AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,691 posts in this topic

Anna

Woohooo!!! Efter Arno og Glowins velsignelse opretter jeg hermed min EGEN bryllupsplanlægning!!

Det bliver mere en slags inspirationstråd, hvor jeg lægger mine billeder og ideer ind, så jeg altid kan finde dem!

Håber I alle vil komme med gode forslag, billeder og kommentarer - så mit bryllup bliver lige så fantastisk som de alle I piger har haft/skal holde!!

Anna

INDEX

Hvem er vi?

Drømme om brylluppet!

Kjoler

Brudekjolen!

Flere kjoler

Flere kjoler 2

Flere kjoler 3

Flere kjoler 4

Flere kjoler 5

Flere kjoler 6

Flere kjoler 7

Flere kjoler 8

Flere kjoler 9

Flere kjoler 10

Flere kjoler 11

Flere kjoler 12

Flere kjoler 13

Flere kjoler 14

Flere kjoler 15

Flere kjoler 16

Flere kjoler 17

Flere kjoler 18

Flere kjoler 19

Flere kjoler 20

Brudepige-kjoler

Brudepige-kjoler 2

Brudepige-kjoler 3

Hår og skønhed

Fab. hair

Fab. hair 2

Fab. hair 3

Fab. hair 4 (med slør)

Fab. hair 5

Fab. hair 6

Fab. hair 7

Fab. hair 8

Fab. hair 9

Fab. hair 10

Fab. hair 11

Fab. hair 12

Fab. hair 13

Fab. hair 14

The Look

Ballarina Look 1

Ballarina Look 2

Mette-Marit

Mette-Marit 2

Mette-Marit 3

Make-Up

Hår-pynt

Hår-pynt 2

Hår-pynt 3

Detaljer! Her er et par af mine ideer - alt fra gaver til små søde detaljer!

Detaljer 1

Detaljer 2

Detaljer 3

Detaljer 4

Detaljer 5

Detaljer 6

Detaljer 7

Detaljer 8

Detaljer 9

Detaljer 10

Detaljer 11

Detaljer 12

Detaljer 13

Detaljer 14

Detaljer 15

Detaljer 16

Monogram

Monogram 2

Lounge

Servietter

Gør-det-selv sysler

Gør-det-selv sysler 2

Gør-det-selv sysler 3

Farvetema 1

Tears of Joy

Save-the-date cards

Save-the-date cards 2

Save-the-date cards 3

Pretty things

Foto-tekniske råd til hvordan man får de bedste billeder!

Hvordan tager man gode billeder?

Gode billeder 1

Gode billeder 2

Gode billeder 3

Gode billeder 4

Gode billeder 5

Mangler du inspiration til alternative billeder?

Feeede billeder til inspiration!

Fede billeder 2

Fede billeder 3

Fede billeder 4

Fede billeder 5

Fede billeder 6

Fede billeder 7

Dekorationer og blomster! Alt godt fra små dekorationer til helt enkle!

Dekorationer 1

Dekorationer 2

Dekorationer 3

Dekorationer 4

Dekorationer 5

Dekorationer 6 (citron, lime og æble)

Dekorationer 7 (citron, lime og æbler)

Dekorationer 8

Dekorationer 9

Dekorationer 10

Dekorationer 11

Dekorationer 12

Dekorationer 13

Dekorationer 14

Dekorationer 15

Dekorationer 16

Dekorationer 17

Dekorationer 18

Dekorationer 19

Dekorationer 20

Brudebuketter!

Brudebuket 1

Brudebuket 2

Brudebuket 3

Brudebuket 4

Brudebuket 5

Brudebuket 6

Invitation

Invitation 1

Invitation 2

Invitation 3

Sko

Sko 1

Sko 2

Smykker og vielsesringe

Smykker 1

Smykker 2

Smykker 3

Smykker 4

Vielsesringe 1

Vielsesringe 2

Vielsesringe 3

Kage

Kage 1

Blandet

Ideer til bryllup, fordelt på årstider

Ideer 2

Ideer 3

Slikbuffet!

TO-DO liste

Forberedelserne

Perle-farver

Tale-rækken

Gode Råd (eng)

Viborg Domkirke

Viborg Domkirke 2

Liste over billeder, jeg gerne vil have taget!

De blandede bolcher er små søde ting, som ikke passede ind andre steder!

Blandede bolcher 1

Blandede bolcher 2

Blandede bolcher 3

Blandede bolcher 4

Blandede bolcher 5

Blandede bolcher 6

Drinks inspiration! Alt fra Margaritas til martinis!

Drinks 1

Drinks 2

Drinks 3

Drinks 4

Drinks 5

Drinks 6

Lavender Champagne

1920'erne inspiration

Første tanker

Kjole

Glas

Kjoler og links

Kjoler

Bil

Flere tanker

The Great Gatsby + andre billeder

Links

Links

Menu

Invitationer

Buket med fjer

Links

Edited by AnnaPerenna
0

Annonce ♥

Velkommen til forrummet vil jeg ikke sige, for du har jo været her for os alle i en rum tid :bearhug:

Men en god ide med din egen inspirationstråd, og så glæder jeg mig til at høre hvornår ham Bent tager sig sammen. Håber at det bliver snart :lol:

:smilie_oster02:

Hilsen Solsikken -HAHA-

0

Hvem er vi!

Anna: Snart 25! Jeg har været tilmeldt BK siden 2005!! (PINLIGT) Jeg har en kandidat i Corporate Communication fra Aarhus Handelshøjskole og arbejder hos Grundfos. Jeg er allerede gift med Axel, da jeg var gravid med vores søn, Carl Johannes fra dec. 2010.Axel er 32 og arbejder som IT konsulent.

Edited by AnnaPerenna
1

Velkommen til forrummet vil jeg ikke sige, for du har jo været her for os alle i en rum tid :bearhug:

Men en god ide med din egen inspirationstråd, og så glæder jeg mig til at høre hvornår ham Bent tager sig sammen. Håber at det bliver snart :lol:

:smilie_oster02:

Hilsen Solsikken -HAHA-

HEJ! Tak for din dejlige besked, hvor VILDT! Den første besked i min egen tråd!!! Ja, håber også snart det er snart! hehe!! Anna

0

Annonce ♥

Drømme om brylluppet

Det jeg (ja, jeg) nok ønsker mig allermest er et dejligt bryllup, et smukt bryllup hvor vi har det godt, er glade, afslappede og lykkelige.. Selvfølgelig ville det store slotsbryllup være dejligt, men det tror jeg ikke helt er "vores stil"... Umiddelbart tror jeg det bliver vielse i Viborg Domkirke som er SÅ smuk, og har en LANG gang, så jeg rigtig får min tur!! Så bliver noget med evt. Niels Bugges Glassal eller et telt ved Hald Hovedgaard!

Jeg er VILD med detaljerne, og de er utrolig vigtige for mig... De små ting som at farverne er afstemt, at bordkortene er perfekte etc. er SUPER vigtigt og bare ved at indrømme det, er jeg klar over jeg bliver en rigtig bridezilla!!

Jeg har fundet så meget inspiration herinde, og er blevet rørt så meget... F.eks. af KarinaT's video - så det er bare en must have...! heh!

Uha, bliver helt rørstrømsk.. Bryllup fylder mere i hovedet end det burde, især når der ikke er en ring på min finger.. Jeg HAR prøvet at tage en ordentlig pause væk fra det hele.. Måske er der her min karriere sti.. DET gad jeg godt!!

EDIT:

Ja og så efter Axel og jeg har snakket sammen ender det nok med vielses i Viborg Domkirke, reception på Viborg Teater - og bryllup på Vitskøl Kloster hvor Axel kommer fra Postet billede

Anna

Edited by AnnaPerenna
1

Hvor fedt at du endelig har oprettet din egen tråd! :lol:

Du som altid er så sød og hjælpsom med MASSER billeder, gode råd og inspiration til os andre herinde - det bliver rigtigt spændende at følge din tråd med billeder og inspiration til dit eget bryllup - hul i at du ikke officielt har ring på endnu, det skader bestemt ikke at gøre sig tanker og overvejelser inden da.....

Stort -HAHA- fra Marianne

0

Annonce ♥

Hvor fedt at du endelig har oprettet din egen tråd! :lol:

Du som altid er så sød og hjælpsom med MASSER billeder, gode råd og inspiration til os andre herinde - det bliver rigtigt spændende at følge din tråd med billeder og inspiration til dit eget bryllup - hul i at du ikke officielt har ring på endnu, det skader bestemt ikke at gøre sig tanker og overvejelser inden da.....

Stort -HAHA- fra Marianne

Hej Marianne!! Taaaaak for din søde besked, hvor er det dejligt at jeg "må være med" ! :bearhug:

Anna

0

EJ hvor er det godt, at jeg er i totalt BK-form, for det får jeg da brug for, når du nu har oprettet din egen tråd, Anna! -HAHA- Her tror jeg hurtigt, man ka' blive forpustet! :lol:

Tillykke med tråden... Glæder mig til at se al din inspiration samlet ét sted! Du har jo allerede været til stooooooor inspiration for så mange herinde, så :hug: er vist på sin plads. ;)

:bearhug:

0

Annonce ♥

...Glæder mig til den dag du fortæller at Bent har friet til dig :lol: ;)

Ja, for søren da.....

Når den dag kommer, er jeg ikke i tvivl om at den her planlægningstråd bliver en af de mest intense og inspirerende i BK's historie.

-HAHA- fra Marianne

0

Åh Piger, hvor er I bare søde!!! Ihh er helt vildt rørt nu!! I er bare de BEDSTE

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg får vildt meget brug for at spille bold op imod Jer - tror nogle af mine ideer er lidt far -fetched.. OG I stjæler self. bare med arme og ben!!

Edited by AnnaPerenna
0

Annonce ♥

Brudekjolen

Som alle andre piger drømmer jeg jo også om KJOLEN, der bare siger spar to til alt; sidder perfekt, gør dårlige ting bedre - ja så at man har det berømte Brude Glow!!

Jeg er faldet pladask for Monique Lhuillers "Swan Lake" Den er bare SÅ fed! Har lidt mine forbehold da der jo ikke er slæb på!! Er det stadig en rigtig brude-prinsesse kjole??? Vil helst have den med et smallere bånd i en anden farve - med en flot broche !

Uha, hvad syntes I piger??? Der er flere billeder her: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=36386

post-13167-1175612544.gif

Edited by AnnaPerenna
1

Brudekjolen - Del 2

Her er nogle andre kjoler som jeg er HELT vild med..

af mærker er det Rosa Clara, Suzanne Neville,Vera Wang, Reem Acra, Watters Bride, Cymbeline, Ulla Maija, Lhuiller Of course, Benjamin Roberts, Marianne Carøe..

Jeg er VILDT forelsket i tylskørterne da det er fint uden at være FOR piget - syntes det giver et mere råt look!!!

post-13167-1175612089.jpg

post-13167-1175612303.jpg

Edited by AnnaPerenna
0

Åh hvor er det dejligt at du endelig har fået din egen planlægningstråd - også selvom der ikke lige står bryllup for døren. Glæder mig helt sikkert til at følge med i tråden og se og læse om inspirationen. Det ender sikkert med at blive én af BK's længste tråde, når brylluppet engang har stået.

Det bliver da også kanont at have, når engang om mange år du sidder med børnebørnene på skødet og skal fortælle om "dengang bedstemor og bedstefar" planlagde bryllup.

Kom lige til at tænke på en af mine kolleger, som over 2 år før sit bryllup købte brudekjole. Hun fadt for den og viste, at det skulle bare være den. Gik over et år før manden friede, men hun havde ikke sagt et ord til nogen om købet. Før efter frieriet :smilie_oster03:

0

Åh hvor er det dejligt at du endelig har fået din egen planlægningstråd - også selvom der ikke lige står bryllup for døren. Glæder mig helt sikkert til at følge med i tråden og se og læse om inspirationen. Det ender sikkert med at blive én af BK's længste tråde, når brylluppet engang har stået.

Det bliver da også kanont at have, når engang om mange år du sidder med børnebørnene på skødet og skal fortælle om "dengang bedstemor og bedstefar" planlagde bryllup.

Kom lige til at tænke på en af mine kolleger, som over 2 år før sit bryllup købte brudekjole. Hun fadt for den og viste, at det skulle bare være den. Gik over et år før manden friede, men hun havde ikke sagt et ord til nogen om købet. Før efter frieriet :smilie_oster03:

Haha, hvor er det sjovt!! Ja, det kribler også enormt i fingrene efter at købe den Swan Lake-kjole... meeen ved jo ikke om jeg har samme smag om måske 5 år!! (piiv der må ikke gå så længe)

Anna

0

Annonce ♥

Fab. Hair!

Det skal man jo have!!! Hvis det blive Swan Lake vil jeg gerne have et helt enkelt tylslør i katedral længde.. altså helt langt, så det slæber af gulvet, og jeg kan få mit ønskede slæb effekt!

Mette-Marit er, as you know, en af mine all-time yndlingsbrude.. Hun var unik, skøn - og virkelig elegant!! Men jeg vil godt have bare en anelse mere spræl i!! SÅ here goes m. lidt billeder!!!

post-13167-1175612889.jpg

post-13167-1175612901.jpg

post-13167-1175612908.jpg

post-13167-1175612959.jpg

0

Detaljerne

Det er så vigtigt, og det der gør at brylluppet fremstår som en helhed ever min mening!!

Jeg kunne RIGTIG godt tænke mig en "Candy Buffet" self. i farver der passer til resten (tror det bliver blå, æblegrøn og hvid)

Hvis der er nogen der falder over disse må I godt sige til! Har set dem på Amazon.com!

Derudover nogle Infusion Jars (aner ikke hvad det hedder på dansk - Irishbride/navnesøster??) m. Isthe og hyldeblomstsaft!!

post-13167-1175613570.jpg

Edited by AnnaPerenna
0

Detaljer 2

Candy Buffet

Overvejer at gaven til gæsterne skal være små saltkringler /pretzel.. En pakke med salt, brød og penge skal helst være gemt i de nygiftes hjem, så vil de aldrig komme til at mangle noget. Saltet virker imod ondt, brødet symboliserer frugtbarhed og penge rigdom. Det er lidt en sød ide..

post-13167-1175613715.jpg

post-13167-1175613851.jpg

Edited by AnnaPerenna
0