Sign in to follow this  
Followers 0
Guest seadancer

Vielsesringe fra all4love?

20 posts in this topic

Hejsa :cheerleader3:

Vi er sådan i tvivl om hvad vi skal gøre, vi er blevet forelsket i et sæt ringe derinde som vi kan få lavet som vi gerne vil til en overskuelig pris :cheerleader3:

Men så banker min fornuft mig i hovedet for jeg kender intet til kvaliteten, er der nogen herinde som har købt ringe der som har modtaget dem?

Ville være mere tryg hvis man kunne få et prøvesæt, men så må jeg forhører mig her......lever de op til billederne? Hvad med tykkelsen på ringene?

Seadancer (Der håber at dette indlæg er ok at skrive) :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

hej vi har godt ikke købt vores der men http://www.chanti.dk/ og vi var glade for kundeservicen der.

og det lever op til deres billeder.. det er så også en anden pris. da vi har kun givet 3550 for 2 ringe, tekst og forsenelse og prøveboks.

men vi var glade for det. hvis det ikke lige skulle være hos all4love i skal købe dem..

Edited by christensen!larsen
0

Jeg skal svare dig 100% imorgen eller torsdag når vi har modtaget vores!!! Men deser kundeservice er HELT I TOP!!!

Der har vi absolut ingen klager!!! Om ringene lever op til vores forventninger skal jeg fortælle dig så snart jeg har modtaget dem!!! De er nemlig sendt fra sverige i dag! Hvis det er for at prøve størrelsen af så har vi været ude i forretningerne og få vejledning i tykkelser og størrelser... og jeg forventer da at vores passer!!!

Håber det så langt er godt nok svar!!!

Knus Rebecca ( som glæder sig vildt til at se sine ringe )

GP:thumbsupsmileyanim:

0

Så har vi modtaget vores ringe!!!

DE er over ALFORVENTNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De er bare alt for smukke og jeg er helt solgt!!!

Smider et billede senere!!! Men nu kan jeg endnu mere varmt anbefale www.all4love.dk

Knus Rebecca

1

Annonce ♥

Smider et billede senere!!! Men nu kan jeg endnu mere varmt anbefale www.all4love.dk

Knus Rebecca

Ejjjj det lyder godt....ja billeder billeder!!!

Hvordan er tykkelsen på dem? er de kraftige nok?:thumbsupsmileyanim:

Seadancer

0

Det lyder SUPER :thumbsupsmileyanim: Vi har også bestilt vore der. Vi har dog endnu ikke fået dem, men fik sendt ringmål.

Så skulle vi ikke ind og "prøve" ved en gulsmed.

Det eneste det koster er 38,00 i forsendelse.

Jeg er enig i, at der er en super kunde service, så nu glæder vi os bare til at se ringene.

VH Heto

0

Hejsa,

Det ser da superflot ud med deres hjemmeside - og du får jo alle relevante oplysninger (str. og vægt ) og kan derfor sammenligne - i hvert fald de mere traditionelle ringe med andre hjemmesider. Nogle af ringene ser meget tynde ud og I skal tænke på, hvis I vælger sådan en, hvordan den omslutter fingeren. Man bliver faktisk overrasket. Vi prøvede flere forskellige steder inden vi besluttede os. Måske I kunne gå ud og prøve ved guldsmede og finde nogle der ligger tæt op af det I har forelsket jer i, så får I måske lidt mere en fornemmelse.

Vi har selv købt ved vores lokale guldsmed og valgt deres eget design. Men ellers var jeg ret pjattet med Bræmers hjemmeside, hvor man kan designe sin egen vielsesring i alle detaljer og få en pris med det samme. Og dem kan man da se ude i forretningerne.

Held og lykke med det !

Kh Louise

0

Knus Rebecca

Seadancer

Ja billeder bliver der desværre ingen af i dag!!! Kan ikke lige få kameraet til at virke som jeg vil... Men prøver imorgen!!! Men igen!!!! De er bare afsindigt smukke og passer lige som de skal!!! Kunne ikke have valg et bedre valg!!! De er SMUKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tykkelsen er helt i top og de er rigeligt kraftige!!! Manden er helt sikker på at han IKKE kan ødelægge den trods sit job!!! Så vi er fuldt ud tilfredse!!!

Knus Rebecca

0

Annonce ♥

Knus Rebecca

Seadancer

Ja billeder bliver der desværre ingen af i dag!!! Kan ikke lige få kameraet til at virke som jeg vil... Men prøver imorgen!!! Men igen!!!! De er bare afsindigt smukke og passer lige som de skal!!! Kunne ikke have valg et bedre valg!!! De er SMUKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tykkelsen er helt i top og de er rigeligt kraftige!!! Manden er helt sikker på at han IKKE kan ødelægge den trods sit job!!! Så vi er fuldt ud tilfredse!!!

Knus Rebecca

Hej Rebecca,

Dejligt at høre, at I bare har fået de helt rigtige ringe - det er fedt, når tingene gradvist falder på plads !

Kh Louise

0

Hejsa :toot:

Vil lige trække den her op igen. NU har vi nemlig købt vores ringe fra all4love.dk og har modtaget dem idag :cheerleader3:

De er utrolig smukke og virkelig over al forventning, servicen er også helt utrolig....meget hjælpsom osv.

De bedste anbefalinger til All4love.dk fra os :toot:

Seadancer der slet ikke kan vente med at få den fine ring på :toot: (Smider lige billeder ind senere, lyset glimter i diamanterne nu)

0

Annonce ♥

Min mand og jeg var på all4love, fandt ringene, bestilt og skulle til at betale.. så går den på netbank.. VI HAR SÅ INGEN netbank :denmarkflag:

hmm.. Så vil jeg ringe, har ringede 3 gange på forskellige dage inden for de tider der står.. og har ingen snakket med??

Hvad gøre vi?

Hej!

Send et mail til info@all4love.dk med dit telefonummer så ringer jeg til dej!

/all4love.dk

0

Vi har også købt vores vielsesringe ved all4love, og de llever op til forventningen.

Vores er i titanium og rødguld og en o,o6 karet sten i min.

Det eneste der er skuffende er at vi syntes næsten ikke at man kan se graveringen.

Jeg har skrevet til dem, men har ikke fået noget svar. Mon det er fordi det er svært at gravere i titanium??

VH Heto

0

Annonce ♥

Uhmmm billederne....ja, jeg har forsøgt uden held. De glimter for meget så vi kan ikke rigtig få noget billed af dem som er værd at ligge ind desværre :boohoo:

Men prøver lige en sidste gang imorgen, om vi ikke kan få et bare nogenlunde billed :denmarkflag:

Seadancer

0

Har I også problemer med at komme ind på deres hjemmeside?

Der kommer en fejlmelding, når jeg forsøger...

Ja, jeg har haft samme problem, og jeg har skrevet en mail til dem for nogle uger siden, men har intet respons fået. Jeg ved ikke, om de er gået konkurs eller andet?

0

Annonce ♥