wisbech

Se hvad jeg har lavet.....

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jaaaaaa..... så fik man da lige kreeret en gæstebog :carrot:

Den er helt magen til invitationerne - det skal jo være gennemført hihi....

Hej sødeste Kirstine! :thumbsupsmileyanim:

DEN ER SMUK! GP:bearhug::balloons::bearhug::biggrin:

Du er jo fantastisk! Nøøøøjjjj - sikke en tålmodighed med at få det til at gøre, som du vil. Godt gået, søde! :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaa..... så fik man da lige kreeret en gæstebog :carrot:

Den er helt magen til invitationerne - det skal jo være gennemført hihi....

Hej sødeste Kirstine! :thumbsupsmileyanim:

DEN ER SMUK! :bearhug::balloons::bearhug::biggrin::td:

Du er jo fantastisk! Nøøøøjjjj - sikke en tålmodighed med at få det til at gøre, som du vil. Godt gået, søde! :blink:

Takker mange gange søde.....

Ja, det har da taget sin tid at få det til at makke ret!!!!

Men hvad gør man ikke for at det skal blive perfekt? GP

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uha uha.........hvor har du dog fundet den hvide gæstebog fra, som du har brugt som base??

Hej hej...

Det er en helt alm kinabog til 10 kr!!! Jeg har selv siddet og klippet og klistret - og vupti... så var den hvid!

Held og lykke. :(

Vores gæstebog kommer til af være dækket helt på nær kanten. Hvordan har du gjort kanten hvid?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Jeg gider ikke at have en gæstebog, som man normalt forstår med en gæstebog. Jeg synes nemlig det er en skam at have en bog med f.eks. 50 sider og der så kun bliver skrevet i de 15, så jeg laver min helt egen. Jeg ligger kort ved tallerknerne, lyserøde til pigerne og lyseblå til drengene, og dem samler jeg så ind og sætter i en mappe. På den måde kommer der lidt spil over "bogen" og ingen sider står uskrevne tilbage.

Men den er flot, den du har fået lavet. Fedt at det passer sammen med det andet. God rød tråd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Jeg gider ikke at have en gæstebog, som man normalt forstår med en gæstebog. Jeg synes nemlig det er en skam at have en bog med f.eks. 50 sider og der så kun bliver skrevet i de 15, så jeg laver min helt egen. Jeg ligger kort ved tallerknerne, lyserøde til pigerne og lyseblå til drengene, og dem samler jeg så ind og sætter i en mappe. På den måde kommer der lidt spil over "bogen" og ingen sider står uskrevne tilbage.

Men den er flot, den du har fået lavet. Fedt at det passer sammen med det andet. God rød tråd.

Hvor er det dog en nogle gode idéer!!! Både denne her... Men også med designet fra invitationerne!!! Dem snupper jeg TAK!!! :(

Redigeret af snart Larsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha uha.........hvor har du dog fundet den hvide gæstebog fra, som du har brugt som base??

Hej hej...

Det er en helt alm kinabog til 10 kr!!! Jeg har selv siddet og klippet og klistret - og vupti... så var den hvid!

Held og lykke. :thumbsupsmileyanim:

Vores gæstebog kommer til af være dækket helt på nær kanten. Hvordan har du gjort kanten hvid?

Simpelthen ved at bukke papiret rundt om kanten. Det kræver meget tid at få det til at passe sammen, men resultatet er det værd synes jeg... Bare det man selv har kreeret den er jo et KÆMPE plus!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer