Becca86

Sikke en dag-

8 indlæg i dette emne

Ja så oprendt dagen for vores polterarbent i lørdags og sikke en dag!

Vi viste på forhånd godt at det var den weekend fordi at der var en rar af en X-ven der lige sys han skulle blande sig!

Men dagen oprendt og vi havde ingen ide om hvornår og hvordan alle vores venner og famile ville ankomme og overraske os!

Min veninde fra slagelse og hendes kæreste var og besøge os og pludselig da klokken var ca. 12.00 blev vores hus for ALVOR stormet! Pludselig stod der ca 20mennesker i min lille stue og jeg var noget befibbet trods at jeg viste det ville ske!

Vi blev hevet ud af døren og 1,2,3 var vi skilt ad vi nåede kun lige og sige farvel!!!

Jeg blev kørt til hørsholm på en tank station, hvor jeg på vej af motor vejen blev spist af med at vi bare lige skulle ind og hente noget og drikke da vi skulle køre langt!

Vi køre ind på tanken, her ser jeg godt at der holder en motorcykel men bider ikke ydeligere mærke i det, da jeg ikke lige umidlbart kan se nogen jeg kender der kan køre motorcykel! Da vi stopper bilen og stiger ud kommer der en mand hen til mig, han er iført ski tøj og en elefant hue! Han nærmer mig med haste skridt mens han tager huen af - pludselig ser jeg til min store overraskelse at det er min bedste venindes far og her slår det mig at nårh jo han har sku da lige fået kortet!

Jeg bliver iført skitøj og op på hesten med mig! og af sted!!! Weeee det var fedt!!!

Vi køre ind til min venindes forældres bolig i københavn og her bliver vi modtaget af hendes mor med kold hvidvin og super hygge!!!

Her holder tøserne dildo party for mig og hygger for alvor om mig! Vi får afsindig god mad og råhygger bare!

Da klokken er ca. 17.45 bliver jeg orienteret om at vi skal køre om en havl time. igen ca. 18.05 bliver jeg mindet om at vi køre om små ti minutter og hu hej vilde dyr er vi på vej ud af døren!

Her bliver jeg kørt ca. 5-7 min væk og her mødes vi med drengene! DEJLIGT ENDELIG OG SE MIN KOMMENDE IGEN!!!

Vi bliver tager i hver vores hånd og bliver med hænder for øjnene ført hen til en bygning!

VI SKU PÅ DANSE SKOLE!!! Rigtig sjovt og ud over de 3 kvarter vi fik den aften har vi af vores venner fået 30min intenst uden dem!!!

Efter danse skolen var der frit slag og mange tog hjem men vi endte 8 hjemme ved os ink os selv!

Det var en rigtig god dag med en masse gode oplevelser! Men for mit vedkomne kunne der godt have været lidt mere aktion!

Ja det var så min polterarbent!

Knus Rebecca som fande** ikke sys der er længe til mere!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

SÅ fik jeg læst om din polterabend - lyder jo bare til at have være en rigtig dejlig dag (men kan godt følge dig - måtte godt ha' været li' en smule mere action..... :thumbsupsmileyanim: ) Hehe - sjovt nok at læse, hvordan du alligevel blev befippet da huset blev "stormet", til trods for at du jo var forberedt på dagen.... :cheerleader3:

Knus,

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

SÅ fik jeg læst om din polterabend - lyder jo bare til at have være en rigtig dejlig dag (men kan godt følge dig - måtte godt ha' været li' en smule mere action..... :thumbsupsmileyanim: ) Hehe - sjovt nok at læse, hvordan du alligevel blev befippet da huset blev "stormet", til trods for at du jo var forberedt på dagen.... :cheerleader3:

Knus,

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yyyyyaaaaaaaaaaa... det lyder total HYL!!! Dejligt at høre du havde en dejlig polter.

Ja jeg skal da gerne indrømme at JEG FRYGTER DET MEGET!!!! så er det da sagt.

Men jeg tror nu ikke de kan finde på at gøre noget jeg ikke vil bryde mig om - og det skal de fa***** heller ikke prøve på..... GP:thumbsupsmileyanim::bearhug:

Har du ikke billeder?

:balloons:

Redigeret af wisbech
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

GP hvor sjovt du blir helt befibbet over huset blir stormet trods du ved det....men kunne sagtens sætte mig ind i det !

Dildo-party...det lyder mægtigt sjovt :carrot: ...blev der handlet....!!!???? Og hvad med billederne???? :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at høre du havde en god dag, selvom du gerne ville have lidt mere action. Ugh jeg frygter allerede for min...!!

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt ærgeligt der var en der lige mente han skulle fortælle hvornår det skulle være. Men fedt at de alligevel kunne få dig ud af den og overraske dig.

Jeg "frygter" for min dag. Men glæder mig da også. Men ved heldigvis, at mine veninder ikk er "onde" dvs ikk noget med at stå klædt ud på torvet og synge sig til drikke penge og den slags. Er noget spændt på hva de finder på for mig.

Jeg ved dog, at der bliver ikk noget dildoparty. Jeg kører selv som sælger og har været til maaange polterabends. Min erfaring er at det giver rigtig gode grin. Men det vil nok være lidt tamt at holde det for mig når jeg selv er sælger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3:Hey skatte pigen!!!

Håber dagen var ok!!!

Det var SÅÅÅ fedt og se dig blive helt rundt på gulvet... det var en meget fed dag... 1. jeg skulle møde 2 mennesker i hellerup jeg ikke kendte... 2 . vi skulle op til det nord sjællandske 3. vi skulle vente på alle kom 4. vi stormede huset.. og 5. du blev glad for og se mig... :boohoo:

Har en masse billeder.. ;-)

Som du altid kan få en dag.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Og JA.. der blev handlet... en masse :thanks:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif JED http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

post-10795-1174844345.jpg

Redigeret af misspuzzycatz
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer