AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu hvor jeg har luret herinde et stykke tid (og inden du spørger: nej, jeg har ikke læst hele tråden - den er jo for sindssyg :tunge: ), må jeg hellere melde mig på banen - og helst INDEN dit bryllup, måske :wink:

Glæder mig til at se dig i din kjole igen, den er jo virkelig smuk!! Og glæder mig da også til at høre om din PA :fløjt:

0

Så skal vi til samtale med præsten imorgen og vi har følgende salmer

28. De dybeste lag i mit hjerte

29. Spænd over os dit himmelsejl

290. I al sin glans, nu stråler solen

46. Sorrig og glæde

747. Lysets engle går med glans

Indgang til Prince of Denmarks March (Trumpet voluntary) eller March fra Judas Maccabæus samt udgang til Widors Toccata.

Min veninde spiller Elgar - Salut d'Amour på violin

Så ser vi hvilke salmer vi ender med

Edited by AnnaPerenna
0

Annonce ♥

Så skal vi til samtale med præsten imorgen og vi har følgende salmer

28. De dybeste lag i mit hjerte

29. Spænd over os dit himmelsejl

290. I al sin glans, nu stråler solen

46. Sorrig og glæde

747. Lysets engle går med glans

Indgang til Prince of Denmarks March (Trumpet voluntary) eller March fra Judas Maccabæus samt udgang til Widors Toccata.

Min veninde spiller Elgar - Salut d'Amour på violin

Så ser vi hvilke salmer vi ender med

Skønne skønne salmer :)

Jeg må indrømme, at jeg ikke har læst hele din tråd igennem, så jeg ved ikke, om I er en kirkevant familie/vant til at synge, men... Som garvet kirkesanger, så vil jeg sige, at "De dybeste lag i mit hjerte" godt kan være lidt en udfordring at synge for den almindelige menighed :) Men det er en skøøøøøn tekst og endnu bedre melodi :)

0

Fin dansekjole, men du vover lige at smide den 30.000 kr kjole du !! Hehe. Tro mig .... Selvom jeg kun havde min på i 6-7 timer her i Vegas og var glad for at få den af + den var blevet heeeelt sort, haha .... Så var det nu stadig vildt at sidde i den altså og ville aldrig ha smidt den, selvom jeg havde en skiftekjole ;)

Måske det er anderledes fordi du får din syet om og dermed bevarer meget af den

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥

Uha Maria planen er også at beholder Høvring kjolen på ! Det er KUN som back-up, ellers bliver den brugt en anded dag

GoldRumble -du har helt ret,den er lidt svær men vores familie tæver den danske højskole sangbog igennem til hver fest samt den ene faster er organist så jeg håååber at det går!

0

Så endte vi med

Salme 1: 747 Lysets Engel går med glans

Salme 2: nr. 28 De dybeste lag i mit hjerte

Salme 3 udgår i erstatning for Elgar -Salut d'Amour

Salme 4: 290 I al sin glans nu stråler solen

Edited by AnnaPerenna
0

Annonce ♥

Da der kun kommer 3 under 18 har jeg besluttet at lave en lille hygge pose til dem med supermodel tegnebog, tusser - og noget andet jeg ikke ved hvad bliver endnu samt at de hver får en fin ring med hjerter i så de kan blive fine som bruden :)

0

Taaak - vi er også så tilfredse!

Så er bryllupsugen gået igang, hvad fanden sker der?

I dag var vi i metro og handle mad til receptionen - det bliver chorizo, lufttørret skinke, salami og nogle små lækre italienske snack pølser og hulens masse lækre ost, pestogoudaost, brie, port salut - og så de mere specielle som fåreoste/gedeost, blåskimmel og diverse andre, som min mand har styr på. Så er der flute og kiks til samt mandler og pesto /oliventapenade og så vores chokolade fontæne med diverse frugt! Tror vi har købt ALT for meget!

0

Annonce ♥

Taaak - vi er også så tilfredse!

Så er bryllupsugen gået igang, hvad fanden sker der?

I dag var vi i metro og handle mad til receptionen - det bliver chorizo, lufttørret skinke, salami og nogle små lækre italienske snack pølser og hulens masse lækre ost, pestogoudaost, brie, port salut - og så de mere specielle som fåreoste/gedeost, blåskimmel og diverse andre, som min mand har styr på. Så er der flute og kiks til samt mandler og pesto /oliventapenade og så vores chokolade fontæne med diverse frugt! Tror vi har købt ALT for meget!

Mmmmm.... Det lyder lækkert!! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig SÅ meget til at se dig/jer :)

0

Ih Anna, nu er det jo snart lige om lidt.

Jeg er på ferie i Frankrig, men måtte simpelthen lige skrive et tillykke med dagen på lørdag. Jeg er sikker på, at I får den mest vidunderlige dag og et mindeværdigt bryllup.

Din tråd er nok den, der har inspireret mig mest. Nu skal jeg fx hjem til Aarhus og finde gamle lommetørklæder i genneren.

Tusind tak for alle dine kreative ideer, som du ikke har været sen til at dele med os andre og endnu et stort tillykke. Jeg håber, at vi kan få lov til at se lidt billeder :)

0