Guest Cæcilie

Så har jeg prøvet kjoler ...

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

er helt vild med nummer 2. Den sidder fantastisk på dig, og så bliver jeg jo så dejligt positiv, når jeg ser en kjole, som ikke er som alle de andre :thumbsupsmileyanim: Den er superflot! Nummer 1 gør dig en smule bred foroven, synes jeg, og nummer tre er godt nok flot - og den sidder godt på dig, men i forhold til nummer to er den sgu lidt kedelig :cheerleader3:

Det er i hvert fald min mening...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nr 2

Den er bare for flot til dig. :thumbsupsmileyanim: Kan godt lide det lidt utraditionelle i kjolen, og samtidig fremhæver den din flotte figur rigtig godt.

Nr. 1 virker forkert på dig, på en eller anden måde - og selvom nr. 3 også er rigtig flot, synes jeg bare nr. 2 giver dig en meget bedre figur.

:cheerleader3: Michela

Redigeret af Michela
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er helt vild med nummer 2. Den sidder fantastisk på dig, og så bliver jeg jo så dejligt positiv, når jeg ser en kjole, som ikke er som alle de andre :cheerleader3: Den er superflot! Nummer 1 gør dig en smule bred foroven, synes jeg, og nummer tre er godt nok flot - og den sidder godt på dig, men i forhold til nummer to er den sgu lidt kedelig :cheerleader3:

Det er i hvert fald min mening...

Kunne ikke have skrevet det bedre selv. Og det sorte bånd er jo temmelig hot og meget "Vera Wang". Og hvis du vil gennemføre med et pift af sort, kan jeg varmt anbefale dig at se Josefin's tråd om bryllupsplanlægning.

PS! Du stråler allermest på billede 2, så mon ikke det også er den kjole der gav dig det største sug i maven?? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nummer 2!

Personligt er jeg ikke så meget for den store kontrast mellem det sorte bånd og den hvide kjole, men ideen kan jeg rigtig godt lide - altså den med et bånd omkring. At jeg så synes kontrasten er for stor, det er jo bare min smag.

Jeg er også ret vild med nummer 3 - begge giver dig en rigtig flot figur.

Nummer 1 synes jeg får dig til at virke bred, og det er du jo ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igentøser

Nummer 1 og 3 har jeg prøvet i Lilly. Nummer to har jeg prøver hos Jesper Høvring.

Jeg kan også beste lide nummer to, men den er også dobbelt så dyr som nummer 3, som ville være mit andetvalg ...

Jeg er enig med jer om at jeg drukner i de to andre kjoler, og det er jo ikke det der er meningen ;-)

Mht. det sorte bånd, er jeg ikke sikker på om det skal være der - det skal ihvertfald ikke være sort! Dem som har set i min planlægning jeg lavede i weekenden, vil nok vide at det skulle være brunt (som er min gennemgående farve). Derfor også de brune blomster på corsaget og slæbet ...

(jeg ved ikke lige hvordan jeg laver et link til planlægningen, med den hedder "Cæcilie og Martin den 6. otober")

Jeg er imellemtiden blevet lidt i tvivl om kjolen fra Høvring er "for kedelig", når jeg kigger på andre kjoler med perler, store skørter osv.

Hilsen Sille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg synes bestemt ikke kjolen er for kedelig. Den er ikke så eventyrlig prinsesseagtig som de kjoler med stort skørt, perler, broderier m.m., men synes ikke det gør noget.

Den er dejlig frisk, men samtidig enkel og romantisk. Synes også ideen med et brunt bånd kunne være rigtig godt.

Hvilken en af kjolerne du skal prøve afhænger helt af dig selv, suset i maven og til dels pengepungen :cheerleader3: Men evt. prøv nogle flere kjoler, hvis du ikke har helt den rigtige følelse med kjole 1 og 3, og ikke føler du vil ofre alle pengene på kjole 2. Kunne være du kunne finde et alternativ, der gav dig næsten samme følelse, men som ikke var så dyr.

:thumbsupsmileyanim: Michela

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes kjole nr 2!!! Den er bare sååå yndig, moderne og smart og du ser stanglækker ud i den! de andre er mere traditionelle, men jeg er vild med nr 2!! den glæder dig bare sååå godt. Hvis jeg ikke allerede havde købt min prinsessekjole, så ville sådan en kjole helt klart være en klar favorit. (Købte dog min kjole, før jeg ligesom havde sonderet markedet...)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer