Den glade Brud

Pynt på bil

18 indlæg i dette emne

Min kæreste lignede et stort spørgsmålstegn, da jeg sagde at bilen da også skulle pyntes...HAHA:)

Jeg har brug for inspirationsbilleder og guide til hvordan man gør, så selv en mand kan forstå det...:thumbsupsmileyanim:

Kan I hjælpe?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste lignede et stort spørgsmålstegn, da jeg sagde at bilen da også skulle pyntes...HAHA:)

Jeg har brug for inspirationsbilleder og guide til hvordan man gør, så selv en mand kan forstå det...:cheerleader3:

Kan I hjælpe?

Lidt hjælp :thumbsupsmileyanim:

http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=...5&PPC=61621

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej...

'Vores' bil skal selvfølgelig også pyntes og vi er så heldige at min stedfar har en gammel BMW, som vi låner... :thumbsupsmileyanim:

Den er helt hvid, med hvid læderstue. Glæder mig bare så meget til at køre i den. Peter har aldrig fået en tur iden og jeg har kun prøvet den 2 gange. 1. gang var fordi den bare skulle ud og luftes og jeg tilfældigvis skulle hjem - så jeg fik et lift :cheerleader3: 2. gang var til min lillebrors konfirmation.

Jeg vedlægger lige et billede jeg har fundet på nettet, af en bil magen til (dog i rød). Har derfor lavet en MEGET sløset udgave af bil + pynt i Paint. :cheerleader3:

post-15915-1175336261.jpg

Blomster.doc

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og forresten.... Hvis en mand ska kunne forstå at en bil skal pyntes..... Tjaaa.... så ska det sgu nok ikke koste RET meget at pynte den :bearhug:

:lol:

Du har SÅ meget ret!! Min mands ønsker til brylluppet afgøres af prisen....HAHA:) Alt, hvad der er billigt er altid en skidego' idé...-HAHA-!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og forresten.... Hvis en mand ska kunne forstå at en bil skal pyntes..... Tjaaa.... så ska det sgu nok ikke koste RET meget at pynte den :bearhug:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Du har SÅ meget ret!! Min mands ønsker til brylluppet afgøres af prisen....HAHA:) Alt, hvad der er billigt er altid en skidego' idé...:respekt:!

Det er sjovt - sådan en mand har jeg også :rolleyes: ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLÆGS SPØRGSMÅL!

Hjæææælp - jeg har brug for bil-pynte-hjælp :thumbsupsmileyanim:

Vi har lige fået splinter-ny-kom-ud-af-fabrikken-for-et-par-måneder-siden AUDI...og min kommende mand er (vel forståeligt nok? :cheerleader3: ) RET HYSTERISK med lakken! Derfor må jeg kun pynte på ruderne - og ikke noget der ridser :thumbsupsmileyanim:

HVAD GØR JEG for at bilen bliver super bryllups-agtig?

KH Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer