lille pus

online takkekort

18 posts in this topic

Vi har godt nok også lavet printede versioner af vores indydelser og announcement kort (vi har to forskellige slags fordi vi holder kun en lille fest men vil alligevel gerne fortælle en del mennesker om bryllupet). Men i går, mens jeg skrev adresser til de skriftlige indbydelser, fik jeg idéen om, at vi kunne sætte en lidt forandret version på nettet. Og det var så det jeg har leget med i dag. Kom venligst frem med din mening - hvis der ikke er nogen der synes at det er en super latterlig idé, så sender jeg en mail rundt til alle mine bekendte i aften.

Here you go!

PS: Jeg har kun testet det med Modzilla Firefox og Safari og vil meget gerne høre hvordan det ser ud i andre browsere.

Edited by lille pus
0

Annonce ♥

hejsa...

Synes det er en super sød ide.... jeg bliver lige nødt til at spørge - hvilket sprog står det på i midten???? luxembourgsk????

I øvrigt ser det ikke tosset ud i IEbrowser.

Iben

0

Annonce ♥

Mange tak for jeres feedback. Sproget i midten er mit modersmål som er en tysk dialekt. Jeg er glad for at høre at det virker i IE!

Meningen ved det er måske lidt underligt for danskere, men i Schweiz plejer man at sende "bryllupsannoncer" til en masse folk man kender, så at de kan komme til globryllup hvis de gerne vil. Der er hos os ikke muligt fordi vi skal giftes i Danmark (derfor står der hellere ikke hvor der sker hende - de kan jo alligevel ikke komme forbi). Men folk ville være ked af det hvis de først meget senere eller tilfældigvis ville finde ud af, at man er gift. I versionen som i kan se på nettet mangler så også det sidste billede med vores adresse. Nåede jeg at forklare det på en fornuftig måde?

0

Annonce ♥

Jeg har det nye internet explorer, som sendte fejlrapport, så kunne ikke læse det :boohoo:

Tak for din besked! Jeg har lige installeret IE7 på min gamle bærebar og der fungerer det uden problemer. Kunne du ikke fortælle mig hvad der står i fejlrapporten?

0

Annonce ♥

Jeg har det nye internet explorer, som sendte fejlrapport, så kunne ikke læse det :cheerleader3:

Har du gjort noget ved det? Nu virker det nemlig!

Nej. Har egentligt ikke gjort noget ved det men er glad for at høre at det virker nu hos dig.

Mange tak alle samme for kommentarene :boohoo: ... jeg har send emailen af sted og fik allerede nogle gratulationer fra mine bekendte.

0

To måneder efter bryllupet er det nu virkelig på tide at vi sender takkekortene ud. Det gjorde vi tidligere denne uge. Nu vil vi også sende en lille takke-mail til alle dem som har sendt os SMS eller mail. Det ville være dejligt hvis nogle af jer som bruger andre browsere kunne give mig et lille feedback igen. Tak!

<clickie>

Edited by lille pus
0

To måneder efter bryllupet er det nu virkelig på tide at vi sender takkekortene ud. Det gjorde vi tidligere denne uge. Nu vil vi også sende en lille takke-mail til alle dem som har sendt os SMS eller mail. Det ville være dejligt hvis nogle af jer som bruger andre browsere kunne give mig et lille feedback igen. Tak!

<clickie>

Hej Stephanie

Skoenne billeder og dejligt med tekst paa tre sprog!

0

Annonce ♥