sommerpigen

Er jeg helt galt på den?

3 posts in this topic

Sidder lige her og gennemgår mit brudeudstyr som jeg har købt gennem de sidste måneder. Det består af corsage, selvsiddende strømper samt semi lukkede sko. Men har lige været inde og læse at mange af de andre der også skal giftes i August totalt fravælger både corsage + strømper! Jeg ved godt man ikke kan spå om vejret så det vides ikke om der bliver 30 grader den dag, men er det utopi at tro jeg kan have dette på + en stor brudekjole? Hvad siger i gifte kvinder der har holdt bryllup i august? Vil jo gerne vide om jeg skal skifte det hele ud med åbne sandaler & stropløs bh istedet...

:)

0

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg skal også giftes i august (d. 25.), og jeg skal have stropløs bh og selvsiddende strømper på. Tror ikke for mit vedkommende at det er for meget. 1. fordi jeg (næsten) altid fryser. 2. fordi det nok alligevel er småbegyndt at være efterårsvejr på det tidspunkt.

Knus Mette

0

Vi blev gift d. 19 august 2006.

Jeg havde corsage på, men kunne jeg gøre det om, havde jeg valgt en stropløs bh.

Heldigvis var min kjole meget tynd og luftig, så det var ikke ulideligt. Strømper havde jeg fravalgt, da vi skulle gå meget på vores dag :-)

Hilsen

Miss U - Helle

0