Anettekj

Anette og Carstens Sankt Hans bryllup

193 posts in this topic

:ilovebryllupsklar:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Hej Anette!!

Endnu engang tak for sidst og for husly, det var bare rigtig hyggeligt!!

Meget meget smuk kjole som jo bare passer rigtig godt til dig..... Jeg er jo slet ikke en "slør-pige" og syntes faktisk at det er super flot til dig uden slør, netop fordi du har håret som kan hænge lidt ned ad ryggen og når du også vil have blomster i håret, syntes jeg næsten at det bliver for meget også med slør......

Bare min ydmyge mening :hug:

Glæder mig til at se hvad du finder ud af!! -Og til at læse om din polder...... Håber ikke at du var alt for smadret lørdag morgen ..... Og at der var alt for meget at ryde op efter os.....

Ha' en dejlig dag :biggrin::blush:

0

Annonce ♥

SÅ ER DEN GAL IGEN!!! :ilovebryllupsklar:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/angry.gif :hug:

Nu havde vi lige fået styr på den manglende fotograf og så sker det....

VORES KONDITOR BRÆKKEDE BENET IGÅR OG ER SYGEMELDT I 6-8 UGER - DERFOR KAN HUN SELVFØLGELIG IKKE LAVE BRYLLUPSKAGE TIL OS... P** OG PAPIR...

Havde sådan glædet mig til den helt rigtige kage og hun havde helt styr på alt det med at den skulle være mælkefri... ØV ØV ØV

Og oven i det hele er der også problemer med Carstens tøj... De skulle sy jakken ind til ham i siderne og så kom der folder på ryggen - Så skulle det lige fjernes og nu er det endt med at der er en syning 1 cm under kraven... Det ser jo heller ikke særlig fikst ud... så nu ville de så prøve at se om de kunne gøre noget ved det...

Øv altså og oven i alt det andet med Carstens eksaminer og flytning er det ved at være for meget af det gode...

:biggrin::blush:

0

Krammerne får du her søde

:ilovebryllupsklar::bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif:bearhug::biggrin::bearhug::blush:

Sikke da noget.... der er ikke andet for at I må igang med at kontakte de forskellige konditorer I ikke har haft fat i. Hvem har I allerede talt med dernede?

Og for katten da - hvad er det med de skræddere, der gang på gang klokker i det.... synes der er lidt for mange tilfælde herinde :hug:

Håber I finder en konditor.... ellers sender vi vores kagerester afsted med kurer til jer ;)

Har I forhørt jeg i Føtex mv?

PS! Oven i alt det her øv... kan du så ikke stresse lidt ned og blive glad igen ved at fortælle os om din polterabend?? :hug:

0

Krammerne får du her søde

:ilovebryllupsklar::bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif:bearhug::biggrin::bearhug::blush:

Sikke da noget.... der er ikke andet for at I må igang med at kontakte de forskellige konditorer I ikke har haft fat i. Hvem har I allerede talt med dernede?

Og for katten da - hvad er det med de skræddere, der gang på gang klokker i det.... synes der er lidt for mange tilfælde herinde :hug:

Håber I finder en konditor.... ellers sender vi vores kagerester afsted med kurer til jer ;)

Har I forhørt jeg i Føtex mv?

PS! Oven i alt det her øv... kan du så ikke stresse lidt ned og blive glad igen ved at fortælle os om din polterabend?? :hug:

Tusind tak - Det var lige hvad jeg havde brug for :huh:

Vi skulle have haft kagen fra Café Bonnich. Bager Nyemann har tidligere sagt at de ikke kunne stå inde for at lave en kage uden mæleprodukter og vi har lige snakket med Bagerhjørnet, der ville se om de kunne, men de sagde selv at de ikke havde så meget erfaring og så meget tid, så der ville blive sparet på pynten... Og det er i det hele taget sødt af dem at de vil hjælpe os, men jeg havde jo drømt om en kage med fin pynt i form af marcipanblomster og meget meget mere...

Har desuden lige snakket med føtex - De siger at de godt kan, men de laver den om fredagen... Tror i den bliver kedelig?

Mht. polterabend... Skal prøve at få tid til det, men jeg er jo midt i at pakke til flytning... ikke spor stresset...

:hug: Anette

Edited by Anettekj
0

Annonce ♥

Prøv at tale med Frøken Maja - vores alle sammens bryllupskageekspert.

MEN jeg tror faktisk ikke at kagen bliver kedelig. Tværtimod er det vist normalt at kagen samles dagen før, så den kan stå og falde til på køl. Mener også min kusines mand skal lave kagen dagen før... så det tror jeg faktisk ikke er et problem :ilovebryllupsklar: Og fedt hvis de kan lave den uden mælkeprodukter. Har faktisk ikke hørt skidt om Føtex bryllupskager - tværtimod - og så er de billigere end dem hos bageren som regel ;)

0

Hej Anette.

Håber I har fået flytningen vel overstået! Ja I kan jo ikke komme så godt på plads, før I har fået noget at bo i, men nu kan du da krydse det af din liste. Hvordan går det ellers med lejlighedsjagten?

Sikke noget med jeres bager!! :bearhug: Har I fundet ud af noget andet? Jeg krydser virkelig fingre for, at I får det løst, så du kan få den kage du gerne vil have. :bearhug:

Og nu til det rigtig vigtige! Altså den kjole er bare perfekt til dig! Den sidder bare så flot :bestwishes: Jeg synes, du skal have slør i, men jeg er nok også en af de piger, som er til slør. Du har dog håret til at kunne bære ikke at have slør i. Det giver bare kjolen lige det sidste med sløret, synes jeg. :bearhug: flot frisure!

Ja så er der kun én uge tilbage idag. Puha hvor er det tæt på nu. Håber inderligt, at vi får noget bedre vejr end det, vi har idag. Jeg føler mig nogenlunde med pt, men det skal nok hurtigt ændre sig i løbet af de næste par dage.

0

Annonce ♥

Hej Anette

Håber også at flytningen er gået fint.

...og at vi i det mindste ikke får regnen på lørdag også.... lad det bare regne af i denne weekend og de kommende hverdage... men så skal det lækre sankt Hans vejr som vi havde sidste år også gerne komme til os :bestwishes:

HUSK LIGE AT SKRIVE JER IND I KALENDEREN..... JEG MANGLER JER, HYRZKOV OG IRISHBRIDE OMME I KALENDEREN.... DEN VISER DE KOMMENDE 7 DAGE.... OG DET ER OS :bearhug:

0

DET KAN PÅ INGEN MÅDE ANBEFALES AT FLYTTE EN UGE FØR BRYLLUPPET!!!! Vi havde fuldstændig gak i låget da vi besluttede at det kunne vi sagtens... Har brugt 3 HELE dage og igår indtil kl. 2 om natten på at flytte og gøre rent... Og har ikke været på bryllupsklar i lang tid... :thumbsupsmileyanim::biggrin::blink::blink:-HAHA-:lol::lol::):(

Håber jeg får tid til at skrive igen, men lige nu er jeg meget meget stresset... Brylluppet skal planlægges...

:thumbsupsmileyanim: Anette

0

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :biggrin::blink: :blink: -HAHA-:lol:

Ja undskyld mig, men det er da også et skurp skørt og vanvittigt projekt I har gang i der.... men mon ikke I bliver gift og får en dejlig dag, selvom hjemmet er pakket sammen i flyttekasser?? -HAHA- Har godt gået rundt og tænkt på jer i disse flytte-dage

:lol::):(:biggrin::)GP:toot:

0

Til din glade orientering og fortrøstning... det bliver bedre og bedre :thumbsupsmileyanim:

Sådan så det ud i går aftes kl. 19.30

post-20924-1182235972.jpg

Og sådan er udsigten pr. tirsdag kl. 0:30 - se lige en kæmpe forskel i antallet af skyer og størrelsen på solen og nedbørsmængden :thumbsupsmileyanim: (Bare bliv ved sådan)

post-20924-1182235980.jpg

0

Annonce ♥

OVERTRO OM VEJRET...

Gommens dag (torsdag)

To dage før brylluppet er det brudgommens dag. Som vejret er den dag, således er hans sind.

Brudens dag (fredag)

Dagen før brylluppet er det brudens dag, og vejret på denne dag afslører hendes sande personlighed.

Brudeparrets dag (lørdag)

Selve bryllupsdagen er brudeparrets dag, og vejret her fortæller, hvordan deres ægteskab bliver:

Solskin betyder et kærligt og langt samliv.

Regn eller sne betyder materiel velstand. Man siger, at det regner med guld i brudens skød.

Storm betyder et stormfuldt ægteskab.

Gråvejr varsler et ulykkeligt ægteskab, specielt hvis det er gråvejr uden regn.

DØM SELV HVORDAN DET PT. KOMMER TIL AT ARTE SIG FOR OS SØNDERJYSKE SANKT HANS BRUDE!! :thumbsupsmileyanim:

post-20924-1182330915.jpg

0

Hej søde Anette

Stort tillykke til dig og Carsten på lørdag - Håber I varmer kirken godt op til fest til vi "er på" kl. 12 :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre om jeres store dag og jeres bryllupsrejse.

Håber solen skinner over jeres bryllupsfest - så er der en chance for at den også skinner over vores :)

:) :) :huh:

0

:iloveyou: Kære Anette og Carsten :bearhug:

STORT TILLYKKE MED DAGEN!!!!!!

Håber at I trods alt har nået det hele, og at du har ro på til at nyde dagen!!!!

Her er solen netop tittet frem af disen så mon ikke I får en vidunderlig dag.....

Glæder mig meget til billeder og beretning når I kommer hjem igen!!
:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::blush::blush: :carrot: :blush::hug:()():blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif ()():blush:

0

Annonce ♥