Sign in to follow this  
Followers 0
Guest hkmc

JA ok, så da.... HER ER DEN! - MIN kjole -

13 posts in this topic

Hej

Efter prøvning hos 4 steder har jeg i dag fundet KJOLEN og jeg er bare SÅ glad. Helt ind i midten af maven! Så ja - mavefornemmeslen er helt på plads.

Den er, mod mine forventninger inden jeg startede, med corsage i dejlig brokadestof med guld og kæmpe tyl underdel. Den er bare skøn.

Ihh hvor er jeg glad. Og den var oven i købet billig, 5999,- Ja ok billig og billig men når de andre jeg kunne lide kostede 12.000,- er det jo vildt billigt!

Håber alle får den oplevelse med KJOLEN i deres livsoplevelse...

Hanne

PS - er ikke lige helt klar til at vise den frem på billede, ved ikke hvorfor...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja ok så da. I skal da se den.

Nej, det er godt nok ikke mig på billedet og der er lidt der er anderledes ved min model. Der er ikke stropper på min, og de små blomster på kanten i toppen er der heller ikke. Guldbåndet er fint på corsaget, men måske tager vi det vær der løber ned på kjolen, eller måske bliver det...

Billedet af mig i kjolen er simpelthen ikke godt nok, så det må i vente med. Forfængelig er man vel... ha ha ha ha Men jeg kan da sige om mig selv at jeg er 180 høj, vejer 80 kg lige nu, men smider nok 5 af dem - mit bedste træk er taljen, der kommer flot frem i corsaget.

Kjolens underdel er i tyl tyl tyl - og corsaget er i guldbrokade stof, meget flot sammen. Sløret bliver i "nougat" så det passer til toppen i farven og det gør mig ikke helt så bleg som det hvide slør.

Nok for nu, hej hej.

Ja ja der er ikke et billede men jeg kunne ikke lige finde ud af det, man er vel ny her.... Men der ER et billede, se under jeres indlæg...

Edited by hkmc
0

Annonce ♥

Lyder spændende...

Glæder mig til du er klar til at vise den frem :thumbsupsmileyanim:

0

Elsker billeder af brudekjoler... Så glæder mig til at se din! :thumbsupsmileyanim:

0

Vi vil se den på :thumbsupsmileyanim:

Vi vil se den på :cheerleader3:

Vi vil se den på :cheerleader3:

0

Annonce ♥

BILLEDER :carrot:

Edited by Melanie25
0

Er du ved at være klar til at vise den frem?....vi hungrer efter billeder... :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

0

Hej

Efter prøvning hos 4 steder har jeg i dag fundet KJOLEN og jeg er bare SÅ glad. Helt ind i midten af maven! Så ja - mavefornemmeslen er helt på plads.

Den er, mod mine forventninger inden jeg startede, med corsage i dejlig brokadestof med guld og kæmpe tyl underdel. Den er bare skøn.

Ihh hvor er jeg glad. Og den var oven i købet billig, 5999,- Ja ok billig og billig men når de andre jeg kunne lide kostede 12.000,- er det jo vildt billigt!

Håber alle får den oplevelse med KJOLEN i deres livsoplevelse...

Hanne

PS - er ikke lige helt klar til at vise den frem på billede, ved ikke hvorfor...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja ok så da. I skal da se den.

Nej, det er godt nok ikke mig på billedet og der er lidt der er anderledes ved min model. Der er ikke stropper på min, og de små blomster på kanten i toppen er der heller ikke. Guldbåndet er fint på corsaget, men måske tager vi det vær der løber ned på kjolen, eller måske bliver det...

Billedet af mig i kjolen er simpelthen ikke godt nok, så det må i vente med. Forfængelig er man vel... ha ha ha ha Men jeg kan da sige om mig selv at jeg er 180 høj, vejer 80 kg lige nu, men smider nok 5 af dem - mit bedste træk er taljen, der kommer flot frem i corsaget.

Kjolens underdel er i tyl tyl tyl - og corsaget er i guldbrokade stof, meget flot sammen. Sløret bliver i "nougat" så det passer til toppen i farven og det gør mig ikke helt så bleg som det hvide slør.

Nok for nu, hej hej.

ja ok troede billedet kom med - prøver igen

post-20874-1174638986.jpg

0

JAAAAAAAAAAAAAH!

Hvor er den bare fantastisk :boohoo::cheerleader3::thanks:

0

Annonce ♥

Meget smuk kjole. Jeg ÆÆÆLSKER tyl (min kjole er fyldt med tyl og organza) :cheerleader3:

Glæder mig til at se dig i den. Synes faktisk kjolerne tit bliver flottere af at komme af modellen og på en kommende brud :boohoo:

0

HOLD DA FAST HVOR ER DEN SMUK... :boohoo:

Håber vi på et tidspunkt må se den på dig??? :cheerleader3:

Kram

Melanie

0

Woooow hvor er den bare flot :thanks::boohoo:

Mvh Pernille. :cheerleader3:

0

Skulle hilse fra min 4-årige prinsesse og sige at "den kjole er da virkelig smuk.. suk!"

0

Annonce ♥

Nej, hvor er den bare superflot - og anderledes ! Og tillykke med den fede pris -det er godt at spare hvor man kan ;-)

Kh Louise

0