tudetøsen

Tudetøsens bryllup på Kokkedal Slot 29-09-2007

1,593 posts in this topic

Ja 2 dage tilbage, men lige nu ville jeg gerne der var meget mere!!!!

Jeg har mega ondt i halsen, og det trykker for mine øre. Mine øjne løber i vand og har det som om verdens ondeste forkølelse er på vej....

Har lavet 100 liter te og fundet skisokkerne og halstørklæderne frem, i håb om det vil hjælpe!!!!!

Ikke lige det sjoveste lige nu, 2 dage før dagen at skulle til at være syg :respekt:

UHA det lyder ikke godt!!!!!!! Har selv lige været nede og ligge med de samme symptomer, men er på vej op igen - godt hjulpet på vej af næsespray, rød solhat, pebermyntedråber, varm mælk med honning, spandevis af varm the og søvn.

De største helbredende tanker fra mig!

Mvh

Rikke

Rødsol hat????? er det ikke en svamp???? Skal vist lige en tur forbi apokeket i dag og se om de ikke har et mirakel middel.

Tak for de gode Tanker :cheerleader3:

Rød solhat er et kosttilskud (i flydende form) - det forbedrer/styker dit immunforsvar.

Ellers er det med at få fat på din læge - og bedende spørge om han ikke kan hive vidundermidlet frem af skuffen.............

0

Annonce ♥

Ja 2 dage tilbage, men lige nu ville jeg gerne der var meget mere!!!!

Jeg har mega ondt i halsen, og det trykker for mine øre. Mine øjne løber i vand og har det som om verdens ondeste forkølelse er på vej....

Har lavet 100 liter te og fundet skisokkerne og halstørklæderne frem, i håb om det vil hjælpe!!!!!

Ikke lige det sjoveste lige nu, 2 dage før dagen at skulle til at være syg :respekt:

UHA det lyder ikke godt!!!!!!! Har selv lige været nede og ligge med de samme symptomer, men er på vej op igen - godt hjulpet på vej af næsespray, rød solhat, pebermyntedråber, varm mælk med honning, spandevis af varm the og søvn.

De største helbredende tanker fra mig!

Mvh

Rikke

Rødsol hat????? er det ikke en svamp???? Skal vist lige en tur forbi apokeket i dag og se om de ikke har et mirakel middel.

Tak for de gode Tanker :cheerleader3:

Rød solhat er et kosttilskud (i flydende form) - det forbedrer/styker dit immunforsvar.

Ellers er det med at få fat på din læge - og bedende spørge om han ikke kan hive vidundermidlet frem af skuffen.............

jo jo har også tænkt på det med lægen men mod snot i kraniet????? hummmmm den kommer til at stå på varmet kronisk til lørdag kl 1300!!!! BASTA

0

IH, hvor er dine negle blevet fine! :cheerleader3:

Det ser altså bare SÅ flot, elegant, feminint og sexet ud med sådan nogle negle! :respekt:

Hvis ikke det var fordi, at de ikke holder evigt (vokser ud med lynets hast) og at de koster en ½ bondegård at få lavet, så ville jeg ALTID have så lækre nogle negle!!!

Hvor meget måtte du give for at få dem lavet?

0

IH, hvor er dine negle blevet fine! :cheerleader3:

Det ser altså bare SÅ flot, elegant, feminint og sexet ud med sådan nogle negle! :respekt:

Hvis ikke det var fordi, at de ikke holder evigt (vokser ud med lynets hast) og at de koster en ½ bondegård at få lavet, så ville jeg ALTID have så lækre nogle negle!!!

Hvor meget måtte du give for at få dem lavet?

Hummm det løb op i 550 kroner..... men fårk det! det er jo ikke noget jeg vil have lavet kronisk ( kun måske...og nu ikke noget med at sige det til Jakob!!!)

Jeg føler mig bare så meget mere feminin med de negle, og det er da vigtigt på sådan en dag!

0

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at se de negle Karin. Og er det ikke vidunderligt at have hentet kjolen.

Det var bare så godt at få den kjole hentet, og at den nu hænger hjemme hos mine forældre. Da jeg kom hen for at skulle hente den og fik den på sad den perfekt! Jeg fik den vildeste muller i maven og vand i mine øjne, jeg kan bare ikke vente med at vise Jakob mit valg!!!!!

Hvordan gik det med dig????

0

Kære Karin

Lækre negle :thumbsupsmileyanim: Glæder mig meget til at se billeder af dig i kjolen på lørdag.... den hemmelige kjole.

Vil lige skynde mig at ønske dig (jer) tillykke med på lørdag, så jeg er sikker på jeg husker at få det gjort.

Håber I får den dejlige dag, som I drømmer om.

:loveboard:

0

Der sker da vist lige noget her i din tråd var???? Tre sider bagud fordi man lige har haft gruppemøde i 6 timer. Og vi tager til Syrien og ikke Egypten. Godt jeg kan lyse så overbevisende :thumbsupsmileyanim::loveboard::biggrin:

Jeg sender straks ti lad fuld af det der tryllestøv du ved nok:-) Så bliver du helt sikkert klar.

fine fin enegle frøken (som du rent faktisk kun er to dage endnu.....)

Stort raskheds :cheerleader3: til dig

0

Kære Karin

Lækre negle :thumbsupsmileyanim: Glæder mig meget til at se billeder af dig i kjolen på lørdag.... den hemmelige kjole.

Vil lige skynde mig at ønske dig (jer) tillykke med på lørdag, så jeg er sikker på jeg husker at få det gjort.

Håber I får den dejlige dag, som I drømmer om.

:loveboard:

Hemmelig og hemmelig????? tja den var jo på nogen timer en aften for et stykke tid siden, men eftersom jeg har et par gæster der kommer herind forbi, ja så blev den hurtig slettet igen. Men jeg kan da afslørre at den er fantastisk, intet mindre.....

0

Annonce ♥

Der sker da vist lige noget her i din tråd var???? Tre sider bagud fordi man lige har haft gruppemøde i 6 timer. Og vi tager til Syrien og ikke Egypten. Godt jeg kan lyse så overbevisende :thumbsupsmileyanim::loveboard::biggrin:

Jeg sender straks ti lad fuld af det der tryllestøv du ved nok:-) Så bliver du helt sikkert klar.

fine fin enegle frøken (som du rent faktisk kun er to dage endnu.....)

Stort raskheds :cheerleader3: til dig

gi mig gi mig masser af tryllestøv, jeg har virkelig brug for det lige nu!!!!! er helt desperat og en anelse pirlig over det!!!!!

0

Så er det sgu snart, Næsten fru Karin ;)

Nu håber jeg du har fået det lidt bedre, om ikke andet er alt sygdom forsvundet inden lørdag det er jeg sikker på og hellere nu end lørdag :loveboard: Og tro mig, hellere nu end søndag ;)

Neglene der smadder godt ud, det giver altså lige et finishing touch, synes jeg. Hvad blevd er af billeder af din kjole*???

Er der nogen i tråden eller på modellos???

:thumbsupsmileyanim:

0

Så er det sgu snart, Næsten fru Karin ;)

Nu håber jeg du har fået det lidt bedre, om ikke andet er alt sygdom forsvundet inden lørdag det er jeg sikker på og hellere nu end lørdag :loveboard: Og tro mig, hellere nu end søndag ;)

Neglene der smadder godt ud, det giver altså lige et finishing touch, synes jeg. Hvad blevd er af billeder af din kjole*???

Er der nogen i tråden eller på modellos???

:thumbsupsmileyanim:

Ja det er lige om snart Gitte, jeg glæææder mig også helt vildt, det er slet ikke til at forså at det er allerede nu!!!

Mht kjolen har jeg forsøgt at finde et modelbillede, men det er ike lykkes. Jeg kan fortælle at der er en drøm af en Benjamin Roberts, og det er fantastik. Jeg har heller ikke billeder af den fra mine prøvninger, det er kun min far og min søster der har det!!!! Men efter lørdag kan jeg love dig der kommer billeder i spandevis.

Det med halsen er vist kommet for at blive, men det er ok hvis forkølelsen vendter til næste uge!!! Jeg har lige fået en lille morfar på et par timer, men det har ikke rigtig hjulpet. Så jeg er gået igang med en kæmpe grydefuld suppe, og så under dynen igen ( skal dog lige have lavet bordplan og menuhæfterne færdige!!!! De skal nemlig afleveres på slottet i morgenformiddag....)

Men det går nok alt sammen, bare jeg bliver gift med min Jaks ja så kan alt andet være total lige meget!!!

0

Annonce ♥

Søde søde søde Karin. Hvordan går det med halsen og ørene? Skal jeg sende mere tryllestøv????? Du får lidt just in case, sig til hvis du har brug for mere?

Lidt flere krammer her fra københavnstrup:-)

0

Hej søde Karin! :loveboard:

Ka' du så skynde dig og fise ned til din lokale matas/materialist og købe Echina :thumbsupsmileyanim: ! Straks når du kommer hjem tager du 10 dråber på en ske og sluger dem lige på stedet! Så tager du 20 dråber i et glas vand 2-3 gange (dagligt). Det hjælper!

Masser af Reiki-healing i din retning, smukke! :biggrin::cheerleader3::)

PS! Fede negle!!

post-22726-1190932293.jpg

0

Annonce ♥

Kære Karin og Jakob!

Et KÆMPE TILLYKKE med imorgen!

Jeg håber at I begge to er friske på dagen og får en vidunderlig dag med alle jeres kære!

1000 kram fra

Stine

skal til jylland idag og kommer ikke til computeren imorgen, så derfor lykønskning nu...

0

Annonce ♥

Tak for de gode Tanker :shooter:

Du skal købe Bio Strath - det er urtegærekstrakt, som lynhurtigt hjælper på let sygdom, somtidig med at det genopbygger dit immunforsvar. Jeg har prøvet det for nylig, og den er god nok! Købes ved Matas eller helsekostforetninger.

Og så lige et TILLYKKE i god tid herfra... Hvis jeg nu skulle komme til at glemme dig i morgen...

Hbåer I får en helt fantastisk dag!

:thumbsupsmileyanim::loveboard::biggrin::cheerleader3::):)

0

Kære kære kære Karin.

Du får en KÆMPE lykønskning nu. For om lidt skal jeg op og træne, så får vi gæster og hvem siger du ser den hvis du først få den i morgen????

Så SØDE SØDE Karin! Jeg håber du og Jakob får den mest henrivende dag i nogle sinde kunne forestille jer. Med lykke, kærlighed og smil.

Jeg ville ØNSKRE der ikke var så langt til Thy eller at det ikke var travl studie weekend så jeg kunne komme og kigge. Jeg er sikker på du bliver nordjyllands smukkeste og mest fortryllede brud nogle siden (lige på nær den 11 august i år :shooter: )

I vil begge være i mine tanker i morgen.

Og husk nu at nyde bare lidt af dagen i dag, I når det I når og det I ikke når gør ikke morgen dagen dårligere. Du får din prins og han får sin (tude)prinsse uanset hvad.

Så TUSIND gange tillykke med brylluppet i morgen :thumbsupsmileyanim::loveboard::biggrin::cheerleader3::) :)

Kærlige kærlige tanker fra mig og også hilsen fra Yngve :-)

Edited by mmunck
0