AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,691 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære søde Anna :loveboard:

Er ked af at høre, at du og Bent går fra hinanden, men dejligt at du lyder så afklaret med din situation. Det er altid hårdt at gå fra sin kæreste - især når man bor sammen.

Men du er som sagt stadig UNG og SMUK og det bliver dejligt for dig, at stå lidt på egne ben og prøve at bo for dig selv, skabe et større netværk og fordybe dig i dine studier.

Håber du stadig vil dele din inspiration og flotte billeder med os andre herinde - nyder stadig at se og læse dine indlæg, selvom jeg efterhånden er ved at være en "gammel" gift kone.

Masser af :loveboard: til dig og :thumbsupsmileyanim: for din beslutning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey Tøser,

æv en besked jeg har til Jer,

Bent og jeg er gået fra hinanden.. Jeg flytter til Århus lige så snart jeg kan finde noget bo i.. Det sidste halve år har ikke været særlig glad - hvorfor jeg også har været mere aktiv herinde... I sidste ende har jeg brug for at prøve at være mig selv, at bo for mig selv - og skabe et liv for mig selv- - flyttede direkte ind til Bent da vi mødtes.. Jeg er jo kun 20 og føler jeg levet et liv der ikke matcher min "alder".. Jeg har en meget lille omgangskreds - og har brug for at tildele studiet min udelte opmærksomhed - i hvertfald lige nu..

Jeg vil stadig være herinde (superbruger) og jeg er jo så GLAD for alle I andre - men tråden her dør nok en smule hen.. Så hellere følge Jer andre - bryllupsplanlægning er nu mere min hobby end egentlig planlægning..

Anna

Jamne søde ven, det var da noget værre noget... Men igen, hvis ikke man har det godt med det, så skal man vel lade være.

Det er måske også meget sundt for sådan et gæv, ung, jysk pige som dig at komme en tur til Århus og bo og leve livet lidt. Og du virker jeg ganske afklaret! Så der er vel ikke meget andet end at sende sådan et par stykker her i din retning (og vi slipper heldigvis ikke for dig lige med det første trods alt :) )

:thumbsupsmileyanim::loveboard::loveboard::loveflag::loveflag::iloveyou::iloveyou::blush::blink::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vidst ikke sige noget der ikke allerede er blevet sagt. :blush::blink: Uanset hvor afklaret man end er er det altid noget møg og man kan ikke få nok af dem her :):):bearhug:

Al respekt for din beslutning, den har ikke været nem at tage. Du lyder dog som en stærk qvinde og klar til at finde dig selv.

:thumbsupsmileyanim::loveboard::loveboard::loveflag::loveflag::iloveyou::iloveyou:

Lidt rød strømpe har man vel lov at være :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære anna!

Jeg håber du får det rigtig godt med din svære beslutning. Har selv måtte træffe en lign. en gang og det er ikke let når man har været sammen så længe, men det kan være det rigtige. Når man først er igennem den første svære tid, så blivere det hele lysere!

Jeg håber du kommer til at nyde dit studieliv i fulde drag med alt der hører med sig, men glem os nu ikke helt herinde, du er jo bryllupsguruen!!! :thumbsupsmileyanim:

:loveboard::loveboard::loveflag::loveflag::iloveyou::iloveyou::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anna,

Der blev jeg godt nok lidt overrasket... Men jeg synes det er super flot at du følger dit hjerte - det kommer man nu engang længst med, specielt hvis du ikke har haft det helt optimalt i et stykke tid.

Du skal have en masse :thumbsupsmileyanim::loveboard::loveboard::loveflag::loveflag: herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville rigtig gerne svare jer alle personligt, men syntes istedet for I allesamemn lige en hyldest, I er SIMPELTHEN de bedste - i tykt og tyndt kan man altid regne med jer!!!!!! Jeg er SÅ rørt..!!! :loveboard::thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg er faktisk ret afklaret, hvilket skræmmer mig helt enormt... Jeg er glad for I også kan se "fornuften" i at bo for sig selv i et stykke tid... det er dejligt at blive bakket op! alligevel begynder jeg at fokusere på det praktiske for det er nu engang nemmere; åh nej jeg har intet bestik og hvad med støvsuger etc. Jeg ved jeg nok skal falde på plads lige så stille og jeg glæder mig HELT enormt.. I er self. alle sammen velkommen til house warming når jeg fundet det nye sted hehe :loveboard:

Vi havde bestilt ferie sammen - som starter her på lørdag.. vi har så valgt at tage afsted sammen og få sagt "ordentlig" farvel til hinanden.. Når vi så kommer tilbage fra Malmø pakker jeg min taske og rykker op til min far et stykke tid.. Jeg har ikke særlig meget lyst til det, da de har utrolig lidt plads - og min fars "hus-regler" har jeg jo været fri for :loveflag: Jeg håber at jeg finder noget hurtigt så jeg kan komme afsted... SKal have søgt boligsikring og en masse andet, så jeg få det hele til at løbe rundt, endnu en bekymring..

I er bare de dejligste!!!! TAK !!!!! Det mener jeg virkelig!

ps. min PM-box er nu fri igen!

Anna!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alt det praktiske skal der nok komme styr på Anna. Det vigtigste er at du føler dig afklaret, det er en god start. Jeg syntes det er rigtigt fedt får jer og flot af jer at I vil tage afsted sammen, Jeg tror virkelig det er en god måde at få det afsluttet, måske også lidt hård, men det er sådanne afslutninger jo ;)

Yngve og jeg har dobbelt op af VILDT meget køkken grej som vi umiddelbart ikke skal bruge til noget. Skal nok lige høre om Yngve er enig, men umiddelbart vil jeg tro du kan få det du vil, hvis du er interesseret. Det kræver selvfølgelig også en tur til kbh.... Du kan sige til hvis du tror du er interesseret, så snakker jeg med Yngve om det.

Jeg har lige sendt en pm.

Flere tanker og kram fra mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh I er bare for søde! :thumbsupsmileyanim:

Mona, min far flytter også sammen med kæresten så vi har nok, ellers MANGE tak, det er VIRKELIG sødt af dig.. mht 10/7 så kan jeg desværre ikke da jeg skal starte nyt job her i Viborg (ja, flot ikke - har venter med at sige op til jeg har fundet en lejlighed)

Cindy, tak for din PM, har svaret tilbage!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, Anna, det gør mig ondt!

Du trænger da vist til en masse :thumbsupsmileyanim:

Ved godt, det lyder kliché, men du er heldigvis ikke så gammel endnu :loveboard: Du er stadig ung, smuk og fast i kødet :carrot:

Men jeg forstår godt, at du virkelig har lyst til at få dit eget nu. Glæd dig til det, søde Anna!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan få min gamle støvsuger, når jeg forhåbentligt får en nye i bryllupsgave ;)

Men derudover ALT det praktiske skal nok falde på plads. Faktisk er der ikke noget mere hyggeligt end at gå og finde det rigtige bestik og den rigtige støvsuger, når man skal til at flytte. Jeg elsker det! Så nyd processen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Fast i kødet, hahah - troede ellers velhængt kød var det der var bedst :thumbsupsmileyanim:

Som Katja skriver, så glæder jeg mig til processen. bent er taget til KBH i weekenden, så er ude på mandag.. Lidt svært, men det er helt sikkert til at det bedste!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh Anna altså!!!

Jeg har det frygteligt!!! Jeg er SÅ ked af det på dine vegne, og :bask: :bask: :bask: :bask: til mig, der ikke har været herinde før nu, og derfor slet ikke har været der for dig!!!!

Jeg sender lige en HEL masse :) :fløjt: :toot::kiss::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: - og en PM!

Masser af kram og tanker herfra!! :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer