tyson

Spray Tan

16 indlæg i dette emne

Hej Tøser

Er der nogen, der har prøvet, det der spray tan??

Bliver man vildt brun og er det jævnt???

Er selv matas dulle som min søn på 2 år siger, så jeg er storforbruger af selvbruner...

Ville gerne prøve det andet hvis det virker!!!

Har lige smidt 200 ,- ud af vinduet på solarium, jeg kan bare ike blive brun... :cheerleader3::boohoo::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser

Er der nogen, der har prøvet, det der spray tan??

Bliver man vildt brun og er det jævnt???

Er selv matas dulle som min søn på 2 år siger, så jeg er storforbruger af selvbruner...

Ville gerne prøve det andet hvis det virker!!!

Har lige smidt 200 ,- ud af vinduet på solarium, jeg kan bare ike blive brun... :cheerleader3::boohoo::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Lotte

Jeg blev spray-tanned for ca. 3 år siden.....det var rigtig flot jævnt og farven var kanon. Jeg kan heller ikke blive brun i solarium osv. Men da jeg tog et bad næste morgen kunne jeg se alt farven forsvinde i afløbet...Øv øv. Og det var ikke billigt på det tidspunkt vil jeg lige påpege.

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg har prøvet det et par gange og det er godt!!! Det giver en flot farve, Men men men pas på, for det kan gå galt!! :thanks:

Jeg fik MEGET gule finger en gang og det går alså ikke bare sådan af.

(stod og sku til min storebrors bryllup og måtte gemme mine hænder det meste af dagen...øv) :boohoo:

Så det skal være en prof du går til.

Men går det som det skal bliver man for lækker. :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Schannon

:smilie_oster02:

Redigeret af schannon
0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har også et meget stort problem med at blive brun, så jeg havde også overvejet det med spray-sol. Jeg har så prøvet det for at være sikker på at det bliver rigtig flot..

Jeg vil sige en træls ting ved det, eller ihvertfal den spray-sol jeg var i.. det "crem" (eller hvad man nu kalder det) der bliver sprøjtet på en tørre ifattelig hurtigt, så man skal være hurtig til at smørre det ud nå man kommer ud af kabinen.. Jeg nåede ikke at få det tørret ordentligt ud på mine ben og mine underarme... Det lignede jeg havde leverpoletter, og jeg var ret ked af det, men da jeg kom hjem allierede jeg mig med en alm. spray-crem fra matas, og så rettede jeg op på "skaderne" ved at sprøjte det på og smørre det andet ud, hvilket endte med et rigtig flot resultat! Jeg overvejer meget om jeg skal gøre det til vores bryllup, og ender nok også med at gøre det, for det pynter virkelig og har en lækker farve, syntes jeg ihvertfal :thumbsupsmileyanim:

Bare man husker at skruppe sine håndflader så de ikke bliver gule..

Men ihvertfal, bare husk at hvis der kommer pletter, kan det redes med en alm. spray fra matas ;)

Men prøv det da inden, så ved du hvordan din farve bliver :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger, jeg har samme problem...tåler ikke solen og har derfor prøvet en del selvbruner produkter. Nogle bedre end andre :cheerleader3:

Et produkt jeg dog var rigtig tilfreds med, var hos en kosmetolog. De sprayede min krop med en rigtig airbrush og der fik jeg en meget jævn og flot farve som holdt i 5-6 dage, så det kan jeg varmt anbefale. Men som en anden skrev, pas på hænderne ;)

Hilsen Gitte

0

Del dette indlæg

Forresten ang solarie, jeg er også meget lys og har MEGET svært ved at blive brun (får den berømte kogt-krabbe-farve). Havde været i sol mange gange uden at få farve og var ved at opgive, indtil en veninde fortalte at hun altid havde haft samme problem. Indtil hun begyndte at vende sig om - altså have fødderne ved ansigtssolen og hovedet i fodenden! Ja, det lyder underligt, men det virker!!!! Efter 1000 ganges sol - uden farve, og kun to gange omvendt, sagde min far en dag "du er da nok begyndt at gå i sol hva"....Hmmmmmmmmmmm!!!!!!

Husk også at døren til solariet er låst - der er ingen der ser det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kan klart anbefale "tan-in-a-can" fra Matas. Koster ca. 200 kt for 200 ml, mener jeg. Ryst den og spray den så på din krop, og vupti 10 min senere kan du tage tøj på.

Den lugter dog en smule, men ikke nær så meget i forholdt til andre selvbruner produkter. Jeg bruger den også i ansigtet. Jo flere spray omgange, jo brunere blver du :cheerleader3:

kh.

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg bestilte tid hos en kosmeteolog om torsdag i samme uge som brylluppet

Der stod en kvinde og spraymalede mig og det var så flot, man får en flot gylden kulør, som man har været sydpå i 14 dage.

jeg fik noget creme, som jeg skulle smøre mine hænder i, jeg fik dog skjolder på "siden af foden" og hælen og inderst i håndfalden,men det var jo selvforskyldt :cheerleader3:

Det hedder sun spa og det kan også købes på dåse, jeg ville dog vælge at lade en proffesionel gøre dette - da det jo skal være perfekt den ene dag :bunny_4: Jeg tror ca det kostede 250kr

Jeg an varmt anbefale det - jeg var brun i ca 3 uger - Mine tånegle har dog været nikotin gule i ca 6 mdr efter, men det kan dækkes med neglelak :cheerleader3:

Ring evt til din kosmeteolog - jeg syntes da også jeg har set matas reklamere med dette ?

Hilsen Heidi

0

Del dette indlæg

Forresten ang solarie, jeg er også meget lys og har MEGET svært ved at blive brun (får den berømte kogt-krabbe-farve). Havde været i sol mange gange uden at få farve og var ved at opgive, indtil en veninde fortalte at hun altid havde haft samme problem. Indtil hun begyndte at vende sig om - altså have fødderne ved ansigtssolen og hovedet i fodenden! Ja, det lyder underligt, men det virker!!!! Efter 1000 ganges sol - uden farve, og kun to gange omvendt, sagde min far en dag "du er da nok begyndt at gå i sol hva"....Hmmmmmmmmmmm!!!!!!

Husk også at døren til solariet er låst - der er ingen der ser det :bunny_4:

JUBII!! :cheerleader3:

Så er det i første omgang det jeg skal prøve, når jeg kommer dertil.. Jeg kan simpelthen ikke tage farve (kun krabbefarven :bunny_4: ), så hvis det virker bedre, så er det da klart forsøget værd!!

hvis jeg alligevel skulle være lidt småbleg til mit bryllup, så er det ingen katastrofe.. jeg mener, når nu der aldrig er nogen der har set mig brun, hvorfor så ændre det nu.. :cheerleader3:

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har prøvet at blive sprayet af en kosmetolog.

Det var vildt godt jeg skulle smørre hænder, fødder og neglebånd med specialcreme - så de ikke efterfølgende blev gule.

Så sprayede hun mig ellers fra top til tå. Man må ikke bade 8 timer efter. Når man så går i bad vaskes den overskydende farve af og man bliver lækker Costa-Del-Sol brun. Det holder ca 1 uge hvis man dagligt bruger bodylotion og ikke tager for varme bade. Det kostede ca 300 kr - og jeg vil gøre det igen til lejligheder hvor man skal være lidt lækker.

Kan varmt anbefales - til gengæld tør jeg ikke bruge kabinerne, hvor man selv skal dreje rundt. Jeg er bange for at lave en "Ross" fra "Venner".

Redigeret af susanne-scharff
0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har prøvet at blive sprayet af en kosmetolog.

Det var vildt godt jeg skulle smørre hænder, fødder og neglebånd med specialcreme - så de ikke efterfølgende blev gule.

Så sprayede hun mig ellers fra top til tå. Man må ikke bade 8 timer efter. Når man så går i bad vaskes den overskydende farve af og man bliver lækker Costa-Del-Sol brun. Det holder ca 1 uge hvis man dagligt bruger bodylotion og ikke tager for varme bade. Det kostede ca 300 kr - og jeg vil gøre det igen til lejligheder hvor man skal være lidt lækker.

Kan varmt anbefales - til gengæld tør jeg ikke bruge kabinerne, hvor man selv skal dreje rundt. Jeg er bange for at lave en "Ross" fra "Venner".

Hi Hi, jeg kommer også altid til at tænke på Roos fra Venner, når jeg læser om spray tan :)

0

Del dette indlæg

HEJ

Prøv tan-in-a-can fra Matas.. den er simpelthen fantastisk.. den fordeler sig selv så man ungår de gule fingre bagefter. Men få en veninde til at hjælpe med at spraye det på - UTROLIG nemt... koster 195kr og fås i de fleste Matas.

men prøv det inden for at se hvordan farven bliver på din hud- der kan jo være forskel

-Heidi :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan klart anbefale "tan-in-a-can" fra Matas. Koster ca. 200 kt for 200 ml, mener jeg. Ryst den og spray den så på din krop, og vupti 10 min senere kan du tage tøj på.

Den lugter dog en smule, men ikke nær så meget i forholdt til andre selvbruner produkter. Jeg bruger den også i ansigtet. Jo flere spray omgange, jo brunere blver du :)

kh.

Tina

Yes den er jeg også på. Den er fantastisk. Alle pengene værd!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer