Guest Chickah

hvor fandt I jeres kjole?

66 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg fandt frem til den butik, hvor jeg købte kjolen via internettet. Der var en kjole, som jeg godt kunne tænke mig at prøve. (De havde den godt nok ikke i butikken, men fandt noget, som var mindst lige så godt)

Kjolen kostede 5800 kr. Den var sat ned, da det var i udsalgsperioden i butikken. Kjolen er i øvrigt købt hos Glamour Brudekjoler i Odense.

Jeg har kun et modelbillede, men det får du alligevel...

:smilie_oster02:

821_22a_20Grecia1.jpg

821_22b_20Grecia2.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte min i Bridefashion i Virum. De havde lige fået kjolen ind ad døren, så hun måtte faktisk pakke den ud af kassen. Den kostede 10.300 kr., så jeg er en af de "ikke så kloge" der har betalt fuld pris for en helt ny model i stedet for at købe modeller på udsalg eller brugt :lol:

Jeg har desværre ikke lige billeder af kjolen liggende på denne computer, men du kan se den i mit tråd.

Jeg prøvede egentlig mest af alt kjolen for sjov, bare for at prøve en tylkjole.... og efter at have prøvet omkring 20 kjoler rundt omkring i forskellige butikker vendte jeg tilbage til den kjole, som jeg havde prøvet som kjole nr. 3.

Jeg fik super service hos Annette i Bride Fashion i Virum.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg viser da også gerne min smukke kjole frem igen :lol:

-HAHA- Den er købt hos Panayotis i Vejle, hvor jeg fik super betjening!

:bearhug: Den kostede den nette sum af 8850 kr.

:hug: Jeg vidste med det samme, at det skulle være den - men ekspedienten "tvang" mig til også at prøve nogle andre kjoler, for at jeg var helt sikker. Prøv flere forskellige kjoler, men følg i sidste ende dit hjerte...

:hug: Jeg fandt primært min inspiration i bryllupsmagasiner, men også her på siden og andre steder på internettet.

Her har du min kjole, dog på en model:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor fandt I jeres kjole, hvorfor blev det den, hvor meget kostede den og må man se et billede? Mangler inspiration til butikker og kjolevalg... :lol:

www.brautimweb.de :smilie_oster03:

ÄÄÄLSKER Rembo Stylings kjoler, men syntes det var lidt i overkanten at give så mange penge, og at deres nederdele måske er lidt for prangende. Så faldt for denne her med det samme, synes den har lidt af udtrykket - jeg er lidt mere til det rå-romantiske end det fine. 475 Euro syet efter mine mål og ønsker. Men ok, jeg indrømmer da at det bliver LIDT spændende at få den hjem og se den "live" for første gang - og hvad hvis den er ubehagelig at have på, hvis ikke den svarer til mine forestillinger alligevel, hvis den ikke er i orden etc. Men egentlig tror jeg stadig på at det er THE DRESS for mig!

post-23721-1175589430.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg viser da også gerne min smukke kjole frem igen :lol:

:hug: Den er købt hos Panayotis i Vejle, hvor jeg fik super betjening!

:hug: Den kostede den nette sum af 8850 kr.

:hug: Jeg vidste med det samme, at det skulle være den - men ekspedienten "tvang" mig til også at prøve nogle andre kjoler, for at jeg var helt sikker. Prøv flere forskellige kjoler, men følg i sidste ende dit hjerte...

-HAHA- Jeg fandt primært min inspiration i bryllupsmagasiner, men også her på siden og andre steder på internettet.

Her har du min kjole, dog på en model:

-HAHA-Hold da op, den er fantastisk! Glæder mig til at se billeder af den, hvor du har den på! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg viser da også gerne min smukke kjole frem igen :lol:

:hug: Den er købt hos Panayotis i Vejle, hvor jeg fik super betjening!

-HAHA- Den kostede den nette sum af 8850 kr.

-HAHA- Jeg vidste med det samme, at det skulle være den - men ekspedienten "tvang" mig til også at prøve nogle andre kjoler, for at jeg var helt sikker. Prøv flere forskellige kjoler, men følg i sidste ende dit hjerte...

-HAHA- Jeg fandt primært min inspiration i bryllupsmagasiner, men også her på siden og andre steder på internettet.

Her har du min kjole, dog på en model:

:bearhug:Hold da op, den er fantastisk! Glæder mig til at se billeder af den, hvor du har den på! :hug:

Tusind tak, Anita! Hvor er jeg glad for, at du siger det! Jeg er nemlig blevet lidt nervøs for den... Jeg tvivler absolut ikke på kjolen - den er stadig "the one". Jeg har dog vist billederne af den til en veninde, som ikke lagde skjul på, at hun ikke synes om den. Derudover har jeg fortalt tre af Jacobs veninder om den, hvilket fik dem til at sige: "Nå, det er altså ikke en særlig fin fest, så kan vi vel godt komme i jeans"... Jeg håber, de skifter mening, når de ser den på mig - den er meget flottere end på modellen... Uanset hvad, så har jeg bestemt, at jeg kun viser den her på BK indtil bryllupet - jeg vil ikke skuffes mere... -HAHA-

Men tusind, tusind tak for din søde kommentar - det varmede! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg viser da også gerne min smukke kjole frem igen :lol:

-HAHA- Den er købt hos Panayotis i Vejle, hvor jeg fik super betjening!

-HAHA- Den kostede den nette sum af 8850 kr.

-HAHA- Jeg vidste med det samme, at det skulle være den - men ekspedienten "tvang" mig til også at prøve nogle andre kjoler, for at jeg var helt sikker. Prøv flere forskellige kjoler, men følg i sidste ende dit hjerte...

:hug: Jeg fandt primært min inspiration i bryllupsmagasiner, men også her på siden og andre steder på internettet.

Her har du min kjole, dog på en model:

:bearhug:Hold da op, den er fantastisk! Glæder mig til at se billeder af den, hvor du har den på! :hug:

Tusind tak, Anita! Hvor er jeg glad for, at du siger det! Jeg er nemlig blevet lidt nervøs for den... Jeg tvivler absolut ikke på kjolen - den er stadig "the one". Jeg har dog vist billederne af den til en veninde, som ikke lagde skjul på, at hun ikke synes om den. Derudover har jeg fortalt tre af Jacobs veninder om den, hvilket fik dem til at sige: "Nå, det er altså ikke en særlig fin fest, så kan vi vel godt komme i jeans"... Jeg håber, de skifter mening, når de ser den på mig - den er meget flottere end på modellen... Uanset hvad, så har jeg bestemt, at jeg kun viser den her på BK indtil bryllupet - jeg vil ikke skuffes mere... -HAHA-

Men tusind, tusind tak for din søde kommentar - det varmede! :hug:

Undskyld mig - MEN HVAD TÆNKER DE PÅ!!!! Det siger man da bare ikke! Det er en vidunderlig smuk kjole - faktisk en af dem som jeg kun kunne drømme om da jeg skulle købe min kjole.... De skulle have nogle :hug: :bask: :hug:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg fant min silke kjole i en ophørsudsalg foratring på nørrerbro, den kostede normalt 8000kr nedsat til 3500 og der oven i var der 50% så jeg har givet 1700 kr for den. er ud over skulle den rettes til så jeg har givet va 3500kr for det hele.

og det var hvad jeg ville have, en super personlig kljole. og det fik jeg.

desvære kan man ikke se alle de perler der er bruderet på.

post-18823-1175590933.jpg

Redigeret af anna sparre
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fant min silke kjole i en ophørsudsalg foratring på nørrerbro, den kostede normalt 8000kr nedsat til 3500 og der oven i var der 50% så jeg har givet 1700 kr for den. er ud over skulle den rettes til så jeg har givet va 3500kr for det hele.

og det var hvad jeg ville have, en super personlig kljole. og det fik jeg.

Den er bare HAMMER flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak, Anita! Hvor er jeg glad for, at du siger det! Jeg er nemlig blevet lidt nervøs for den... Jeg tvivler absolut ikke på kjolen - den er stadig "the one". Jeg har dog vist billederne af den til en veninde, som ikke lagde skjul på, at hun ikke synes om den. Derudover har jeg fortalt tre af Jacobs veninder om den, hvilket fik dem til at sige: "Nå, det er altså ikke en særlig fin fest, så kan vi vel godt komme i jeans"... Jeg håber, de skifter mening, når de ser den på mig - den er meget flottere end på modellen... Uanset hvad, så har jeg bestemt, at jeg kun viser den her på BK indtil bryllupet - jeg vil ikke skuffes mere... :lol:

Men tusind, tusind tak for din søde kommentar - det varmede! -HAHA-

Hvor er folk dog flabede og respektløse! :hug::hug:

Jeg blev helt ked af det på dine vegne, for den kjole er da noget af det mest fantastiske. :bearhug:

Jeg er helt tosset med netop den stil med havfruskørt og blonder - den er vidunderlig og jeg kan slet ikke forstå hvordan folk kan overhovedet kan komme på den tanke at den ikke er til en fin fest... jeg håber f***** at de får en rigtig dårlig smag i munden og skammer sig over deres udtalelse når de oplever din vidunderlige kjole på dagen.

:hug: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først vil jeg sige sikke nogle flotte kjoler I har fundet alle sammen.

Jeg startede med at kigge inde på nettet, og fandt frem til den butik jeg syntes havde de flottes kjoler.

Så tog jeg derind og rigtigt nok kjole nr. 2 jeg prøvede det skulle være den.

8999,-, hos Nicolai brudekjoler.

kan snart ikke vente mere.......

god fornøjelse med søgningen

post-25142-1175592693.jpg

post-25142-1175592701.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt min kjole i Cinderella i Billum ( Ryberg henviste mig til dem ) og jeg fik super god service, den var ikke den kjole jeg gik efter, men efter at have prøvet den, var jeg bare super forelsket og kunne slet ikke forestille mig en anden kjole...

jeg fik et super tilbud på kjolen som hedder 7100 kr. Så jeg er bare glad!

her er drømmen.. dog kun med modellen i.

post-24695-1175593332.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt min skønne kjole hos Askepot & Valentino der ligger i Tønder. Jeg fandt butikken på nettet og bestemte mig for at tage ned og kigge da de havde det mærke jeg var interresseret i. Jeg fik en SUPER betjening, det var bare den bedste oplevelse!!!! :lol: Min ekspedient "tvang" mig også til at prøve flere kjoler, selvom jeg var smaskforelsket i den jeg købte. Sikke mange sommerfugle man får i maven, når man står med den der fornemmelse det her er bare KJOLEN! Du kan godt glæde dig, det er bare fantastisk. Jeg kan ihvertfald ikke vente til Juni hvor det er min tur til at få kjolen rettet til, glæder mig som en sindssyg til at få den på igen. Jeg måtte give 8100kr inkl. slør og skørt, super pris for at føle sig som prinsesse for en dag. Billede kan jeg desværre ikke klare, da jeg ved der er folk der lurer herinde og har valgt at kjolen skal være en hemmelighed for alle indtil dagen.

:smilie_oster05:

Redigeret af sommerpigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:smilie_oster05: Hej!!

Jeg købte min kjole hos Panayotis i Vejle - og har simpelthen fået den sødeste betjening.. Tine, min drømmetyder, har svaret på alle mine spørgsmål, hjulpet og og det er også hende som var fotografen, da jeg kom ind og gerne ville have taget billeder...

Så jeg kan varmt anbefale Panayotis :lol:

Min kjole er en ETERNITY, og den har kostet på udsalg med 40 % rabat 5599,- så kommer sløret ved siden af det koster 1399,-

Da jeg sidder ved min kærestes computer, har jeg ikke lige et billede af den, men den kan ses i min tråd og i "Brudekjolen" må vi se din kjole? #540..

:smilie_oster02: Jeanet

Redigeret af jkj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg viser da også gerne min smukke kjole frem igen :lol:

:hug: Den er købt hos Panayotis i Vejle, hvor jeg fik super betjening!

-HAHA- Den kostede den nette sum af 8850 kr.

-HAHA- Jeg vidste med det samme, at det skulle være den - men ekspedienten "tvang" mig til også at prøve nogle andre kjoler, for at jeg var helt sikker. Prøv flere forskellige kjoler, men følg i sidste ende dit hjerte...

-HAHA- Jeg fandt primært min inspiration i bryllupsmagasiner, men også her på siden og andre steder på internettet.

Her har du min kjole, dog på en model:

:bearhug:Hold da op, den er fantastisk! Glæder mig til at se billeder af den, hvor du har den på! :hug:

Tusind tak, Anita! Hvor er jeg glad for, at du siger det! Jeg er nemlig blevet lidt nervøs for den... Jeg tvivler absolut ikke på kjolen - den er stadig "the one". Jeg har dog vist billederne af den til en veninde, som ikke lagde skjul på, at hun ikke synes om den. Derudover har jeg fortalt tre af Jacobs veninder om den, hvilket fik dem til at sige: "Nå, det er altså ikke en særlig fin fest, så kan vi vel godt komme i jeans"... Jeg håber, de skifter mening, når de ser den på mig - den er meget flottere end på modellen... Uanset hvad, så har jeg bestemt, at jeg kun viser den her på BK indtil bryllupet - jeg vil ikke skuffes mere... -HAHA-

Men tusind, tusind tak for din søde kommentar - det varmede! :hug:

Din kjole er virkelig smuk og super brudeagtig, synes jeg. Altså helt ærligt, så har man ikke brug for at få af vide at ens kjole er grim eller lignende når den først er valgt og man er forelsket i den, hvis man er i tvivl og beder om en ærlig mening, så er det noget helt andet :bask:

Du bliver utrolig smuk, det er jeg overbevist om, og jeg ville gerne se venindernes kæber falde il gulvet når du kommer gående op ad kirkegulvet :cheerledaer3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:smilie_oster03:

Lidt udenfor trådens emne - sorry!!

Til Marie 84!!

Jeg blev dybt chokeret, da jeg læste de kommentarer du har fået :bask:

Din kjole er da :lol: smuk, og jeg glæder mig til at se et billede af dig i den - for erfaringen viser jo, at kjolerne har det med at blive meget smukkere på os "almindelige" (ikke et ondt ord om modeller - jeg ville da gerne have en krop som de -HAHA- )

Men hvis nogen af mine nære sagde sådan om min kjole, tror jeg sq at jeg ville tude..

Min mor sagde altid : " Hvis ikke du har noget pænt at sige, så hold din mund!"

:smilie_oster02: Jeanet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gik forbi Lucca Bride en dag og i vinduet hang den SMUKKESTE kjole. Jeg gad virkelig godt hvis jeg kunne være i sådan en kjole (troede jeg ikke jeg kunne) men min søde veninde mente at det var der jo kun en måde at finde ud af på. Så mig ind og prøve og resultatet:

Postet billede

Postet billede

Jeg er fantastisk glad for kjolen og den skulle gerne komme hjem efter påske så tilretning - det er snaaaaaaart :lol:-HAHA-

- Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Marie - jeg har rigtig længe gerne ville se den model kjole du har købt på noget andet end modellos for jeg synes som regel at kjolerne får et meget bedre udtryk når de kommer på et rigtigt menneske (ikke at modeller ikke er det - det er bare ... der mangler liv!)

Synes godtnok ikke folk kan være bekendt at udtale sig sådan om en kjole de ikke har set i virkeligheden :bask: til dem!

Jeg er sikker på du bliver fantastisk - må vi snart se billeder af dig i den? :lol:

- Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver helt flov - det var virkelig ikke meningen sådan "at overtage" tråden... :hug:

Men tusind tak for alle de søde kommentarer - det varmer bare så meget! :bearhug: I princippet er det jo min egen skyld - jeg kunne jo bare ha' ladet være med at vise den/fortælle om den. Det gør jeg i hvert tilfælde ikke igen! :hug:

Jeg skal til første tilretning i starten af juni - derefter skulle der meget gerne komme billeder af kjolen med den rigtige "model" i... ;)

Nu tilbage til tråden! :hug:

Hvor er det bare nogle flotte kjoler, I har valgt! :lol:

Fedt, at det er meget forskellige kjoler, vi har valgt allesammen - så vi ikke allesammen kommer i den samme model -HAHA-

God påske! :smilie_oster05: :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer