har du ikke valgt endnu?

Pga. den hjerteformede udskæring, pynten og hvor flot den er bagfra... Og første gang jeg prøvede nr. 1 sad den ikke ordentligt ved barmen fordi jeg havde BH inden under...

Men trods alle argumenterne blev jeg ved med at argumentere for nr. 1 og så sagde min søde påklæderske om hun ikke havde ret i at jeg havde mere fornemmelse for nr. 1 og det havde hun jo ret i - Så jeg fulgte maven ;)

Den der hjerteformede udskæring er jeg så ikke personligt så meget til - virker lidt gammeldags (det er jo bare min mening :cheerleader3: )

Godt at du fulgte din mavefornemmelse - du bliver så skøn i den kjole :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Hold da op, en smuk kjole, den der nummer 1!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Altså jeg må sige, at jeg er helt VILD med den brudepigekjole! :cheerleader3:

Tusind tak piger - Det er jeg glad for at høre - Blev lige lidt i tvivl, da jeg så billederne igen, men jeg tror når jeg kommer i den igen blir det den samme mavefornemmelse...

0

Jeg har altså ikke tålmodighed til at vente på de næste billeder :thumbsupsmileyanim: Du får bare en skide flot talje i den kjole og den sidder virkelig flot over barmen :cheerleader3: Den synes jeg er super til dig - uden at have noget at sammenligne med ;)

Fede ringe og flotte sko - tillykke med at det nu er streget på listen.

Glæder mig til at se den anden kjole, som svigerfamilien var mest stemte for.... hvad var deres argumenter for at de bedre kunne lide den?

Og hvis du nu er i tvivl - kan du så nå at ændre noget? For i så fald er der jo egentlig ingen grund til at være i tvivl - så skal du bare følge din mavefornemmelse søde - du ser vildt godt ud i den kjole og du smiler bare så dejligt, at det ser ud til på billedet, at du har valgt rigtigt :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak Anja - Ja, det tog også lidt lang tid med alle de billeder ;)

Jeg er heller ikke i tvivl længere efter alle de søde kommentarer :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Anette

0

Annonce ♥

Jeg bliver lige nødt til at danne mig et overblik over de næste par dage - Jeg skal så mange ting og huske så meget:

Onsdag d. 6. juni:

Kl. 8.30 morgenmad hos min veninde Mette

Kl. 10 Unique i Hammel - Kigge på smykker og hårpynt sammen med min veninde

Kl. ca. 12 tilbage til Århus

Kl. 12-14 hjem og hente ting, aflevere det tøj til Signe, som jeg skal bruge til morgengaven, bestille kontaktlinser, købe aloe vera gel i føtex

Kl. 14.25 med toget til Aabenraa

I toget: snakke med blomsterbinderen og folkehjemmet - Finde de helt rigtige brudeparbilleder at vise fotografen

Kl. 16.30 fremme i Rødekro

Kl. 18 Fødselsdagsmiddag for Carstens lillesøster Louise

Torsdag d. 7. juni:

Kl. 10 Snakke med konditoren ang. mælkefrie produkter

Måske tid til: bytte undertøj og bluse, evt. kigge på mere undertøj...

Kl. 11 prøvemakeup og prøvehåropsætning - Husk sløret

Kl. 13 (ca.) snakke med blomsterbinder om blomster i mit hår, snakke med banken om nyt visakort

kl. 14.30 køre til Tønder - Husk sko og slør

Kl. 15.15 Tilretning af brudekjolen

Kl. 18 Snakke med potentiel fotograf

Kl. 19 Prøvemiddag for Carsten og mig

Fredag d. 8. juni:

Kl. 8.45 (senest) afsted fra Aabenraa

Kl. 10.45 Fotografering i Århus (morgengave) - Forhåbentlig - Jeg ligner en kogt krebs fordi jeg fik 2 min. for meget i solarie idag :cheerleader3:

købe ind til bridezillamøde

Kl. 18 Bridezillamøde

Lørdag d. 9. juni:

Stor risiko for at blive poltret!!!

Puhhaaa - Jeg blir helt stresset...

Edited by Anettekj
0

Jeg opdaterer lige min "Det vi mangler" og skriver nederst hvad der er kommet styr på - Så blir man så glad, når man kan se at der er sket noget ;) :

DET VI MANGLER

Ringe til:

• Transport: veteranbil - skal have aftalt detaljer - uge 22

• Præsten ang. stoleopstilling under vielsen – uge 23

• Bandet: skal lige have de praktiske ting på plads - Og Carstens gamle band kunne godt tænke sig at spille et par numre...

• Bryllupsfotograf: skal ringe og aftale hvor lang tid han skal være der og pænt tøj til festen

• snakke med konditoren ang. farve af marcipanblomster - de skal matchre brudebuketten

• Ringe til vandrehjemmet

• danseskole ang. brudevals

Andre ting:

• Tilbehør til bruden: lingeri

• Købe toastmasterklokke m. indgravering – Måske via Annemette

• Bordplan – uge 25-26

• menukort evt. "hvem-er-hvem" og integreret bordkort

• evt. kirkefoldere

• Øve på brudevalsen - Evt. bestille tid til danselektion

• Kørselsvejledning fra kirken til vandrehjemmet, vandrehjemmet til kirken, motorvejen til kirken

• lave risposer

• tyl til bilerne

• Lave playliste på pc'en med alle vores yndlingssange - Skal bruges når bandet stopper

• Give nogen opgaven at pynte vores luksushytte op (brudesuiten)

• Kordinator af parfotografering skal findes

• Snakke med toastmasteren

Bryllupsrejse:

• myggenet i spejdersport

• vaccinationer

• låne rygsæk af Mette

• lave huskeliste

Flytning:

• skaffe venner til flytning

• skaffe flyttebil

• skifte adresse

• ringe til veninde ang. lækker lejelejlighed i Aabenraa på 240 kvm til 7500,- pr. md. - Overvejer seriøst

• Flytte/opsige/stille standby telefonnr.

DET DER ER STYR PÅ SIDEN SIDST:

• Har købt sko i "Bruden" i Odder

• ang. morgengave: skal til fotografering fredag

• Prøvemakeup og håropsætning: torsdag kl. 11

• Blomsterbinder ang. brudebuket m.m. - Carsten har mødtes med blomsterhandleren sammen med sin søster og de har helt styr på det

• Fastsæt bryllupsmenuen: Er næsten på plads - Skal til prøvemiddag på torsdag

• høre om c/o adresse i Aabenraa: Vi får adresse hos Carstens søster og mand

• Bordpynt og farvetema: Det bliver efter brudebuketten, så det må jeg ikke vide...

• Blomsterbinder ang. blomster i håret der matcher til brudebuketten

• Smykker er fundet

Edited by Anettekj
0

Synes det er en rigtig sød brudepigekjole

Tusind tak :cheerleader3:

LÆKKER MENU.... maven knurrer helt.

Ja - ikk'?! Vi glæder os også til vi skal smage det på torsdag... JEg håber også det blir et lille åndehul for os, hvor vi kan slappe af og rigtig nyde den gode mad og hinanden... :thumbsupsmileyanim:

Hold fast et velstruktureret program - :thumbsupsmileyanim:

Ja - JEg håber det holder ;)

Jeg blir jo nødt til at tage en ordentlig slutspurt nu her - Vi skal jo også flytte...

Edited by Anettekj
0

Annonce ♥

Hej Anette.

Ang. gavekortet, så er det på 200 kr. Du må gerne få det! Penge sparet er penge tjent!!

Jeg sender det til dig i dag, så du kan have det i morgen. Ellers så smider jeg det i postkassen i morgen aften.

0

Hej Anette

Vil blot lige sige til dig, at der ligger informationer om Aabenraa Bjergmarathon på vores hjemmeside - mere hvis I vil orientere jeres gæster om evt. alternative kørselsruter til kirken.

Politimesteren i Aabenraa sagde at det ikke bør være et problem. Der er lidt løbere på vejene og hjemmeværnet regulerer trafikken - men hvis man ikke er i god tid anbefales det at køre en alternativ vej fra motorvejen - den kan du se på vores hjemmeside.

0

Annonce ♥

Hej Anette

Vil blot lige sige til dig, at der ligger informationer om Aabenraa Bjergmarathon på vores hjemmeside - mere hvis I vil orientere jeres gæster om evt. alternative kørselsruter til kirken.

Politimesteren i Aabenraa sagde at det ikke bør være et problem. Der er lidt løbere på vejene og hjemmeværnet regulerer trafikken - men hvis man ikke er i god tid anbefales det at køre en alternativ vej fra motorvejen - den kan du se på vores hjemmeside.

Tusind tak Anja :boohoo: Fik aldrig takket dengang du advarede os første gang - Den ene rute går lige forbi vandrehjemmet hvor vi skal holde reception og gæsterne skal sove (nogen kommer jo også dagen før) - Men vi har snakket med dem og de har sagt at det ikke blir et problem og forklaret en alternativ rute til os...

:bearhug: Anette

0

Hej Anette.

Ang. gavekortet, så er det på 200 kr. Du må gerne få det! Penge sparet er penge tjent!!

Jeg sender det til dig i dag, så du kan have det i morgen. Ellers så smider jeg det i postkassen i morgen aften.

Det er godt nok fornemt - tusind tak :bearhug:

vi ses på fredag :boohoo:

Knus Anette

0

Jeg har vaeret "lurer" her i din traad "dato-soester", men nu er jeg lige noedt til at kommentere din kjole. For du har HELT HELT HELT sikkert valgt rigtigt. Den sidder saa fint paa dig. Det var godt, at du lyttede til mavefornemmelsen. Den har nu som regel ret.

Nu er det godt nok lige om snart hva'?? Jeg kan slet ikke forstaa, at det gaar saa hurtigt.

0

Hej Anette

Tusind tak Anja :boohoo: Fik aldrig takket dengang du advarede os første gang - Den ene rute går lige forbi vandrehjemmet hvor vi skal holde reception og gæsterne skal sove (nogen kommer jo også dagen før) - Men vi har snakket med dem og de har sagt at det ikke blir et problem og forklaret en alternativ rute til os...

:bearhug: Anette

Hekt i orden.... tænkte bare at jeg lige ville sige det igen, nu hvor jeg havde politimesterbonusinformationer :heart:

0

Annonce ♥

Hej Anette -Og Carsten! :bestwishes:

Bare lige en lille hilsen med tusinde tak for husly i går! Det var bare så sødt af Jer at ville lægge hus til zilla-mødet!

Der ud over var det også rigtig hyggeligt at møde jer alle!!

Puh ha' bliver helt forpustet på Jeres vejne.... Sådan med flytning og eksamener.... Og når ja, så er der jo også liiiiige noget med et bryllup.......

Er spændt på at hører om du bliver poldret i dag....

Ha' en skønne weekend!

:bearhug::blink::):):cheerleader3:

0

Pyyyhaaa, der er sket mange ting siden jeg var herinde sidst...

Jeg har fundet smykker, fået sat prøvehår, været til tilretning, spist prøvemiddag, blevet fotograferet til kalender til Carsten, holdt zilla-møde og så blev jeg poltet lørdag og havde tømmermænd igår...

En ting ad gangen...

Jeg fik sat prøveopsætning hos frisøren torsdag og det var super... Er dog stadig i tvivl om jeg skal have slør på... Der kommer billeder, så i kan komme med jeres mening... Hun er bare så sød min frisør og er god til at læse min type... Vi nåede desværre ikke makeup, men jeg får prøvemakeup tordag d. 21. juni i stedet, hvor jeg samtidig får pillet bryn igen - AV AV AV - Det fik jeg også i torsdags og tårerne stod ud af øjnene... Det var godt nok en prøvelse...

Billeder fra frisøren:

post-25659-1181576962.jpg

post-25659-1181576975.jpg

post-25659-1181576987.jpg

post-25659-1181576998.jpg

Og så skal der altså blomster i håret, så jeg ved ikke helt om det blir' for meget af det gode med slør...

Der følger billeder med prøvehår og kjole +/- slør...

0

Og her kommer billeder af de smykker jeg har valgt sammen med kjolen og prøveopsætning af håret...

Først uden slør:

post-25659-1181577773.jpg

post-25659-1181578060.jpg

post-25659-1181577801.jpg

post-25659-1181578113.jpg

Nu er Carsten kommet hjem, så resten af billederne kommer lidt senere...

Edited by Anettekj
0

Hej Anette

Rigtig fin opsætning - men jeg synes sagtens krøllerne kan være mere markeret ;)

Mht slør synes jeg du kan have begge dele... men jeg er personligt en slørpige og synes det hører med :ilovebryllupsklar: Jeg ville måske sætte sløret et par cm højere, så det flugter med kanten på top-knolden af frisuren.... Sløret skjuler jo selvfølgelig lidt af frisuren, men jeg er stadig klart TIL slør.... men det er jo også bare fordi, jeg elsker slør og synes det er prikken over I'et på en brud ;)

0