normann

Hjælp til konfirmation

9 indlæg i dette emne

Hej piger.

Er ved at lave indbydelser til min datters konfirmation, men kan ikke rigtig hitte ud af teksten.

Skriver man start i kirke eller start til middag ? Håber der er nogle, som kan bidrage med gode ideer.

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er du ikke lidt sent ude med de invitationer. Jeg kunne da forestille mig at der er mange som må vælge. Vi har årets første konfirmation allerede nu på lørdag og den næste om 14 dage og herefter er hele april og første halvdel af maj er spækket med konfirmationer. (som der gudskelov også er andre end mig der tager så der også bliver plads til nogle bryllupsfester m.v.).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jo lidt sen er jeg nok, men da vi skal holde festen herhjemme og alle gæster er blevet varslet mundtligt går det.

Vi skal heller ikke bruge musik eller andet udefra. Maden laver vi selv. Vi arbejder faktisk også bedst under pres.

Har næsten lige holdt bryllup (7. okt. 06) hvor i faktisk spillede. Det holdt vi også hjemme. Et helt fantastisk arrangement fra jeres side. Det var Peter der spillede, ja helt til kl 06 om morgene. Kan kun anbefale jer.

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jo lidt sen er jeg nok, men da vi skal holde festen herhjemme og alle gæster er blevet varslet mundtligt går det.

Vi skal heller ikke bruge musik eller andet udefra. Maden laver vi selv. Vi arbejder faktisk også bedst under pres.

Har næsten lige holdt bryllup (7. okt. 06) hvor i faktisk spillede. Det holdt vi også hjemme. Et helt fantastisk arrangement fra jeres side. Det var Peter der spillede, ja helt til kl 06 om morgene. Kan kun anbefale jer.

Hilsen Charlotte

Nu er jeg med. Det er jo "kræmmerfamilien" ! Ja der var rigtig meget kul på. Jeg var jo faktisk selv derude et par timer, som du måske husker - eller også gør du ikke :balloons: Den fest er jo et klasseeksempel på det jeg lige har skrevet i en anden tråd: At penge og prestige ikke i sig selv gør en god fest. På et feststed havde I ikke fået lov at feste sålænge. Rekorden har I derimod ikke. Søren spillede havebryllupsfest i sommers til kl. 8 om morgenen.

Jeg er så også lige blevet opmærksom på at det faktisk først er 17. maj at naboens datter skal konfirmeres og ikke i morgen. Mente heller ikke de startede konfirmationerne så tidligt. Der er tale om en aftale som er lavet over hækken uden tilbud m.v. så den er kun sat i kalenderen og der var overbossen kommet til at skrive forkert. Det er så ikke noget problem da der kun er 3 konfirmationer inde den 17/5, og vi har folkene til rådighed.

I siger da iøvrigt bare til så er vi klar igen. :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Ja nemlig "kræmmerfamilien" . Kan da godt huske, at der kom en, men at det var dig fangede jeg ikke. Vi havde vist også alle fået hvad vi skulle have på det tidspunkt.

Vi har faktisk talt om, at holde en fest magen tid på vores 1 års bryllupsdag. Bliver selvfølgelig ikke helt samme dag, da det skal være en lørdag. Hvis det kommer op og stå skal vi nok sige til for så skal i helt sikkert spille.

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer